3.7.2024 | Svátek má Radomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr 1.6.2006 11:00

Poslední tažení vládnoucí garnitury

Moc bych si přál, aby to skutečně bylo poslední tažení. Všechny reakce Paroubkovy party nasvědčují tomu, že je to skutečně zaskočilo a neví kudy kam. Stavidla jsou konečně otevřena. Je otázka jestli doba před případnou personální výměnou není dostatečně dlouhá na důkladné zahlazení stop jako v případě skartací dokumentace po listopadu.

Tragédie této země bohužel je, že ať se ve vedení země vystřídá kdokoli, to podhoubí pro mafiánské struktury zůstává stejné. Jako bývalý velký příznivec ODS jsem byl velmi rozčarován z výsledku polistopadové "arizace" a proto si nemyslím, že kromě civilizovanější a inteligentnější vlády se něco podstatného změní. Dost možná celkové klima v zemi, snad už to by mohlo být dost na tuto podezřelou část světa.

clay 31.5.2006 18:07

Měl snad Kubice a jeho lidi dopadnout stejně?

V roce 1999 odstavili nadřízení šéfa protikorupční služby Evžena Šírka za to, že prý se z domova připojoval na služební počítač. Šírkovi lidé vyšetřovali velkou kauzu, v níž narazili i na podnikatele Františka Mrázka, jehož vražda letos v lednu nastartovala aféru biolíh. Šírkovi se nic neprokázalo, k policii už se ale nevrátil a šetření skončilo do ztracena.

Také do Zemanovy éry ještě spadá případ Romana Hrubanta: zaměstnanec BIS, jenž v roce 1998 dostal úkol zjistit, kdo ze služby vynáší tajné informace sociálním demokratům, byl po vítězství ČSSD ve volbách zatčen a na základě chatrných obvinění strávil skoro rok ve vězení. Muži, které Hrubant označil za cedníky, udělali za Zemana kariéru.

Stejnou roli v podobném scénáři si musel zahrát další elitní policista Zdeněk Macháček, velitel zásahu proti ruské mafii v hostinci U Holubů z roku 1995. Absurdní obvinění se rozpadlo na prach, Macháček se ale k policii nevrátil.

Rejpal 31.5.2006 12:56

Jako bývalý policista souhlasím

problém je v tom,že se s korupčním a mafiánským jednáním setkává každý operativec ale napříč politickým spekterem. Já jsem zažil éru fakturářů, LTO a privatizace objektů po pohraniční stráži. Byl to jeden velký hnus. Vyšetřování začalo u hlupáka ktarý na nádraží změnil nákladové listy a za týden končilo v parlamentu. Jména jako Kočárník, Dyba atd. padala denně. I my jsme si psali podobné zprávy. Bohužel vše skončilo sérií vražd a pozavíráním bílých koní. Zcela odpovědně mohu prohlásit,že politika je jen špinavý způsob podnikání s nasazením minimálních prostředků. Každý kdo má moc přidělit zakázku, či má strategické informace podléhá penězům. a když je možnost si na takové místo dosadit svého člověka, není co řešit.

tatina 31.5.2006 13:10

Re: Jako bývalý policista souhlasím

Je velice zajímavé,že za celou dobu,kdy tady vládne ČSSD,se nic na ODS a jejich členy nenašlo.V tom musí být něco jiného.Proč to tak je,sice nevím,ale jsou dvě možnosti-

buďto to není pravda jsou to jen závistivé tlachy lidí typu Ratha a Jandáka

nebo policie celou dobu špatně pracuje a tím pádem je to chyba ČSSD a hlavně Grosse.

_boban 31.5.2006 13:16

Re: Re: Jako bývalý policista souhlasím

ještě je možnost třetí

a to že struktury, které byly funkční za pánů Kočárníka a Dyby si uchovaly vliv i za následujících volebních období.  Jinými slovy, peníze nemají stranickou příslušnost

L 31.5.2006 13:47

oposmlouva

O tom byla prece ta oposmlouva.

V.Košacký 31.5.2006 16:40

Re: oposmlouva

Oposmlouva byla chybná, ale o tomto nebyla, to nebylo o Kočárníkových a Dybových penězích, to je stále o STB !!!

xxx xxx 31.5.2006 12:56

SPIKNIŤÍ !!!

Zadejte si do google "fotogalerie: zpráva vyšetřovatele Nováka ke kauze Kořistka" a je to na straně 4. !!! SPIKNUŤÍ !!!

Malý Aston 31.5.2006 12:09

Jsem přesvědčen,že je ohrožena demokracie!

Jsou názory různé,někdo souhlasí a někdo podsouvá smyšlenky,aby zmenšil vážnost situace a vznesl pochybnosti k údajům,které byly zveřejněny. Já jsem je občan,který poslouchá,porovnává a sám si pro sebe dělá závěry.Můžete mi vykládat co chcete fakta jsou fakta.Nějaký policejní útvar něco šetří,čtrnáct dní před otevřením volebních místností tam vtrhne druhá policie a ukrade co najde,potom se začnou šířit informace,že někteří,kteří byli přepadnuti jsou podezřelí z porušování zákonů,potom když se to provalí,tak se řekne,že falšovali cesťáky.Zatím to obránce demokracie nechávají spát,protože nemají zájem. Ale tady jde o život těch policajtů! Jediná možnost,jak zachránit holý život je zveřejnit část práce,vyšetřovacího týmu. Tím si chrání své životy.A ochránci demokracie v ČSSD a KSČM jednohlasně prohlásí nic není zajímavé to všichni víme. Pak vystoupí Paroubek,je to spiknutí policie aby jsme nevyhráli volby. Takže když prohraje a o tom není pochyb,nemohou za to kriminálníci v ČSSD ale policajti. Když si to vyhodnotím,tak mohu s klidným svědomím prohlásit, Paroubek lže a celá jejich strana ČSSD taky a pomáhají jim bolševici. Pevně věřím,že policisté nenechají dopustit aby pana Kubice zlikvidovali včetně jeho podřízených a začnou se chovat jako policisté a ne sebranka řízená mafií.

Miloš 31.5.2006 10:23

možný pohled

V celé umělé kauze jsou tri případy. Bíolíh - zde se nedovídáme nic nového - pachatelé ve vazbě.

NIC NEBYLO ZAMETENO POD KOBERECANI OVLIVŇOVÁNO.

2)Mrázek - zde policie nic nedopátrala - zatím zůstalo u pěti možných vyšetř.verzí, k žádné nejsou věrohodné důkazy.(Materiály nalezená u Pitra takovými důkazy nejsou. Je to snůška drbů, kterou lze interpretovat různě. Příklad - plánuje se vražda Tvrdíka, Bublana, vysokých policejních důstojníků, Mrázek za odstraněním Grose. Interpretace - tito lidé důsledně šlapali mafiánům na paty a je třeba je ocenit). Jiné "takzvané" indicie od Pitra (Paroubek - pedofil aj.)dokladují že to jsou drby. Skandální je, že takto na vodě postavené vyšetřovací úvahy jsou zveřejněny jako důkazy o korupci. ZDE JE POLITICKÁ MOTIVACE ZVEŘEJNĚNÍ TETO CHABÉ INTERPRETACE JASNÁ.

3) Čepro - lidí jako Pitr chtěly podvodem z Čepra získat miliardy. Žádné ovlivňování. U Pitra nalezeny zmíněné DRBY Z PODSVĚTÍ, na nichž je postavena SKANDÁLNÍ SPEKULACE PAROUBEK -KOČKA - MRÁZEK.

Pak jsou zde odposlechy Přibyla - nic nedokazují,lze vyložit jakkoli, ale ke správnému ideovému pochopení napomůže.

onlooker 31.5.2006 12:27

Re: možný pohled

"materiály, nalezené u Pitra" - taky by se dalo uvažovat "materiály, podstrčené Pitrem" - podle jejich kvality je to nejslabší část Kubiceho materiálů (kromě perliček jako že, "advokáti Pechan a Sokol mají být Židé" - to snad musel někdo Kubicemu podstrčit, takový  disentový "rasista" snad není?

Petr Benes 31.5.2006 9:10

Mrazka skoda neni,

jen skoda, ze to strileni nepokracovalo, ty posledni by se zavreli a trochu by se to tu vycistilo. A s tou Slonkovou to bylo taky nejak tak podivne ze? On i socdemak Srba je blbej jen do urcite miry.

Mr. Ázek 31.5.2006 12:11

Re: Mrazka skoda neni,

Lepší je živý a v chládku, než studený a pod drnem.

Jarmila 31.5.2006 8:42

Něco zdejším diskutérům připomenu

Když jsem již před dvěma lety v článku na Psu upozorňovala, že Gross je mafián, který zde chce drze zlegalizovat organizovaný zločin spojený s organizovanou prostitucí- tak jsem se setkala ze strany NAPROSTÉ většiny diskutérů jen se samým posměchem. Před rokem jsem pak upozornila v dalším článku, že hrozí, že se komunisti ve volbách 2006 dostanou k moci- a opět jen samý posměch a pošklebky. Velká škoda, že se ty diskuse nezachovaly, byly by velmi poučné. Ale já jsem si je schovala do archivu, tak za všechny alespoň jeden jediný:

Dokáže někdo odhadnout diagnózu (autora?)

Vypadá to na vážný případ!

;o)

Ladislav N., 83.240.6.12

A zde jsou linky na ty články: http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/hyena2002/clanky/2004/05/37139_0_0_0.html http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/clanky/2004/10/39621_12_0_0.html

L 31.5.2006 13:45

Kdyz jsem

Kdyz jsem pred vice nez osmi lety publikoval clanek o tom, ze socani budou delat jen dluhy, vsichni se jen smali, protoze Zeman sliboval, ze dluhy delat nebude. Hehehe. Zeman sliboval i jine veci, ale nejak se na ne taky zapomelo.

Jediny, kdo rikal pravdu, byl soudruh Klement Gottwald. Napsal to ve sve knize "Rikame lidu pravdu." S tou Slanskeho zradcovskou bandou teda zatocil razne. Vsechna cest. Sami si pozadali o trest smrti a na vlastni zadost byli obeseni. Hehehe.

Kajan 31.5.2006 7:07

To je síla ! Dzp.

Lucius Malfoy 31.5.2006 6:22

Pane Humle, v poslední větě

máte navíc dvě slova - "ve funkci".

kontrola 31.5.2006 2:35

Použij svůj hlas

„Použij svůj hlas, dokud je čas".

Jiří S. 31.5.2006 1:52

Autor

článku je bývalým vysokým důstojníkem dopravní policie, kterého před pár lety vyhodili/vypudili za to, že odmítl potrestat (naopak se jich zastal) řadové policajty, kteří dovolili novinářům ukázat luxusní interiéry nově nakoupených služebních aut v době, kdy policie neměla na zimní pneumatiky pro mnoho jiných.

Honza 31.5.2006 8:52

Re: Autor

Bohužel i on má máslo na hlavě. Jako vysoký důstojník dopravní policie si také vybudoval malý rodinný podnik - TV dopravní informace pro Novu a Primu. Jen dnes už místo něj hlásí jeho dcera.

aljav 31.5.2006 8:55

Re: Re: Autor

co je na tom špatné ? Předpokládám že se jedná o legální podnikání. Kdo by jiný by měl podávat dopravní info, než zkušený dopravák ? Jinak o tom nic nevím.

Honza 31.5.2006 9:00

Re: Re: Re: Autor

Špatné je na tom to, že toto podnikání provozoval v době, kdy byl policistou. Při tom samozřejmě používal policejní materiály.

_boban 31.5.2006 11:45

Re: Re: Re: Re: Autor

1. Dovolil byh si připomínku: Podnikat ve státnmí správě není zakázáno, problémem je pouze střet zájmů. Pro vlastní podnikání pak potřebujete souhlas nadřízeného orgánu. 

1.a Otázka je, jestli byl pan Huml iniciativní a fungoval na "vlastní" triko. Pak by se jednalo skutečně po podnikání podléhající souhlasu nadřízených orgánů

1b. Nebo byl-li určen pto styk s veřejností nadřízeným orgánem.

2. nejsem si jist, že máte informace o smluvním vztahu mezi novou a panem Humlem.

tatina 31.5.2006 12:07

Re: Re: Re: Re: Autor

Jak to víte.Vy jste mu s tím pomáhal?Nebo měl počkat až u policie skončí a vrhnout se na stavbu ve svých 65 letech?No to jsem se té Vaší blbosti nasmál.(Y)

bonaparte 31.5.2006 15:03

Prohlášení ke kauze Biolíh

!!Kolik lidí má odvahu veřejně v médiích říci svůj názor. Komu z nás svítí nad hlavou svatozář?

V této kauze, každý kdo se ozve, riskuje svůj klid, ne-bo spíše život. Mají můj respekt. Každý z nás obyčejných smrtelníků, kterému by policie našla 3 květináče s konopím, by se nedostal přes hranice ani s Čedokem do Bulharska! Ten Krejčíř je ale šikovný chlapec...

Haf 31.5.2006 1:18

SNK-ED CO TO JE ???

To je ta správná pravice - lídr z Lbc kraje byl ještě v r.93 komunista. Korupce je doména, která není cizí . A strana spojených soudruhů a bejvalejch soudruhů ( Zeleniec - otec kamarád Stalina , z Kominterny, bratr- odhalený agent KGB v Polsku...) Zloděj volá chyťte zloděje : Nejdůležitější bod programu :   Boj s korupcí ve všech sférách veřejný a státní právy !!(Y)

Cha, ha ha. !!

Rostislav Zídek 31.5.2006 7:12

Re: SNK-ED CO TO JE ???

Když už se nenajde nic na člověka, musí se mu omlátit o hlavu rodina i kdyby to měla být lživá pomluva. Bravo Hafe! Co tak prozradit něco na sebe?

jeff 31.5.2006 8:46

Re: SNK-ED CO TO JE ???

Hafe, a něco z toho co jsi tu nablábolil mění fakta, která jsou v příspěvku? Jen chceš kalit vodu a odvést pozornost od socdemáckých lumpáren.

Eva D 31.5.2006 19:25

Re: Re: SNK-ED CO TO JE ???

Možná chce kalit vodu, nevím. Ale v tom, co říká o lídrovi,  mu věřím, bohužel, na základě zkušenosti z JČ. kandidátka tohoto spojení, starostka Vimperka, je kariérní komunistka s momentálně odloženou legitimací, která se za ně bila na radnici ještě po v době "Sametu"  ( poslankyně národního výboru), a s názory typu "Jo Husák, to byl prezident". Po čase se stala "nezávislou " a dnes vládne v koalici s komunisty - místostarosta z KSČM řídí, rada z bývalých komunistických funkcionářů přizvukuje a starostka reprezentuje. Předem jasná výběrová řízení na pracovníky úřadu jsou tu normálka...Jo, a tohle podporuje pan Smoljak, paní  Ester Janečková a jiní, co "s komunisty nemluví"!

Máte o tom vůbec, pane Humle, tušení? Fakt Vám to nevadí?

Jo, oni nám říkali, že budou za pár let zpátky. Někde už jsou. Lidi mají krátkou paměť a mladí nemají bohužel žádnou, pokud ji náhodou nemají rodiče.;-€

Pavel 31.5.2006 0:35

Kam se hrabe Itálie

Ti makaronští smradi by se sem měli jezdit učit. První pěkný počin se jmenoval LTO. Následovaly kampeličky, některé fondy a IPB. Přestože nikdo Čechů (kromě Wichterleho)

nic kloudného nevymyslel máme tady Gatesů mraky. Ne že by měli jeho Windousy, ale majetek ano.