29.11.2022 | Svátek má Zina


Diskuse k článku

DOPRAVA: Osm let vlád v Praze, bohužel, nic moc

Týká se to funkčních období primátorky Adriany Krnáčové a jejího nástupce primátora Zdeňka Hřiba. Ty Praze moc nepřinesly. Chyběl tah na branku a zásadní dopravní problémy se neřešily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sládeček 21.9.2022 22:11

Hřib je samozřejmě úplně mimo, vždyť je to pirát. Nikdo od něj snad ani nic nečekal.

M. Černý 21.9.2022 19:18

a ještě nově omalované autobusy a tramvaje

J. Jurax 21.9.2022 18:38

Jak koho, jak kdy, jak kde.

Malé obchody mívají otevřeno tak do šesti večer a zavřeno v neděli. To každému nemusí vždy vyhovovat.

Ideální je mít k dispozici obé a moznost volby.

P. Skřivan 21.9.2022 15:09

Tito úředníci za nic nemohou. Jejich IQ je nasměrováno pouze do jejich prodejnosti každé politické repre, která je u moci. Kdyby jim to přineslo body, nechají popravit klidně i sousedovic matku. :-)

H. Kotaz 21.9.2022 10:30

+ jeho propojení na vnitřní okruh.

Vnější okruh je na území velké Prahy, takže je i v pravomoci magistrátu a jednotlivých městských částí. A tito úředníci mají na svědomí ( vydávali povolení staveb ) satelitní městečka v blízkosti okruhu, jejichž obyvatelé nyní blokují spolu se zelenými, stavbu okruhu !!

Z. Lapil 21.9.2022 10:25

To jako myslíte, že když budete tahat tašky s chlebem k řezníkovi, od něj do "pivo-limo" a pak přes mlékárnu (jogurt, sýr) a vinotéku (strejda má narozeniny) do drogérie (hýzlpapír je taky potřeba), tak si na to najmete nosiče, abyste nemusel autem do OC, kde to máte všechno pohromadě a ještě si v mezičase můžete dát kafe, zatímco manželka bude pátrat po tom správném tričíčku?

O. M. 21.9.2022 10:03

Praha hlavně potřebuje kompletní Pražský okruh (tj. vnější). Ten pomůže odvést tranzit, dosud jedoucí po městském okruhu. Ale to není v pravomoci magistrátu, nýbrž ŘSD, tedy státu.

R. Dubravský 21.9.2022 9:58

"... jsem neviděl vůli řešit závažné dopravní problémy..."

Dovolím si oponovat. Problémy se řeší, a to podle osvědčeného stalinského postupu "nět čelověka, nět problema". Analogicky, budou-li zlikvidována auta, zaniknou problémy s dopravou.

K. A. 21.9.2022 9:53

Ona je to pravda. Lidé by se měli motivovat k tomu, aby auta nepoužívali. Praha přestává být pro pěší, automobilová doprava výrazně snižuje kvalitu života. Proti okruhu nejsem, ale mělo by se zvažovat, jak minimalizovat dopravu uvnitř města, třeba nákupní centra vyloženě automobilismus podporují, zatímco starší uspořádání, kdy obchody jsou v ulicích, motivuje spíše k tomu vyřídit nákupy pěšky.

R. Langer 21.9.2022 7:19

Jaké "názory", to přece prosazuje plnou silou naše pokroková EU slovy svých vedoucích činitelů. To nejsou žádné "názory", na názory se vás nikdo neptá, to je přece ta jediná správná cesta! ;-D

T. Kohout 21.9.2022 3:03

Jsou i názory, co tvrdí "víc silnic = víc aut", tedy, že výstavbu objezdů, dálnic je třeba omezovat, tedy tímto limitovat počet aut. Místo toho cyklotrasy, cyklopruhy a koloběžky. A této nové politice se opravdu daří dobře!