23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

GLOSA: Podivné počty

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dardalion 16.1.2009 16:16

Re: Člověče vy skutečně jste za těch bolšánů musel očůrávat rohy.......Re: Čas a peníze

Škoda, že jste nevěnoval více času vzdělání. Možná by jste si uvědomil, že náckové byli socialistická strana.   :-P

kpt 16.1.2009 10:07

Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

jak ji uvažujete. Stejně mají jako alternativu jen televizi nebo klábosení se sousedy. Spíš je k zamyšlení, jestli nejsou všichni ti důchodci pitomí, když takhle jednají. Všichni pitomí být nemohou a tudíž mi vychází, že jim to stojí za to, i těch několikrát 30 Kč. i ta aktivita s jejich ušetřením spojená. Takže jste vedle. Mýlíte se v odhadu situace. Podle mne např. by bylo mravné, aby důchodci, dejme tomu od 65 let a děti, dejme tomu do 10 let neplatili nic. Nám ostatním, kterým, zatím, je čas drahý, to nevadí, a těch pár korun čas od času za nějakou návštěvu u lékaře či recept v klidu dáme. Mimochodem, kdyby ten návrh poplatků byl realističtější, prošel by pravděpodobně bez zpochybňování a společnost by nerozdělovala na ty pro a proti. Nebudu teď rozebírat otázku, že poplatky měly být až některým z dalších kroků s reformou zdravotnictví spojených...

darny 16.1.2009 10:18

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

Naprostý souhlas.!!!!!!R^R^R^R^R^

A.Kofroň, veterinární pedagog 16.1.2009 11:05

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

Pánové, víte prd jakou cenu má co pro důchodce, neb důchodci nejste. Pro mne, jako starobního důchodce navíc s plnou invaliditou má čas cenu obrovskou: nedostává se mi ho čím dál tím víc a za čas uspořený u lékařů díky poplatkům rád ten poplatek zaplatím a na pivo v hospodě mi peníze zbydou.  Jen ten čas se ni někdy nedostává.

Můj soused, taky důchodce , na poplatky a Julínka bez prestávky nadáváale v putyce každý den sedum dní v týdnu zaplatí přes stovku denně jenom za cigarety. A když ho odvezou do nemocnice, ták každý dva měsíce, obvykle s plicními problémy, tak první co udělá když ho pustí z lůžka, je že v košili na mraze venku vykouří aspoň dvě cigarety najednou.   Na těch třicet korun, kterými by alespoň trochu přispěl na lečení problémů, na které si sám zadělal ale bude nadávat do posledního tahu z cigarety.

A jestli i Vy, občané,  stále ještě kouříte, pak nevidím, proč by Vámna Váš zlozvyk měl kdokoliv přispívat.  Protože je jasné, že zdravotní následky se objeví.  Tak si to zaplaťte sami.

Dardalion 16.1.2009 11:29

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

cca1 16.1.2009 11:32

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

všichni důchodci denně sedí po knajpách a hulí jednu za druhou a ještě si někteří dovolí doma chovat pejska nebo kočičku a co peněz narvou do toho , fuj !

Jura Jurax 16.1.2009 11:33

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

R^R^R^ přestože jsem kuřák ;-)

Ypsilon 16.1.2009 11:43

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

A co spotřební daň na cigarety? Ta neexistuje a tučná?

Libor 16.1.2009 12:06

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

Já, pěkně prosím, sice nejsem "důchodec", ale zato jsem "3N": nekuřák, nepiják a nemrava.

westík 16.1.2009 13:31

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

pane Kofroň, ač kuřák-důchodce  a tvor, strkající do pejska hafo peněz , R^R^

gerontusinza 16.1.2009 11:35

Ale nemáte pravdu ,je to naopak Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

důchodce ten čas musí najít jako každý člověk,. Podívejte se kolem sebe kolik důchodců ještě pracuje a hlavně kolik jich i při důchodu podniká. A všichni platí i sociálku i nemocenskou. Ovšem ohledně poplatků ve zdravotnictví souhlasím..... jinak důchodce nepůjde na pohotovost, pokud je schopen přečjkat do rána, horší je to u malých dětí kde jako laik nevíte a nerozeznáte co jim je!! Tam je ten poplatek coby svinstvo a to velké. Jinak poplatky za stravu v nemocnicích je věc která by měla být běžná ...... Ovšem poplatek za recept a jeho položy je svinstvo pro všechny kategorie.... tam je věc řešitelná cenou léku....... a vymáhání exekuční vyhrůžkou je věc zcela svinská a odpovídající myšlení jen jedinci postiženému asociálností až debilitou myšlení a neuvědomění si dosahu věcí. A na to dojel pan ministr a to zcela oprávněně......

vodák 16.1.2009 11:42

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

pane kpt. nemluvte prosím za důchodce. Čím budete starší tím pro vás bude mít čas větší cenu. Jsem rovnoprávný člověk a nepotřebuji žádné výjimky. Stát by měl být od toho, aby hospodařil tak, aby důchody byly co nejvyšší. O tom by se mělo dizkutovat. Stát není od toho aby dělal dluhy, z důchodců chudáky a potom jim dával  výjimky.

gerontusinza 16.1.2009 11:55

Sakra zas s vámi souhlasím......Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

líbí se mě jak řada rádoby "pravičáků" kafrá do věcí,  které jsou občanovi a demokratovi tabu...... ;-) 

kpt 16.1.2009 13:05

Nepovažuji se, prosím, za mluvčího nikoho jiného, než sebe.

Nijak nezpochybňuji, že čas může mít pro důchodce velkou, čím dál větší, cenu. Napsal jsem Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu... některé činnosti totiž člověk může přesunout v čase, aby získal něco jiného, po čem touží víc, než po případném lelkování, v tomto případě pár třicetikorun. Pokud je důchodce i nadále aktivní, např. jako dobře situovaný zaměstnanec ve vyšším postavení s nadstandartním příjmem, určitě taky poplatky neřeší. Moje úvaha se týkala většiny těch, kteří do této kategorie nespadají.

brabus 16.1.2009 13:21

Re: Čas nemá pro důchodce v této otázce žádnou zvláštní hodnotu

omyl pane Vodáku. Stát tady není od toho, aby byly důcody co nejvyšší. Od toho jste tady Vy. Plaťte si důchodové připojištění , pojistky, fondy které jsou pojištěné atd. atd. Stát tady je pouze od toho, aby jste dostal základní důchod, který Vám postačí k zaplacení jídla a základního bydlení. Vše ostatní, jako dovolené, auta, restaurace jsou nadstandart, který si plaťte z připojištění, do kterého jste investoval............. Hezký den

Jerome 16.1.2009 10:03

Volební

Volební elektorát níže prezentovaný je budoucností naší země až do jejího úplného rozplynutí se ve slibech barvy pomeranče. Za vodu se platívalo 60haleřů pro kub.metr. Nyní v řádu desetikorun. Brávali jsme plat na úrovni  1.000,- Kč a spartak byl  na  poukaz a pro úderníky, v dobách Karla IV nebyla v Praze žádná kanalizace a nevycházelo Právo a tisíc jiných věcí nebylo. A to co je nejvýraznějším pokrokem doby je svobodné kverulantství za každou cenu a ztráta soudnosti. Obecně. I já mívám záchvaty bezmocnosti. Ale abych se z toho hroutil, to zas nemusím... Žít se dá slušně i v mnohem horších podmínkách. Ve starém režimu by mnohý z diskutujících ani neceknul...hrdinové.

Palivec 16.1.2009 9:46

Třicetikoruna.

Třicetikoruna se stala donekonečna omílanou ,modrou mantrou. Nechápu o jaké třicetikoruně mluvíte. Již několik let užívám stejnou sadu osmi léků a lékař mi neustále tvrdí, že je vyvážená a nezbytná. Doplatky na tyto léky postupně vzrůstaly z 200 Kč/měs. na rekordních 720Kč/měs. za rok 2008, to znamená 8640 Kč/rok. Pan Julínek nastavil "ochranný " 5000 limit tak vtipně, že jsem tohoto limitu nedosáhl a tudíž mi pojišťovna nic vracet nemusí. Třicetikoruna nezabije ani mne a proto tu třicetikorunu za návštěvu lékaře ani nepočítám, protože je v celém systému skutečně zanedbatelná. Drtivou část vybraných poplatků tvoří  právě okradení důchodců a dětí, kteří nemohou protestovat a proto považuji Julínkovu reformu za zlodějskou, sobeckou a nenávistnou, stejně jako ubožácké omílání třicetikoruny panem Husákem.

Ypsilon 16.1.2009 9:58

Re: Třicetikoruna.

Tak tohle podepisuji, velice rozumně napsáno. Kdyby se Julínek místo vymýšlení "origoš českého nesmyslu" koukl třeba přes hranici k Němcům a nastavil systém podobně- děti neplatí nic, je zohledněn pacientův příjem a to zda je chronik, poplatek za hospitalizaci se platí jen 28(?) dní/ rok, a poplatky a doplatky jsou příjmem pojišŤovny.... tak to mohlo fungovat a současně nenasírat lidi

brabus 16.1.2009 10:00

Re: Třicetikoruna.

"okradení důchodců a dětí" tak to je vážně moc pěkně napsané. Nevím kolik dětí máte Vy, ale já když jsem byl na očkování se synem, tak jsme za vlády ČSSD platili cca 4tis (hexa vakcína). S druhým synem (za vlády ODS) jsem byl taky na očkování a dostal  hexa vakcínu plně hrazenou pojišťovnou. Moc rád jsem zaplatil 30Kč. A jestli myslíte důchodce jako babičku od mé ženy, která pláče nad 30kč poplatkem, ale zároveň si objednává za x tisíc v tv shopu, tak to raději nebudu komentovat:-/

Palivec 16.1.2009 10:59

Re: Třicetikoruna.

Pokud jste si nevšiml, tak jsem vůbec nekritizoval třicetikorunu u lékaře, ale ubohost tvrzení, že celá "reforma" je pouze o této třicetikoruně. Pokud jde o vaši babičku - asi jí závidíte , že utrácí své peníze a nedává je vám.

gerontusinza 16.1.2009 9:15

Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

Nebo jste to dostal jen jako fangličku abyste něco napsal......;-D;-D Je to úděsné...... matematika není vše, když vám /nikoli lidem) uniká logika..... a na tu dojel právě Julínek:-/

Dardalion 16.1.2009 9:36

Re: Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

Myslím, že tvé pojetí logiky , je zhruba stejné, jako v tom vtipu o tom zda máš, či nemáš, doma akvárko...

Kolombo 16.1.2009 9:45

Re: Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

Panu Husakovi neunika logika, alebrz nasim spoluobcanum unika elementarni selsky rozum. Mam tchyni, ktera nemuze na nohy a presto byla ochotna jet pro merunky kamsi do riti, protoze je tam dostala o dve koruny levneji. Uz cesta autobusem udelala z jejicho "obchodniho" vyletu ztratovy podnik, ale ji ztratu zrejme vyvazila radost z tech dvou korun na kile, t.j. celkem usetrenych 10 Kc proti ztrate pul dne plus Kc 25 za cestu. Ale taci jsou lidi. Silne pochybuju,  ze se do tech krajskych lekaren zenou ti, co na poplatek proste nemaji a do lekarny dojdou pesky. Howgh.

brabus 16.1.2009 10:13

Re: Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

R^

gerontusinza 16.1.2009 11:19

Kolombo, logika vaší tchýně obstává jen tehdy, jedná li se o to, že jste ji tam dovezl vy Re: Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

a nebylo to z jejího rozpočtu...... inu v rodinách to tak někdy chodí..... jet se dá na př. na "laciný " nákup do Polska, to se nakoupí i to co se neopotřebuje, ale když už tam jsou tak co.....;-) Jinak takto to chodí v převážné části rodin,,,,,,

Minutus 16.1.2009 12:14

Re: Pane Husáku, tento blábol si vážně myslíte?

Blbci jsou všude, ale selský rozum většině nechybí. Mají to dávno spočítané.

Malý Aston 16.1.2009 9:13

Jak nebudou zrušeny poplatky,jedou naši vojáci domů!

Diskuze o 30,00 Kč je sice zajímavá ale o těch 30,00 Kč vůbec nejde.Tady jde o jakoukoliv záminku se dostat k moci i za cenu mezinárodní ostudy a neplnění mezinárodních dohod,které uzavřela ČSSD.Tak mi to připadá jako východní zvyk například na Ukrajině,kdy nový ředitel odmítne platit dluhy fabriky které nadělal ředitel předcházející.Redukce pro důchodce a jiné zřejmě nastane ale to Paroubkovi stačit nebude.Já jsem jen zvědav,zda zradí Paroubek KSČM při hlasování o našich vojácích v zahraničí.KSČM nemá rádo NATO a zatím Paroubka podporuje.;-)

Ludva 16.1.2009 9:05

Fronty před krajskými lékárnami.

Jak je to možné ? Přece 30 Kč je pro každého zanedbatelná částka. Podle ohlasu na NP jsem se dokonce domníval, že to bude naopak. Skalní příznivci ODS by přece měli tyto lékárny a nemocnice bojkotovat ;-P

Malý Aston 16.1.2009 9:18

Re: Fronty před krajskými lékárnami.

Krajské lékárny toť nový podnikatelský obor.Je spousta důchodců,veksláků a vyčuránků kteří nabízí pomoc. Máš platit v lékárně například 120,00 Kč? Šábneme se na polovinu.Já postojím a vyberu a dostanu 60,00 Kč pěkně nezdaněných na stůl v českých.Náhodou dobrý kšeft!;-)

Ypsilon 16.1.2009 9:20

Re: Fronty před krajskými lékárnami.

A pak jste se probudil....