Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKOLOGIE: Medvědi a lidé na cestách
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B. Uhlich 16.11.2010 0:02Domnívám se, že zrušením "zvířecích" koridorů by se zas tolik neušetřilo. Nákladům, které vyčísluje pan Neff moc nevěřím.....jedná se pochopitelně o milióny, ale ne o půl miliardy! Nehodlám polemizovat nad medvědy, losy a jinou havětí...ale v jedné věci jasno mám - pokud potkám ve 130 pořádného jelena - bude pro nás pro oba poslední setkání.....pro oba.... Já jen, že ty biokoridory mě na celé věci připadají jak nesmysl nejmenší.....myslím, že se při stavbách silnic ztrácejí peníze úplně jinde...... |
I. Schlägel 15.11.2010 7:52Vážně? Marže českých stavebních firem se pohybují kolem tří až čtyř procent ? Možná u soukromých investorů. Je li investorem úsporný český stát, marže se šplhají někam úplně jinam. Pěkný den. |
M. Heisler 15.11.2010 12:15Re: Vážně? Možná se opravdu pohybují na této hladině. Jenže pokud firma A, která vyhrála zakázku si najme firmy "A Stroje", "A Materiál" a "A Pracovní síly", tak o maržích těchto subdodavatelů už se nemluví. A oni při tom nejsou poslední článek řetězu. Je tedy zbytečné mluvit o maržích a zisku. A to nemluvím o tom, že každá větší firma má tolik zbytečných výdajů, kolik si může domluvit. Jediné, jak zjistit skutečnou cenu stavby, je její cena u konkurence. Skutečné konkurence, ne spřátelené firmy. Kvalita se dá hlídat během stavby. A pokud je někdo ochoten cenu dotovat,, tak tím lépe. Proč bychom měli odmítat dárky čínské vlády. Dumpingové ceny nejsou vlastně tak špatné - nemohou trvat do nekonečna a jakmile skončí, tak přijdou noví. |
M. Krátký 15.11.2010 19:20Re: Vážně? po přečtení tohoto kratičkého článku a zvláště o mini maržích jsem chtěl reagovat podobně i když stručněji. Pane Heislere, s vaším dovolením se podepisuji. hezký večer |