7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

GLOSA: Příznivý trend

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ceskej Honza 3.1.2010 10:31

Re: celkem nesouhlas.

Souhlas.

Jedu stovkou, ( smí se pokud vím na silnici 2.trídy 90 Km ), a velmi zdrzuju! Potom se ridic za mnou rozhodne predjet v tom nejhloupejsím míste, pred zatáckou, nebo pred vrcholem stoupání! V takovém prípade zpomaluji a uhýbám.

To je opravdu CR specialita.

Pritom by stacilo pár policajtu v civilních autech. Odhaduji, ze by meli úspesnost 1 sebranej ridicák na 100 ujetých kilometru a nebezpecných ridicú by ubývalo.

I-Worm 3.1.2010 12:46

Vedle jak ta jedle...

sebranej řidičák nic neřeší - od Nového roku pouhý přestupek!

Pepík mimopražský 3.1.2010 12:36

Re: celkem nesouhlas.

Ptám se, kde ti neurvalci a primitivové v té Praze jezdí? Vždyť tam se pouze posunujete v kolonách, nebo se tam prostojí spousta času v zácpách. Já, ač mimopražák, jsem tam potkal bezohledného řidiče (frajera) vždy s jiným e.č., než je pražské. A motají se tam pouze ti, kteří neví kudy, kam,

Myslím si, že pouze policie na základě vyhodnocení stacionární radarů, může říci odkud jsou ty rychlokolky. Jinak si myslím, že to jsou zbytečné diskuze, protože těch t.zv agresivních řidičů jezdí tak 5%. No a těch rychlých tak 15%. Protoře, ne každý rychlý řidič je agresivní řidič. Podle mého soudu je agresivita za volantem úplně něco jiného, než neustále uváděná rychlá jízda. To je třeba, vynucovat si uvolnění středu vozovky k předjíždění, nepřetržité střídání jízdních pruhů, najetí do křižovatky s uzavřením jízdního pruhu, a podobně. Jinak si dejte ruku na srdce a řekněte, kdo z vás jel, nebo jezdí po volné vozovce předepsanou rychlostí.

gnomon 3.1.2010 15:41

Re: celkem nesouhlas.

Byl jste  autem v Paříži ?Tam je nebezpečno i pro chodce přecházející ulici na zelenou.

Pytel 2.1.2010 14:04

agresivní jízda

Nejbezpečnější silnice jsou dálnice, včetně naší D1. Naopak nejnebezpečnější jsou přetížené dvouproudé silnice se zatáčkama, horizontama a křižovatkama (které se masivně používají místo nedostavěných dálnic).

Vedle agresivní jízdy je tu apatická bezohlednost, zejména zastavování na šílených místech.

Při odbočování doleva se najíždí a zastavuje vlevo, například. Myslím, že nedodržení tohoto zákona způsobilo řádově víc nehod, než agresivní jízda.

Pamětník 2 2.1.2010 13:14

Příznivý trend

Jak je vidět máme všechny řidiče výborné a chybu musí hledat ostatatní u sebe.Usoudil jsem tak podle mého neuveřejněného příspěvku č.37638420.I když  redakce Neviditelného psa má výhradní právo o příspěvcích rozhodovat,což respektuji,stejně by se asi měl někdo s těmito příspěvky zabývat.Zvláště, když se podle mne nejedná o jediný důvod nezveřejnění příspěvku.Také děkuji za pochopení.

WorldWidePimpaku 2.1.2010 13:47

Re: Příznivý trend

Neví, co řešíš.

Když ho neuveřejní tady, zkus to jinde.

Jura Jurax 2.1.2010 15:11

Re: Příznivý trend

No, jsem s politováním nucen konstatovat, že dnes je místní strážce dobrých mravů nejspíš ještě ožralý od Silvestra - mně například nepustil příspěvek sestávající se pouze ze tří ikon zvednutých palců. A když jej napodruhé a napotřetí pustil, tak zase nezobrazil.

Jura Jurax 2.1.2010 15:16

Re: Příznivý trend

A taky nepouští příspěvky se slovem censor se z - asi se stydí.

QSECOFR 2.1.2010 12:09

"silná a rychlá auta, byť ojetá, odložená od panstva"

freud necha pozdravovat... to zase neco panu neffovi vyklouzlo. takze panstvo se pozna podle toho, ze vlastni silne rychle auto, ktere vcas odlozi, aby mela chudina v cem jezdit. jak za starejch casu v mlade fronte...

svet si sikovne rozdeli na "my" a "oni", a vsechno je hned v poradku. silna a rychla auta vlastni zkratka jen panstvo (tridni nepritel). a jak je to se silnymi rychlymi motorkami? a jake jmeno maji  "sikovni" privatizatori mlade fronty?

JaS 2.1.2010 12:49

Re: "silná a rychlá auta, byť ojetá, odložená od panstva"

No, on bude pan Neff tím "panstvem" myslet někoho jiného než "třídního nepřítele" - spíš ty rychlé zbohatlíky, kteří zbohatli bůhví čím, kterým pořád ještě zůstala mentalita holých ...delí, takže mají potřebu se předvádět.

A. S. Pergill 2.1.2010 11:54

Ona je to naprostá pitomost

Těch mrtvých na silnicích ubylo především proto, že byla změněna metodika, podle které se "mrtví na silnicích" počítají. Původně se sem započítával každy, kdo nepřežil týden po nehodě následky zranění, dnes se do toho započítají jen ti, kdo nepřežijí 24 hodin. A to je podstatný rozdíl, protože u koho není na místě konstatována smrt a rovnou volaní funebráci místo sanitky, tak ten se na přístrojích 24 hodin "udrží", protože za tu dobu nejsou hotové ani testy, zda došlo k mozkové smrti + usnesení komise, která povolí odpojení od přístrojů a sepsání úmrtního listu. Takže spousta (či spíš naprostá většina, protože ti mrtví na místě jsou většinou tak rozšmelcovaní nebo ogrilovaní, že se na to nehodí) "dárců orgánů" jednoduše do statistiky "mrtvých při nehodě" nespadne.

R.J. 2.1.2010 12:07

Re: Ona je to naprostá pitomost

V 80 letech to bylo  48 hodin po nehodě. Potom se to posuzovalo jako těžké ublížení na zdraví, i když třeba třetí den poškozený zemřel.

žibřid 2.1.2010 14:15

Re: Ona je to naprostá pitomost

Aha, tak to díky za info!

V 2.1.2010 11:40

zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

jen silna a rychla, a presto vetsina prispevku zde odsuzuje velka auta s jejich okazalosti bohatstvi, kterou jejich majitele udajne davaji na odiv, aniz nutne jsou temi, kteri jezdi nejak moc rychle ci nebezpecne, ale maji velky autak a tak vsichni pisi ze si tim nahrazuji, ci prodluzuji pindika a jeho fungovani.

Pritom se zde ozyva jen zhrzenost kdyz tito nymandove srovnavaji sve male a ekonomicke plechovky s velkymi luxusnimi vozy hodnymi toho jmena.

Ja auto nemam, ale kdybych si ho mel poridit a mel na to, tak si taky koupim nejake dustojne velke a luxusni auto, protoze mam rad luxus, i kdyz si ho moc nemuzu dovolit a tak si treba poridim jen pekny pocitac, ktery je o hodne lepsi nez opravdu potrebuji, ale v tom je prave ten luxus. A kdyz vidim velka draha auta, tak na rozdil od zdejsich zpasklych diskuteru nezavidim ani nepomlouvam majitele, ale obdivuji tu techniku a dumam jestli ja si nekdy taky budu moct neco takoveho dovolit.

A kdybych si jednou neco takoveho taky poridil, s nekolika set konmi pod kapotou a s potahami z kuze, tak bych schvalne jezdil i pomaleji nez pravidla stanovi, aby vselijaci burani co sni o tom byt nejaci Fitipaldiove za volanty tech plechovek treba vyleteli z kuze, s takovymi velkymi a silnymi auty se totiz jezdi dustojne, to jen mladi zbohatli blbeckove berou auto jako predplatne na vecnost.

cicero.jan 2.1.2010 12:34

Re: zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

Ono taky kam uhánět s takovým Rolls Roycem, že?

JaS 2.1.2010 12:53

Re: zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

Ona ta hodně velká, hodně silná a hodně luxusní auta se vyrábějí ne pro praktické použití (chci se dostat odněkud někam), ale proto, že o ně mají zájem pracháči, kteří ani nevědí, k čemu ty prachy mají a potřebují se předvést.

Machi 2.1.2010 15:17

Re: zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

Jak která drahá auta. Všiml jsem si, že zpravidla nejdůstojněji jezdí majitelé dražších Jaguárů. Ty jezdí jak z reklamy (takový ten ladný, pomalý průjezd).

Tomas S 2.1.2010 16:50

Re: zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

V Britanii muzete na cestach docela casto potkat napr. Porsche. To jiste neni auto okazale velike, zato muze byt dabelsky rychle. Nicmene nebyva problem je na dalnici predjet, protoze za volantem nejspis bude sedet vysmaty, spokojeny duchodce. Chlapik, ktery uz splatil hypoteku, deti ma z baraku a tak si konecne mohl splnit klukovsky sen. Ten nemusi nikomu nic dokazovat a golf mu jiste neutece. A tak se v tom auticku jen tak lehounce veze, to musi byt pohoda..

tymětaky 2.1.2010 19:04

Re: zajimave, Neff ani jednou nezminil 'velka' auta

A to je právě ono.Normální sebevědomý člověk si nepotřebuje léčit komplexy luxusním autem,kupuje si takové auto jaké potřebuje.Je to totíž jenom věc.Jenom dopravní prostředek.

Tino 2.1.2010 10:45

Bezpečnější auta

ABS jsou tou minimální součástí bezpečnostní výbavy novějších aut. Samozřejmě nemůže být auto nikdy natolik bezpečné, aby nahradilo řidiče. Ale jsem přesvědčený, že úbytek smrťáků na našich cestách je výsledkem obnovení technicky nedokonalých aut za technicky modernější. Až příjde doba, kdy budou po našich cestách jezdit výhradně technicky moderní auta, až na ně jednoduše naši lidé v naprosté většině budou mít, pak se sníží počet smrtelných nehod i podstatně. S tím také souvisí i stav našich silnic, který je tristní.

Být to v mé moci, zavedl bych předně povinnost servisních knížek a vše, co s tím souvisí, stejně jako je tomu například v Německu. Přestali bychom tím být i odběratelem automobilového šrotu ze Západu. Také by zaniklo vlastnění jinde kradených aut, ačkoliv nárůst krádeží aut u nás by to zvedlo.

No a na idioty, co mají auto za prodloužení přirození, co mají potřebu ohrožovat a omezovat jiné řidiče na cestách, co alkohol a drogy považují za běžnou část svého života, na ty bych políčil automatické kamery a plně poštval všechny síly dopravní policie. Ne neustálou kontrolu dokladů, ale neustálé sledování kázně na cestách a dálnicích. Kontrola dokladů, na oblíbeném plácku policajta, je jen plýtváním veřejných peněz a alibistickým počínáním dopravní policie!

Ivošek 2.1.2010 11:48

Re: Bezpečnější auta

Jenže i ten automobilový šrot ze západu je na tom mnohonásobně lépe než ten náš šrot, takže zabráněním dovozu z venku byste tady dosáhl jen zakozervování mnohem horšího šrotu místního.

Co se týče posledního odstavce, nesouhlasím s vámi co se týče automatických kamer, ale plně souhlasím, že by policie měla neustále sledovat chování řidičů na silnicích, ovšem OSOBNÍ přítomností, ne na dálku a trestat opravdové nebezpečné prasárny a ne jen provádět kontroly lékárniček či měření účelově (za účelem zisku) umístěných omezení rychlosti na rovných přehledných úsecích

janos 2.1.2010 10:43

podle jízdy poznáš člověka.

Dá se říci že i podle stylu jízdy jse pozná kdo sedí za kolečkem.Takže opravdu těch tzv.silných jedinců je u nás přehršle.

cicero.jan 2.1.2010 9:18

Jestliže bezohledná jízda

je znakem buranství, pak většina řidičů na českých silnicích jsou burani. Je to asi nakažlivé, protože cizinci, kteří přijedou do čech se přejetím hranic okamžitě řadí do buranské skupiny. Ale při všeobecně rozšířené korupci v Čechách není daleko doba, kdy budou změněny předpisy a "malopinďouroví!" řidiči v tzv. podnikatelských tancích, případně v autech nad 2miliony pořizovací ceny budou mít absolutní přednost. Pokud někdo nezná ten výraz, tak v Japonsku přišli na to, že řidiči s malým přirozením, či vzrůstem, případně se vzhledem opice si velice často pořizují obrovská auta, aby tento svůj handicap potlačili.

Hadí oči 2.1.2010 9:40

Re: řidiči s malým přirozením, či vzrůstem, případně se vzhledem opice si velice často pořizují obrovská auta, aby tento svůj handicap potlačili.

A s předčasnou ejakulací. Proto pořád někam spěchají.

JaS 2.1.2010 13:00

Re: řidiči s malým přirozením, či vzrůstem, případně se vzhledem opice si velice často pořizují obrovská auta, aby tento svůj handicap potlačili.

Třeba tu ejakulaci ani nemají. To je život v představách, všechno je jen "jako": Proto ta potřeba velkého auta. Buď hodně velké terénní auto nebo aspoň dvě velké díry z vyfuku, aby to bylo slyšet.

Mgr. Milda 2.1.2010 7:17

Darwinův přirozený výběr je i na našich silnicích

těch ku přežití nevhodných v druhu Homo sapiens na silnicích ubývá. Občas ale vezmou sebou i ty zcela nezůčastněné a to je chyba. Ten pokles nehodovosti je zcela evidentně v souvislosti se zavedením bodového systému a občasnými Kryštofovými akcemi.

Daleko větší kázeň třeba v Německu nebo Rakousku souvisí i se stále rostoucími pokutami a tvrdými zásahy justice. Na nehodách jsou tam v první řadě zúčastnění imigranti a cizinci.

Ivošek 2.1.2010 10:34

Re: Darwinův přirozený výběr je i na našich silnicích

Jak již zde bylo řečeno - ten pokles nehodovosti je dán čistě změnou statistik - zvýšila se minimální škoda pro povinné hlášení nehod a hlavně se přestali v rámci této statistiky evidovat zemřelí až později v důstedku nehody. Nemluvě o tom, že se v ČR významně zlepšuje stav vozového parku s ohledem na bezpečnost posádky. Nepochybuji o tom, že se ty metodiky změnily právě proto, aby nebylo tolik vidět, že ta zvýšená represe je vlastně kontraproduktivní.

Minutus 2.1.2010 11:16

Re: Darwinův přirozený výběr je i na našich silnicích

To je docela možné.

Paul Sulc 2.1.2010 2:24

Japak skoda lidi, pane Neffe,

kteri nedodrzuji predpisy. Znam pitomecka, ktery jel ozraly nedovolenou rychlosti, mladej kluk, ted bude hejbat vozejckem az do smrt podstatne pomalejii. Proc bych ho mel litovat? Lituju spise obeti techto nezodpovednych idiotu.ti za nic nemohou. A i ten ''muz roku'' je ted mrzak diky vlastni pitomosti. A vy, platici stale vetsich dani, drzte hubu a plat'te a plat'te.