Pátek 11. července 2025, svátek má Olga
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

DOPRAVA: Parkovací utopie?

V srpnu se rozšířily modré zóny po Praze 5 a 6, v září po Praze 3, v říjnu bude následovat Praha 8 a příští rok zavede rezidentní parkování v bílých zónách i Brno-střed.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AD

A. Dlouhý

5. 10. 2016 8:51
.

Co parkování. Ale takový vzduch. Každý si ho dopřává kolik se mu zlíbí. Jak odporne levicové. Hotový komunismus. S tím by měl autor něco dělat. To by bylo minimalne na dvě Nobelovy ceny.

0 0
možnosti
VP

3. 10. 2016 23:21

Jediné řešení je místo kanceláří stavět parkovací domy, jak je to obvyklé všude na světě, i v těch nejzapadlejších "rozvojovkách".

0 0
možnosti
JF

3. 10. 2016 19:53
Jen další daň

A proč vůbec platit? Skutečný případ. Období před zónama, Řeznická ulice, majitel domu a nemá kde v ulici zaparkovat. Příchází zóny, mírné zlepšení, zaparkovat se dá většinou po druhém hodně pomalém objetí bloku a dnes? Stejné jako před zónama, ale platí se za to! Takže jen debil si přeje zóny. Je to prostě další daň "z existence člověka".

0 0
možnosti
JB

J. Bruner

3. 10. 2016 17:44
zatím ještě, díkybohu, platí

zákon, který říká, že používání pozemní komunikace je pro každého a bezplatně. Všechna ta placená parkoviště (ne pro rezidenty) jsou nezákonná.

0 0
možnosti
AA

A. Alda

3. 10. 2016 14:52
Vy jste tu modrou zónu vůbec nepochopil.

Cílem toho opatření je donutit lidi, aby nejezdili autem, ale když už ho mají, aby si ho nechali stát pod oknem a vyráželi s ním jen na víkendy na chalupu nebo na výlety a dovolené. Do práce aby jezdili MHD nebo na kole či koloběžce, nebo chodili pěšky.

Ekoteroristi to vymysleli velmi fikaně - navenek a na první pohled to vypadá, jako radikální opatření pro pohodu místních, voličů. Ale i oni sami na to rychle doplácejí, chtějí-li cestovat do práce přes Prahu svým vlastním autem.

Je to výmysl Zelených a vůbec nejde o vyřešení problému dopravy v klidu. Je to standardní ekoteroristické opatření proti lidské svobodě a pokroku.

0 0
možnosti
JS

3. 10. 2016 14:05
Proč

jste nedostal Nobelovku za ekonomii? Protože v Nobelově výboru sedí samí blbci...

0 0
možnosti
JT

3. 10. 2016 11:43
Ja mam lepsi reseni

Mam 3 garaze, tj. tri mista pro auto v kazde z nich plus 3 vjezdu, kde taky muzu parkovat jen ja (ostatni necham odtahnout). Takze prostor pro 6 aut. Nemam jich sice tolik, ale kdyz se sjede vic znamych, maji kde zaparkovat.

0 0
možnosti
RT

3. 10. 2016 9:35

Resenim je zejmena mohutna vystavba parkovacich domu. Treba se pak mesta prestanou tvarit jako parkoviste s vetsinou ulic jednopruhovych.

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

3. 10. 2016 9:23
Neblábolte nesmysly, autore

a nechte to volnému trhu,ale to je dnes nepopulární, tak budete dál vymýšlet kraviny na n-tou, jen aby se prokázal smysl regulace.

Ale konkretně. Kdo udělal kdy jaké analýzy situace? Nikdo. Kdo pověsil na kandelábr časosběrnou kameru, aby zjistil, kolik aut a která jezdí denně a která týdně? Nikdo. Stejně jako se nikdo neobtěžoval zjistit jak jsou mnohé ulice a parkovací prostory obsazené přes den a přes noc. Nikdo se ani nepokusil o analýzu dopadu na přístupnost služeb a řemeslníků. Víte, vy teoretiku, že dnes i instalatér, malíř, opravář praček nebo jen elektrikář k vám prostě MHD nepojede. Jednak proto, že s sebou musí vozit poměrně dost materiálu, ale hlavně při času stráveném planým přestupováním by si ani na suchou vodu nevydělal. Takže kdo to ve finále zase odnese ? Samozřejmě že ti, co dnes tak nadšeně hájí, že si můžou na týden strčit auto před barák, ale jaksi jim už nedojde, že ani to výpalné není zárukou, že hamižní úředníci rozprodali cca dvojnásobek odpustků, než je parkovacích míst.

0 0
možnosti
AA

A. Alda

3. 10. 2016 14:57
Proč by takové analýzy dělali?

Jim přece nejde o zlepšení situace. Jim jde o komplikaci používání aut. Ekoteroristé nenávidí auta a elektřinu a chtějí lidem zabránit v jejich užívání jakýmkoli dostupným způsobem.

0 0
možnosti
MP

3. 10. 2016 8:11
Bludný balvan nebo Nobelovka pro Kašpárka?

"Aby místa neblokovali ti, kteří auto zas tak moc nepotřebují. Že je to technická utopie? Není. V éře mobilních plateb ..."

V éře přicházejících elektromobilů a automobilů bez řidiče může do deseti let vše být v Praze vyřešeno jinak.

Řešení není jen v zavedení minimálního nepodmíněného příjmu, ale i v prosazení sdílené ekonomiky. Konkrétně: Automobil přijde na specifikovanou adresu v daný čas, naloží či vysadí člověka, a po ukončení dopravní služby zase rychle odjede na parkoviště někde na okraji města.

0 0
možnosti
OU

3. 10. 2016 8:48
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz