Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Na vysvětlenou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. Křivan 5.9.2017 7:37Re: Vůbec nechápu, Na rok zákaz činnosti a jejich zboží rozprodat za poloviční cenu. |
L. Křivan 5.9.2017 7:35Re: Vůbec nechápu, Předposranost vůči islámským vetřelcům v Německu. |
V. Klepetko 5.9.2017 7:32Re: Vůbec nechápu, Bylo by vhodné jim pozastavit živnost! |
V. Klepetko 5.9.2017 7:31Urážet se je lidske! Reklama nesmí napadat víru. Pane Vintře, prosím, mluvte jen za sebe, když říkáte, "že tady vůbec nejde o to, co se stalo". Inu, stalo! Je mi vcelku jedno, jaká byla motivace křupanů, kteří mně ublížili, považuji to za sekundární. Ale cítím se být Lidlem opravdu hrubě NAPADEN a hrubě zasažen, jeho omluvu nepřijímám a žádám spravedlivý trest! Když Vám někdo znásilní vnučku, Vám osobně, ne nějakému vzdálenému sousedovi, tak také budete chtít nejdříve zjednat spravedlnost, zavřít lumpa do basy, a teprve potom se budete pídit po motivech toho hajzla!!! |
P. Klíma 5.9.2017 7:29Němci opět smrdí napříč Evropou ....
|
K. Novák 5.9.2017 6:53Vůbec nechápu, proč Lidl ty kříže umazal. Z komerčních důvodů to asi nebylo, to mi nedává smysl. Spíš to vypadá, že si o to někdo řekl a omluva Lidlu na mě činí dojem, že jeho vedení o tom nepřemýšlí. Splnilo požadavek, pak se omluvilo (nějak reagovat muselo) a celá věc je mu lhostejná. |
J. Vintr 5.9.2017 0:51Urážet se z jakéhokoliv důvodu je blbost a člověk, který se uráží se chová jako blbec (ne náhodou jsou přeborníky v urážení se muslimové). Tady vůbec nejde o to, co se stalo, ale o to, PROČ se to stalo. Ta předpodělanost (tohle není zdaleka první případ a mnohde už jdou mnohem dál) před muslimskými vetřelci je zlověstným signálem pro budoucnost. Jestliže se takto leze do pozadí muslimské (zatím) relativně menšině, která si takové ústupky ani nevyžaduje, co se potom bude dít, až jich bude v Evropě víc a začnou si agresivně vynucovat změny našich zvyklostí? |