1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

EVROPA: Unesli nám svobodu slova...

Kdo je v koncích a bojuje o vlastní existenci, odhalí většinou svůj pravý charakter. Slyšel jsem z úst vládnoucích politiků za poslední roky mnoho slov o svobodě, demokracii a právu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 15.1.2016 13:51

Na co si tu bourák Matějka hraje?

http://cms.parlamentnilisty.cz/image.ashx?w=632&h=307&f=matejka.jpg&id=3053

S tím mikrofonem se ultralevičák Matějka předvádí převážně na Parlamentních Listech (PL), kde je už cenzura jako vepř a mažou se nejenom nepohodlné texty v příspěvcích, ale po cca 4-6 týdnech zmizí u článků celé diskuze komplet. Následně se pod článkem objeví řádek ve znění: "Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení."...... Tam třeba ať Fanouš napne síly, u mediálního bosse Voráčka a mafiána od hazardu, podvodníka Valenty (důvěrník StB, nyní i senátor), kteří PL společně zřejmě vlastní. !!!Příklad vymazané diskuze uvidíte zde:

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/vlada/Pravicovy-bourak-Matejka-Zhovadily-system-krmi-lenochy-to-skonci-221673

J. Cervenka 15.1.2016 13:49

Svedsk fasismus

Svedsko je napred: maji zakon z r. 2015, ze se nesmi psat proti imigrantum a imigraci, pod trestem vezeni. Neuveritelny zacatek fasismnu.

J. Šimek 15.1.2016 13:49

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Tak já si podle vás odpovídám na příspěvek a pak kdo je tady trouba :o)

J. Šimek 15.1.2016 13:46

Re: Proč i v otázce svobody slova není usa náš vzor?

Ale že jsem vás odhalil, co ?

J. Šimek 15.1.2016 13:45

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Sluníčkáři - pokud sjednotíme termínus technikus, tak se o tom bavme.

Kontroly - máte pravdu, uvidíme zítra. Snad aspoň nestavějí ploty ...

Holcman 15.1.2016 13:33

Re: Zatím bych netvrdil, že nám

:-)) Boušé, vy jste od jisté doby u Matějky imrvére, skoro furt, že? ..."Pane Matějko, co byste říkal na návrh ke spolupráci, když byste ke svým liberálním názorům připojil i něco z konzervativismu". Hezký den přeje Lubomír Bouše...

https://cs-cz.facebook.com/frantisek.matejka/posts/400231933485590

L. Křivan 15.1.2016 13:26

Re: Larry Flynt

Ano, o svobodu dělat co chci pokud tím nikomu neškodím.

P. Švejnoch 15.1.2016 13:23

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

... od Vás jako pochvala, milý pane Slátanino... :-)

J. Aspirin 15.1.2016 13:18

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

... ale on to pouze říká, kdežto sluníčkáři konají - a to je to pravé nebezpečí pro demokracii.

A bohužel sluníčkářství je příčinou toho co se děje nyní v Evropě a co musí racionálně myslící Evropané řešit...

Jinak malá připomínka - kontroly na Švédských hranicích, čtrnáctého uplynulo deklarovaných deset dní a neobjevila se zpráva o jejich zrušení... vzpomínáte na diskuzi kdy jste psal "čtrnáctého si to povíme?":-))

L. Křivan 15.1.2016 13:17

Re: Levice zničila 20. století

Co to meleš za blbosti Kmoníčku ? To máš z VUMLu ?

L. Křivan 15.1.2016 13:10

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Goebbels měl taky jenom "jiný názor" který veřejně hlásal. Přesto mu hrozila na konci války oprátka, které ušel jen sebevraždou. Zmetci vítači nehlásají jen "jiný názor" oni jím podporují vládnoucí bruselské zločince.

L. Bouše 15.1.2016 13:09

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Správně. Ale taková jednoduchá logická úvaha je na mnohé primitivy příliš složitá.

R. Langer 15.1.2016 13:00

Re: Ke smutnému zasmání

Sám jsi trubka! :-P

J. Slanina 15.1.2016 12:59

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Zatím co ty se předvádíš jako dokonalý blboušův dvojník. Bůh žehnej vašemu společnému konání, ale myslím, že ani ten tu pitomost neunese.

P. Švejnoch 15.1.2016 12:32

Re: Proč i v otázce svobody slova není usa náš vzor?

... hlavně si to neškrabte... ;-)

J. Šimek 15.1.2016 12:26

Re: Proč i v otázce svobody slova není usa náš vzor?

Jak šáhnu na komoušský parchanty, tak máte oheň na střeše :o)

P. Vaňura 15.1.2016 12:25

A JAKÉ řešení je pro Vás přijatelné???

Zkušenost mých spolužáků na jedněch kolejích byla např. taková, že když studenti jistých národností dělají v noci bordel, nemá vůbec smysl jim něco vytýkat ani si na ně chdit stěžovat, ale je třeba jim dát rovnou přes hubu! Pak dali na nějakou dobu pokoj...

S. Palinová 15.1.2016 12:25

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Máme NATO, které je v současné době stejně zločinné, jako byla Varšavská smlouva.

J. Pražák 15.1.2016 12:24

Re: Proč i v otázce svobody slova není usa náš vzor?

Přesně tak. JDE O SVOBODU SLOVA, nedělitelnou, neomezenou.

J. Pražák 15.1.2016 12:23

Re: Larry Flynt

jde o SVOBODU.

P. Švejnoch 15.1.2016 12:22

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Zatímco Vy se tu prezentujete jako nevídaný myslitel... :-)

P. Vaňura 15.1.2016 12:18

K násilí a vraždění vyzýval svého

času i jistý Winston Churchill a to přesto, že zoanopědní politici je Neville Chamberlain nebo lord Halifax usilovali o mír.

S. Palinová 15.1.2016 12:12

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Nejen právo, ale i povinnost.

S. Palinová 15.1.2016 12:07

Re: Zatím bych netvrdil, že nám

Pojďme začít s potrestáním těch našich oslavovačů humanitárního bombardování.

P. Švejnoch 15.1.2016 12:02

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Pane J."S". Šimku 066 z Trutnova, nerad zbytečně používám expresivních výrazů, ale Vy jste prostě trouba - a to, prosím, berte spíš jako eufemismus či politicky korektní označení. :-)

Jako obvykle Váš příspěvek nesouvisí s tím, nač odpovídáte, a seriózní diskuze s Vámi je tímto faktem zcela vyloučená - proto se pokusy o ni nehodlám vůbec zdržovat.

P. Klouda 15.1.2016 11:57

Re: Když už jsme ...

Tož já se bez této "hodnoty", kterou možná leckteří obyvatelé "liberálního západu" jsou ochotni bránit jako "tradici" proti invazivnímu islámu, taky obejdu... 8)

J. Slanina 15.1.2016 11:54

Re: Bez EU bychom si v ČR svobodu slova udrželi

Mám takový malý problém. Pořád nemohu přijít na to, proč někdo jako ty, blbouši, ze sebe musí neustále dělat až takhle obrovské hovado.

Z. Lapil 15.1.2016 11:52

Re: Šíření nenávisti a propagace boje proti demokracii

Toť otázka, čekat-li na nezávislý soud. Když mi doma doutná křeslo, taky na něj spíš zvrhnu kýbl vody, než začnu volat hasiče. Podobně mám za správné se malému zločinu spíš bránit sám, než podávat žalobu kvůli - já nevím - facce na tancovačce.

L. Bouše 15.1.2016 11:50

Re: Zatím bych netvrdil, že nám

Ano, měli bychom Srby na kolenou prosit o odpuštění za Kosovo a za humanitární bombardováníčko našioch zaoceánských "přátel z nejvěrnějších".

A samozřejmě potrestat figurky Bilderbergu a NWO jako nějakého spícího knížete poserplínu.

Nicméně, spojenectví od jakživa pravicových a křesťanských Slovanů proti euroamerické neobolševické socialistické totalitě vzniknout stále může a nikdo tomu nezabrání.

J. Slanina 15.1.2016 11:47

Re: Když už jsme ...

Tedy já osobně bez této zkušenosti umřu docela v klidu. :-)))