10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

GENDER: Návrh kvót je pitomost!

Někteří se i za současné situace stále tváří, jako bychom v Evropě neměli naléhavější problémy, které bychom měli řešit, než je genderová nerovnost ve vedení velkých firem. V minulém týdnu se řešila mimo jiné i připravovaná legislativa požadující po větších společnostech kvóty na zastoupení nedostatečně zastoupeného pohlaví na vedoucích pozicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Motka 16.6.2022 19:45

Pohlaví je sociální konstrukt. Pokud o sobě někdo prohlásí, že je žena, tak kvóty náplní. Nesouhlas s jeho postupem by byl projev misogynie.

M. Pivoda 16.6.2022 18:45

Výběrové komise dle kvalifikace v našem přízemním pozemském světě obsadí andělské bytosti. Zařídí Tomáš Zdechovský.

M. Pivoda 16.6.2022 17:25

Viz foto zde: http://content.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,2019712_2019710_2019677,00.html

M. Pivoda 16.6.2022 17:21

Když zbankrotovala banka "Lehman Brothers" tak se v demokracii (tzn. nikoliv v ĆESKU) hodně diskutovalo, zda by k tomu bankrotu bývalo bylo došlo, kdyby se ta banka jmenovala "Lehman SISTERS".

Dále připomenu, že podvodnou firmu Enron položily tři udavačky (whistleblowers) z této firmy.

M. Pivoda 16.6.2022 17:16

Zrušení kvót vůbec negarantuje, že bude rozhodovat kvalifikace pro danou funkci. Shodneme se snad na té relevantní kvalifikaci a parametrech, jak ji poměřovat? Křesťane nelži!!!

Cituji z článku: "Místo schopností bude rozhodovat pohlaví"

Sarkasticky komentuji: Pokud bude rozhodovat druh pohlaví, tak to bude pořád lepší, než když rozhoduje velikost pohlaví.

J. Jurax 16.6.2022 16:15

Ehm ... vedla jste někdy nějakou firmu či firmičku? Koneckonců problém jste popsala docela dobře.

J. Jurax 16.6.2022 16:06

Ty orgány by nahlížely, jinak souhlas.

J. Jurax 16.6.2022 16:05

To je diskriminace!

Jednak musíte napsat manažera nebo manažerku, druhak diskriminujete všechny nemanažery.

Druhá část inzerátu - to o těch ženách - je samozřejmě naprosto v pořádku. Špatně by bylo, kdyby byli poptáváni výhradně muži, to by zase byla diskriminace všech ostatních pohlaví.

J. Prikner 16.6.2022 15:34

jinak: problém lze snasdno vyřešit tím, že se k osobám vedoucích přiřadí genderový pocit - ředitel se cítí být ženou, jeho zástupce nemá žádné pohlaví, 2.náměstek se cítí být mužem a vedoucí kádrovák se cítí být volem - atd. a bude to vyřešeno i pod bruseelských ustanovení.

J. Prikner 16.6.2022 15:29

V parlamentu není důležitější problém, než vyřešení genderové nerovnosti - je to asi tím, jací tam sedí myslitelé.

T. Novy 16.6.2022 15:05

Matematika a fyzika nejsou silne stranky bruselskych socinzenyru

;-O

P. Diviš 16.6.2022 14:48

Celkem správně jste popsala důvod, proč z o͇b͇j͇e͇k͇t͇i͇v͇n͇í͇c͇h͇ důvodů je pro důležité místo výhodnější muž. Kontinuita totiž u těhle pozic má svůj význam.

Takový vybírající manažer totiž má preferovat prospěch firmy a ne nějaké ideologické konstrukce.

Ženské ať si vyberou, zda chtějí být více manažerky nebo více matky (to první totiž mohou špatně snášet případné děti). Jakékoliv kvoty a a podobné ideologické konstrukce rozeserou společnost ještě více, než už tak jako tak je.

T. Novy 16.6.2022 14:33

Zeny ve vedoucich pozicich, ktere znam, se navrhem kvot citi urazene.

“Jak si muze nejaky blby chlap myslet, ze schopna zenska bez jeho kvot nedosahne povyseni”

A vy se tu ohanite Hitlerem jak nejaka blbenka.

P. Brich 16.6.2022 14:29

Existuje podnik, ve kterém místo toho, co má člověk v hlavě, rozhoduje to, co má mezi nohama. Je to bordel. Co ale jiného můžete od EUhije čekat, že.;-€EU;-O

D. Bowman 16.6.2022 14:28

Kvóty mají jediný reálný cíl. Narušit suverenitu soukromého vlastnictví. Kdyby to mělo podporu jen od toho vaginálního Ku Klux Klanu, tak by to nikdy neprošlo.

Naštěstí se ve stejných "progresivistických" hlavách nachází další geniální nápad na rozklížení kapitalistické společnosti. A to je Džendr jako sociální konstrukt tj. ženou může být každý i bez kastrace. Momentálně to tlačí Piráti.

V USA je to poslendí záchrana. Změníte si v řidičáku M na F a jse na pracovišti nedotknutelní. Netýkají se vás ani meetoo kauzy.

Nemusíte se ani přestrojovat. Jenom musíte držet hubu o politice. Černá, židovská, trans-lesbička na vozíčku ztrácí veškerou ochranu, pokud má pro-kapitalistické ideje.

J. Rohlíček 16.6.2022 14:27

Inzerce: do dozorčí rady společnosti přijmeme 1 kvalifikovaného manažera a 2 ženy. :-)

P. Molík 16.6.2022 12:59

Kvóty jsou odporné a pomáhající prosazovat chorobnou libovůli vedoucích struktur EU. Nechtěl bych někde fungovat jako ten, co se dostal nahoru na základě kvót.

F. Navrátil 16.6.2022 12:38

Vzhledem k tomu, že pohlaví je záležitostí volby, je celý kvótovací návrh nesmyslem. Jako ostatně většina výplodů Bruselu. Ve vedení firmy totiž udělají rozpis, kdo se má považovat za muže, kdo za ženu a kdo za něco mezi tím. Vhodné by bylo též losování. Proti takto široce chápaným genderovým právům nemůže (a nesmí) nikdo nic namítat. Tím spíše, že bruselské inspekční orgány by zcela zbytečně nahlíželi mužům pod sukně a ženám do trenýrek.

H. Rybnická 16.6.2022 12:26

Takže pane poslanče nejlépe se vrátíme o třicet let zpět do minulosti, kdy šéfové velkých a malých podníků pří výběrových řízeních, zvlážtě na zajímavá a dobře placená místa a samozřejmě jen náhodou z několika (minimálně) desítek uchazečů vybrali mužského kandidáta. Prý nejvhodnější uchazeč, ačkoli tam bylo i pár ženských s kvalifikací stejnou, ne-li lepší. Do hlavy těm šéfům nikdo neviděl. Ovšem pokud by viděl, tak by seznal. že pan šéf přemýšlí o tom, kdy by se ta opravdu kvalifikovaná uchazečka mohla stát matkou a tím opustit své potenciální místo a to ještě za několik týdnů pobírat plat. Její místo by muselo pro ni být rezervováno, takže by se musela na dobu určitou najít náhrada . A po uplynuté doby určité by možná ta výborná kandidátka zvážila druhé mateřtví a tudíž by muselo bý míst i nadále obsazeno náradně na dobu určitou. A pokud by se ta máma na místo vrátila, tak co s tou druhou pracovní sílou, která se osvědčila, ale opodnik si ji nemůže dovolit?

Takže se vrátíme do starých zlatých časů nepitomostí a ty ženské ať si hledí dětí, kuchyně a kostela. Věděl to přece už starý moudrý Hitler.

J. Anděl 16.6.2022 12:11

Tohle vidím podobně.

R. Langer 16.6.2022 11:57

Ano. V podstatě stačí, abych prohlásil, že se cítím jako ženská, nejlépe lesbička, a je splněno. ;-D

V. Kuhaj 16.6.2022 11:56

Jak to, že si nikdo nepolepší?! Polepší si progresivisté - Namísto přirozeného výběru indoktrinace z důvodu ideologie. Další zářez na pažbě!

R. Langer 16.6.2022 11:56

Mimochodem, Česká republika mi z toho bruseloušského bolševického hnoje připadá skutečně jako oáza klidu a míru. Zatím. Nenechme si ji zničit! [>-]

J. Jurax 16.6.2022 11:49

Pecunia non olet

J. Jurax 16.6.2022 11:48

Eurobruselský živočich je prostě magor pouze vnějškově připomínající homo sapiens sapiens.

J. Jurax 16.6.2022 11:46

Čekal jste z brusele něco jiného?

J. Jurax 16.6.2022 11:45

Jojo, to Tessa se cítí jako žena, zplodila (ne porodila) dvě děti a je ženatá. Nebo vdaný? A je to - jak příznačné - politicky zelené. Do politiky vstoupilo v roce 1998 jako chlap, nicméně v roce 2019 je již ženou, arciť s penisem. Jak zpívali V+W - nikdy nic nikdo nemá míti za definitívní, neb nikdy nikdo neví, co se může státi ...

Viz https://de.m.wikipedia.org/wiki/Tessa_Ganserer

Doufám, že z principu neužívá pisoár a v přírodě nečůrá vestoje.

Nicméně i takto lze splnit kvóty zastoupení žen.

Doba vymknuta z kloubů šílí.

J. Jurax 16.6.2022 11:22

No, EU opět navrhuje peachovinu. To přece už nemůže nikoho překvapit. Překvapilo by, kdyby navrhla něco rozumného.

Nicméně dojde-li v tomto punktu k hlasování v putovním cirkusech, jak budete, pane europoslanče, hlasovat?

A jak budete hlasovat o další peachovině z EU vyprýštivší - totiž o zákazu prodeje aut se spalovacími motory ve čtvrté říši, jenž má nastat již za 13 let?

V. Kolman 16.6.2022 10:54

Blázni byli - kordy měli.

Kocourkovští radní - promiňte!!

P. Diviš 16.6.2022 10:04

A, jak známo, pohlaví je více (až někam k šedesáti). Takže pokud by všechna měla mít přes 40%, nevychází to matematicky. :-P