Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKOLOGIE: Voda a dynamit
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Šedivý 24.7.2019 18:20Nic moc. Nepříliš povedený NIMBY výkřik :-( |
K. Salajka 24.7.2019 11:43Zajímavá byla bitva jakou svedli radní v Jílovém o to aby dosáhli přeložení plánované trasy pacifiku alespoň na svůj břeh. I tak ale zastávka která byla zřízena v Kabátech 3 km od města zabrzdila hospodářský rozvoj města. Dnes je situace jiná. Průtah dálnice nedaleko města romantickou přírodou nevyvolá žádný boom - je stavbu plechových garáží a zastávek pro močení jezdců. K tomu trochu hluku a zvýšené prašnosti. Na druhou stranu rozšíření E 55 v celé délce ve skutečnosti není proveditelné. |
J. Lepka 24.7.2019 21:55Re: Zajímavá Pravda, jsou tam Olbramovice. |
K. Salajka 25.7.2019 7:42Re: Zajímavá Nechtěl jsem obhajovat Čapák. Měl jsem na mysli úsek z Votic do Miličína. Myslím, že kdyby auta na jih nejezdila po D1 do Mirošovic, a řidiči mohli vyjet z Prahy po D 3, dosti by to odlehčilo dopravu do doby dalšího nárůstu dopravy. Nejlepší řešení dopravy jsem zažil v Polsku počátkem 80tých let. Prošel jsem Katovice u Krakova jako "Osamělé mlčící město", na silnicích pust, jen občas Babeta táhne jinou Babetu. Ropná krize to je prevít. Možná to Polsko čeká opět po spuštění Nordstream 2 ?! |
K. Salajka 24.7.2019 11:33Na Slovensku právě padl konečný verdikt, který potvrdil, že zdravotní pojišťovny tu nejsou od toho, aby neproplácely úkony a rozdělovaly zisk. Češi se vypravili opačným směrem, Ředitelství silnic a dálnic bude akciovka, protože organizování výběrových řízení je nejlukrativnější činnost současnosti a na rozdíl od postavené dálnice se nedá reklamovat. Myslím že je třeba snížit celkovou dopravní zátěž a zásadní cestu vidím v důsledné kontrole váhy kamionů, víkendovém zákazu. Především by se měl snížit rozsah v jakém snižují náklady na dopravu daňový základ. |
J. Ganaur 24.7.2019 11:48Re: Na Slovensku A není akciovka soukromý podnik, který nemusí pořádat výběrová řízení?Já jiný důvod nevidím. |
M. Prokop 24.7.2019 17:53Re: Na Slovensku Takže zvýšit daně, v blahé naději, že následek bude snížení dopravy a ne zvýšení cen pro spotřebitele? Což by ostatně byl i následek toho snížení přepravy, před všechny populární kecy o vožení másla či polystyrenu sem a tam, přeprava slouží k zvýšení konkurence a máloco někdo veze zbytečně. Zvlášť v době outsourcingu a just in time. |
L. Zemek 24.7.2019 11:23Zkrátka máme Ředitelství silnic .......a dál nic. |
J. Lepka 24.7.2019 10:21Politici zřejmě absentovali na ZŠ při vlastivědě či zeměpisu Čech. Již prostý pohled na mapu středočeského kraje prokazuje nad míru obvyklou nesmyslnost celého nápadu. Hned vedle je E 55 přes Benešov a Votici. A ovšem Olbramovice, které se furt nemohou odlepit od průjezdu obcí postavením obchvatu. Je ještě někdo tak naivní, že se diví, že Babiše vypískali? Tahle akce se Márovi teda nepovedla. |
J. Vrzal 24.7.2019 13:06Re: Politici zřejmě absentovali na ZŠ při vlastivědě Hm, a kolik ta D1 by mela mit pruhu mezi Prahou a Mirosovicemi, kdyz D3 ma vest az z Mirosovic? A jak ty pruhy napojite na Prazsky okruh, kdy rozsahla krizovatka D0-D1 uz hotova je a krizovatka D0-D3 je prostorove nachystana. |
J. Lepka 24.7.2019 21:53Re: Politici zřejmě absentovali na ZŠ při vlastivědě Je vidět, že se vyznáte, zkuste nám tu taky přiložit data kdy bylo rozhodnuto o D3 a kdy o nedokončeném obchvatu Prahy, případně kdy byla D1 do Mirošovic rozšířena jen na tři pruhy. Mimochodem připomíná mi to etapovou stavby telefonní ústředny ve Vršovicích, kterou souzi povolili rozšířit až když měli nad 100 000 žádostí o nové přípojky a než barák postavili, sešlo se dalších víc jak 100 000 žádostí. Stará pravda říká něco o tom, že "vládnout, znamená předvídat" |
F. Egerer 24.7.2019 10:19ŘSD vůči silničnímu provozu "Sabotáž". To slovo od konce vlády jedné strany z našeho slovníku zaplaťpánbu skoro vymizelo. Ale když jsem, a jistě mnozí jiní, jako řidič svědkem chaosu na našich silnicích, nic jiného než "sabotáž" mě v souvislosti s činností ŘSD nenapadá. |
J. Lepka 24.7.2019 10:28Re: ŘSD vůči silničnímu provozu Bohužel vysvětlení je prostší, v ŘSD panuje lítý zákopový boj o koryta a prebendy + "drobné" od vděčných zákazníků, tedy stavebních firem. No a v kalných vodách se dobře loví, že. Nakonec ostuda s D1 včetně jednoho tzv. "ministra dopravy", ANO, toho, co tak překvapilo sněžení v prosinci, mnohé naznačuje o kompetentnosti politiků. |
P. Grigar 24.7.2019 19:50Re: ŘSD vůči silničnímu provozu ..stavba dálnic je pouhým čajíčkem oproti výstavbě železničních koridorů. Tam se žere, tam se mlaská... |
J. Lepka 24.7.2019 21:54Re: ŘSD vůči silničnímu provozu To nesporně. Naštěstí už mne nic nenutí vlakem jezdit. |
A. Alda 24.7.2019 9:21Brdy zabrali pro svou armádu Němci. Na to jste nějak zapomněl. |
M. Prokop 24.7.2019 10:31Re: Brdy zabrali pro svou armádu Němci. Vojenský prostor zde vznikl usnesením vlády Československé republiky ze dne 19. února 1926. |
J. Lepka 24.7.2019 10:32Re: Brdy zabrali pro svou armádu Němci. Ovšem sedlčansko taky. A nemýlím li se, právě tudy má ta nesmyslná konspirace zvaná D3 vést. |
M. Malovec 24.7.2019 7:46Milión chvilek proti prasárnám. Kdo se toho ujme? |
J. Ganaur 24.7.2019 11:49Re: Milión chvilek Zkuste začít u sebe. |
P. Grigar 24.7.2019 19:53Re: Milión chvilek ..to vám nikdo nezafinancuje. Jako by lobista loboval proti lobingu, nebo kapr vypouštěl rybník. |