3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mike 23.11.2007 0:40

Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Prave naopak. Ve small printu by muselo byt napsane, ze CD mohou libovolne menit podminky a clovek s tim souhlasi. Jinak implicitne plati podminky puvodni. No a co se tyce zpatecni slevy, asi jste si nevsiml, ze zpatecni jizdenka je ted levnejsi, nez zakaznicke jizdne. Takze karty netreba a to se zmeni s novym jizdnim radem.

Tak nevim, bud jim to vymyvani mozku opravdu funguje, nebo jste zamestancem CD nebo podobneho skanzenu socialismu. Podle tech "kastanu" soudim, ze b je spravne ;-P

baltahsar 23.11.2007 0:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

A není-li tomu tak, pak platí bod 1. Pokud vám dráhy nic takovýho negarantovaly, proč jste si teda svobodně a dobrovolně takovou pitomou kartu kupoval? A pokud jste si ji nekoupil, je to otázka na autora .. a pokud si ji nekoupil ani on, pak další zní, proč o tom tak blbě kecá :-)

mike 23.11.2007 0:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Drahy nemaji co garantovat. Kdyz podepisuju smlouvu (kupuju slevovou kartu), tak plati aktualni podminky, pokud nepodepisu souhlas s budoucimi zmenami. Nevzpominam si, ze bych neco takoveho podepisoval.

Jinak vas muzu uklidnit, kartu mam ciste kvuli sleve RailPlus v zahranici. Ta se kupodivu nemeni, nejspis by si to tam nemohli dovolit. U nas kartu nepouzivam, KMB je porad vyhodnejsi i pohodlnejsi. Zvlaste po poslednim "vylepseni" prodeje jizdenek.

Blbe kecate akorat vy, jak je ostatne vasim zvykem. Autor proste upozornuje na svinarnu, coz je jeho svate pravo.

baltahsar 23.11.2007 0:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Jo, mě třeba v koloniále zdražili o dvaceťák rohlíky, a taky se z toho neposeru, mladej mudrci.

mike 23.11.2007 1:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Predpokladam, ze jste si predtim koupil slevovou kartu na rohliky. Jinak mi unika souvislost s clankem a predchozi diskusi.

Lerak 23.11.2007 6:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Mike má pravdu. Balthasar zase trpělivost trvat na své hlouposti. Takových zmetků je, i v ČD, habaděj.

NevericiTomas 23.11.2007 0:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

On asi fakt bude ze statniho...ja mam zase jinou zkusenost s CD. Jeste jako student jsem si poridil slevovou kartu. Na te bylo jakesi zaskrtavaci policko, ktere melo udavat platnost karty o vikendech. Na cenu karty ovsem nemelo vliv. Vtip byl v tom, ze formulace podminka zaskrtnuti policka byla tak salamounsky napsana, ze se dala vylozit dvojim zpusobem. A tak vas drahy mohly dojit jak se jim zlibilo....

baltahsar 23.11.2007 1:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Jinak ta "smlouva kterou jste podepsal" koupí karty stanoví jen to, že máte nárok na nějaké blíže neurčené "zákaznické jízdné" které se vyhlašuje tarifem a může ho provozovatel kdykoli změnit. Nestanoví tedy žádnou relaci k jakémukoli jinému vnitrostátnímu jízdnému (na rozdíl od mezinárodního, kde to bylo už od začátku pevných 25% mezinárodního smluvního tarifu) nebo cenu za ujetej kilometr .. to jen kdybyste si nebyl jistej, kdo tady blbě kecá. Pokud vám stanověj dráhy třeba hned v lednu "zákaznické jízdné" na 120% obyčejného, bude to naprosto v souladu s tou "smlouvou", kterou jste jako naprostej debil bez garancí svobodně "podepsal" :o) -- já bych to teda při smyslech a s méně než 2 promile v krvi nikdy neudělal.

mike 23.11.2007 1:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Zakladni problem je v tom, ze CD prodavaji kartu "nechci slevu zadarmo" na 3 roky. Dokud to bylo na rok, coz se kryje s dobou platnosti tarifu, tak to bylo jeste jakztakz v poradku. Tohle neni a jiste vite, ze v jistych pripadech jsou jednostranne nevyhodne smlouvy neplatne. Treba kdyz neni jina moznost a CD se jinym dopravcum zuby nehty brani.

Vzdyt pisu, ze ji mam jen kvuli mezinarodnimu jizdnemu. V CR jsem ji jeste nepouzil.

baltahsar 23.11.2007 1:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

CD se nicemu nebrani, od toho ma prece SZDC a DU .. a novou pravicovou vladu ktera ji pridala par miliard na dalsi expresy. A tarif muze menit kdykoli, minula zmena byla tusim v cervenci a nasledujici se ocekava hned v lednu, jen co vstoupi v platnost 9% DPH. Kupujte si klidně abonma, ale pak si nestezujte na uroven hry ;-)

mike 23.11.2007 1:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Jo jo, CD nicemu nebrani a vsechno se to jiste deje proti jejich vuli. A pravicovou, hmm. Kde nic neni, ani cert nebere... Takze nezbyva, nez si stezovat. Nevidim duvod, proc bych to delat nemel. Ale celkem by mne zajimalo, proc vy mate neustale* potrebu obhajovat svinarny.

*kdyz sem vlezu a narazim na vas komentar

baltahsar 23.11.2007 2:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Ale kdepak, mne jen se*e takovej ten obecnej hospodskej kverulantismus, co tady prezentujete s autorem, vsecko stoji za ho*no a voni nam to kazej .. kazite si to hosi sami, tim ze malo zvazujete svoje ciny. Ja to jen dokumentuju, jsem takovej vystredni kronikar posedle doby. No a k ty konkurenci, ty fakticky nebranej nejaky CD, ale SZDC nema volny trasy, DU neschvali masiny .. a Rebicek do Rakve je tak pravicovej, az to clouma pantama a objedna si nez VR dalsich dvacet expresu do Salingradu. Toz co narobite, borci :o)

mike 23.11.2007 2:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Vsechno? Voni? Ja myslel, ze v clanku jde o jednu konkretni vec. I kdyz, CD je opravdu bordel na koleckach a skanzen socialismu. Staci vyjet za hranice a porovnat. A klidne bych platil ty zahranicni ceny, za stejnou kvalitu a presnost. Blbe je, ze timhle tempem se za par let ceny srovnaji a kvalita bude v nedohlednu. Jinak to co prezentujete je zrejme jeden z duvodu, proc se prednedavnem CD rozdelila. Mne je to celkem fuk, kdo konkretne konkurenci blokuje, podstatne je, v ci prospech.

mike 23.11.2007 2:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Jo a maly dodatek ke zvazovani cinu. Ze tuhle svinarnu CD udelaji mi bylo jasne, takze jsem si tu kartu neporidil do te doby, nez zmenili Rakusane CityStar tak, ze zacala byt RailPlus vyhodna a karta se mi zaplatila za dva mesice :) To ale neznamena, ze to svinstvo se zakaznickou slevou nebudu komentovat. Ne kazdy si necha s jasotem sr*t na hlavu.

ambassador 23.11.2007 6:19

Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

No jó, baltahasar! Ten tady po osmačtyřicáté roce všechno zamazal! Nebýt vás, komunističtí neumětelové, kde už jsme dnes byli!;-O;-€(Y)

Lucie 23.11.2007 11:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Tedy, to se nedá sledovat, tahle praštěná diskuse, milý  Balthasare. Buď jsi duševně méněcenný, nebo se blbým jen stavíš, ale výsledkem je, že Mike argumentuje logicky, předplatné na něm chtěli na 3 roky dopředu a teď mu ho v podstatě ruší. Kdyby to bejval věděl, tak by tam nechodil....Je to od drah prostej podraz, ke konci roku by měli slevové předplatné korektně ukončit a nevyčerpané slevy vrátit. Pak by již bylo na zákazníkovi, zda si za nových podmínek obnoví předplatné nebo se jim na to vykašle. Já nevím, kam někteří lidé dávají rozum....

Elias 23.11.2007 11:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Konečně rozumný a  přesný názor.

baltahsar 23.11.2007 12:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Jo, ten by moh viset na každý lampárně. Nejlíp za koule :o)

limu 23.11.2007 15:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Predpokladam, ze Mike pri vsech dalsich novych nabidkach pro drzitele zakaznickych karet od CD (nemyslim to CityStar, to bylo ostatne od Rakusanu) hlasite protestoval, ze zadnou dalsi vyhodu nechce a trva na puvodni nabidce platne v dobe koupeni karty. Nebo mu tak vadi jen to, co dela kartu MENE vyhodnou?

Kdyby se zdrazilo jizdne pro ne-zakazniky na tolik, ze by rozdil zustal na 40%,tak by predpokladam nikdo z drzitelu karty neprotestoval (ve skutecnosti by pak na karte v absolutnich cislech vydelali vice).Ale pokud nikde ve smlouve ke karte neni, ze budou ceny udrzovany fixni,tak proti tomu podle mne pravne nelze nic delat.

Samozrejme i mne se nezdalo,ze si CD najednou chtela vybrat zakaznicke poplatky na 3 roky dopredu(prislo mi to tak,jako ze ji dochazeji penize a chtela by je ziskat na ukor budoucich let).Castecne to ale slo omluvit tim,ze ty bezkontaktni karty jsou ponekud nakladnejsi nez ty papirove a vydavat je jen na rok by nebylo ekonomicke(pripadne prodluzovani platnosti bych ale pak ocekaval s rocni periodou).

Osobne se taky pocitam spise ke sponzorum CD,ponevadz tretinu z doby platnosti me karty budu ted v Italii a tak se mi asi moc nevyplati.Doufam,ze se te konkurence na zeleznici(i v evropskem meritku)nekdy dockame.

Lucka 23.11.2007 16:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Ale Vy tu motáte dohromady jablka a hrušky. Podle toho, jak už znám ČD, silně pochybuji, že za běhu platnosti karty by ji ještě zákazníkovi více zvýhodnily. Prostě by se počkalo do doběhnutí platnosti karty, neboť tak by to bylo pro ČD jednoznačně výhodné. Zato naopak, to se změny dělají během platnosti.  Samozřejmě nevidím nic hříšného na tom, že někomu připadá nyní karta MÉNĚ výhodná, to je tak tochu jako s tou poloprázdnou/poloplnou sklenicí. Buď se zákazníkovi zdá něco výhodné, tak na to přistoupí, nebo to pro něj takovou výhodu nemá, nebude si to tedy pořizovat. Měnit podmínky v běhu karty je prostě neseriózní, zákazník se ozval, a chytráčci mu teď vysvětlí, ať je rád, že má aspoň NĚJAKOU výhodu. To, promiňte, je  argument jak noha.....A o nákladovost karet se zákazník vůbec nemusí zajímat, to je věc vydávajícího, zajisté to ztrátové nebude. Pokud si kupuji termínované předplatné a již jsem ho zaplatila, považuji za doslova ubohé, aby se pak ještě někdo doškemrával, ať něco přidám. Jenže ČD mají hroší kůži, špína a nespolehlivost, ještě uhlíři zaplať, jak praví klasik....

balthasar 23.11.2007 18:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Zato vy kecáte jak rádio. Čim to, že teda během posledního roku ČD zavedly pro ty dementy co si od nich koupily kartu takový věci, jako slevu místenek z 86 na 30 Kč a místenky na Pendolíno ze 200 na 86 Kč, když tim během roku podmínky zvýhodnili, ač to jistě neni možné? Jak to, že od června poskytují pouze pro držitele karet jízdenky po 140 Kč mezi krajskými městy, což je třeba z Plzně do Ostravy sleva neuvěřitelných 73,7%? A jak je možné že od 9.12. mu dají navíc slevu 25% na zpáteční jízdenky, která zatim v podmínkách inKarty nebyla? Když by to přece nigdy neudělaly? A protože na to sama nepřijdete, tak prohlašuju že nikde netvrdim, že jsou dráhy zlatý, jsou to šejdíři náramný, ale bohužel docela jinym způsobem než se tu snažíte s panem Vildem tvrdit. Prostě jste jim prvoplánově naběhli a zanadávali si, a tudíž neodhalili co mělo zůstat skryto, přesně podle jejich marketingového PR plánu. Voni s váma totiž při jeho sestavování počítali ;-) -- to vy určitě filosofka nebudete, když si ani nevidíte do huby :-P

mike 23.11.2007 19:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Clovece, vy jste jak z Orwella. Ona ta mistenka totiz predtim stala 30 Kc pro vsechny. Stejne jako ted je zpatecni sleva levnejsi pro vsechny nez bude po 9.12. se zakaznickou kartou. CD se proste snazi donutit co nevic zakazniku, aby si tu slavnou kartu poridili. Ovsem ne novymi slevami, ale zdrazovanim pro ostatni. Ostatne, priznavaji to ve sve interni prezentaci, na kterou jsem odkaval uz rano. Tak napriklad:

Cestující využívající zpáteční slevu (cca 30 % cestujících)

• Nutno doporučit zakoupení aplikace In-zákazník nabídky In-karta / Rail plus, pro jejíž držitele je zvýšení ceny minimální

Lucka 23.11.2007 20:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Miku, je to ztráta času, blb Vám bude tvrdit, že 2+2 jsou 3, prostě si na tom bude trvat, a argumenty můžeme mít jaké chceme.Vždyť to už sám řekl. Bohužel, těch blbů je pořád dost, a ztrácíme tu s nima čas. Prostě jste si koupil něco, co Vám ten blb nepřeje a teď to ještě má možnost rozmazat. Kašlete na něj, je to prostá ztráta času, byl by nejradši, kdybyste "nechtěl slevu zadarmo" , jak praví klasik. Slimejš zůstane slimejšem. Přeju hezký večer, nenechte se nas.....

mike 23.11.2007 20:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Lucko, ztrata casu to sice je, ale mne tahle debata svym zpusobem fascinuje. On to totiz narozdil od svych ostatnich soudruhu neni uplny blb. Takze misto nasr*ani se spis bavim tim, kam az je schopen zajit, aby obhajil neobhajitelne. Coz sam musi aspon tusit. No, treba se jen cvici v pouzivani demagogie a jeste mu to moc nejde ;-) Dalsi moznost je ten zamestnavatel. Slovo "kastani"pro cestujici pouzivaji jen zvast oprskli zamestnanci dopravnich podniku.

Taky preju hezky vecer.

baltahsar 24.11.2007 1:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

No ale on si autor přece nestěžoval na absolutní výši tarifu, tak ji vynechme. Stěžoval si na to, že si za svých šest stovek užije slev málo .. tedy, není tomu tak. Když už se v tom matete, je dobrý se soustředit na jedno téma a nepatlat to všecko dohromady :-)

mike 24.11.2007 1:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Ja jsem ale odpovidal na vasi odpoved Lucce :) Nehodi se, tak to vynechme, ze? A kdyz jsme u toho, autor si stezoval, ze to, ze ho CD nuti si koupit kartu na 3 roky a podminky meni kazdy rok. I kdybych pristoupil na vasi hru, tak cestujiciho nejspis zajima sleva na normalnim jizdnem. Argumentovat mistenkami je podobne, jako kdyz kdysi klesla cena lokomotiv :)

Jste opravdu zabavny, a tak specialne pro vas pridam citat:

Ukázalo se, že se dokonce konaly manifestace, kde se děkovalo Velkému bratrovi za zvýšení přídělu čokolády na dvacet gramů týdně. A to teprve včera, uvažoval, bylo oznámeno, se se příděl snižuje na dvacet gramů týdně. Je možné, že to zbaštili, dřív než uplynulo čtyřiadvacet hodin? Ano, zbaštili. Parsons to zbaštil bez námahy, s omezeností zvířete. Kreatura bez očí u vedlejšího stolu to zbaštila fanaticky, vášnivě, se zuřivou touhou vystopovat, udat a vaporizovat každého, kdo by se zmínil o tom, že v minulém týdnu byl příděl ještě třicet gramů. Syme to také zbaštil – trochu složitějším způsobem, s použitím doublethinku. Byl tedy Winston jediný, komu zůstala paměť?

Lucka 24.11.2007 13:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

No, vždyť jsem říkala, že jste mimo mísu - tedy, je tomu tak..........Dohromady tu všechno patlá tak leda balthasar, jak si lze právě přečíst.

Lucka 23.11.2007 16:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

No, promluvil nám filosof.......

baltahsar 24.11.2007 1:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

Ano, být blbem v očích debila je ctižádost každého opravdického labužníka :-)

Lucka 24.11.2007 13:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je tam zmena podminek

No, to teda debil jste, vážený