20.11.2019 | Svátek má Nikola



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


DOPRAVA: Ode zdi ke zdi



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 95, poslední: 13.7.2006 10:37, přehled diskusí

Tendenční tvrzení neberu.:
Autor: Pavel Datum: 5.7.2006 23:51

Nechápu kde vzal pan Balusek přesvědčení, že situace s agesivními řidiči je neúnosná. Na rozdíl od něho jezdím 35 let a kilometry mohu měřit na miliony. Nejvíc  nyní jezdím po Brně a odpovědně tvrdím, že situace je naprosto normální a slušných řidičů je drtivá převaha. V každé společnosti se najde nějaký neuměl nebo exot. Nedělá mě problém reagovat na chyby druhých a řešit je. Chce to trochu zkušeností a nadhledu. I proto si myslím, že Šimonovského vyhláška je v našich poměrech buzerace drtivé většiny slušných řidičů.

rasová teorie potvrzena:
Autor: zvědavec Datum: 5.7.2006 23:30

Nový silniční zákon potvrdil nacistickou rasovou teorii, že Češi jsou vůči Němcům méněcennou rasou. Nedokáží totiž po jednom pivu řídit auto mimo obec stovkou a na dálnici bez omezení rychlosti. Alfred Rosenberg by panu Šimonovskému a spol. bezesporu poděkoval.

Lidovci spáchali politickou sebevraždu!:
Autor: Dominik Datum: 5.7.2006 22:56

 Je až neskutečné co dokáže náš parlament zplodit! Podnikám,ročně najezdím kolem 40-50tis km a dost jsem se na nový zákon těšil-s tím,že bude skutečně zaměřen hlavně na bezpečnost provozu na silnicích a tudíž i já se budu cítit o něco bezpečněji!!! Naivně jsem si myslel,že vznikne nějaká expertní skupina,která prostuduje to co se v evropě osvědčilo,co funguje-pečlivě to zdůvodní-aby se předešlo tzv lidové tvořivosti některých poslanců! Aby se prostě předešlo zbytečným chybám! Aby zákon vzala za svůj většina veřejnosti-misí se sním ztotožnit a považovat ho za vyvážený a užitečný! Místo toho vznikla slátanina plna nesmyslů,která zbytečně vynervuje 90% řidičů! Drakonická výše pokut-která absolutne nezohlednuje výši příjmů v naší společnosti! Je humorné že asociální výši pokut podpořili socani i komunisté,kteří mají jinak plnou hubu keců o ochraně zájmů běžného občana!!! Vezmemeli v úvahu,že dneska může za celkem neškodnou záležitost udělit pokutu 2-3000 i městský policista-je to na pováženou!!! Mimo Prahu je celkem běžný čistý příjem 8-10-tis!  Městská policie bezesporu svůj význam má,ale určitě né v silniční dopravě! Co se týče dopravy-jejich pravomoce by měli končit špatným parkováním! Tam není důkazní nouze ani nehrozí chybný výklad zákona! Posouzení složitějších doprav.přestupků již vyžaduje určitý stupeň profesionality!!! Autorita MP určitě nestoupne jejich fušováním do práce dopravákům,ale tím,že budou dělat práci kvůli které MP vznikla! Až budou lidi hlídku MP běžně potkávat i v noci a v rizikových oblastech měst-určitě jejich vážnost stoupne víc! K článku není co dodat-autor to vystihnul myslím brilantně! Lidovci i celá vládní koalice vč komunistů zákon nezvládli a jestli by hrozili předčasné volby-zákon by mohl být speciálně pro lidovce osudným.protože nenaštval jenom silniční piráty,ale i velkou většinu motoristické verejnosti! Lidovci spáchali obzvlášť rafinovaný způsob sebevraždy !!! Kdo chce kam-pomozme mu tam!!!

Posouzení složitějších doprav.přestupků již vyžaduje určitý stupeň profesionality!!! :
Autor: Bubik Datum: 6.7.2006 0:43

hlavně obecná inteligence, pane, hlavně obecná inteligence.

A té se bohužel u většiny osazenstva MP taky nedostává.....

Alespoň u těch, s kterými jsem měl kdy co do činění, jí bylo dost pomálu

Re: Posouzení složitějších doprav.přestupků již vyžaduje určitý stupeň profesionality!!! :
Autor: Dominik Datum: 6.7.2006 11:18

No já jsem to nechtěl vyjádřit tak ostře-ale máte pravdu,určitě to souvisí i se stupněm inteligence! Ovšem já mám pocit,že v MP ani neslouží vyložení blbci(abych se vyjádřil jasně a pregnantně),spíš zakomplexovaní jedinci-u kterých pak v jejich jednání chybí ten převelice důležitý nadhled a schopnost rozlišit důležité od nedůležitého,schopnost rozeznat kdo je pravděpodobně notorický pirát a kdo způsobil přestupek spíš proto,že nemá svůj den! Tady je velice důležitá tzv selská inteligence,trochu životní moudrosti,psychologická průprava,schopnost empatie atd,atd! Zkušený policista,kterému nechybí tyto schopnosti-dokáže během minuty z vysokou mírou pravděpodobnosti posoudit koho má před sebou a podle toho s ním samozřejmě jedná! Jsem si jist,že takových vyspělých jedinců v MP je jako šafránu a právě proto jsem proti,aby se jim navyšovali pravomoce v tak citlivé oblasti,jako je silniční doprava! Vemte si že dneska vylezete před barák,aby jste si přeparkoval automobil(třeba jen proto,aby jste ho měl lépe na očích),samozřejmě doklady si necháte doma-a nějaký neinteligentní vylízanec Vám může napařit 5-10000 pokutu! Tady nechybí inteligence jen u MP,ale i parlamentu!!! Nebo 500000 za dálnič známku!!! Tyto tragikomické sazby dělají z tohoto zákona paskvil a nedůvěryhodnou frašku! I tomu největšímu poctivci na světě se prostě stane,že zapomene doklady-sme prostě lidi a stačí že ráno Vám zavolá šéf,aby Vám něco důležitého připoměl,nebo manželka Vás rozhodí a je to hned! Samozřejmě zastavíli Vás normální vyrovnaný policista,který jinak žádný problém u Vás nevidí-vyřeší to napomenutím,anebo symbolickou pokutou! Taky Vás může ale zastavit neinteligentní zakomplexované hovádko co Vám napaří 10000!!!!!

Ad MP:
Autor: Angu Datum: 5.7.2006 21:08

Myslím, že pokud zákon zůstane v platnosti, tak během roku, dvou dojde k personální obměně u Městské policie. Bude muset dojít, protože je to dnes bohužel tak, že kdo už nemůže pomalu nikam a nemá výraznou tělesnou či duševní vadu, jde k MP. Jen pro pobavení: když mi známá od MP hrdě řekně, že oni mají střelby 1x ročně, ale to nevadí, že ona stejně nestřílí a zbraň by stejně nikdy nepoužila, člověk se cítí hned bezpečně a v klidu. Nedomnívám se, že ustojí nově přidělené pravomoci, je tam spousta lidí, kteří na to prostě nemají. Jinak souhlasím, jediná možnost jak jejich činnost zefektivnit je prudit, prudit, stěžovat si a nenechat jejich neschopnost ležet ladem.;-€

Jak to vlastně je?:
Autor: Majotech Datum: 5.7.2006 21:01

Při stanovení možné odchylky měření rychlosti je přece nutno vzít také v úvahu chybu tachometru a ne jen radaru.U měřících přístrojů známých např.v elektrotechnice určuje třída přesnosti v procentech maximální přípustnou chybu,ale vždy z maximální hodnoty rozsahu přístroje!Je tedy podstatný rozdíl v přesnosti,jedu-li rychlostí 50 na tachometru do 120 nebo 220 km/hod.Pro korektní posouzení je tedy nutné počítat s  chybami radaru i tachometru.To,že tachometr v autě ukazuje vždy víc,je pouze názor chytrého pana ministra a jak je to s chybami a přesností radarůby mělo být kvalifikovaně zveřejněno,údaje v čl.Ode zdi ke zdi jsou první,se kterými jsem se setkal.

Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Alfons Datum: 5.7.2006 17:26

pojede místo 50 jen 45 a nemusí se dohadovat o tolerancích závislých na tom, jak se který policajt vyspí. Pro mne je důležitý počet nehod a hlavně mrtvých. Že při tom řidičí trpí tím, že jsou omezováni předpisy mne jako občana nezajímá. Výsledky jsou pozitivní.

Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 18:51

No, taky by mohl jet jenom 20, to je ještě jistější, a nejlíp na koloběžce, vždyť všichni jezdíme jen na špacír !  Člověče, vy jste vůl !

Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Ladislav N. Datum: 5.7.2006 18:52

Lidské blbosti, Alfons, nelze ustupovat. Leda že byste kráčel po přechodu pro chodce... ;-P

Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: spaldings Datum: 5.7.2006 19:47

Další HUJER !!!! Švestičky ze zahrádky.

Re: Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Alfons Datum: 5.7.2006 20:12

Hrdinové, ještě máte řidičáky? Nedejte se. Přece se nenecháte omezovat k vůli nějakému tisíci mtrvých způsobených autohavariemi.

Re: Re: Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Krumlovák Datum: 5.7.2006 21:28

Evidentne, vazeny pane, vam ten kousek mozku chybi uplne. Nevim, jak casto se pohybujete na ctyrech kolech, ale takovou kravinu vymyslet da opravdu namahu i bezohlednemu chodci. Pokud mate predstavu, ze sebevrahum zabrani v jejich konani zakon, pak jste stastny clovek (nebo residuum po totalite.Buh dal cloveku jen deset prikazani. Obrazne,co je navic,odvadi od jejich dodrzovani. Chce totrochu vice lasky k bliznimu a v tom nam policejni teror nepomuze.

Re: Re: Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Bubik Datum: 6.7.2006 0:40

a co infarkty pane, na ně zahynou  ročně desetitisíce lidí. A nádory. A sešlost věkem ( znáte, ne?). Víte Vy kolik lidí na ně zemře?

CO sakra s tím?

Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Bubik Datum: 6.7.2006 0:37

oni Alfonsi trpí všichni řidiči, nejen Váš soused kterému už pár let závidíte nové auto.;-€

Oni tím, že jsou omezováni nesmyslnými předpisy prosazenými nekompetentní politickou ministerskou loutkou trpí taky autobusáci, co Vás vozí k doktorovi, řidiči dodávek, co Vám vozí rohlíky, pošťáci rozvážející balíky a saniťáci vozící nemocné.

Řidiči milej pane dělají víc užitečných věcí, než ve vašich oblíbených novinách píší....... 

Re: Řidič, který má v hlavě kousek mozku:
Autor: Stam Datum: 8.7.2006 7:27

§ 18

Rychlost jízdy

(2) Řidič nesmí

b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.

Jenom připomínka...:
Autor: Ladislav N. Datum: 5.7.2006 16:44

O problematice soc-lidoveckého silničního zákona jsme diskutovali 4.7. pod článkem

DOPRAVA: Bambasismus

Investoval jsem asi 100 Euro :
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 13:35

do scanneru. Tak doufám, že budu vědět, kde se chystaj loupit.  Uvidím, stačí je jednou, dvakrát objevit včas, a peníze jsou zpáty. Neznáte někdo používané frekvence ?

Re: Investoval jsem asi 100 Euro :
Autor: Ladislav Datum: 5.7.2006 14:30

Nezapomente tu prosim nekdy popsat svoje zkusenosti s tim zarizenim.

Re: Re: Investoval jsem asi 100 Euro :
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 15:02

Jasně, jedu příští týden do Prahy, tak dám vědět jak to funguje a na kterých frekvencích.  Myslím, že jde o pásmo 2 metry. 

Re: Investoval jsem asi 100 Euro :
Autor: Zbynek Datum: 5.7.2006 15:17

Kvalitni info zde: http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3536

Ano to je dobrý článek o detekci radaru.:
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 15:28

Scanner ale je v podstatě přijímač, který bere i  "zakázané" frekvence jako policii, hasiče, letadla, záchranky,

Tím pádem se dovíte kam se cajti chystaj, kdy pojedou na oběd, atd...

Re: Ano to je dobrý článek o detekci radaru.:
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 17:32

Tady  frekvece toho scanneru: 

Frequenzbereiche: 25-88 MHz, 137-174 MHz,  406-512 MHz

Re: Ano to je dobrý článek o detekci radaru.:
Autor: Alfons Datum: 5.7.2006 20:26

Pokud jejich zařízení nemají přenos komunikace na VKV kodovaný. Nějaké škvrčení by tam mohlo být slyšet. A 100€ je 14tisíc? za antiradar. Řidiči, nedejte se omezovat tím, že si kdosi cosi vymýšlí aby bylo zabitých méně lidi při autohavariích. Buďte stateční a zabíjejte dál. A rozbijte si držky.

Re: Re: Ano to je dobrý článek o detekci radaru.:
Autor: Filip Datum: 5.7.2006 22:00

100€ je asi 2900... o komentář vašeho IQ se již postarali jiní...

Nemožné značky:
Autor: Dramon Datum: 5.7.2006 12:08

Poradí mi tu někdo, kam se dá obrátit, když bych chtěl něco děla s nějakou hovadsky umístěnou značkou ??

A tip/vtip na chování při zastavení policií: Tvrdťe, že máte podezření na alkohol u policisty, aby se musel podrobit odběr krve. Když to tak budou dělat všichni, policista vykrvácí ;-)

Re: Nemožné značky:
Autor: Jiří Datum: 5.7.2006 12:28

V případě silnic I. - III. třídy na dopravní úřad při odboru dopravy příslušného krajského úřadu, u rychlostních komunikací a dálnic na speciální dopravní úřad na ministerstvu dopravy. U městských komunikací ve statutárních městech na magistrát. U ostatních měst a obcí si jist nejsem. Ale v čí působnosti ty které značky jsou by vám na každém krajském úřadě sdělit měli.

co dělat s nějakou hovadsky umístěnou značkou ??:
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 13:44

To je zcela proste, miý Watsone. Upozornit na ni místní cikánskou  kommunitu.  Jinak se dá v noci přestříkat černým sprejem, nebo odhodit do popelnice. 

Pro fízly: to je samozřejmě illegální a já od toho samozřejmě odrazuji !!!

Re: Nemožné značky:
Autor: spaldings Datum: 5.7.2006 19:50

Pozor, nikoliv tvrďte - zapište do protokolu. Fakt, ž emáte podezření, ž epolicista je pod vlivem alkoholu. A on musí na krev, no.

Re: Re: Nemožné značky:
Autor: Charlie Datum: 5.7.2006 21:27

při první příležitosti to vyzkouším. Díky.