7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pája 26.5.2008 22:01

Pokud někdo je u telokomu dobrovolně tak se mu to asi musí líbit

Je vcelku buřt jak se telekomunisti jmenují teď, nicméně jestliže u nich někdo setrvává po tom všem a po těch letech i dnes, pak se patrně jedná o masochistu a libí se mu to....BTW kdo si dnes vzpomene na jméno Dyba ??

těchňik 26.5.2008 15:37

alternativy grátis

Řešení je jednoduché, zařiďte si bezplatně email na Gmail.com http://mail.google.com/mail/ , nebo na jeho variantě s českou doménou Klikni.cz http://klikni.idnes.cz/mail.asp - ten je naprosto ekvivalentní Gmailu (je to tatáž služba), ale má jednu výhodu - mnozí lidé kvůli spamu filtrují zahraniční domény (com., net., org., ru., de., it., atp.), a Vaše emaily z Gmail.com by mohly být odfiltrovány, což u Klikni.cz nehrozí. Oba poskytují něco přes 6GB prostoru a každým okamžikem ten prostor roste. Navíc oba dva zmíněné freemaily umí odesílat poštu tak, že se tváří jako jiná schránka, takže byste mohl nechat došlou poštu z „kyslíkaté" emailové schránky přeposílat na nový email, a z něj pak odesílat odpovědi, pro příjemce by se ty odeslané emaily tvářily, jako by odešly z "kyslíkaté" schránky. Ale rozumnější bude se na úplně O2 vykašlat a oznámit lidem konverzi emailové adresy.

Jinak vynikající emailovou schránku má volny.cz. Tu ocení zvláště ti, co si umějí nastavit pokročilejší filtry. Volny.cz mimo jiné umožňuje u filtrů používat tzv. regulární výrazy. Má i další výhody, které ocení pokročilejší uživatelé např. možnost archivních záloh pošty. Nevýhodou je poměrně malá kapacita 250MB, což by mohlo vadit těm, co poštu nestahují do počítače.

Zásadně nedoporučuji Atlas.cz, Centrum.cz a Seznam.cz - ten kvůli nespolehlivosti - už měl příliš mnoho výpadků. Připadá mi to, že to tam řeší nějací postadolescenti. ;-P

Lobo 26.5.2008 18:12

Re: alternativy grátis

Souhlas. Po loňských výpadcích na seznamu jsem přešel na gmail a jsem dokonale spokojený.

doktor 26.5.2008 13:21

Už 14 dní bádám,

jak se to stalo, že přes 3 antivirové filtry, přes nastavení pravidel pro zprávy tak, aby odstraňovaly spamy, a přes jejich pečlivé ruční mazání (nejsem technokrat) mi chodilo na můj domácí PC (nejsem v žádné síti) denně 60 - 100 reklamních spamů. Pravda, trvám už 4 roky na stejné mailové adrese, a správce mé pošty se nazývá Quick, čili dnes O2.  Jenže: před těmi 14 dny se ZE DNE NA DEN bez mého přičinění počet obdržených spamů zmenšil na desetinu, a ty, které se mi do schánky dostanou, mají zřetelné označení form;SPAM], a většinou jsou automaticky přesunuty do odstraněné pošty. Normální maily mi (možná) chodí bez problémů. Napsal jsem O2 jejich formulářem, jestli s mou poštou něco (kladného) provedli. Myslel jsem to jako poděkování. Odpověď: zeptejte se telefonicky. Zatím to vzdávám.

Mirek 26.5.2008 15:26

Re: Už 14 dní bádám - odpověď napsal někdo XXX od "nula 2" v 7:30 - viz dole

Viz diskuse asi v 7:30 - "nula dva" testuje zapůjčené antispamové řešení - buďte klidný, za chvíli to vrátí zpět a vše bude zase tak, jak jste to měl dříve. :-D:-D:-D

Tx 28.5.2008 17:58

Re: Už 14 dní bádám,

Jestliže se spojovací (elektronická) firma pojmenuje po chemickém prvku, navíc španělská v Česku se vyslovuje anglicky, jde o takovou schizofrenii managementu, že to nemůže fungovat. Proto jsem přešel k Ufonu, kde za cenu pouhé O2 linky (403 kč) mám felefon i s internetem. Pokud je pokrytí (www.ufon.cz) není co řešit. Zrušil jsem na chalupě zcela zlodějskou Home mini, kde Vás za spojení trestají 6ti Kč a beru si tam telefon z domu. Tarify jsou jako u pevné linky, přesto že jde technicky o mobil.

Gesper 26.5.2008 12:35

Radím opustit mailbox O2 co největším fofrem.

Mail box u O2 jsem po měsíčním kouzlení a mučení se spam filtrem (který je mimochodem nejblbější, jaký jsem kdy zažil) ponechal vlastnímu životu, přestal jsem ho POP3 stahovat a zřídil si schránku u poskytovatele s filtrem jedna báseň.

Michal 26.5.2008 12:10

Reseni

Myslim ze se na to Ivane divate spatne. Antispamovy filtr je neco, co neni pevne spjato s emailovou schrankou. Muze byt, ale nemusi. TO2 ho aktualne neni schopna poskytovat a at budete co budete delat nic s tim nenadelate.

Doporucuji to co rikal nekdo v diskuzi prede mnou. Zalozte si adresu na gmail.com. Nastavate si ve schrance O2 preposilani na tuto adresu a uvidite, ze vysledek bude stat za to.

Mimochodem zrovna vcera jsem se rozhodl, ze uz uplne opustim nainstalovany MS outlook a budu k poste pristupovat pouze skrze web rozhrani googlu. Outlook pouziju pouze jednou za cas pro stazeni veskere posty a jeji zazalohovani.

Vasekpasek 26.5.2008 12:36

Re: Reseni

Ještě lepší by bylo používat Thunderbirda a po pár kliknutích máte definitivně po spamu.

ijáček 26.5.2008 12:08

ADSL a e-mail není totéž

Autor plete dohromady dvě věci. Připojení k internetu - tam není často na vybranou - volíte z toho, co můžete mít, za kolik a jak. E-mail s tím ale nesouvisí a rozhodně schránka poskytnutá ISP není ideální, minimálně kvůli tomu, že závisí na trvání smlouvy s poskytovatelem.

Připojení a e-mail jsou různé služby a je vhodné jejich kvalitu a dostupnost posuzovat nezávisle. Všichni, kdo měli @karneval.cz se o tom už přesvědčili na vlastní kůži.

Petr 26.5.2008 8:53

Pane Pilný, protáhněte svoje maily přes googlovský gmail.com

Mám cca 200spamů denně (několik doménových košů), a za 4 roky jen jednou zafungoval špatně a zahodil správný mail do spamu, obráceně cca jeden spam  týdně zůstane v doručené poště. Navíc gmail filosofie řazení konverzací, štítky, hledání ...

Frank 26.5.2008 8:29

Pane Pilný, kdbyste byl opravdu pilný, tak jste už měl dávno filtr.

Proč musíte dávat ve známost, že jste trouba, který o této problematice nic neví? Nebylo by lepší, než napíšete další volovinu se zeptat?

Kerob 26.5.2008 11:25

Re: Pane Pilný, kdbyste byl opravdu pilný, tak jste už měl dávno filtr.

Musím reagovat na to co jste napsal.Jenom na okraj.Mám super zkušenosti s O2.Reklamace na půl roku,osobní stížnosti neexistují,mail nic neřeší a na lince většinou nikdo nic neví.Ale proč reaguji na Váš komentář.Ne každý v dnešní době má čas,chuť a trpělivost se starat o nějaké filtry a jejich složité nastavování.Navíc pokud jde o placenou službu takového molocha jako bezesporu je O2.Já samozřejmě také jedu přes gmail,ale to neznamená,že místo normální rady napíšete že autor je trouba.Nevím jaké máte vzdělání a v jakém oboru pracujete,ale já sedím u počítače 15 hodin denně (grafika) a dá se říct,že počítačem žiju.Je to také můj koníček.Ale jak něco mám nastavovat víc jak 5 minut a nakonec to neběhá tak jak má, jdu od toho.Známe to asi všichni.Tak Vás jenom prosím až zase příště napíšete že autor je trouba,tak si to trochu promyslete.Chyba je bezesporu na straně O2.

ubu 26.5.2008 20:46

Re: Pane Pilný, kdbyste byl opravdu pilný, tak jste už měl dávno filtr.

ale že jste tomu Pilnýmu poradil

Conseil 26.5.2008 7:57

Počudovanie

Úprimne sa čudujem každému, čo využíva emailovú schránku od svojho poskytovateľa internetu.  Okrem už v článku popisovaných problémov a toho, že sú pri týchto schránkach problémy s presmerovaním a celkovo s manažovaním tak vlastne takýto človek robí tomu svojmu poskytovateľovi (s ktorým je nespokojný) zadarmo reklamu. A čo ak zmení poskytovateľa? Tak samozrejme príde aj o schránku. Osobne môžem každému vrelo odporúčať gmail. Človek u nich získa adresu na celý život, s výborným antispamom a už nikdy nebude musieť žiaden email vymazať.

Servác 26.5.2008 7:20

A co takhle antivirový program?

Já mám NOD 32 a přijdou mi tak dva spamy za týden. A to mám docela primitivní schránku na Seznamu.

Lájoš B. 26.5.2008 8:47

Re: A co takhle antivirový program?

To mě pobavilo, NOD32 nemá naprosto nic společného s počtem spamů ze schránky na Seznamu. Primitivní není ta schránka ... ;-P

Jenda 26.5.2008 0:42

Postarsi technokrat co si rucne promazava spamy? Aha!

Kdyby plakal nad zbytecne vyplacanou prenosovou kapacitou tak bych to chapal, ale ze si "postarsi technokrat" nedokaze nainstalovat a nastavit nejaky spam filtr bezici na klientovi je smutne.

Ladislav N. :-))) 26.5.2008 7:37

Re: Postarsi technokrat co si rucne promazava spamy? Aha!

;-DR^

Lájoš B. 26.5.2008 8:50

Re: Postarsi technokrat co si rucne promazava spamy? Aha!

Proč na klientovi ? Můj hosting nabízí komfortní antispamový filtr rovnou v ceně.

Postarší technokrat je možná hloupý, ale to nezvyšuje kvalitu služeb O2.

Jenda 26.5.2008 13:35

Re: Re: Postarsi technokrat co si rucne promazava spamy? Aha!

Vas ano, jeho evidentne ne. A cekat az kyslici zavedou antispamovy filtr je ftakovina, rozumny clovek by si bud poridil schrank jinde nebo nainstaloval filtr na klientovi.

slovan 26.5.2008 0:30

O 2 schranka

Najem za telefonni pristroj nemusite platit, staci ho odevzdat na zakaznickem centru.  Filtr u schranky zacal poradne fungovat pred cca tydnem. Domluva s O2 je rychla a mozna jen tehdy, pokud si od nich chcete nejakou sluzbu koupit, s funkci to nekdy byva trochu na delsi lokte.

Vy bydlite v lokalite, kde nemate jinou moznost? Ja mam v 5000ovem meste moznost vyberu mezi dvema WiFi poskytovateli a O2 ADSL a vybral jsem O2.

xxx 26.5.2008 7:31

Re: O 2 schranka

Filtr nezacal fungovat. To jsme jen po nekolika mesicich rvani dostali na otestovani antispamove appliance. Vracet je mame tenhle tyden. Je mi lito, mailova schranka 'nevydelava', neni tudiz prioritou. Jsou veci, ktere managementu nevysvetlite.

slovan 26.5.2008 8:15

Re: Re: O 2 schranka

Tak jsem se radoval predcasne, myslite ze pomuze bombardovat O2 pozadavky na napravu?

Mirek 26.5.2008 8:48

Re: Re: O 2 schranka - "nula dva" si bude vždy dělat co chce, e-mail ADSL je nezajímá

V prosinci 2007 kolem 20.12. na 14 dní a koncem ledna 2008 se e-mail na "nula dva" zcela zhroutil - přijímané zprávy zmizely nebo došly se zpožděním až 5 dnů (!) Musel jsem používat pro odesílání depo nebo www. Výsledkem stížnosti byla sleva 200,- Kč (!!!) na leden. Souhlasím s jedním příspěvkem tady - zásadně nepoužívat e-mail poskytovatele. Ale co mám dělat já, když tu adresu mám od roku 1998 a potřebuji ji zachovat? Psal jsem o tom redaktorovi CW, řekl, že je to nezajímá, protože to není firemní problém.... Cha cha, a to s tím spamem se OPRAVDU POVEDLO - taky jsem se dnes ráno radoval - jed 3 spamy ;-D;-D;-D

Jojin 26.5.2008 8:56

Re: O 2 schranka

Omyl!Už asi patnáct let mám svůj vlastní přístroj,ten jejich jsem vrátil.Nájem přístroje ale platím dál,na dotaz proč jsem dostal odpověď že účetní program neumí vyúčtování bez pronájmu TP.Tak jsem se na to vy....kašlal,z proncipu to správné není ale mám se rozčilovat pro něčí blbost pro cca šest Kč á měsíc?

js 26.5.2008 12:29

Re: Re: O 2 schranka

Kupte si v bazaru nejakej homologovanej telefon, at jim mate co vratit pri zruseni linky. Kdyz jste platil pronajem, tak ho mate!

Papouch 26.5.2008 13:34

Re: Re: O 2 schranka

ucetni problem je jejich problem, ne Vas. K rozcilovani neni duvod, predpokladam ze jste schopny dolozit, ze si kdysi pristroj prevzali pripadne se vymlouvali na ucetni system

doporuceni - domluvit se s advokatem at napise "ostrou prosbu" s navrhem na primerene zadostiucineni za neopravnene vyfakturovany pronajem. Magicke slovo je "bezduvodne obohaceni".

cil - dohoda o narovnani + 15 tisic

vyjde je to levneji nez prohrany spor + spatne PR + spatny priklad pro ostatni platici ovecky (jsou jich statisice).

Pozn - ucetne to mozne je, pristroj jsem jim vratil (byl nahrazen bezdratem) a na fakture od te doby uz pronajem neni