5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Diskuse k článku

FEJETON: Šestero reklam

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
VH 12.3.2009 8:47

Astone,

jsem zvědav kdy někdo bude sponzorovat východ Slunce.  Vůči reklamám jsem imunní. Letáky házím ze schránky rovnou do koše,  zvuk  v  TV  při  reklamě vypínám,  T.mobil  mi občas  pošle  infolinkou něco "výhodného" - okamžitě to mažu.  Když něco chci nebo potřebuji,  jsem schopen se rozhodnou sám (zatím).

Honza II 12.3.2009 9:37

Re: Astone,

Což bohužel nejde,když se díváte na hokej.Tam jsou hráči tak olepení jako cirkusoví klauni.Na ledové ploše marně hledáte puk ve spleti všech barev co existují. O jazykolamových názvech klubů ani nemá cenu mluvit.Rv:-D

pig 12.3.2009 10:03

Re: Astone,

He, co názvy klubu, ale kolikrát za zápas komentátor řekne, že jde o "českápojišťovnaplejofoutúextraligy". Zdarma poskytnu nápad, udělejte ještě sponzora jednotlivých částí play-off, že by to bylo třeba "Sledujete 'cukrářstvíkoblížekakoláčeksemifinálečeskápojišťovnaplejofoutúextraligy'!"

JaS 12.3.2009 13:55

Re: Astone,

No jo, tam slyším "autoextraliga". A na kyslíku jsem připojen jen proto, že tu nic jiného nefunguje. Kdyby fungovalo, tak právě kvůli té vlezlé reklamě bych šel od kyslíku jinam. Za chvíli budou na nádraží hlásit "Osobní vlak z O2Kolína do O2Prahy bude na příjezdu  asi 28 minut opožděn!

MLOK 12.3.2009 8:14

USA - NÁŠ VZOR

V USA - TV s reklamami = zadarmo!!!

             TV bez reklam  = panáčku, zaplať si!!!

       Jak prosté, milý Wattsone. To by ale naše TV nesměla být tak nestydatě nenažraná;-O;-O;-O(Y)(Y)(Y)

Tino 12.3.2009 8:22

Re: USA - NÁŠ VZOR

Někdy mám pocit, že reklamy na ČT jsou tou kvalitnější částí programů.  ;-)

Anton 12.3.2009 8:52

Re: USA - NÁŠ VZOR

R^R^R^

pig 12.3.2009 10:05

Re: USA - NÁŠ VZOR

No, hlavně teleshopping: Moravanka, Honza Bosák, Eva a Vašek, etc.

I-Worm 12.3.2009 14:36

Re: USA - NÁŠ VZOR

a jak to vypadá na NOVĚ, smím-li se ptát?

Rad 12.3.2009 19:57

Re: USA - NÁŠ VZOR

tím "naše TV" myslíte jistě naše ČTV že?

Předseda 12.3.2009 7:41

Někde jsem četl,

že na člověka za den útočí reklama až 5000 krát. Nedalo mi to a po cestě do práce jsem počítal reklamy, na které mi padly oči. Čili billboardy, reklamy na i v MHD, novinové reklamy, nápisy na autech, na obchodech apod. Ne že bych cíleně vyhledával, ale prostě na co mi padnul zrak. Za třičtvrtě hodiny cesty (10 min autobus, 5 min tramvaj a půl hodiny metro) jsem napočítal 373 reklam. A to jsem nepočítal internet (kde mám ad-block) a televizi. Takže když to vynásobím dvěma (ještě i stejná cesta domů), vyjde mi necelých 800. Myslím, že číslo 5000 je totální kravina, ale kolem tisíce to za den bude určitě. Rv

kodek 12.3.2009 7:36

nechci dělat zbytečně další reklamu,

ale prohlížeč Opera celkem jednoduše umožňuje blokování reklamy. Doporučuji, skvělé! Jinak s autorem naprosto souhlasím.

vk 12.3.2009 7:54

Re: nechci dělat zbytečně další reklamu,

stejně tak si může autor článku napsat tomu svému kyslíku, aby mu žádné reklamy na mobil neposílal. chce to jen používat hlavu a chránit sám sebe. jenže to by nesměl stále plkat něco pitomých ochráncích soukromí, tak ať si pak nestěžuje

Rad 12.3.2009 19:52

Re: nechci dělat zbytečně další reklamu,

pravidelně kvůli tomu volám na infolinku. odhaduji tak jednou ročně. vždy to po delší odmlce začne. horší je, když mi na pegasa (TM)  volá reklamu telekom(O2), to zastavit nejde, opravdu je ten telekom s tímto nejodpornější a jeho služby už dávno nejsou nejlepší. myslím, že ještě žije jen proto, že ho z nějakého nepochopitelného důvodu používají státní podniky.

Tino 12.3.2009 7:20

Shopaholik reklamu potřebuje. Ovšem na svou léčbu psychiatrem.

Shopaholik je dnes zcela běžný jev a brzy tahle nemoc dostane oficielní umístění u duševních chorob. Mánie nakupování ruinuje ve všech společenských vrstvách.

Politici populisté doporučují nakupování jako všelék. Dokonce i jako lék na světovou krizi. Snaží se prosadit plošné sypání peněz z eráru do nejširších vrstev obyvatel a kritizují opatrnou šetrnost zodpovědných lidí. Prý "rozpumpovat ekonomiku!". Že jde ale jen o podporu drogy nakupovací jim při jejich intelektu i charakteru nedochází.

Reklama, stres z peněz a jejich nabývání, uvolnění stresu při nakupování, po nákupu upadání do melancholie a opět nádherná reklama......  Uzavřený bludný kruh!

Z nakupovací mánie vás dostane psychiatr Nešpor. Měl by umísťovat častěji a všude, kde se dá, svou reklamu! :-D

JaS 12.3.2009 1:14

To jsem trošku nepochopil:

Zájem klesá o televizi i o noviny proto, že tam nemůže být tak vlezlá reklama jako na Internetu? Copak někdo kupuje noviny nebo kouká na televizi proto, že tam je reklama? Já jsem zrušil televizi a přestal kupovat noviny právě proto, že tam je reklama! Vlezlou reklamu na Internetu se snažím řešit tak, že například na Idnes vůbec nelezu a chodím jen na stránky, kde tolik vlezlé reklamy není. Právě mě naštvaly Lidovky tím, že začaly v textu zdůrazňovat některá slova, jakoby to byly odkazy na něco k věci - není, je tam reklamní s*ačka a ještě se mi nepodařilo ji zablokovat!

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 12.3.2009 1:31

Re: To jsem trošku nepochopil:

Právě mě naštvaly Lidovky tím, že začaly v textu zdůrazňovat některá slova, jakoby to byly odkazy na něco k věci - není, je tam reklamní s*ačka a ještě se mi nepodařilo ji zablokovat!

To je pomerne jednoduche. Zablokujte pristup na domenu bbmedia.cz

JaS 12.3.2009 13:07

Re: To jsem trošku nepochopil:

Dík - hned to vyzkouším!

Jenda 12.3.2009 1:11

U ó-dos jste dorovolne, tak si nestezujte.

Mate co jste si vybral.