5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Diskuse k článku

HISTORIE: Buranské duo

Služka či dokonce prostitutka první dámou? Bože, jak hluboko jsme klesli!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Rybnická 31.1.2024 14:25

TAky mám dojem že se jedná bud o hajzlbábu příp. hajzldědka nebo proruské, dobře placené troly.

J. Vlček 31.1.2024 15:15

Vaše dojmy jsou sice dojemné, ale ukazují pouze na vaši neskonalou hloupost, paní Rybnická. Přímo se překonáváte. Jste hloupější, než jsem jsem si myslel. ;-D

H. Rybnická 31.1.2024 15:20

Nesměle si dovoluji dotaz: Vy opravdu umíte myslet pane Vlčku?

J. Vlček 31.1.2024 15:34

Ano dokážu myslet, a vůbec mě neudivuje, že to vás, nemyslícího tvora, dokáže překvapit, paní Rybnická. ;-D

H. Rybnická 31.1.2024 15:36

Jo xakru to je překvapení. No ale ono i zvířátko v chlévě dokáže v určitých mezích trochu myslet, hlavně na ukojení svých potřeb.

J. Vlček 31.1.2024 15:42

Ano, to je přesně váš případ. Tento dojem na mne děláte celou dobu, co se vtíráte do zdejší diskuse. Vystihla jste to naprosto přesně. ;-D

R. Tesařík 31.1.2024 9:06

A sběhli se sem nasraný komouši.

J. Vlček 31.1.2024 10:32

Vy, a kteří další, brouku Tesaříku? ;-D

R. Tesařík 31.1.2024 11:19

Chytil jste hezky.

J. Vlček 31.1.2024 11:22

Vás rozhodně, brouku. ;-D

D. Polanský 31.1.2024 8:48

Jo, jo dnešní paní prezidentova, má klasické politické vzdělání na Vysoké politické akademii Klementa Gottwalda. Sice je kvůli revoluci nestihla dokončit, což je škoda, neboť by byla ještě vzdělanější.

V. Heidlerová 31.1.2024 9:25

Totéž, co paní Pavlová, jsme obdrželi ve školním, případně na VŠ vzdělání i my, poválečná generace. Někteří spolužáci se stali agenty STB už po gymnáziu , studovali v Moskvě a natropili mnoho škod. Záleží na charakteru a rodinné výchově, samo vzdělání nic neznamená, zvláště v době, kdy už bylo jasné, že komunismus jde do kopru. Paní Pavlová neměla čas aktivně škodit, neb teprve končila studium.

Zajímalo by mne, jak jste školní léta a nabyté vědomosti zúročil Vy. Nejsem nadšená vzděláním manželů Pavlových, ale volila jsem je, protože ta hrůza, co by nás čekala s Babišem, hulvátem zemanovského ražení, by byla mnohem větší. Myslím, že si generál Pavel nevede ve funkci špatně, má za sebou úspěšné působení v NATO, při záchraně lidských životů atd. Rozhodně nestojím jako solný sloup z úleku po volbě MZ, jak hluboce se český národ nechal zpeoletarisovat.

R. Tesařík 31.1.2024 9:33

Pan Polanský to vojenské vzdělání dokončil.

V. Heidlerová 31.1.2024 11:13

Hááááááááááá, bingo!!

M. Koutný 31.1.2024 9:36

Ano. Elegantni bolševický parchant je přece lepší než nějaký hulvát. Aspoň škodí s grácií.

V. Heidlerová 31.1.2024 11:15

Zatím dodržuje úmluvy s EU a NATO, netáhne nás do otvoru Moskvy a hlavně není vymatlaný ožralec. Nevím, že by nějak ČR škodil, od toho zde máme AB.

D. Laurencikova 31.1.2024 9:58

Priznani ani nebylo nutne. Vy ani v jednom vasem prispevku nezaprete vase smysleni, dluzne "vzdelani a vychove" na Vysoké politické akademii Klementa Gottwalda. Sice jste dosud nepriznala, jakou jste udelala za komunistu karieru, ale bolsevik se pozna na prvni pohled. Tak i vy, soudruzko Heidlerova.

J. Plzák 31.1.2024 10:38

Jó v Moskvě, tam studoval i Hvížďala, kamarád Šláfenberga.

A. Bystrianská 31.1.2024 8:30

Proč ten článek,proč to hanobení,k čemu potřebujeme vědět,že manželka dělnického prezidenta byla lehkých mravů.Většina to ví.Také ví,že zvrácená ideologie umlčovala elity a tak nám zbyli jen funkcionáři s lehkými manželkami,z toho je třeba se poučit a neumlčovat jiné názory téměř před vyslovením,abychom neopadli stejně.

V. Heidlerová 31.1.2024 9:29

Mladí to nevědí, nemluvte za většinu. Historie je učitelka, bez historické pravdy jsme dezorientovaní. A paměť národa je velmi ochromena, nepříjemné věci je skoro trestné nebo opovážlivé vyslovovat. Bylo by dobré, zvláště pro komouše, kdybychom nepátrali po pravdě.

L. Svoboda 31.1.2024 10:12

Paní Heidlerová, opravdu si myslíte, že mladí čtou slátaniny Zieglera?

D. Laurencikova 31.1.2024 10:34

Tak zapatrejme po pravde: Vy jste se jednou v diskuzi pochlubila, ze jste za komunistu jezdivala do Moskvy. Sovetsky svaz nebyl zadna vyletni zeme, tam zadny nekomunista nejezdil. V jake funkci jste tam byla vysilana, soudruzko Heidlerova?

J. Krejčí 31.1.2024 8:21

Tady si zase v diskuzi ulevilo stádo nýmandů, podobných těm z karvinské hospody.

Ale já chcu něco podotknout k té "paní" prezidentové. Všechno v článku je zřejmě pravda, ale někde jsem četl, že když Kléma ve slabé chvilce si postěžoval na stálé požadavky Rusů,kteří furt něco "trébují" /potřebují/, tak měla říct: Naše děti nás budou jednou proklínat. Měla víc rozumu než celá ta smečka blbů kolem toho Klémy.

K. A. 31.1.2024 10:18

Marta se o politiku nezajímala. Ale takovéhle výroky se vyskytovaly. Ani Kléma nebyl úplně blbý, jenže věděl moc dobře, co jsou to stalinské procesy. Ze Stalina měl panický strach, což bylo opodstatněné. On sám Slánského popravit nechtěl, ale neměl koule jako Tito, který se kritice vlastní strany vzepřel. (Což je ovšem pochopitelné, neboť české komunisty dostala k moci Moskva, zatímco Tita vlastní schopnosti.)

P.S.: S těmi nýmandy bych byl na vašem místě opatrnější, ono to totiž vypovídá více o vás než o těch lidech, které se snažíte urazit.

J. Lukavsky 31.1.2024 8:07

"Soudružka Gottwaldová" No kdesi jsem četl, že nebyla členkou KSČ - čili žádná "souška". Naopak si nechávala říkat "milostpaní". J.L end

M. Pivoda 31.1.2024 7:43

Marta je Marta:

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Mliuz0hckZ4

M. Pivoda 31.1.2024 7:34

Začněme od konce, citátem poslední věty: "... Sir Winston Churchill blahé paměti trefně prohlásil, že komunismus je vzpoura méněcenných a měl naprostou pravdu."

Komentář

Ano, Winston Churchil měl sice pravdu, ale neřekl úplnou pravdu. Winston Churchil neřekl úplnou pravdu ani o minulosti, ani i budoucnosti.

Slovo "vzpoura" je určitě ten správný výraz, který můžeme nalézt i v pokusech o změnu v nesnesitelném lidském životě, v minulosti. Studujte dlouhou historii s tímto na vědomí. Skočte ale také do relativně nedávné české minulosti, tj. do politických a ekonomických změn po listopadu 1989.

Jak byla v této zemi vyřešena "nesnesitelná" situace z dob před listopadem 1989? Vidíte dnes (tj. v roce 2024) kolem sebe už jen jásající lidské davy?

M. Pivoda 31.1.2024 8:47

Dříve chybně nadšeně zpívali "mladý je každý komunista" - viz https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=r3nqeUOtgpM

Takže co?

Mělo by se dnes správně zpívat, že "mladý je každý kapitalista"???

M. Pivoda 31.1.2024 8:56

Ve druhé části té budovatelské písně se nadšeně zpívá: "... je konec bídy, je konec hladu, ..."

J. Hruška 31.1.2024 10:04

No nazdar. Ale nejdřív se však zpívalo: "Směr Praha" ... přes spáleniště, přes krvavé řeky jdou mstící pluky neochvějně dál. Pěkně do pochodu, kupředu levá, kupředu levá, zpátky ni krok, atd.