26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hudry 17.7.2009 8:21

Re: I lékaři "lžou" !!!

Vy pacientovi nikdy nevytrubujete lež?!? To jste teda móc špatnej doktor - měl byste se živit spíše jako řezník na jatkách, to by vám při vaší přímočarosti sedělo mnohem pasentněji !!!

A znovu: kdyby pan Kohout oznámil národu, že mu bylo NEOFICIELNĚ(!!!) sděleno, že víza budou zavedena od 7. července (což se nestalo(!!!), tak co by se stalo jiného, než to co se stalo? É ?

MUDr Jiří Kilian 17.7.2009 8:26

Re: I lékaři "lžou" !!!

- Co a jak bych měl či neměl, to je moje věc a Vaše zbytečná starost.

- podívejte se zpětně na to, co postupně ministr v dfané věci sděloval.. Nejprve že se jedná, pak že je naděje, pak že sdělůení bylo neoficiální, nyní už zae že bylo oficiální, ale kanada že požádala o nezveřejnění.... Nezveřejněním má jen náš politik na mysli, že se namísto mlčení sdělí lež.

Stačilo sdělit, že se o věci jedná.

hudry 17.7.2009 8:35

Re: I lékaři "lžou" !!!

O tom, že se o věci jedná a víza jsou "na spadnutí" se všeobecně a již delší dobu vědělo, takže nadutě radit diplomatovi, co měl dělat, je úplně zbytečná řezníkova starost ...

MUDr Jiří Kilian 17.7.2009 8:41

Re: I lékaři "lžou" !!!

neradím, co měl diplomat dělat, odsuzuji lži ministra zahraničí, pronesené k občanům

hudry 17.7.2009 9:01

Re: I lékaři "lžou" !!!

Pane, vaše psychopatické reakce nasvědčují tomu, že pokud máte vůbec něco společného se zdravotnictvím, tak jste spíše chovanec, než "MUDr." Melete se stále dokola tytéž pindy o lžích ministra, bez ohledu na okolnosti, bez kterých to nelze posuzovat. A pokud máte odpovědět na jednoduchoučkou otázku, co by se stalo jiného kdyby  ..., tak jste a argumenty v per ...

A pokud jste přece jenom lékař, tak potěš pámbu za takového dárečka. Místo, abyste léčil pacienty a s úsměvem jim sděloval PRAVDU o jejich velmi krátkodobých perspektivách, tak tu pitomě pindáte na webu. Styďte se, vy MŮDr. (titul v nicku také svědčí o MNOHÉM) !!!

Takže se mějte a pozdravujte svého ošetřovatele. Já odcházím si nechat vyšetřit jeden můj orgán. A moc doufám, že tam nenarazím na žádného tajtrlíka kiliána.

Huňková 17.7.2009 9:23

Lékaři nikdy nelžou

Pan primář odešel od počítače na velkou vizitu. Odpoví později - po pracovní době ...

jirka.s. 17.7.2009 10:04

Re: Lékaři nikdy nelžou

Hele, huňková, co kdybys nekecala a konečně už na ten encefalograf odkráčela! Ale neděs se, až ti  tvůj doktor sdělí pěkně tvrdě na rovinu, jak na tom s tím "jedním orgánem" vlastně jsi!!! ;-(

MUDr Jiří Kilian 17.7.2009 23:59

Re: Lékaři nikdy nelžou

Nebyla jste  ve VLK, než jste se vydala předstírat revolucionářku do Manchetsteru ? Pár Huňkových je v Pencem zveřejněných svazcích.   

Minutus 17.7.2009 16:38

Re: I lékaři "lžou" !!!

Psychopat jsi spíše ty. A jsi to ty, kdo tu sděluje lékaři jak má léčit a co říkat pacientovi. Zalez do své nory a zpytuj svědomí, pokud nějaké máš.

Sunny 17.7.2009 9:49

Re: I lékaři "lžou" !!!

Souhlasím s Vámi, že v diplomacii se holá pravda ne vždy hodí. Ovšem obávám se, že lhaní se nehodí nikdy. Ani v diplomacii, ani v medicíně... A nabádáte-li k zdrženlivějšímu vyjadřování, mohl jste si odpustit toho "doktůrka". Usvědčujete se tím z jisté zakomplexovanosti:-)

Huňková 17.7.2009 10:36

Re: I lékaři "lžou" !!!

Jste všichni poněkud padlí na hlavu. Nevidíte podstatné věci a nimráte se v nepodstatných prkotinách. Takže: to, že Kanada měla důvod k nějakému zamezení přílivu vyžírků jsme všichni věděli už několik měsíců. O blízké reálnosti těchto záměrů byl náš ministr informován koncem června. Tehdy mu bylo sděleno datum 7. července (které se pak nedodrželo!) a současně byl požádán, aby se tato předběžná a stále neoficiální informace (na oficiální musí být dle platných konvencí písemná diplomatická nóta a ne pár vět "na půl huby" prohozených přes stůl) nezveřejňovala (důvod byl zřejmý a pochopitelný: nastalo by okamžité stěhování těch cikánů, kteří už byli s nataženou rukou připraveni vycestovat). Takže zkuste domyslet, co měl ministr v této situaci udělat? Kdyby vyhlásil, že od 7.7. budou nutná víza, tak vypukne mezi cikány zmatek a on by navíc vypadal jako pitomec, protože k tomu termínu se navzdory ústnímu sdělení kanadského ministra, vůbec nic nedělo. A i kdyby to Čechům oznámil, tak co by se v principu změnilo? Nic, naprosto NIC !!!

Ani mně se nelíbí způsob, jakým to Kanaďané řešili. Na mnoha diskuzích jsem vyjádřil svůj názor, že nejjednodušší by bylo nepřijímat žádosti o status uprchlíka od občanů ze svobodných (EU) zemí. Že mě Kanaďani "neuposlechli" a udělali si to po svém, je mi sice líto, ale je to jenom a jenom jejich právo.

A pokud se týká "lhaní" v medicíně a diplomacii. Vy si fakt umíte představit že tento váš hloupý názor může fungovat? "Pane doktore, jak to se mnou vypadá?" - "No zítra už nám budete mávat z támhle toho obláčku!" Zkuste si přečíst nějakou elementární příručku pro mladé lékaře a začínající diplomaty ...

Ten "doktůrek" je dle mého názoru lichotka. Mohl jsem napsat např. ranhojič nebo felčar. A odkud vy víte, že je to skutečně lékař? Vy jste jeho asistent ?

jirka.s. 17.7.2009 11:19

Re: I lékaři "lžou" !!!

Už jsi byl/a hudry/huňková na tom encefalografu ???  A už ti na "tvrdo" sdělil ošetřující výsledky??? ;-P

Sunny 17.7.2009 11:50

Re: I lékaři "lžou" !!!

:-D Ne, to nejsem. Zato vy budete nejspíš Stoupa - pohůnek knížete Ignora...

Tx 17.7.2009 6:57

Může někdo rozumně vysvětlit

jak jinak se Kanada mohla bránit přílivu vyžírků? ČR s  tím nemohla dělat vůbec nic. Zabránit někomu v odletu či odjezdu nelze, to bychom museli znovu zavést výjezdní doložky. Kanada je země, kde se lidem věří a tedy i různé zákony a předpisy jsou takto nastaveny. Nepočítají s takovými vyčuránky, kteří si tady např. u lichvářů nadělají nesplatitelné dluhy a pak tam vykládají, jak je tady utlačovali a stát se jich nezastal. Podle mne víza byla jediná možnost. Pravda je, že se to dotklo části poctivých turistů, za což ale pravděpodobně může jak kanadská, tak česká strana. Že česká vláda vidí oprávněnost víz je vidět i z toho, že (něco udělat formálně musela) zavedla víza pro kanadské diplomaty, kteří zda ale mají povolení dlouhodobého pobytu, takže se jich to stejně netýká...

Beldor 17.7.2009 10:04

Re: Může někdo rozumně vysvětlit

Naprosto jednoduse,tim ze by zaradila Cr jako zemi ze jejimz obcacum azyl neposkytuje tzv. "Bezpecnou".. To je jednoduche a logicke reseni..Vybrali si nejhloupejsi cestu tak at za to plati...:-(

Sunny 17.7.2009 11:55

Re: Může někdo rozumně vysvětlit

:-) Souhlas se zařazením ČR mezi bezpečné země. Jinak si myslím, že Kanadě jsou případná víza do ČR ukradená, takže platit budeme jen my, když se budeme chtít vypravit k nim.

Tx 17.7.2009 18:40

Re: Může někdo rozumně vysvětlit

Máte úplnou pravdu, a žadatele poslat prvním eroplánem šupem zpátky. To  je taky řešení. A lepší.

MUDr Jiří Kilian 17.7.2009 7:32

Re: DO DYSRYMYNALÚ S NIM

konkurence pro idnes je na   www.adnes.cz

GRUNTORÁD 17.7.2009 12:03

Re: DO DYSRYMYNALÚ S NIM

NOO, TO JSEM NEČEKAL. EHM EHM EHMV

arlon 17.7.2009 6:48

Máte recht,

ty dvě skupiny se dají též nazvat hlupáci a zbabělci;-D;-D

Fzanz Kafka 17.7.2009 6:24

Jo, milý pane,

komunisté jsou na propagandu stejní machři jako Gebels.;-D A možná ještě lepší! Kdo je zná, ten je bere s velkou rezervou.

BOB 17.7.2009 5:14

Arogance moci

Zavedením víz Kanaděné posílili nenávist vůči cigánům, protože řadový, obyčejný člověk nemúže cigánům ani pomoct, ani jim nepůjde něco udělat. Pocit nespravedlnosti ale spolehlivě vyvolali. Jó, a taky pocit, že Kanada je spolehlivá, spravedlivá země, to si dneska myslí jen ti, co tam bydlí (exulanti kverulanti) a udílí své císařské rady, když zaběle prchli a vydávájí to za své morální vítězství.

pedro 17.7.2009 5:26

Re: Arogance moci

Zbabele prchali....je to stale oficialni nazor?

BOB 17.7.2009 5:37

Re: Arogance moci

Co na tom jestli je nebo není oficiální. Vidím to kolem sebe, chodili jsme spolu do školy, za stejnýma holkama, štvaly nás stejný věci, pár jich "kamsi" odešlo a vrátilo se s gloriolou mravokárců. Co na tom, že já např. pracuji leckdy 600km od domova stále s český pasem a leckdo je třeba ve Vídni víc než v Praze. Světu nerozumíme protože jsme "neutekli".

pedro 17.7.2009 5:43

Re: Arogance moci

Ale jo, rozumite.

šimon klein 17.7.2009 7:20

Re: Arogance moci

zcela souhlasím - a ještě k tomu nám vykládaj, jak máme napravit to, co sami jednak nenapravovali, protože se k tomuto problému postavili zadelí a utekli od něj, a druhak přišli do země, kde to bylo již napraveno, či případně (už) neexistovalo, takže s podobnou procedurou nemají naprosto žádné zkušenosti.... 

pierino 17.7.2009 14:28

Re: Arogance moci

Simone: Chytry a sikovny Cesi si poradi se vsim ..nejsikovnejsi jsou ti co vzdy zustali a neobratili se ke svym problemum zady a tak nakonec stacilo jen zacinkat klicema a pred tim jen stat celem k masam...ty humoristo...

V 17.7.2009 2:37

proc je Kanada tak dulezita

neni ani tak kvuli zajmu turistu, ale je tam pocetna ceska komunita, dokonce asi dva pravidelni komentatori na psu pisou odtamtud a v diskuzich je to mnohem vetsi pocet lidi... ovsem dulezitejsi je jiny faktor: Kanada neni zle USA, je to takova reklo by se kolektivisticky (levicove) riznuta zeme a to nasincum imponuje, asi jako treba uz tradicne Svedsko, ale Kanada je nesrovnatelne vetsi zeme a aspon v ocich Cechu ma neposkrvrnenou prirodu coz je dalsi ovrovske plus i u tech, kteri se sem treba i nemini podivat... Je toho vice, ale aspon jsem to takhle naznacil, proc je ta vec viz tak aktualni. Je to od takoveto zeme (jak jsem to prave popsal) vetsi urazka, nez treba by to bylo od USA, tam se tak nejak s tou militantnosti pocita, ale Kanada je vzdy nahlizena jako rozumna zeme kterou navic respektujeme a proto to tak boli.

Ty zvasty o okurkove sezone jste si mohl nechat od cesty a misto toho napsat neco serioznejsiho nad cim byste se ale musel zamyslet a to asi v trenclich a lahvacem u ruky moc dobre nejde, ze ano.