20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tsssss 16.12.2007 18:54

Re: České dráhy nikdy nezklamou. Bohužel.

Evidentně o provozu nic nevíte a o zaměstnancích už vůbec ne. Jenom naprostý ignorant může druhé lidi obviňovat z nečinnosti - až budete na dráze někdy pracovat - uvidíte, že ti lidé dělají všechno proto, aby vlaky jezdily - a jezdily pokud možno s co nejmenším zpožděním !!!!!!

Je, bohužel, smutné, že v naší zemi stále přetrvává názor, že všichni lidé jsou lenoši a lumpové (evidentně z dob komunismu, pisatel se zřejmě s těmito názory ztotožňuje ;-(). Já osobně se snažím druhé nesoudit dokud je nepoznám!!!!! To dělá jenom člověk, který nemá přehled!!!!

Alois 13.12.2007 12:00

Re: Je třeba nejdříve uměle vyrobit zmatek.

Ten chaos se skutečně vytváří uměle, protože se musí veřejná hrom.doprava

natolik zdiskreditovat,aby ji lidé přestali používat. Přeci se všude propaguje

jezděte auty ( a zadlužte se). Je jedno kdo tady zrovna vládne, každá

vláda je zaprodaná ve prospěch nadnárodních korporací.

Kylchap 13.12.2007 8:00

Re: Re: Re: Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Musím Vás hluboce zklamat. Nejsem, nebyl jsem, a nebudu zaměstnancem železnice. To je jenom Tarsusova paranoia.

Kylchap 13.12.2007 7:56

Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Tak ti to konečně došlo blbečku, který se tam nazýváš Targusem.

Jak povídám takové dva blbce by Země neunesla. Ergo kladívko Targus a jirka.s je jedna a táž osoba.

Snowy White 12.12.2007 21:45

Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

No je vidět, že se s podobnou vehemncí jako zde (pro neslušné slovo nejdete daleko), zapojujete do debat s dopravně-železniční problematikou i jinde. Nepracujete v PR oddělení GŘ ČD???

Kedluben 12.12.2007 21:41

Re: Vážený pane Ruščáku, neberu vám váš názor laika.

No ty jsi asi veliký odborník, když je to podle tebe v pořádku!

milkom 12.12.2007 21:38

Re: proč má za sebou tu říšskou vlajku?

Protože F.F. neumí pracovat s bitmapovým editorem - radši bude stokrát odpovídat na tenhle dotaz - než jednou asi tak dvě dvě minuty retušovat modrou v pozadí (která se v tmavším pristředí pochopitelně jeví jako černá). :-D Heil Finrode

jirka.s. 12.12.2007 20:59

Re: Něco pro nastěnku Ivana Vladimiroviče

http://www.davno.ru/soviet-posters/propaganda/poster-17.html

jirka.s. 12.12.2007 20:54

Re: České dráhy nikdy nezklamou. Bohužel.

 No, ono milý cestující, je poněkud neadekvátní vyčítat něco těm zaměstnancům ČD, se kterými my, cestující, přicházíme do styku, když ti v pozadí, pro nás neviditelní, se chovají tak jak se chovají! Z těch jsou ještě někteří tak drzí, že tady, na Psu, ještě provokují! (kylchap-kokrhel). Ti provozní ajzboňáci už totiž těžko zachrání situace, které v prvopočátku vznikají už v teplých kancelářích generálního ředitelství ČD! Viz dnešní zjištění jejich mluvky, že při "plánované" přestavbě pražského železničního uzlu plánovali natolik "profesionálně", že počet volných kolejí pro vypravování vlaků je kriticky nedostatečný! Co k tomu více dodat?

Pravidelný cestující 12.12.2007 19:42

České dráhy nikdy nezklamou. Bohužel.

Vlakem jezdím pravidelně a troufl bych si říct, že  celá železniční síť by mohla být mnohem propustnější a vlaky by nemusely jezdit s takovým spožděním, jen by to chtělo, aby drážní zaměstnanci také chtěli. Mám podezření, že dotyční zaměstnaci myšlením dosud žijí v době  telegrafů a výstražných znamení na kliku. Chybí jakákoliv výraznější snaha operativně zajistit plynulost provozu.  Zpoždění se bere jako normální jev. Opožděné vlaky na sebe dále nabalují zpoždění. Jednoduchá operace, jako přepojení lokomotivy z jednoho konce na druhý u zpožděného rychlíku za zanedbatelného provozu ve stanici trvá 40 minut - a když se chce 10 minut. Jak je možné uřídit pravidelný  provoz v leteckých koridorech, kde se také neléta jen podle nějakých grafikonů, a něco podobného se jaksi nedaří na železnici, kde by to nemělo být zase o tolik složitější? 

emilx 12.12.2007 19:22

Re: Re: Re: Re: Re: Pane autore,

Asi o 2 minuty. Kdyby jste jel rano do prace rano autobusem a ten by na nejake zastavce kazdy den zcela bez duvodne 2 minuty stal, neprislo by vam to divne?

Dobra - draha plati za jizdu penize sprave dopravni cesty. Ta z penez co od ni dstava a z penez statniho rozpoctu necha opravit tunel a draha to nevyuzije pro zlepseni sluzeb. Je to tak lepsi? Je v tom nejaky podstatny rozdil?

Czarnian - nájemnej parchant 12.12.2007 18:58

Re: Je třeba nejdříve uměle vyrobit zmatek.

Jasně, je za tím spiknutí.

fafnir 12.12.2007 18:48

Re: Je třeba nejdříve uměle vyrobit zmatek.

jak to tak čtu,ono to jde?Myslím tím zhorši kvalitu služeb ČD

Ivan 12.12.2007 18:37

Je třeba nejdříve uměle vyrobit zmatek.

Copak to nechápete? Je třeba nejdříve uměle vyrobit zmatek, aby se pak mohlo říct, že se dráhy musí zprivatizovat, protože nefungují. To je přece základní metoda ODS. Používá ji Julínek na zdravotnictví a teď se aplikuje na dráhy. Brzy dojde na televizi. Občané už toho mají plné zuby. Je jim jasné, že kdekoliv se veřejné služby zprivatizovaly, tak to vždy vedlo k okamžitému pronikavému zdražení a k postupnému výraznému zhoršení kvality poskytovaných služeb. Takže veřejnost je na další privatizace alergická a už se na sladké řeči nedá nachytat. Tak ODS vytváří uměle problémy.

Anděla 12.12.2007 18:25

Re: Re: Re: Re: Tak nevím

De kanske är intresserade mer än du.;-)

Anděla 12.12.2007 18:23

Re: Re: Re: Re: Tak nevím

Jaså, socialism i Norge fungerar bättre, menar du? I så fall borde du propagera för socialism överallt! Apropo vägar - att jämföra en enda huvudväg i Norge med lokal väg i Sverige - fy skäms. Märk att i Norge finns plats bara för en enda väg på samma bredgrader där i Sverige är vägarna många. Och just till det lilla byn där på svensk sidag går en oasfalterat väg från ingenstans går på finska sidan asfalterat väg från bebyggd område. Varför skulle det finnas även en väg till på svensk sidan förstår inte. Den finska vägen täcker väl för alla. Sådana jämförelse är oschyssta och orättvisa.

Anděla 12.12.2007 18:17

Re: Re: Re: Re: Tak nevím

Det är intressant. Kvalité av tåg i Norge är på grund av högre priser, i Sverige på grund av "socialism" och i Tjeckien på grund av statlig ägande. Det är roligt speciellt när man tar i beräkning att "socialism" i Norge är mycket mer utbredd, har statliga järnvägar med monopola priser. Enligt dig har det inget att göra med ägandeform i motsats till Tjeckien. Du borde hålla dig till bara en teori - antigen

är kvalité av tågresor beroende av ägande eller priser eller att det avspeglar

nuvarande samhällssystem. Inte använda den teorin som just passar för ögonblicket.

fafnir 12.12.2007 18:16

Re: Re: Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Kylchape,jestli jsou všicni zaměstnanci modré armády tak jemní a ohleduplní jako vy,pak jsem rád, že nejezdím vlakem ,ale autem,případně létám,nemusel bych to ve zdraví přežít.Jestli jste jeden ze šéfů,jak to asi vypadá dole.

Xaver 82.117 12.12.2007 18:13

Zdravím čumila... a vzdávám se debaty. Viz výše...

A zejtra jsem v Kunderově...

Xaver 82.117 12.12.2007 18:11

Vážený pane Ruščáku, neberu vám váš názor laika.

Ano, již podruhé je po zavedení nového JŘ nepěkný chaos, který asi někoho bude stát hlavu. Ale zkuste si občas zjistit, jaká je realita. Kupř. Kolik soukromých dopravních společností jezdí po majetku SŽDC? Jak se promítne do státní kasy vznik ČD Cargo? Atd.... Chápu, i divák na fotbale může mít občas pocit, že by byl lepším trenérem...;-)

zdeněk 12.12.2007 17:45

Re: Re: Re: Re: Re: Nebyl to jenom výpadek proudu

jj, ale na tom hlaváku budete na vlaky sc a půlku ec čekat marně

jirka.s. 12.12.2007 17:40

Re: Re: Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Ale no tak, soudruhu Kokrheli, to už je ale opravdu na úrovni třetí obecné! Když už tvé ganglium není schopno "vymyslet" něco originálního, tak si raději lehni na šíny, třeba něco pojede! Ale nejdříve si zjisti, jestli to nemá třeba 365 minut zpoždění, to bys dřív zmrznul!

Kylchap 12.12.2007 17:00

Re: Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Tak pan profesor tě léčí? Ale moc se mu to nedaří. Věřím ti, že víš co je schizofrenie. Vždyť ji máš diagnostikovanou.

jirka.s. 12.12.2007 16:21

Re: Re: Re: Re: Re: Nebyl to jenom výpadek proudu

A že by jste byli, vy soudruzi, z GŘ ČD na sebe až tak přísní? Jenom o dva tisíce jste si to zlevnili? No, nakonec ostatním cestujícím se jízdné zdražilo, však oni to zapraví!

jirka.s. 12.12.2007 16:16

Re: Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Co je to schizofrenie, to vím! Ale jak se nazývá duševní choroba, kdy postižené osobě splývají dva naprosto odlišní lidé v jednu osobu, na to se budu tedy muset zeptat pana profesora Höschla! Mám takové tušení, že ani on se dodud nesetkal s podobným exemplářem jako jsi ty , Kokrheli! ;-D

jirka.s. 12.12.2007 16:07

Re: Re: Re: Re: Re: Tisková oprava.

No, vidíš jak se shodneme! Posunovač tedy nejsi! A co takhle ten okravatovaný ajzboňácký oranžgután? Taky shoda? ;-D

Kylchap 12.12.2007 16:04

Re: Pro vorezlého vejfuka Kokrhela!

Tak ti to konečně došlo blbečku, který se tam nazýváš Targusem.

Jak povídám takové dva blbce by Země neunesla. Ergo kladívko Targus a jirka.s je jedna a táž osoba.

jirka.s. 12.12.2007 16:03

Re: Re: Re: Re: Re: Opravna oblíbených omylů.

 Opravna oblíbených omylů.

Ano správně, soudruhu generální Kokrheli! Tunel obvykle nebývá mostem ! To se  občas povede zaměnit jenom některým vyvoleným šouruhům na GŘ ČD.

Kylchap 12.12.2007 15:59

Re: Re: Re: Re: Nebyl to jenom výpadek proudu

20 000,- truhlíku.  Dřív mě vyšel na 22 000,- . Došlo ke zlevnění.

jirka.s. 12.12.2007 15:57

Re: Re: Re: Re: Velmi užitečný odkaz ! Doporučuji!

A co 1,2,3,4,5,6,7 a 8 ? Říká ti to něco, kokrheli?