1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Formelák 19.3.2009 22:25

Krize slušnosti

Krize slušnosti a důvěry a nadřazenosti. Když jsem začínal jako mistr u jedné montážní firmy , tak případné reklamace nikdo nemusel ničím dokladovat, všichni jsme moc dobře věděli o jakou zakázku šlo a vyřídila se co nejdříve. Před pár lety jsem byl svědkem, jak na zakázce kde se sešli bývalí spolužáci, ovšem každý v jiné roli - dodavatel prací, dodavatel materiálu, stavební dozor a investor. na řešení relativně drobných problémů, ze kterých se ovšem dalo případně dost vyždímat, bylo třeba dokladování různých věcí projektem a nabídkovou cenou počínaje a konče předávacími protokoly a záručními listy. Následovalo hledání zapomenutých podpisů , nejasných formulací a dalších kliček všemi zúčastněnými tak aby se vyhnuli svému dílu skutečné zodpovědnosti. Dohoda nebyla vůbec možná.