28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

JUSTICE: Jak se rodí fámy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hoffman 30.3.2009 12:17

Re: Pane Jemelíku nepíšete celou pravdu

Nemate na to rozhodnutie link?

BTW: Mozno je to spor medzi rigidnym vykladom prava podla litery a vykladom prava podla ducha. V kazdom pripade, pokial jedna sudkyna stale odobera sud konkretnemu sudcovi, je to dost vazne a mozno by bolo dobre, aby sa na to pozrela tretia strana. Pokial je sudca Cepl tak nemozny, preco mu neodoberaju sud aj ini sudcovia vyssieho sudu? A preco je to az tak nestandardny krok, tych "nemoznych" sudcov predsa musi byt podstatne viac?  

F..A.Kekule 30.3.2009 12:01

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Můžete mi říct, kde podle vás lžu? Pořád? Že píšu to, co už je dávno zveřejněné? Opravdu si to myslíte? To, že Č. bral příspěvky, i když měl miliony je podle zákona v pořádku, ale je to prasárna, kterou si dovolí jen bezcharakterní politik. Slušný člověk by to neudělal. Howgh!

karel-smichov 30.3.2009 11:58

..Bartek si dovolil hodně !

p.Bártek si dovolil moc a pravdu , to se mnoha nelíbí, proto tolik  nářku 8-o Pravdu může

 říkat každý ,ale nesmí se to doktnout  vrchnosti .Já mu tleskám  NAZDAR  >-

zeolit 30.3.2009 11:15

Je soudce Cepl nepředpojatý?

Ještě jako advokát, Vojtěch Cepl neúspěšně ve volbách kandidoval pod hlavičkou Čtyřkoalice. Toto uskupení přímo nenávidělo ODS, Klause, t.zv. "oposmlouvu". Takže zcela určitě a bezpochyby je nestranný a nepředpojatý...:-/

Pája 45 30.3.2009 11:11

Re: Buďme optimisty, Františku

R^R^R^:-D:-D:-DVVVVVV

Pája 45 30.3.2009 11:10

Jak se rodí fámy

Pane Jemelíku, máte pravdu, proti vašemu prvnímu odstavci toho nelze moc namítat. Proč se tím sám neřídíte? Cituji: "Média spustila štvanici, která se náramně hodila Jiřímu Paroubkovi, aby vyvolal pátý útok na postavení Topolánkovy vlády, který mu pak (možná i pro něj překvapivě a nevhodně) tentokrát vyšel."

Nebudu s vámi diskutovat o vašem článku, neboť nejsem tak vzdělán, abych mohl o justici a zákonech z její oblasti hovořit. Ale z vašeho, citovaného textu, mi připadá, že i vy jste uvěřil lživé kampani koaličních stran a s nimi sympatizujících novinářů, kteří se nás snaží přesvědčit, čeho že se tak strašného dopustil ten "ošklivý a nepřející Paroubek" tím, že "odvolal vládu", navíc v tak nevhodné době!.

Co je na tom nedemokratického. Součástí naší Ústavy a ústav desítek dalších demokratických zemí je to, že Sněmovna má právo vyslovit vládě "důvěru" a proto zákonitě i právo ji vyslovit "nedůvěru". V období 1. republiky mělo Československo asi 22 vlád (za necelých 21 let trvání státu), o Itálii se po 2. sv. válce vykládal vtip (jaký je rozdíl mezi italskou vládou a listím? - Listí padá jen v listopadu). A ani v Česku to s "pravicí" (myšleno ODS) nevypadá růžově. Vlády Česka: 1. vláda (Klaus) - koaliční vláda, celé volební období; 2. (Klaus) - menšinová vláda ODS - padla předčasně (Sarajevský atentát - vnitřní rozpory v ODS); 3. - (Tošovský) - úřednická vláda; 4. Zeman) menšinová vláda ČSSD, celé volební období; 5. (Špidla, Gross, Paroubek) - koaliční vláda, celé volební období; 6. (Topolánek) koaliční vláda, dostala důvěru až po 1/2 roce, na druhý pokus, po 2 letech jí byla vyslovena nedůvěra (4 koaličními hlasy). Je to jen a jen DEMOKRATICKÉ! Jen nesmíme podlehnout řečem politiků (Topolánek, Bursík a spol), ale hlavně zaprodaným novinářům "modré strany", kteří nás masírují nesmysly, protože se jim již třetí prohra v řadě nehodí do krámu.

ja 30.3.2009 11:07

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Nechápu, proč pořád lžete. To, že pan Č kromě přídavků na děti bral jeden rok příspěvek na bydlení, je už dávno zveřejněné, Bártkova sviňárna spočívá v tom, že to ve své reportáži neřekl. A formuláře žádostí o přídavky nebo příspěvek na nájemné neobsahují otázku na majetek. Čili  můžete mít třeba tři vily, ale pokud nemáte příjem, tak máte nárok.

Sid 30.3.2009 10:55

Re: Pane Jemelíku nepíšete celou pravdu

Soudce Cepl si plete paragrafy a neridi se zakonem. Dobra, je mozne, ze u nej to je sympaticke, ale pokud by se takto rozvolnil pristup k zakonum, byly by rozsudky podle toho, jak se panu soudci ucastnici libi nebo nelibi, zdali jsou mu sympaticti a to bez ohledu na zakon. Prectete si rozhodnuti o zamitnuti - jsou tam zmineny opravdu zavazne chyby rozsudku soudce Cepla. Pokud jsou i ostatni pripady podobne, nedivim se, ze ma s vrchní soudkyní Naděždou Žákovou podobných sporů více

F..A.Kekule 30.3.2009 10:09

Re: ale přece nejde o jednoho soudce ale jde o pravdu

A proč by měl jít sedět (nebo bručet?), já to sice neviděl, ale podle autora článku  a jeho reakcí usuzuji, že měl pravdu.

františek 30.3.2009 10:07

Buďme skeptiky

Nevěřme novinám, novinářům a nekupujme noviny. Více se věnujme četbě knih

F..A.Kekule 30.3.2009 10:05

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Dávky se vyplácejí v tom případě, když si o ně zažádáte a prokážete, že nemáte dostatečný zdroj příjmů. To potvrdil i pan Č., když se o tom tenkrát začalo mluvit. Z celkem jasných důvodů se teď říká, že šlo o přídavky na děti, ale to je lež!

Oskar 30.3.2009 9:19

Re: Pane Jemelíku nepíšete celou pravdu

Naprostý souhlas s IH! A pozn.: Za totáče patřil Kučera k nejkrutějším soudcům. Drobné rozkrádání postihoval dlouholetými tresty odnětí svobody, zapletl - li se do případu nějaký papaláš, Kučera o tom nepřipustil jakoukoliv zmínku. Jeho proces s nebohými prodavačkami Jednot, které kradly na příkaz svých šéfů a krutě na to - na rozdíl od šéfů - doplatily, by si zasloužil zveřejnění a posouzení. Je u Městského soudu, druhá polovina sedmdesátých let.

Brmboš 30.3.2009 9:11

Jste lhář a neříkáte pravdu.

To z čeho obviňujete druhé děláte vy. Vybíráte si jen to co se vám hodí. Takto přesně postupovalo Nejvyšší státní zastupitelství, když případ na něčí příkaz poslalo do Jihlavy a stejně postupuje Vrchní soud, když případ vrací, ale jinému soudci. Víte kolik lidí zažije u soudu naprostého ignoranta v taláru, který se chová ne jako soudce, ale jako nadčlověk a může se odvolávat kam chce ničeho se nedovolá. Ovšem justiční mafie funguje jak na drátku. Diskutovat k tomu co mpíšete vy je zbytečné a možná, že i vy jste od nich dostal zaplaceno. Kdepak pane redaktore soudy a státní zastupitelství  nemohou hrát před veřejností divadlo. Kdo jim má potom věřit. A proč by novináři nepsali to je jejich právo a povinnost. Žijeme ve svobodné zemi tak proč zase někdo okřikuje co se smí a nesmí?

PF 30.3.2009 8:50

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Že je Bártek hajzlík, dosvětčuje fakt, že po jeho posledním výkomu se ztratil a TV dělá mrtvého brouka. Kdy neměli máslo na hlavě, tak by určitě neztratili řeč a odvahu stát si za svou pravdou.

IH 30.3.2009 8:03

Pane Jemelíku nepíšete celou pravdu

Je pravda, že soudci Ceplovi byly odebrány kauzy, ale stejnou soudkyní a za velmi podobných okolností, viz: http://domaci.ihned.cz/c1-36541000-ceplovi-vzali-sest-kauz-nejen-justicni-mafii . J e od Vás odporné, že si celou záležitost neprověříte a píšete tyto nesmyslné tlachy. Rozpustěte ten Váš pochybný spolek, který dělá jen medvědí službu snaze o nápravu v naší justici. Soudce Cepl jako jeden zmála se snaží jít na podstatu věci, což Vy nikdy nepochopíte.

ctenarvk 30.3.2009 8:03

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Najdete si, prosim, informace, jake jsou podminky a mechanizmus vyplaceni techto davek.

To ce provedl dotycny reporter byla manipulace nejhrubsiho zrna.

F..A.Kekule 30.3.2009 7:52

Mohu doporučit

Jemelíka nečíst!

F..A.Kekule 30.3.2009 7:49

Re: Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Milý pane,nešlo vůbec o dětské přídavky, ale o příspěvek na bydlení. To jsou peníze určené k tomu, aby lidé v nouzi mohli zaplatit nájemné a nebyli z nich neplatiči. A to u pana Č, který měl v bance miliony a navíc perlil o nemorálnosti zneužívání sociálních příspěvkú sviňárna, hodná snad jen nejvyššéích politiků.

ja 30.3.2009 7:45

Re: ale přece nejde o jednoho soudce ale jde o pravdu

Jste hodne optimistický. Až Bartek a podobni pujdou sedet, to bude vyznamny den tohoto statu.

Pavel 30.3.2009 7:36

Stejné je z kauzami ČZ natočené pane Bártkem ........

Pokud se nemýlím , tak největší slává v kauze Čuněk byla , ža dostal sociáoní dávky. Co ale ty  dávky byly nikdo nidke neřekl. Ani pan Bartek. Ale co já sjem se doslechl, tak to byly dětské přídavky.  A jestli to je pravda , tak  Bartek je hajzlík.

Druhá kauza  - Balík a nepoouštění reportáže. Co já jsem viděl v reportáži, kterou sestřihal pan Bartek, tak bylo ukázáno dostatek aby nebyla vůbec pouštěna. Alespoň v souvislosti s Dalíkem. A to že si ho nahrával, to je podraz opravdu vhodný novináře. Ale přesto bych chtěl slyšet celý NESESTŘÍHANÝ rozhhovor  Dalíka s Bártkem. Možná by jsme se divili.

Víte , začíná mne ta investgence na ČT štvát. Ono se nedá koukat nejen na  Reportéry, ale v poslední době ani na 168. To co předvedla slečna Lustigová , to bylo o strach aby na Vás z obrazovky nevyskočila lvice. A pana Koreckého - ten tam je jen proto shodou jmen a názvem  reportáže.

Petr Kohout 30.3.2009 7:21

Pokud se dotyčná věta (politika má přednost před spravedlností) vztahovala k případu

"katarského prince" tak šlo pouze o velmi přesný komentář platného zákona (se kterým mimochotem sohlasím - soudci nemají právo na nepřátelství vůči cizím zemí, válka patří do pravomoci parlamentu).

jepice 30.3.2009 7:15

Válka mezi soudkyní Žákovou z Vrchního soudu a Ceplem

o pojetí práva se zřejmě táhne dlouho. Proto se taky dá lépe pochopit snahu soudce Cepla o to, aby se expovaný případ jako je Vesecká a spol. neodehrál v přítmí a nebyl smeten jen tak, aniž by se s ním veřejnost, odborná i laická, mohla seznámit.

A odborníci většinou řekli, že odůvodnění Vrchního soudu není přesvědčivé a odebrání tohoto případu je z hlediska normální soudní praxe velmi zvláštní.

ilna 30.3.2009 6:39

Chacha

To víš, že jo, jemelíku. Justiční mafie neexistuje, Vesecká, Kučera, Rampula, Salichov , Hojovcová, Němec a spol jsou čistí jako lilie a za všechno svinstvo může Cepl mladší. Nebyl tvůj strýc nahodou kojzar? Myšlenkové přeměty a mravní hnus šíříte naprosto stejný.

Mejla 30.3.2009 5:38

Protekční synek Cepl je spíše soudním básníkem a s fakty se příliš

neobtěžuje, takže ho musí občas usměrnit jeho nadřízení.

V. Hoffman 30.3.2009 2:05

Hm,

tak vseobecne je odoberanie pripadov sudcovi nieco vynimocne, ale Ceplovi ml. to vlastne robia skoro stale, tak to je v poriadku a nic mimoriadne sa nedeje. To ste chceli povedat, p. Jemelik?!?;-€

Karel Modrý 30.3.2009 1:08

ale přece nejde o jednoho soudce ale jde o pravdu

Pokud se budou přesouvat soudy k výhodným státním zástupcům typu Salichova, pokud se budou soudy přesouvat k někomu, kdo rozhodne jinak, tak to bude mafie. Můžete psát co chcete. Mafie tu je a pokud si to nemyslíte, tak v tom asi jedete. Vlivové agentury zajistí cokoliv v tisku a v mediiích. Skutečnost je jiná. Poučte se z Itálie. jednou se najde nějaký soudce de Pietro a všechny vás zavře. Koupené novináře i korupční politiky. Tak pa a představ si že až zemřeš, že tak ti budou promítat tvůj život a pořád dokola.