Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Tak tebe to ještě nepustilo, starouši?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Fencl 16.4.2009 21:24Zají mavý článek, povídka. |
jhm 16.4.2009 17:25jo na modelku zapomeňte bude tam reklama na prostenal |
Haui1 16.4.2009 12:18Koukám, že tady to je už samej starej dědek. Nebo aspoň čtyřprocentní. To se opravdu nepodíváte na bilboard, na kterém je pěkná ženská? TO já zase jo a s gustem. Jaká je tam reklama, mne až tak nebere. :o)) |
Hloupý Nemouš 16.4.2009 11:32Ten Člověk je magor Ještě teď to rozdýchávám! Ten člověk to nemůže myslet vážně. Až mne budou billboardy oslovovat jménem, tak budu opravdu celej "šťastnej". To už nebude soukromí nikde! Ten člověk má fakt dost! |
Sid 16.4.2009 13:41Re: Ten Člověk je magor Pripravte se na realitu :-) |
šašek 16.4.2009 9:52Na tu modelku zapomeňte! Až Vás dokáží kdekoliv identifikovat, tak k Vám přijedou hasiči. Ale to už se jim zase bude říkat požárníci a spálí Vám knihovnu. |
GrafoPysk 16.4.2009 9:21Proboha! Jak může někdo napsat "mám rád billboardy" ???????? ...dál jsem nečetl |
doxtan 16.4.2009 6:30patnáct let před TIME ovšem dvacet let po Uriah Heep a jejich Look At Yourself |
těchňik 16.4.2009 9:27Re: patnáct let před TIME ... zrovna to mě také napadlo. Akorát že jsem tu desku (obal) viděl již v takovém stavu, že to zrcadlo na obalu již moc nezrcadlilo. Ale to pochopí každý kdo ví, jak těžko se tehdy hudba sháněla, a kolika rukama taková deska prošla. |
ceskej Honza 16.4.2009 5:38nejsem normální reklamu prijímám negativne. Skoro by se dalo ríct, ze co vidím v reklame zásadne nekupuji. Ale nemám s tím prazádný problém. Spís nechápu ze by nekdo volil napr. CSSD jenom proto, ze mají vtipný bilboard? Takze smysl reklamy mi zcela uniká. |
klokan 16.4.2009 7:36Re: nejsem normální Reklamu taktéž přijímám negativně, obzvlášť některé povedené kusy. ČSSD dozajista volit nehodlám a kvůli billboardu už vůbec ne, ale co mne docela "dojalo", je nová kampaň ODS, viz. www.cssdprotivam.cz, která mne dozajista nepřiměje volit modrou stranu - když jsem spatřil u jedné zastávky billboard s Paroubkem, říkal jsem si, co to je zase za blázny - a na Inetu jsem zjistil, že to je od konkurence.. Je to jen můj názor, ale tento způsob považuji za poměrně ubohý a neseriózní - jak od nějakých puberťáků. Říkám si: takoví lidé chtějí vládnout této zemi a nařizovat mi, co mám dělat ? Hmm... |
fox 16.4.2009 8:40Re: nejsem normální To jsou výstižné plakáty,bohužel pro vidláky asi příliš složité.Jestli vás ovlivňují plakáty a ne skutečnost je to smutné |
vita 16.4.2009 9:36Člověče, a to potřebujete upozornění, že je to od konkurence a nepoznáte to rovnou podle obsahu? To se ta sviňárna možná i ujme... |
Honza z podhůří 16.4.2009 14:35Re: nejsem normální Také se divím ubohosti na všech stranách parlamentního stranického "světa" - tohle nám tu vládne, je to "hnus, velebnosti". Takovou nechutností, jakou asi na oplátku obdobné hnusotě "oranžových" "modří" nyní předvádějí na bilboardech většinu rozumných lidí odradí, divím se, že to zjevně nevědí, nevidí..... |
fox 16.4.2009 8:34Re: nejsem normální A vy jste vtipný bilboard této strany už viděl? A kde?Teď se zase objevily typicky negativistické typu konec Toplánka,konec just.mafie a pod.Nejlepší jejich plakát byl:Buzková,Zeman,Gros-budeme se vám dívat do očí,nebudeme lhát.To by bylo potřeba začít lepit znova. |
RomanL 16.4.2009 12:03Re: nejsem normální No nicméně je vidět, že vás reklama ovlivňuje a vnímáte, co na ní je. Mě je například reklama ukradená a nakupuju podle toho, co se mi líbí a co chci. |
Tom 16.4.2009 2:20Děkuji nemám zájem.... Když dokážou bilbordy identifikovat, tak co pak dokážou dělat jisté státní orgány!!! Orwell by se divil .... |
Wu 16.4.2009 19:45Re: Orwell Přesně! Když jsem to četl, připadala mi absurdní představa mít doma nějakou kameru -oko. A pak jsem si uvědomil, že ji nejen mám přímo doma, ale ještě do ní celé dny čumím. Webkamera integrovaná do notebooku a připojení na internet ... Nesdílím autorovo nadšení z technické budoucnosti. Co technologie umožní, člověk udělá - jedno jestli ku prospěchu nebo ke škodě. |