21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S.P.Q.B 30.6.2009 13:51

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

nikde jsem nepsal nic o chytání kabelové TV ,terestrika samozřejmě bere signál z éteru

primitiv 30.6.2009 13:51

narvěte televizory do popelnic

a odhlaste si UPC a začněte žít normálně a svobodně.;-O>-

Předseda 30.6.2009 13:21

Re: Jako jeden z přispěvatelů přede mnou, jsem "spadl" coby uživatel kabelové TV firmy CODIS pod UPS

Nj, smějte se, ale ruku na srdce - DÍVÁTE SE na 350 programů, nebo jen MÁTE 350 programů. Co? ;-)

marty 30.6.2009 13:19

upc a karneval

V článku chybí ale zcela zásadní informace.UPC nabízí "pouze" tarify 10,20,30 M.To o čem zde autor mluvil extreme,profesional atd. jsou staré tarify bývalého Karnevalu a ne UPC!!! Firma UPC sice převzala společnost Karneval pod svá křídla avšak tarify jak telefonních služeb tak internetových služeb zůstaly lidem nezměněné.Otazkou je samozdřejmě proč plošně nepřevedli všechny klienty na služby UPC ale sleduji že na tom již přibližne rok a půl postupně pracují.!

Prokop 30.6.2009 13:12

Jako jeden z přispěvatelů přede mnou, jsem "spadl" coby uživatel kabelové TV firmy CODIS pod UPS

První co udělali, bylo, že zvedli ceny. Pol půl ročním martyriu se mi povedlo odejít a pořídil jsem si satelit. Tehdy (cca rok 2000) stál 18.500 Kč. Od té doby se dívám bez sebemenších problémů na 350 programů a tiše se směji sousedům, kteří desátým rokem platí za kabelovku 750,- měsíčně (bez HBO) a mají programů méně než já. Vynaložených 18.500 se mi v porovnání s nimi vrátilo za necelé dva roky. S telefonem a internetem u O2 jsem zcela spokojem. Se službami i cenami.  

Marek Roesel 30.6.2009 13:04

Re: Rychlost je stejná kvalita je rozdílná

Máte konkrétní a zaručené informace?

Technik UPC potvrdil, že parametry jsou stejné. Jiní operátoři uvádějí agregaci.

Prokop 30.6.2009 12:55

Re: UPC je neetická, trapná firma okresního formátu

Pořiďte si satelit.

Marek Roesel 30.6.2009 12:52

Re: ja bych jeste nekricel vlk

Nelisi. Pevnou IP si vedle toho platim samostatně. A ping byva obcas katastrofalni. A jejich hratky s nastavovanim sluzeb? Ale tim vsim bych jim jen utrhal na cti, protoze nemam nahrane zaznamy s jejich technickou pomoci.

Hele, uz to chodi. Aha nechodi, Vzdyt to piiiip chodilo. Ted to zas piiiiip nechodi. Zas se mi to tu popiiiiip. :-) To kdyz jim vypadla cast site a databaze a prestala chodit hesla k nastaveni uctu a adres karet...

Pametnik 30.6.2009 12:48

Re: No,

Jeeee, na EC-1021 si taky pamatuji. A na 1027 jsem jezdil na skoleni...... ;-)

pivak 30.6.2009 12:29

Re: Od UPC jsem utek před 2 měsíci

To ze doslo k vypadku, pokud tedy nebyl problem u tebe, by meli zjistit sami a ne az se jim nekdo ozve.

pivak 30.6.2009 12:28

Re: o UPC a lidech II

Jakej monopol? Vlastni satelit vyjde v dusledku levneji, kvalitneji a s vice programy.

Tom 30.6.2009 12:27

Jj. smlouvy se musí dodržovat

musíte si skutečně dávat pozor.

pivak 30.6.2009 12:21

Chybejici informace

Trosku mi tam chybi doplnujici informace k tarifum. Skutecne jsou tarify rovnocene, at uz co se tyce agregace, datovych limitu, garantovane rychlosti, garance opravy zavady, moznosti verejnych IP apod.

Pokud tohle vsechno je stejny pak nechapu marketingove oddeleni UPC.

DVB-C chytat s DVB-T??? 30.6.2009 12:18

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

To nevím, jak Vám může stačit terestrický set-top-box, tj. DVB-T, když ju UPC je v síti kabelový digitál, resp.  DVB-C?

sobus 30.6.2009 12:06

o UPC a lidech II

... pokračování  Zaslán dotaz pomocí web  formuláře na výměnu starého kabelu a proč že mi nepředali přístupový kód (2x). Žádná reakce ze strany UPC.

Příjem televize byl nekvalitní a natolik poruchový, že jsem se jej rozhodl po třech měsících zrušit. Výpoveď 15. září, zaplatil za říjen (měsíční lhůta). V prosinci přišla faktura  za listopad opět s částkou za TV s tím, že změna byla zaznamenána, ale nebyl čas ji zanést do účetnictví (!!!). Po ostrém protestu mi částku započetli v lednu.

Ohledně odhlášení TV jsem musel vrátit settopbox. Domluva s operátorkou. Já: Kdy mohou přijet. Ona: do sedmi. Já: fajn, ať přijedou v sedm. Ona: to nejde, rozmezí návštěvy je dvě hodiny. Já: OK, ať přijedou mezi pátou a sedmou (se skřípěním zubů tedy zase jednou odejdu dřív z práce kvůli UPC). Ona: to nejde, pro tento čas je rozmězí 16 - 19 hodin. Já: to jsou dvě hodiny? Ona:pro tento čas je rozmězí 16 - 19 hodin. Já: zavěšuji a posílám mašinu poštou.

Tak jsem si pěkně postěžoval, jen škoda, že díky jejich monopolu je to na (Y).

Chování firmy RvRvRvRv, naposled zažil za bolševika u OPBH

sobus 30.6.2009 12:06

o UPC a lidech

Moje zkušenost je tristní.

Měl jsem UPC televizi kabelovou před cca 12ti lety. Po asi pěti letech jsem se rozhodl ji zrušit. Při kontaktu mi bylo nabídnuto, že dostanu 50% slevy na půl roku jako "věrný tákazník". Když jsem se zeptal, proč takovoý bonus nenabídnou "věrným zákazníkům" sami, ale jen když chci smlouvu odříci, sdělili mi že "taková je politika firmy". Tak jsem zaplatil dvouměsíční výpovědní a bylo. V minulém roce jsem v souvislosti s přechodem na digi učinil další pokus a objednal tv+inernet.

1. návštěva po týdnu - nepodařilo se zapojit "zástrčku". Den dovolené.

2. návštěva po čtyřech dnech - nepodařilo se lokalizovat chybu. Den dovolené.

Na 3. návštěvu jsem je donutil na šestou odpoledne, již se mi nechtělo trávit další den dovolené. Po cca hodině se podařilo rozchodit. Technik se podíval na změť kabelu (ještě původní kabel před těmi dvanácti lety) a utrousil "jak si myslej, že to bude fungovat, to tam budete mít chyby". Požádal jsem ho, aby tedy kabel vyměnil. Odpověď: "To není moje starost, zavolejte si na firmu". Odjezd. Později jsem zjistil, že mi měl předat formulář s přihlášením se k boxu UPC (mail atd) - nepředal. Telefon - záznamník - žádná odpověď nikdy. Kontakt s operátorem po pěti minutách čekání se přístup podařilo nastavit s operátorem během pár sekund. Pokračování...

gerontusinza 30.6.2009 12:02

Pane Roesel to je ale překvápko co....?

Smím se vás zeptat kdy jste se narodil?  Prostě jen šílenec věří reklamám ...... ovšem já mám podobné pocity vůči české spořitelně...... to víte, lidé starší neběhají z banky do banky ale už se těším jak si to v důchodu užiju....;-)

Předseda 30.6.2009 11:55

Re: Od UPC jsem utek před 2 měsíci

Abych ovšem jenom nehanil - byl jsem u UPC 3 roky a za tu dobu došlo asi 4x k nějakému výpadku spojení. Napsal jsem jim přes web (z jiného počítače), stejný nebo druhý den se ozvali a problém se vyřešil. Jinak bylo připojení celkem stabilní.

Předseda 30.6.2009 11:47

Od UPC jsem utek před 2 měsíci

a následoval čtvrthodinový telefonát z jejich střediska, kde mě žádal, prosil, škemral nějakej kluk ať u nich zůstanu, sliboval hory doly a nakonec mi slíbil až téměř POLOVINU mojí dosavadní měsíční ceny za připojení. Nenechal jsem se oblomit a přešel k jinému poskytovateli. Za stejnou cenu 2x rychlejší download a 20x rychlejší upload.

Nelde 30.6.2009 11:35

Problém s UPC je v lidech

Moje zkušenost je, že po technické stránce jsou služby UPC kvalitní, ale ty lidé, co tam dělají komunikaci se zákazníky by zasloužili jít zpět na pole.

Zdravím autora, už dlouho jsme se neviděli na živo.

WoooW 30.6.2009 11:32

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

Běžte se s těmi svými reklamními kecy už vycpat. (Y)>-Rv

WoooW 30.6.2009 11:31

Re: No,

Je  vidět, že jste nikdy nevytáhl ani paty z bolševického česka. To co UPC předvádí v Česku by jim nikde jinde nikdo nedovolil. (Y)>-Rv

Ivan Nový 30.6.2009 11:30

Ano,

nejdražší jsou volné minuty, jak zjistíte jejich cenu? Cenu měsíčního paušálu podělíte počtem volných minut :-))) Zkuste si to, a jejich cenou budete překvapeni :-)))

WoooW 30.6.2009 11:28

UPC je neetická, trapná firma okresního formátu

Její chování je z dlouhodobéhé pohledu vrcholně neslušné a vedu s ní válku léta letoucí. Z mého pohledu mi za nedodávané služby dluží několik tisíc Kč. Proč neodejdu? Jak odejít od faktického městského monopolisty, kterého nikdo za monopolistu nepovažuje? Tenhleten český bolševický kapitalismus by nevymyslel ani ten největší světový dacan. (Y)>-Rv

Ivan Nový 30.6.2009 11:26

Musíte na to jít jinak,

zavolat na jejich linku a informovat se na podmínky zrušení služby, pak vám operátor nabídne stejnou službu za levnější tarif.

I-Worm 30.6.2009 11:18

V té tabulce mi chybí ještě jeden údaj

a to je agregace. Představte si dvě úplně stejné restaurace s úplně stejným jídelním lístkem (a třeba dokonce jedinou společnou kuchyní), které se budou lišit jen cenami. Dá se čekat, že v jedné bude nabito, ve druhé lepší obsluha.

Potíž je jen jediná - že u nás to dost často neplatí...

Tomáš 30.6.2009 11:12

Re: a co kabelovky?

Nevíc jsem slyšel od známých (kteří ještě mají televizi), že degradovali kvalitu analogového signálu.

Minutus 30.6.2009 11:12

Podobné záležitosti

jsou i u mobilních operátorů. Co půl roku tam volám, abych si ověřil co nového v tarifech a pokaždé udělám nějakou změnu, co se vyplatí. Mimochodem od UPC jsem v mailu upozornění na ten tarif měl. Asi jsem jim povolil více spamů, než vy.

S.P.Q.B 30.6.2009 11:11

Re: UPC je nejhorší firma na trhu.

Proč bych nemohl byt spokojený zákazník,když mi za 2 roky net klekl jen jednou a to se k závadě postavili celkem schopně,odstranili ji během odpoledne a dali slevičku.Program Starter (2M/256k) za 490 mi povýšili na  10M/1M za cenu nezměněnou.Reálně v tuto chvíli jedu 9.7/1M a víc od nich nechci.Telefon si přes VoIP umím zařídit sám a na televizi mi stačí terestrický set-top box.Když mě nějaký program moc interesuje není problém si jej  najít a shlédnout v archivu dané televize.

Minutus 30.6.2009 11:09

Re: UPC nikdy více

Jo, podobné zkušenosti mám s telefonem. Jsou to praktiky velkých firem. Jinak se službama UPC (mám jen net) jsem spokojen.