Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Všimněte si základní disproporce v diskuzi :
Vůbec nezáleží na tématu, zemanomilci ihned začnou útočit a osočovat, jak si dovolujete nesouhlasit s jejich idolem, byť ten blábolí čím dál častěji kraviny !
Právě že záleží na tématu.
Zejména v tomto případě záleží na tématu.
Přečtěte si třeba články pana Linharta: http://linhart.blog.idnes.cz/c/360347/Jak-vzdelavame-zaky-kteri-nestaci-tempu-zakladni-skoly.html
nebo Jurčíka: http://jurcik.bigbloger.lidovky.cz/c/244709/Doboviny-2-ruseni-specialnich-skol.html
Ani jeden z nich není "Zemanovec". Ale jsou to odborníci v daném oboru. A mají-li stejný názor jako Zeman, pak je nutno Zemana pochválit za to, že reprodukuje názory odborníků a nesnaží se vést na módní eurohujerské vlně.
Re: Všimněte si základní disproporce v diskuzi :
Co když to je, pane Lepko, tak trošku naopak.
Položil jste si otázku - jak je možné, že člověk, který zvítězil ve volbách, má nějaký názor, je ihned označen nějakou diagnozou? Už to je trapárna, ale výdrž je.
Počítejte do deseti, a potom si odpovězte.
A stále Vás štve, že president byl zvolen a nikoliv jmenován? Tou Vaší částí voličů?
V tom to možná bude.
Chytří přemýšlejí
Chytří přemýšlejí, hlupáci se musí prezentovat. Tím by se měl Hradní pan(ák) řídit.
Re: Chytří přemýšlejí
Právě ti chytří by už konečně měli přemýšlet, že president republiky už mnohdy jen "hodí udičku" (která je na delší diskusi). A pravda pravdoucí z podhradí Orlíka se chytí. A je hotova do pěti minut. A opakuje po sobě. Hezké.
Stále Vám to není divné? Vždyť president nemluvil o všeobecném zrušení možné společné výuky! Jen (opakuji jen) poukázal, že nikoliv všechny "moderní" nápady mají patent na úspěch. A všechny ty děti nejsou stejné.
Třeba multikulti také byl paskvil. Komunismus taky.
Prostě president ani už nezná (podle jeho nevoličů) malou násobilku, že? Joseph Goebells - vzor pravdy a lásky.
Londýnská není řadová škola
V londýnské není žádná řadová škola a obecně má prezident bohužel pravdu. Trpí ti i ti, nároky na děti bez postižení nelze snižovat a tyto děti škola nesmí brzdit. Není to pečovatelský ústav, ale místo, které má mít drive. Jak to funguje třeba v Anglii???
Re: Londýnská není řadová škola
Nedávno padl také názor, že by měly být vyčleněny školy, pro nadprůměrně nadané žáky, aby nebyli brzděni průměrnými. Naštěstí byl rychle odmítnut. Existují ovšem soukromé školy, které to řeší výškou školného, i když to samo osobě nemá s IQ nic společného. Vždy existovali bohatí lemplové. Byli takoví i císaři a jiní šlechtici, kteří dokázali "přivést na buben" třeba celý rod.
Zeman perlí.
NEVÍM PROČ MÁ ZEMAN POTŘEBU , furt něco říkat. Asi si myslí,že za ty prachy by měl něco dělat.Ta sebestřednost z něj přímo kape.Bohužel jsou to často kraviny. Zakládá si na tom, že mluví spatra a podle toho to vypadá.Ještě štěstí, že má omezené pravomoce a venku ho nikdo neposlouchá.Za ilustrativní bych předložil, jak sedí za volantem autobusu a vede chytré řeči, bože to jsou kydy.
Tuhle si sám otevřel minerálku!!Málem si vykloubil ruce,ale pozoroval,zda nohsledi jeho šikovnosst oceňují. myslím ,že je abnormálně nešikovný.Ostatně jeho jedinou činností bylo a je pindat.
Zrušit presidentský úřad.
Odpovídal na dotaz.
Zakažte lidem klást presidentovi otázky a on nebude mít na co odpovídat.
A s tím otevíráním minerálky: počkejte si na stáří, až Vás začnou bolet klouby prstů. Pak si na svá pohrdlivá slova snad vzpomenete.
Re: Odpovídal na dotaz.
Soudný člověk by z toho vyvodil důsledky a odebral se na odpočinek do ústraní. Jenže Jeho Ješitnost si stále myslí, že nad něj není a všichni jsou z jeho výroků nadšeni jako vy. V obou případech se jedná o ztrátu soudnosti.
Re: Odpovídal na dotaz.
Zeman je oproti noblesní jasnosti na tom celkem dobře. Nemohl byste svoje moudré doporučení směrovat spíše než na Hrad, tak na zámek - Orlík?
Re: Zeman perlí.
Co jiného byste po něm chtěl? Ovar je jedináček, otec od nich v jeho 2 letech odešel (asi to už tehdy s Ovarem nebylo k vydržení). Matka učitelka. Nikdy nesportoval, jenom žral, hulil a chlastal. A četl. Teď na stáří sbírá plody odporného života svého.
Malý Ovare,
že Vy si tu zase přihříváte tu svoji polívčičku? Tu prdelačku...
Re: Malý Ovare,
Proč myslíte? Pouze jsem zde uvedl celkem známá fakta.
Re: Malý Ovare,
fakta? Vybral jste jenom něco k očernění. Ve skutečnosti je to ale pořád jenom ta Vaše černá "prdelačka", kterou tady opakovaně ohříváte.
Re: Zeman perlí.
Ano,sbírá plody své sečtělosti a sloní paměti.Že jste nekritizoval stejný způsob života u Václava Havla ? I ten ve stáří sklízel plody svého odporného životního stylu.I jeho žena Olga (hodná a chytrá ženská) se uhulila k smrti.
Re: Zeman perlí.
Zatím by stačilo zrušit otiskování jeho fotografií.
Po přečtení článku jsem dospěl
z závěru, že:
1. Autor záměrně překrucuje to, co Zeman řekl
2. Autor je sám retard, který není schopen pochopit myšlenky jiného
Re: Po přečtení článku jsem dospěl
A víte, že mne to nijak nepřekvapuje? Vy máte vůbec dost zkreslené vnímání reality.
Re: Po přečtení článku jsem dospěl
Vážně? Jakože ta normální realita se od té zkreslené liší tak, že jsem schopný například tvrdit takové pitomosti, jako že třeba slepý nebo hluchý se bude v normální třídě učit stejně jako ostatní? Aha, tak to opravdu žiju ve zkreslené realitě. A jsem tomu zatraceně rád! :-P
Povídáte naprosté nesmysly,
které jste si vyčetl v nějakém eurohujerském plátku.
Naprosto zjevné je, že o tom vůbec nic nevíte.
Váš názor je přitom velice nehumánní a povýšenecký.
Takoví lidé se poučí zpravidla teprve tehdy, až si to vyzkoušejí na vlastní kůži. Tak se modlete, aby se Vám nenarodilo postižené vnouče.
Re: píšete neuvěřitelný blábol
To je možné. Nicméně o problému vzdělávání postižených dětí vím dost. Žel až příliš mnoho, protože jedno postižené dítě také mám. Na rozdíl od Vás a od Payna.
Kdo nemá stejný názor je opilec nebo dement
Dobře jste mu to, pane Payne, nandal, moc dobře. Pokud někdo má jiný názor a ještě se ho nebojí vyslovit, pak je to jednoznačně opilec nebo mu kape na karbid (=hlubší změny v mozku).
Buďme rádi za moderní názory odborníků, kteří konečně vyřeší integraci kdysi nepřizpůsobivých dětí a dovedou do jedné třídy dovést třetinu romů (samozřejmě s asistenty). Jen ti rodiče ostatních dětí by se měli převychovat, protože s těmi kroky zcela rasisticky nesouhlasí, ale to bude jisě jen alkoholem.
Nebojme se taky do školy posadit děti s mentálním postižením, vždyť učitel se jim může věnovat zcela stejnou měrou jako ostatním (a pokud ne, přidělíme každému jednu asistentku). Nakonec - ty nejchytřejší děti dostanou jedničky tak jako tak, takže si nebudou stěovat.
Do každé třídy
jeden slepý, jeden hluchý, dva kulhaví, tři autisté a čtyři Romové.
A každý učitel každého předmětu se povinně naučí znakovat, brailla a Romsky, v každé třídě budou navíc židle pro aspoň 6 asistentů, a v tělocviku se budou hrát jen sportovní hry pro slepé, hluché a immobilní.
Re: Do každé třídy
Co vás vede k závěru, že např. hluší či imobilní jedinci jsou zároveň pitomci, kteří nezvládnou výuku s ostatními ???
Hluchý není pitomec,
ale neslyší. Tedy neslyší výklad a neslyší ani jeho opakování při zkoušení. Hluchý slyší jen očima a tomu je přizpůsobeno jejich vzdělávání ve speciální škole.
Obdobně slepý - ten zase nevidí, ale slyší a hmatá. I on potřebuje vzdělání ve speciální škole.
Jsou ovšem i přechody - někdo "jen" špatně slyší nebo "jen" špatně vidí. I pro takového je speciální škola požehnáním.
Speciální školy naštěstí zatím stále ještě existují, přestože se je bruselanští politikové už léta snaží zrušit. Masivní odpor rodičů (a tedy i můj) postižených dětí tomu zatím vždy dokázal zabránit.
Kdyby můj syn zůstal na základní škole, byl by za pitomce. Ve speciální škole způsobem vzdělávání jeho handicap (oční) odstranili a on tak mohl získat vzdělání a také návyky a dovednosti k překonání handicapu, což mu umožnilo studovat i dále. Ze základní školy by ale neměl šanci.
Re: Do každé třídy
A co VÁS vede k závěru, že pokud někdo neslyší, a neumí odezírat (a i když umí, tak v normální třídě za normálního provozu je to celkem problém), tak že je schopen bez problémů chápat (zejména u nás primárně) slovně podávanou látku, a že mu to vůbec bude vyhovovat? Znáte vůbec osobně někoho hluchého, nebo hluchoněmého? Zkuste si někdy zacpat uši a běžte někam na přednášku, schválně co si odtamtud odnesete... :-P