28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin 7.6.2008 12:37

Re: Pane Zaorálku,

zase jako už poněkolikáté,jste přesně popsal stav politiky naší vlády.Nejzábavnější je,jak se naše vládní i justiční špičky snaží přesvědčit miliony občanů o naprosté čistotě v kauze katarského prince,ale hlavně v kauze Čunek. A Topolánek si k sobě vybral opravdového profláknutého kecala Němce.O vině Vesecké není pochyb.R^

Starý J. 7.6.2008 16:49

Re: Re: Pane Zaorálku,

Ne Topolánek si k sobě přibral, al socanské vlády si k sobě přibraly a byly to socanské vlády, kdo dovolily kauzu Katarský princ. Cepl jako jednu z kauz mafie považuje kauzu Katarský princ. Jak to, že nepadla Paroubkova vláda, když dnes Paroubek požaduje pád vlády Topolánka?

Můžete to nějak vysvětlit?

Martin 7.6.2008 17:00

Re: Re: Re: Pane Zaorálku,

Ale ano,když končila Paroubkova vláda,tak bala tato kauza stále v šetření a nikdo neměl informace,proč to Němec udělal.Ani dnes se přesně neví proč a za kolik to udělal.Něco jiného je kauza Čunek,jeho výmluvy slyšel celý národ.Jen Topolánek a KDU to neslyšeli.:-D

vládík 7.6.2008 11:49

Mafie nevznikne ze dne na den

To vy jistě víte. Pokud tedy existuje mafie (nejen v justici, a v celém systému orgánů činných v trestním řízení), vznikala nejméně jedno desetiletí. Určitě v posledním desetiletí zesílila. Kauza Čunek probíhala ani ne rok po posledních volbách. Kdopak vládl před tím?

Závěr: Pokud je zde mafie (vyšetřovatelů, státních zástupců a případně soudců), je to mafie, postupně vznikající a sílí za dob vlády Zemana, Špidly, Grosse a Paroubka.

Co vám dnes vadí: že jste naučili mafii, že kmotrem je vláda. A to teď nejste vy. To jediné vám vadí.

čtenář zdrojů 7.6.2008 12:08

vládíku

máte v mnohém pravdu. To ale současné mocipány nijak neomlouvá. Dá se řící, že platí pravidlo, které taky onehdy kdosi napsal:

"Zatímco za vlády ČSSD prorůstal organizovaný zločin do vládních struktur, za vlády ODS je to naopak a dnes vládní struktury prorůstají do organizovaného zločinu".;-)

Hrad 7.6.2008 12:51

Re: Mafie nevznikne ze dne na den

Je projevem tuposti když to,  čeho jsme svědky dnes, vládík svaluje na poslední léta vládnutí Zeman a spol. S kým to "musel" zeman uzavřít tzv. opo. smlouvu? S Marťany? Kdo že byl Pepa z Honkongu? Kdo zakňučel  jak postřelený srnec, když Benešová ve své "prostořekosti" připodobnila okresní radnice k Palermu? Která politická strana "vlastní" už asi 16 let 80 % okresních a krajských radnic v tomto státě? Kdo udělal z peněz ať už "bílých jako sníh", šedých a černých,  putujících touto ekonomikou  svým opravdu státníckým vyjádřením, peníze čisté. Ekonomie skutečně neoperuje s termínemˇšpinavé peníze". Stáník, který to dělá po ní, není státník, ale do ekologie fušující nádeník.

ascari 7.6.2008 13:29

Re: Re: Mafie nevznikne ze dne na den

máte pravdu takový státník není státník,ale maximálně Stáník.

Ferda Nravenec 7.6.2008 13:47

Re: Mafie nevznikne ze dne na den

Souhlas. Pokud si dobře pamatuji paní Vesecká byla instalována do funkce za vlády ČSSD a pan Němec byl ministrem spravedlnosti také za vlády ČSSD. Pokud pan Kubice měl podezření o prorůstání organizovaného zločinu do špiček politiky, justice a policie, pak při potvrzení rozsudku bude toto i potvrzeno.

Cvrk a bzuk.

Hrad 7.6.2008 14:16

Re: Re: Mafie nevznikne ze dne na den

S kým to ČSSD tvořila koalici? Koalice se musí ctít, ať to stojí třeba 260 mld Kč. Viď Topolánku. Jenom, jak to udělat, aby je zaplatili ti věčně nespokojení "poskoci", pardon voliči.  

Starý J. 7.6.2008 16:46

Re: Re: Re: Mafie nevznikne ze dne na den

Bohužel to musí zaplatit voliči a nikdo jiný. Když ten majetek komunisté kradli, tak řvali, že ten majetek se stane "majetkm všeho lidu"! Takže teď to musí "všeho lid" za komunisty zaplatit! Smutné, ale je to tak. Na scéně není nikdo jiný, kdo by to zaplatil a je třeba to neustále opakovat, že lid platí za komunisty a tak bude platit i za Paroubka jeho dluhy, protože Paroubek je dal prožrat svým voličům. Bohužel platit to budou voliči všichni!

Hrad 7.6.2008 19:05

Re: Re: Re: Re: Mafie nevznikne ze dne na den

Starý, když už "žrát " za cizí a inkasovat do své kapsy, to je základ dnešního podnikání, nejenom u nás. Jinak inkasovat z veřejných zdrojů, a platit do nich co nejméně. Ještě jinak, produkovat negativní externality a redukovat je z veřejných zdrojů. To je podnikání jak "višňa".  Termín externality ti vysvětlí každá učebnice ekonomie pro střední školy. Jenom ty souvislosti si budeš muset vyhledat jinde. Píše o nich třeba Noami Kleinová, John Grey, David C. Korten, M. Naím.... Když to nuděláš jsi odkázaný na  "odborníky" na slovo vzaté, kteří o nich píší v Lidových novinách a Mf Dnes,  jako K. Steigervald a pod.

Pokud se těšíš z toho, že hraješ roli hovádka, které radostně a mlsně chrochtá na klásek kukuřice, když ho vede řezník na porážku, promiň. Tohoto pocitu užitečnosti, jsem neměl potřebu tě zbavovat.

AndyO 7.6.2008 11:49

re:Melo by se zavest, aby lide jako Cepl mohli soudit i Ustavni soudce

co mi to jen připomíná? Aha, nadějeplné pohledy směrem k Čunkovi, když vykopal pár cikánů z Vsetína. A v tu ránu byl předseda KDU a šup do parlamentu.

Vy ty Vůdce k životu fakt potřebujete;-D a pořád a pořád vás čeká jen zklamání.

H.K. 7.6.2008 16:05

Re: re:Melo by se zavest, aby lide jako Cepl mohli soudit i Ustavni soudce

R^R^

motovidlo 8.6.2008 10:15

Re: re:Melo by se zavest, aby lide jako Cepl mohli soudit i Ustavni soudce

Dlouholetou práci pana Čunka ve Vsetíně jste blbě zredukovala na "vykopání pár cikánů". Víte něco o tamnější komunální politice?

Cato 7.6.2008 11:47

Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Má bezpochyby odvahu, rozetnout soudcovskou mafii od hlavy. Pod vedením příznivců ODS nejenom vyšuměly kausy mrtvých Maďarů a otázky, kdo financoval ODS na cestě k moci zač.90tých let, ale také např. Libor Novák nebyl potrestán za zfalšované daňové přiznání ODS z důvodu, že on to pouze podepsal ale nefalšoval.Prostě kde zacinkají penízky pro ODS, právo tradičně ustupuje do pozadí (tedy lidského...).

Zaorálek má pravdu, NSZ se těžce zkompromitovalo a být to někde jinde v demokratickém světě, tak už jdou občané k předčasným volbám protože by padla nejenom Vesecká a spol. ale především celá vláda.Jenže u nás je to jinak, ať se děje co děje, nejdůležitější je udržet se u vesla a občanům něco nakecat .Strana modrozelených je toho dalším dobrým důkazem.Myslím, že nikdy v ČR nebyla vláda s tak nízkou důvěrou obyvatel.

vládík 7.6.2008 11:51

Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Máte na mysli tu sestavu NSZ, která vznikala v době vlád Grosse a Paroubka?

Maršal 7.6.2008 14:19

Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Souhlasím s Vámi sestava NSZ vznikla v době vlád Grose a Paroubka. Kauza Čunek je zpolitizovaná je to - Hon na Čunka. Gross je asi chytřejší dokáže to lepší maskovat. T o co píše pan Zaorálek je sice hezké ale nevzniklo to během této vlády  Ty podmínky k tomu nastolila  a hýčkala st. zástupce právě M. Benešová. Teť když by byla nutná reforma v této instituci jak navrhuje Pospíšil tak je to špatně.  Tak se stalo, že nejsilějším mocenským orgánem našeho státu je dnes JUSTICE.  Justice ještě neprošla změnami, které by přinesly pozitivní výsledky. Reforma je nutností.

Cato 7.6.2008 15:32

Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

a kdopak byl tehdy prezident?

Starý J. 7.6.2008 16:39

Re: Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

A co  s tím měl president společného? On snad jmenuje NSZ?

AndyO 7.6.2008 11:52

Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

mohl byste mít pravdu, pokud byste do svých úvah zařadil něco o vzniku kauzy Čunek( počátek zneužívání policie, st. zastup. a soudů) a přiznal i sám sobě, že od prohraných voleb Paroubek nedělá absolutně nic jiného než se snaží se dostat na trůn mimo volby. Nedočkavý chlapec. Takže celé to rozhořčení týkající se jak poplatků, tak téhle pitomé čunkiády atd. je poněkud...falešné.

jirka.s. 7.6.2008 11:54

Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Jestli padne vláda, to zatím ještě nevím a uvidí se! Co ale vím, že ty jsi už upadl hodně dávno a rodnou na hlavičku! Mám se rozepisovat o "kauzách" následujících výtečníků, když už ty jsi to vzal tak zgruntu od těch Maďarů?

Vilém Buriánek, Zdeněk Doležel, Jan Fencl,  Andrej Grega, Stanislav Gross, Jan Hanáček,  Josef Hojdar, Miroslav Jansta, Věra Jourová, Tomáš Kadlec, Jan Kavan, Eva Klimovičová, Luděk Krystýn, Jan Mareš, Michal Kraus, Marian Kuś, Otakar Kypta, Petr Lachnit, Egon Lánský, Josef Láznička, Jan Mládek, Jaroslav Palas, Jiří Paroubek, Ladislav Péťa, Karel Ponocný, Petr Pospíchal, Pavel Přibyl, Milan Pulec, David Rath, Zdeněk Richtr, Miloslav Řehulka, Jaromír Schling, Ludmila Schwarzová, Barbora Snopková, Marie Součková, Karel Srba, Jindřich Sznapka, IvoSvoboda, Vladimír Šiša, Jana Volfová, František Vybíral, Jiří Vyvadil, Lubomír Zaorálek, Ladislav Zelinka, Eduard Zeman, Petr Zgarba, Lubomír Žemlička, Martin Vlasta,Karel Černý

Andy 7.6.2008 12:01

Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

z těch mám nejraději Egona Lánského- jeho scénka Na Bělehrad, Na Bělehrad, když odjížděl ze sněmovny, to byl nezapomenutelný obrázek.

Jak to mohlo zapadnout a proč tehdy nepadla vláda?

nup 7.6.2008 13:39

Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Co kdyby ses, jirko.soudruhu, rozepsal o kauzách následujících výtečníků:

Miroslav Macek, Karel Dyba, Lenka Dybová, Ivan Kočárník, Libor Novák, Alexandr Novák, Petr Mach, David Šeich, Petr Kott, Jan Koukal, Miroslava Němcová, Martin Kocourek, Jan Bürgermeister, Pavel Jančík, Petr Paulczynski, Milan Richter, Martin Kocourek, Milan Volf, Ivan Langer, Vlastimil Tlustý, Marek Dalík, Jan Večerek, Zdeněk Koutecký, Karel Paleček, Radim Kopáček, Zdeněk Hovorka, Josef Štolba, Mirek Topolánek, Tomáš Hrdlička, Vladimír Doležal, Milan Cabrnoch, Miroslav Ouzký, Tomáš Julínek, Igor Salichov, Petr Němec, Tomáš Pitr, Jan Železný, Viktor Kožený, Radovan Krejčíř, Martin Valenta, Rudolf Blažek, Filip Dvořák, Jiří Strobach, Radim Lisenko, Václav Bureš

AndyO 7.6.2008 14:20

Re: Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

teda Krejčíře si zase vemte zpátky:)) a prosím o upřesnění, co přesně provedl Tomáš Julínek a co Miroslav Macek. Pár těch chlapíků neznám( z protějšího tábora taky ne), ale jinak dobrý:))

Kott provedl něco jiného než že se ožral a tím projevil, že patří spíš k socanům?

Hrad 7.6.2008 20:23

Re: Re: Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

O Mackovi je přece básnička: Krad starý Macek jako straka, krad u bohatce i u žerbráka. A nerozpakuje se dvakrát, dal na hromadu vše co nakrad. Pak nápis pověsil si na to, soukromé vlastnicví je svato.  

jirka.s. 7.6.2008 18:17

Re: Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Fór je v tom, hňupe, že já si nezačal! ;-D

BTW: Nijak zvlášť jsem ten tvůj "seznam" nestudoval, ale Milan Wolf, bývalý kladenský hokejista a starosta, tak ten se ti tedy povedl! Tomu nejenže se nedalo nic dokázat, ale odvolací soud rozhodl, že na něj byla záměrně jenom nakydána špína! Ale to ti nemá stejně cenu psát, viď, rudý šourku?:-/

Lišák FOX 7.6.2008 12:01

Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Jak mohu soudit z vlastní zkušenosti se soudcem Ceplem, je stejný jako oni a moc bych ho neoslavoval.

jepice 7.6.2008 19:16

Re: Re: Klobouk dolů před soudcem Ceplem

Tohle je dost laciné, lišáku. Nejsi tu pod svým jménem a povídáš něco o člověku, který se takhle nekryje. Tímhle anonymním způsobem je možné nakydat na kohokoli cokoli. Takže lišáka nebrat, prosím.

guerrier 7.6.2008 11:44

bolševik

Pan Zaorálek se nás neustále snaží přesvědčovat že je slouha bolševiků. Marně! My to o něm víme dávno. Koukám že přebírá pomalu i jazyk dr. Hulvátha Rátha.

ferda 7.6.2008 11:04

Důkaz

Sprosté, až hulvátské reakce zastánců ODS jsou jenom důkazem toho, že se pan Zaorálek trefil do černého. Tím, že veřejnost zná zdůvodnění reozsudku bude opravdu složité, modří přátelé, najít mezi soudci další Veseckou. Opravdu si myslíte, že pan Topolánek je takovým štěstím pro českou politiku?