Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Zeman perlí!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Boleslav 21.1.2015 15:12Re: Malý Ovare, Proč myslíte? Pouze jsem zde uvedl celkem známá fakta. |
R. Langer 21.1.2015 13:30Re: Ješte lepší A tak já znám jednoho hluchoněmého osobně a vím, že odezírat se dá, není to ovšem takové, jak to vidíte v amerických filmech v televizi. A hlavně, je potřeba mluvícího opravdu intenzivně pozorovat, o nějakém odezírání někoho, kdo nehledí přímo na vás je možno s úspěchem pochybovat. O přednášejícím otočeném čelem k tabuli ani nemluvě... ;-) |
P. Boublíková 21.1.2015 12:59další blb který nepochopil, o kom Zeman mluvil. |
A. Alda 21.1.2015 12:56Ješte lepší je tento článek http://ladislavkratochvil.blog.idnes.cz/c/404498/Kyvne-ze-rozumi-ale-co-bylo-receno-nevi.html A to se týká dospělých, kteří se to odezírání učili ve speciálně škole od dětství. |
A. Alda 21.1.2015 12:53O tom odezírání psal jeden hluchý pán, že je to mýtus. http://ladislavkratochvil.blog.idnes.cz/c/438115/Odezirani-neni-cteni-ze-rtu.html Nemohu posoudit. Ale jsem nakloněn mu věřit, vždyť zná hluchých lidí rozhodně víc než já. |
R. Langer 21.1.2015 12:48Re: Před 25 lety jste ani vozíčkáře na ulici nepotkal Ano, rozhodně máte pravdu. Vtip je však v tom, že o tomto řeč vlastně vůbec nebyla... |
R. Langer 21.1.2015 12:45Re: Odpovídal na dotaz. Ano, to by bylo určitě přínosnější... :-D |
R. Langer 21.1.2015 12:41Re: Po přečtení článku jsem dospěl Vážně? Jakože ta normální realita se od té zkreslené liší tak, že jsem schopný například tvrdit takové pitomosti, jako že třeba slepý nebo hluchý se bude v normální třídě učit stejně jako ostatní? Aha, tak to opravdu žiju ve zkreslené realitě. A jsem tomu zatraceně rád! :-P |
R. Langer 21.1.2015 12:32Re: Do každé třídy A co VÁS vede k závěru, že pokud někdo neslyší, a neumí odezírat (a i když umí, tak v normální třídě za normálního provozu je to celkem problém), tak že je schopen bez problémů chápat (zejména u nás primárně) slovně podávanou látku, a že mu to vůbec bude vyhovovat? Znáte vůbec osobně někoho hluchého, nebo hluchoněmého? Zkuste si někdy zacpat uši a běžte někam na přednášku, schválně co si odtamtud odnesete... :-P |
V. Čermák 21.1.2015 12:28Malý Ovare, že Vy si tu zase přihříváte tu svoji polívčičku? Tu prdelačku... |
V. Čermák 21.1.2015 12:24Zdá se, že PERLÍ především pan autor, kupodivu tento můj názor sdílí tentokrát i většina diskutujících. Vypadá to, že monopol jediného správného názoru zde na psisku je konečně rozbit. |
R. Langer 21.1.2015 12:21Re: Kniha „Už zase skáču přes kaluže“ Asi tak... |
R. Langer 21.1.2015 12:20No, kdybyste napsal konkrétně, jaká ta postižení dětí chodících s těmi vašimi do školy byla, tak by ten článek možná měl i nějaký význam a dalo by se o něm diskutovat. Bez toho je to ovšem jenom jinak napsané: "Nemám rád Zemana!", ovšem zcela bez jakýchkoliv argumentů. Takže je to vlastně o ničem... |
V. Čermák 21.1.2015 12:20Re: Chytří přemýšlejí Myslíte toho z Orlíku? |
V. Čermák 21.1.2015 12:18Re: Odpovídal na dotaz. Zeman je oproti noblesní jasnosti na tom celkem dobře. Nemohl byste svoje moudré doporučení směrovat spíše než na Hrad, tak na zámek - Orlík? |
M. Zikmund 21.1.2015 11:48To není článek o Zemanovi ani o inkluzi To je článek o panu Paynovi. Jeho přečtení má čtenáře utvrdit - ten pan Payne, to je ale člověk s empatií! A jak je sečtělý! Kdyby se autor věnoval problému samotnému, tak by si rozebral svoji poslední větu druhého odstavce - ...do školy, kladoucí důraz na začleněn dětí s URČITÝM postižením... A jsme u toho - proč ne s jakýmkoliv postižením? Copak nemají dost empatie, soucítění a ochoty pomoci? No, zřejmě asi existuje nějaká hranice reálnosti - hranice technická (ve vybavení škol, zaškolení a specializaci učitelů atd.), lidská (dětský kolektiv má chtě nechtě svou hranici akceptace, ať se učitel či rodič snaží sebevíc) i individuální (dvě děti se stejným postižením mohou sami chtít úplný opak). Jenže to nalezení správných hranic je složitý problém, na který ani odborníci nebudou mít vždy shodný názor. To jen politický póser se tváří "toto je pravda a kdo si to nemyslí je zpátečník". Pan Payne k rozboru problému nepřispěl ani trošičkou. Jen se nám jednoduše snaží naznačit, že je prostě pokrokový pašák. |
M. Starý 21.1.2015 11:37Před 25 lety jste ani vozíčkáře na ulici nepotkal protože nemohli přes bariéry (fyzické) nikam dojet. A tak byli zavřeni doma nebo v ústavech. Nejdříve se musely odstranit ty myšlenkové bariéry a pak se odstranily (a ještě stále odstraňují) ty fyzické. To, že někdo je po obrně, že má nekoordinované pohyby rukou, jej přece nemůže vyloučit z běžného vzdělání, když má IQ běžné populace. Ano, je to o penězích - jak úpravy zastávek a přechodů na bezbariérové, tak i úpravy našeho školství na bezbariérové - např. osobní asistenti. Možná, že ti postižení "to sami státu nevrátí", ale bude se tím kultivovat zbylá společnost. Vždycky si říkám, proč na úřadech pracuje tak málo tělesně postižených? Vždyť v době plné digitalizace státní správy by práci s počítačem zastali také a na výkonnosti státní správy by se to jistě nepoznalo. |
A. Alda 21.1.2015 11:35Právě že záleží na tématu. Zejména v tomto případě záleží na tématu. Přečtěte si třeba články pana Linharta: http://linhart.blog.idnes.cz/c/360347/Jak-vzdelavame-zaky-kteri-nestaci-tempu-zakladni-skoly.html nebo Jurčíka: http://jurcik.bigbloger.lidovky.cz/c/244709/Doboviny-2-ruseni-specialnich-skol.html Ani jeden z nich není "Zemanovec". Ale jsou to odborníci v daném oboru. A mají-li stejný názor jako Zeman, pak je nutno Zemana pochválit za to, že reprodukuje názory odborníků a nesnaží se vést na módní eurohujerské vlně. |
A. Alda 21.1.2015 11:30Hluchý není pitomec, ale neslyší. Tedy neslyší výklad a neslyší ani jeho opakování při zkoušení. Hluchý slyší jen očima a tomu je přizpůsobeno jejich vzdělávání ve speciální škole. Obdobně slepý - ten zase nevidí, ale slyší a hmatá. I on potřebuje vzdělání ve speciální škole. Jsou ovšem i přechody - někdo "jen" špatně slyší nebo "jen" špatně vidí. I pro takového je speciální škola požehnáním. Speciální školy naštěstí zatím stále ještě existují, přestože se je bruselanští politikové už léta snaží zrušit. Masivní odpor rodičů (a tedy i můj) postižených dětí tomu zatím vždy dokázal zabránit. Kdyby můj syn zůstal na základní škole, byl by za pitomce. Ve speciální škole způsobem vzdělávání jeho handicap (oční) odstranili a on tak mohl získat vzdělání a také návyky a dovednosti k překonání handicapu, což mu umožnilo studovat i dále. Ze základní školy by ale neměl šanci. |
J. Lepka 21.1.2015 11:08Všimněte si základní disproporce v diskuzi : Vůbec nezáleží na tématu, zemanomilci ihned začnou útočit a osočovat, jak si dovolujete nesouhlasit s jejich idolem, byť ten blábolí čím dál častěji kraviny ! |
J. Lepka 21.1.2015 11:06Re: Do každé třídy Co vás vede k závěru, že např. hluší či imobilní jedinci jsou zároveň pitomci, kteří nezvládnou výuku s ostatními ??? |
J. Lepka 21.1.2015 11:01Re: Po přečtení článku jsem dospěl A víte, že mne to nijak nepřekvapuje? Vy máte vůbec dost zkreslené vnímání reality. |
J. Lepka 21.1.2015 11:00Re: Odpovídal na dotaz. Soudný člověk by z toho vyvodil důsledky a odebral se na odpočinek do ústraní. Jenže Jeho Ješitnost si stále myslí, že nad něj není a všichni jsou z jeho výroků nadšeni jako vy. V obou případech se jedná o ztrátu soudnosti. |
P. Papež 21.1.2015 10:30Chytří přemýšlejí Chytří přemýšlejí, hlupáci se musí prezentovat. Tím by se měl Hradní pan(ák) řídit. |
J. Boleslav 21.1.2015 10:18Re: Zeman perlí. Co jiného byste po něm chtěl? Ovar je jedináček, otec od nich v jeho 2 letech odešel (asi to už tehdy s Ovarem nebylo k vydržení). Matka učitelka. Nikdy nesportoval, jenom žral, hulil a chlastal. A četl. Teď na stáří sbírá plody odporného života svého. |
A. Alda 21.1.2015 9:37Re: píšete neuvěřitelný blábol To je možné. Nicméně o problému vzdělávání postižených dětí vím dost. Žel až příliš mnoho, protože jedno postižené dítě také mám. Na rozdíl od Vás a od Payna. |
A. Alda 21.1.2015 9:35Odpovídal na dotaz. Zakažte lidem klást presidentovi otázky a on nebude mít na co odpovídat. A s tím otevíráním minerálky: počkejte si na stáří, až Vás začnou bolet klouby prstů. Pak si na svá pohrdlivá slova snad vzpomenete. |
T. Kočí 21.1.2015 9:33Re: V překrucování Na odlehčení vážné debaty. Hluchý a slepý tahnou na vozíku mrzáka,slepý spadne do studánky,vyleze a říká ,zázrak,zázrak já vidím. Hodí tam hluchého....já slyším. Spolu tam hodí mrzáka i s vozíkem -nic.Znovu -nic.Potřetí a mrzák volá,zázrak ,já mám nové pneumatiky. Přeji všem postiženým zázrak a ne jen pneumatiky. |
I. Fencl 21.1.2015 9:28Londýnská není řadová škola V londýnské není žádná řadová škola a obecně má prezident bohužel pravdu. Trpí ti i ti, nároky na děti bez postižení nelze snižovat a tyto děti škola nesmí brzdit. Není to pečovatelský ústav, ale místo, které má mít drive. Jak to funguje třeba v Anglii??? |
T. Kočí 21.1.2015 9:26Zeman perlí. NEVÍM PROČ MÁ ZEMAN POTŘEBU , furt něco říkat. Asi si myslí,že za ty prachy by měl něco dělat.Ta sebestřednost z něj přímo kape.Bohužel jsou to často kraviny. Zakládá si na tom, že mluví spatra a podle toho to vypadá.Ještě štěstí, že má omezené pravomoce a venku ho nikdo neposlouchá.Za ilustrativní bych předložil, jak sedí za volantem autobusu a vede chytré řeči, bože to jsou kydy. Tuhle si sám otevřel minerálku!!Málem si vykloubil ruce,ale pozoroval,zda nohsledi jeho šikovnosst oceňují. myslím ,že je abnormálně nešikovný.Ostatně jeho jedinou činností bylo a je pindat. Zrušit presidentský úřad. |