4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

GLOSA: Plná ústa bakterií

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
člověk 11.3.2009 12:10

Re: "Nové pověsti české"

vám vlasy a nehty nerostou ?A pokud ano,tak z čeho ?

Scully 11.3.2009 11:35

Vážení diskutující pánové

Vy se možná nerozhodujete podle reklamy, alespoň ne vědomě. Ale co když chci koupit prací prášek? Ba co dím, já ho koupit musím. Mám jich zkoušet 20 a riskovat, že budu muset dát prádlo do pračky znovu (zůstalo zašmudlané) nebo že mi prášek dryák udělá do triček dírky (vlastní zkušenost)? V cenové kategorii, kterou uznám jako přijatelnou, asi spíš (možná podvědomě) sáhnu po prášku, který "znám" (z reklamy).

Xaver 82.117 11.3.2009 11:05

Bylo....

Je smutnou skutečnoistí, že demagogie až lživost reklam je možná. Ale taky je možné reklamy nesledovat...;-)

vládík 11.3.2009 10:54

Re: Skutečná účinnost reklamy

Jsem na tom stejně, jako vy. Ale vím, že nejméně 80 % lidí kolem mě se reklamou nechá ovlivnit, mnozí z nich velmi významně.

NevericiTomas 11.3.2009 10:20

Re: Skutečná účinnost reklamy

Nahodou ja na zaklade reklamy objevil Pazderkovic blbou blondynu...;-D

mackie 11.3.2009 10:10

Re: Skutečná účinnost reklamy

Člověk se rozhoduje především na základě emocí. To mají inzerenti dobře spočítáno. Tvrdit něco jiného je lhaní si do vlastní kapsy.

MLOK 11.3.2009 10:09

UŽITEČNOST REKLAMY

Považuji reklamy za skutečně užitečné!!!

       Reklama mě totiž upozorňuje na věci, které si NIKDY! nesmím koupit!

       Existuje pravdivý bonmot, že dobré věci se chválí samy. Pokud mi několik mých dobrých známých sdělí, že výrobek xy od firmy qz je výborný, koupím si ho (po úvaze, zda mi bude užitečný) také. Dříve ne!

       P.S. - Kdo dnes používá svého času tak REKLAMOU vychvalovanou BUBLINKOVOU pračku???????:-)

Jojin 11.3.2009 10:00

Re: rekl bych, ze je to o koze a o voze

...a nejlepší je výplach úst ústní vodou zn. Fernet.Na rozdíl od ostatních přípravků naší konkurence tuto ústní vodu lze polknout,dokonce polknutí je devíti z deseti našich zákazníků doporučováno.Tisíce děkovných dopisů (ty blbce co si po použití naší ústní vody zn. Fernet sedli za volant nepočítáme),kudy teče tudy léčí. Ústní voda FERNET.

Saša 11.3.2009 9:47

Skutečná účinnost reklamy

Když o tom tak zpětně přemýšlím, musím s překvapením konstatovat, že jsem si vlastně asi nikdy nekoupil něco na základě informace z reklamy (ty televizní a na internetu již ani nevnímám), nebo reklamního materiálu (který si sice občas prolistuji, ale jen abych měl jako technik nějaký přehled, kolik co tak asi stojí a co se vyrábí - pak si v případě koupě stejně vyberu na základě vlastnoručně získaných informací) .

Možná by bylo zajímavé rozvést debatu o skutečné účinnosti reklamy na lidi. Můj názor je, že v současnosti  bude asi již minimální, což jistě nebude názor reklamních agentur, kterých je jak máku a jen produkt pro zákazníka prodražují.

Bac L'Jean 11.3.2009 7:47

"Nové pověsti české"

Vždy si rád vzpomenu na našeho profesora biologie, pana Malečka, kterak donkichotsky bojoval s těmito věřejně prohlašovanými koninami. Nazýval je vždy "Nové pověsti české" a vyvracel nám je s obdivuhodnou urputností. Tato by určitě byla jedna z nich, mám-li namátkou uvést další, byly by to určitě šampóny "vyživující vlasy", toliko neživou a ničím nevyživovanou a NEVYŽIVOVATELNOU tkání (podobně jako třeba nehty) - "představte si jak krmíte buřty mrtvýho psa" ;-).

Lituji, že sem si místo normálních poznámek z učiva nepoznamenával tyto jeho perly, to by opravdu stálo za zveřejnění.

Vlado Z 11.3.2009 7:22

Takových reklam...

...je milion. A ohledně zdraví jsou schopny tvrdit i horší lži. Co mně vadí, je sloučasný stav regulace reklamy na volně prodejné medikamenty. Že může reklama na projímadlo s rizikem vznikun závislosti a poškození střeva tvrdit, že je "šetrné" a "vhodné k dlouhodobému užívání", aniž by se alespoň stručně zmínila o hlavních rizicích, to považuji za donebevolajíci lumpárnu. Stjně tak reklami na léky, které "léčí chřipku", ač pouze odstraňují nepříjemné příznaky - to je jako by vám na zlomenou nohu někdo dal lék proti bolesti a tvrdil, že vás to vyléčí. Nebylo by načase trošku novelizovat zákon o reklamě?

Oliver 11.3.2009 6:16

Možná se mýlím,

ale zrovna mikroskop nepovažuji za malý předmět

V 11.3.2009 4:35

rekl bych, ze je to o koze a o voze

po vycisteni zubni pastou vam zbyde dost a dost tech bakterii co nas udrzuji fit, ty pasty nakonec jsou jen placebo, nic nezabiji, jen pomahaji vycistit usta od zbytku jidla aby nezahnivaly a ze po vycisteni zubu nam (tolik) nepachne z ust je pravda, i kdyz to o zabijeni nejakych mikrobu je vice mene fikce abychom se v dnesni uzkostlive dobe o nase zdravi citili dobre, ci lepe. Kdyz to clovek neprehani s nejakymi dalsimi dezinfekcnimi vyplachy apod. tak k ujme kvuli zubni paste neprijde.

Jirka 11.3.2009 1:14

Re: S tou nemoznosti cileni bych si nebyl tak jist

Musí se mne přece snažit přesvědčit,že jeho pasta je jediná,ktrou mám používat.

Ale já mu na to zvysoka.:-D

Jenda 11.3.2009 0:43

S tou nemoznosti cileni bych si nebyl tak jist

Kazdopadne vyrobce pasty s nejvetsi pravdepodobnosti pouze "silanizuje". Tedy vzletne keca.