3.7.2024 | Svátek má Radomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jonáš 10.7.2006 11:15

Re: Re: Jsem skeptik

Máte nějaký divný auto 8-o

ok 10.7.2006 9:40

Re: Jsem skeptik

Statni policie udrzet poradek na silniich nechce, to prokazuje dnes a denne, obzvlast v Praze, kde si zrejme vlivni rodici prosadili, ze policie "nic nevidi".

Obecni policie maji mnohem vyssi motivaci - jsou mistni, a chteji, aby se v obcich jezdilo 50 z bezpecnostnich duvodu. Maji MOTIVACI a to je dulezite.

Je to systemove CHYTRE VYRESENE. Obecni policie JE MOTIVOVANA mnohem silneji nez policie statni.

Bubik 10.7.2006 9:51

Re: Re: Jsem skeptik

obecní polcie je motivována vybrat co nejvíc pokut. Protože jsou příjmem obce, příjem obce se zvýší, jejich šéf bude odměněn, oni budou taky odměněni, případně pochváleni nebo povýšeni. Jsou obce co už stačily vyrobit plán příjmu pokut.8-o

Nejhorší můrou městské policie jsou slušní řidiči. Plán výberu pokut se pak nesplní;-€

Sredocech 10.7.2006 10:46

Bubiku, souhlas

Za komunistů dostávali příslušníci VB určitý počet pokutových bloků na měsíc, a ten museli "udat." Už tehdy existoval nešvar zvaný "vybírací místa" kde byla zcela nesmyslná omezení rychlosti.

A tento nešvar, jak jsem se přesvědčil, se právě teď mohutně obnovuje. Zase se měří maximální rychlost tam, kde je ta padesátka zcela nesmyslná.

Pavla B. 10.7.2006 7:32

Milý autore,

zrovna Vámi uvedené tři příklady moc neberu. 1) Před křižovatkou si jednoduše odvykněte podvědomě přidávat, abyste zelenou stihl. Prostě musíme se naučit nespěchat, jinak to teď nepůjde. Křižovatku klidně projíždějte padesátkou, vozidla z příčného směru počkají a nevrazí do Vás (jakmile se naučí nespěchat). 2)  Avii nepředjíždějte. Docela určitě před Vámi nepojede stovky kilometrů. Mnoho řidičů Avií je navíc natolik slušných, že se nacpou téměř až na svodidla, zpomalí na čtyřicítku a umožní autům za sebou bezpečně předjet. Díky! 3) Vůbec Vás neubude, když za cyklistou silně zpomalíte, abyste zjistil, zda dotyčný jede anebo stojí (a tím pádem ho můžete objet přes plnou čáru). Navíc cyklisté ve vlastním zájmu rovněž zpravidla uhýbají téměř mimo silnici a je docela snadné je bezpečně předjet, ovšem nikoliv devadesátkou.

Sečteno a podtrženo: zbavte se představy, že MUSÍTE jet imrvére furt devadesátkou resp. padesátkou a uleví se Vám.

JInak mi ovšem nezbývá než souhlasit s tím, že čučet v jednom kuse na tachometr místo na silnici není zrovna bezpečné - tolerance by klidně mohla být 10 km/hod, nic tragického by se nedělo. A hlavně mě štvou opatření, která s bezpečností jízdy nemají společného vůbec nic. Když zajedu na parkovací místo vyhrazené invalidům, nechám vystoupit spolujezdce a okamžite frčím pryč, komu se proboha co děje? Přitom je to přestupek tuším za dva body a ani nevím, za kolik táců.

Veselý 10.7.2006 7:52

Re: Milý autore,

Pavlo, s chutí jsem včera dodržoval předpisy, jel jsem několik kilometrů za dvěma cyklisty. A za mnou dlouhá fronta nadšených řidičů.  

Pavla B. 10.7.2006 8:09

Re: Re: Milý autore,

Kde je plná čára několik kilometrů?

vobora 10.7.2006 8:12

Re: Re: Milý autore,

pane, vubec radeji nejezdete do Francie ci jinam do Evropy. Tam se vam muze stat, ze pojedete za skupinou cyklistu hodinu. Ono se pak ukaze, na cem vam vlastne zalezi vic. Jestli ma par minut vaseho casu vetsi ci mensi hodnotu nez zdravi a zivoty ostatnicj ucastnicich provozu. A jestli se to nekomu nelibi, at jezdi vlakem...

Sredocech 10.7.2006 11:03

Re: Re: Re: Milý autore,

Jestli se to někomu nelíbí, ať volí extremisty nebo k volbám nejde, protože "ty svině přece volit nebude," Také takový je reálný výsledek podobných zákonů." Ta věta v uvozovkách je doslovný citát.

Nepřátelství obyvatelstva proti státu, už to tu někdo zmínil.

honzak 10.7.2006 7:58

Re: Milý autore,

Madam patrně nikdy nejela z Poděbrad do Chlumce nad Cidlinou. Za kouřící Avií stačí 10 km k  záchvatu šílenství. Slušní řidiči Aivíí opravdu existují, už jsem 4 viděl.

Madam patrně nejezdí na kole. Pro cyklistu je dobré takové auto, které ho předjede s dotatečným bočním odstupem. Rychlost a přejetí plné čáry cyklistu opravdu nezajímá.  11 tisíc kilometrů na kole za loňský rok mě k tomuto tvrzení dostatečně opravňuje.

vobora 10.7.2006 8:16

Re: Re: Milý autore,

v okamziku, kdy ridici, ktery predjizdi cyklistu na plne care v neprehlednem useku, vyjede v protismeru kamion a on to strhne doprava, to toho predjizdeneho cyklistu asi zajimat zacne...

Charlie 10.7.2006 8:23

Cyklista nemá na silnici co dělat

Je dost polních a lesních cest.  Při plném výkonu dýchat výfukové plyny je pomalá sebevražda

Karel 10.7.2006 11:59

Re: Cyklista nemá na silnici co dělat

Zajímavý názor. A co chodec? Taky zakázat vstup na silnici? Že by třeba chodili pangejtem?

vobora 10.7.2006 16:19

Re: Cyklista nemá na silnici co dělat

to je vec toho cyklisty. Ostatne vy to jako ridic dychate taky

honzak 10.7.2006 8:28

Re: Re: Re: Milý autore,

Pán evidentně nepochopil problém. Inteligentní řidič, předjíždějící cyklistu se napřed dobře podívá a pak s podřazením na nižšsí rychlostní stupeň cyklistu bleskově předjede, přesahuje levými koly o cca 30 cm plnou čáru.

Stále vím, o čem mluvím. V autech nejedu tak 20 tisíc za rok...

Flasi 10.7.2006 8:48

Re: Re: Re: Milý autore,

A proc mluvite o predjizdeni v neprehlednem useku? Kdo predjizdi v neprehlednem useku je hovado. My se bavime o tom, kdyz nekdo predjizdi pres plnou caru (coz neni totez jako neprehledny usek), notabene, kdyz ji prejede o pul metru a trva to tri sekundy.

Pavla B. 10.7.2006 8:22

Re: Re: Milý autore,

No, takže nikoliv stovky, ale 10 km za Avií dokáže naštvat. Jak koho - nezlobte se, ale je to Váš problém. Ostatně nikdo Vás nenutí, abyste jel nalepený na Avii - při dostatečném odstupu se kouř z výfuku docela rozptýlí. Jenže jde o to, snažit se Avii předjet, tedy jet nalepený a při první příležitosti předjíždět. Fakt to ale nemusíte dělat.

Pro slušného řidiče by opravdu neměl být problém zpomalit a opatrně předjet cyklistu s dodržením všech pravidel. Pořád jsou v pozici outsiderů silničního provozu. Na druhé straně ovšem se velice brání být považováni za jeho plnohodnotné účastníky - nelíbí se jim zákaz požívání alkoholických nápojů před jízdou, ve městě jedou z kopce rychleji než padesátkou apod.

Flasi 10.7.2006 8:52

Re: Re: Re: Milý autore,

By nemel byt problem. Moc hezka veta. Ale snad je bavime o nasich silnicich, kde to casto problem je. Bud je provoz v protismeru a ja bych cyklistu predjizdel jenom s malym bocnim odstupem, nebo je tam plna a i kdyz pred sebe dost daleko vidim a prejel bych tu plnou jenom o pul metru, tak zase nesmim. A tak to trva par kilometru. Tedy trvalo by, kdyby meli ridici tu trpelivost a ve vhodnem useku ho pres plnou nepredjeli.

vobora 10.7.2006 16:23

Re: Re: Re: Re: Milý autore,

tak co navrhujete? Specialni radlice a odmenu za srazenyho cyklistu?

Bubik 10.7.2006 9:12

Re: Re: Re: Milý autore,

já nevím Pavlo, kolik toho najedete za volantem. Ale aviatik je klasický postrach silnic. Z kopce umí až 80, po rovině 70, takže ho s dnešnmi limity téměř nepředjedete. Ovšem do kopce naložen je dvacet třicet maximum možného. Dřív bylo běžné, že ti slušnější to chápali a uhýbali na krajnici. Dneska to nikdo neudělá, je to za body a mastnou pokutu. 

Máte pravdu, že je v zásadě jedno, jestli jedete za Avií metr nebo dvacet. Ale problém je v tom, že jedete za Avií bez možnosti úniku. Například na trase z Benešova do Mirošovic k D1čce ( asi dvacet kilometrů) jsou jen dvě místa, kde se dá Avie předjíždět. Když to nestihnete nebo je proti vám auto, máte smůlu a jedte závěrečný dvoukilometrový trhák kolem OMV pump k Senohrabům prostředkem silnice ěch třicet........ Zatímco vpravo je po poslední rekonstrukci odstavný pruh několik metrů.

No a pokud se týká cyklistů - znáte to z Písku na kopec k Nové hospodě? Je tam stavba, objížďka, 50, plná čára, kopec jako hrom. Nedávno jsem celý kopec jel za cyklistou - on byl nervózní, že ho stíhá vláček aut a kamonů, nikdo předjet nemohl, protože je tam ta plná, i když v protisměru nic nejelo, tak tam všichni dupali do kopce - auta na jedničku, kamiony na redukovanou jedničku, cyklista 10 minut dupal co mu síly stačily.

Nechtěl bych být v jeho kůži........

ok 10.7.2006 9:57

Re: Re: Re: Re: Milý autore,

Kdybyste na cyklistu zatroubil (jen kratce, aby nespadl s kola!), uhne vam na krajnici. Jiste celou situaci vnimal.

ri 10.7.2006 13:30

Re: Re: Re: Re: Re: Milý autore,

jako cyklistka bych takové zatroubení těžce ocenila ;-€

Cyklistu prostě objedu, když je prostor. Dál ať cajti dělají co umí, děj se vůle zákonodárcova.

honzak 10.7.2006 9:24

Re: Re: Re: Milý autore,

Madam je evidentně teoretička, že? Zkuste si prosím na hradecké udělat odstup za Avií - okamžitě někdo tu mezeru využije (např. stejně kouřící ukrajinský Transit).

Za slušným řidičem se vytvoří kolona méně slušných a je zaděláno na malér. Milosstivá paní, až nejedete na kole a v autech to, co já, tak se můžeme bavit na úrovni. Takhle se baví praktik s utopickou socialistkou.

Pavla B. 10.7.2006 10:32

Re: Re: Re: Re: Milý autore,

Je pravda, že 90 % svých kilometrů najezdím v městském provozu a mimo město jezdím jen svátečně. Proto nespěchám a hrozně se vždycky divím, kam všichni tolik spěchají:-) Když někdo využije mezeru, udělám si další mezeru. Atakdále. Tohle mě fakt neštve. Štvou mě řidiči, kteří nutí ostatní, aby jezdili proti předpisům. Jinak mě kolona méně slušných opravdu vůbec, ale vůbec nezajímá.

Bavíte se s osobou, která sice autem denně jezdí, ale tak nějak to neprožívá:-) Jing a jang, řekla bych, že většině ženských je šumafuk, jestli je nějaký cvok předjíždí, kdežto řada chlapů to bere jako pokálení své řidičské cti:-)

Jura Jurax 10.7.2006 13:31

Re: Re: Re: Re: Re: Milý autore,

Jojo - a představte si, že jsou lidé, pro které čas jsou peníze - třeba proto, že jsou placeni za práci a ne za pobyt v zaměstnání. No a to potom ta kolona ne vždy potěší ...

Ladislav N. :-))) 10.7.2006 10:33

Re: Takhle se baví praktik s utopickou socialistkou. ...

Dáma si zjevně neuvědomuje, že ona Avia nejspíš nesplňuje technické požadavky k provozu na veřejných komunikacích a výfukové limity a na silnici by správně vůbec neměla být k potkání... ;-)

vobora 10.7.2006 8:09

Re: Milý autore,

Pavlo, mluvite mi z duse. Snad krome jedine veci, kdyz zastavite par metru dal, tak to vas spolujezdec snad dojde, ne? Ma nohy... Jinak musim priznat, ze me zarazi, kdyz profesionalni ridic a ucitel autoskoly uvadi priklady sveho ridickeho chovani, ktere jsou v civilizovanych zemich v ucebnicich uvedeny primo jako odstrasujici. V Kanade dokonce bezely televizni soty, ktere na na nebezpecnou snahu pridat pred krizovatkou kdyz je na semaforu "unavena zelena" (to jest  takova, u ktere se predpoklada, ze uz tam dlouho nebude, protoze napr. chodci ve stejnem smeru uz maji cervenou nebo uz je tam proste fakt dlouho), a jeste to nejak projet , primo upozornuji. Coz castecne vysvetluje, proc Cesi neumeji ridit, neumeji to totiz ani nasi ucitele v autoskole...

Vanastr 10.7.2006 10:15

Re: Milý autore,

Milá Pavlo!

Vy jste pouze teoretička a ještě k tomu slabá. Za zastavení na místě vyhrazeném pro invalidy nejsou žádné body mínus. Tam je sankce odnětí oprávnění na dobu od šesti měsíců do jednoho roku a současně pokuta od 5 do 10 tisíc - § 22 odst. 7 zákona o přestupcích 200/1990. A to nejsem právník - stačí číst. ;-P Hezký den

Pavla B. 10.7.2006 10:38

Re: Re: Milý autore,

Takže je to ještě horší, než jsem tušila. Opravdu, pokud nejde o bezpečnost provozu, jsou v tom zákoně dost velký buzerace.

vobora 10.7.2006 16:26

Re: Re: Re: Milý autore,

to meprojde vetsilegrace mozna pokuta za nevylepeni dalnicni znamky do 150 000Kc. Zda se, ze je to to nejdulezitejsi na nasich silnicich. Ty postizeny bych jeste chapal...