Diskuse
DOPRAVA: Parkovací utopie?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Dlouhý
.
Co parkování. Ale takový vzduch. Každý si ho dopřává kolik se mu zlíbí. Jak odporne levicové. Hotový komunismus. S tím by měl autor něco dělat. To by bylo minimalne na dvě Nobelovy ceny.
Jediné řešení je místo kanceláří stavět parkovací domy, jak je to obvyklé všude na světě, i v těch nejzapadlejších "rozvojovkách".
Jen další daň
A proč vůbec platit? Skutečný případ. Období před zónama, Řeznická ulice, majitel domu a nemá kde v ulici zaparkovat. Příchází zóny, mírné zlepšení, zaparkovat se dá většinou po druhém hodně pomalém objetí bloku a dnes? Stejné jako před zónama, ale platí se za to! Takže jen debil si přeje zóny. Je to prostě další daň "z existence člověka".
J. Bruner
zatím ještě, díkybohu, platí
zákon, který říká, že používání pozemní komunikace je pro každého a bezplatně. Všechna ta placená parkoviště (ne pro rezidenty) jsou nezákonná.
A. Alda
Vy jste tu modrou zónu vůbec nepochopil.
Cílem toho opatření je donutit lidi, aby nejezdili autem, ale když už ho mají, aby si ho nechali stát pod oknem a vyráželi s ním jen na víkendy na chalupu nebo na výlety a dovolené. Do práce aby jezdili MHD nebo na kole či koloběžce, nebo chodili pěšky.
Ekoteroristi to vymysleli velmi fikaně - navenek a na první pohled to vypadá, jako radikální opatření pro pohodu místních, voličů. Ale i oni sami na to rychle doplácejí, chtějí-li cestovat do práce přes Prahu svým vlastním autem.
Je to výmysl Zelených a vůbec nejde o vyřešení problému dopravy v klidu. Je to standardní ekoteroristické opatření proti lidské svobodě a pokroku.
Proč
jste nedostal Nobelovku za ekonomii? Protože v Nobelově výboru sedí samí blbci...
Ja mam lepsi reseni
Mam 3 garaze, tj. tri mista pro auto v kazde z nich plus 3 vjezdu, kde taky muzu parkovat jen ja (ostatni necham odtahnout). Takze prostor pro 6 aut. Nemam jich sice tolik, ale kdyz se sjede vic znamych, maji kde zaparkovat.
Resenim je zejmena mohutna vystavba parkovacich domu. Treba se pak mesta prestanou tvarit jako parkoviste s vetsinou ulic jednopruhovych.
J. Lepka
Neblábolte nesmysly, autore
a nechte to volnému trhu,ale to je dnes nepopulární, tak budete dál vymýšlet kraviny na n-tou, jen aby se prokázal smysl regulace.
Ale konkretně. Kdo udělal kdy jaké analýzy situace? Nikdo. Kdo pověsil na kandelábr časosběrnou kameru, aby zjistil, kolik aut a která jezdí denně a která týdně? Nikdo. Stejně jako se nikdo neobtěžoval zjistit jak jsou mnohé ulice a parkovací prostory obsazené přes den a přes noc. Nikdo se ani nepokusil o analýzu dopadu na přístupnost služeb a řemeslníků. Víte, vy teoretiku, že dnes i instalatér, malíř, opravář praček nebo jen elektrikář k vám prostě MHD nepojede. Jednak proto, že s sebou musí vozit poměrně dost materiálu, ale hlavně při času stráveném planým přestupováním by si ani na suchou vodu nevydělal. Takže kdo to ve finále zase odnese ? Samozřejmě že ti, co dnes tak nadšeně hájí, že si můžou na týden strčit auto před barák, ale jaksi jim už nedojde, že ani to výpalné není zárukou, že hamižní úředníci rozprodali cca dvojnásobek odpustků, než je parkovacích míst.
A. Alda
Proč by takové analýzy dělali?
Jim přece nejde o zlepšení situace. Jim jde o komplikaci používání aut. Ekoteroristé nenávidí auta a elektřinu a chtějí lidem zabránit v jejich užívání jakýmkoli dostupným způsobem.
Bludný balvan nebo Nobelovka pro Kašpárka?
"Aby místa neblokovali ti, kteří auto zas tak moc nepotřebují. Že je to technická utopie? Není. V éře mobilních plateb ..."
V éře přicházejících elektromobilů a automobilů bez řidiče může do deseti let vše být v Praze vyřešeno jinak.
Řešení není jen v zavedení minimálního nepodmíněného příjmu, ale i v prosazení sdílené ekonomiky. Konkrétně: Automobil přijde na specifikovanou adresu v daný čas, naloží či vysadí člověka, a po ukončení dopravní služby zase rychle odjede na parkoviště někde na okraji města.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz