26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pete Brich 12.9.2007 13:15

Že by pak úplně nová a andělsky fialově čistá partaj na našem politickém nebi?

Aby bylo koho volit.;-P:-D;-D

PB

Josef 12.9.2007 12:32

Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

?

Ivan Nový 12.9.2007 12:38

Josefe,

ústava na to to, že odborní ministři se musí řídit prezidentovou zahraniční politikou.

Mrazivý dech 12.9.2007 12:48

Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

Ta odbornost ministrů mě rozesmála?? Bursík, že je odborník??:-D možná, ale na co?? Leda tak, jak dobře vytáhnout peníze z peněženek daňových poplatníků což u politiků není až tak neobvyklé. Například energetika se studuje na strojních fakultách. Všem doporučuji.

sisa-sisa 12.9.2007 12:51

Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

Jo na strojarnu bezte, tam je odborniku Tam vezmou bez prijmacek i borce co s odrenejme usima dodela ucnak .... to je lihen odborniku ;-D

Mrazivý dech 12.9.2007 13:00

Re: Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

copak jste studovala Vy?? určitě nějakou důležitou věc, co se týká přírodních věd nebo techniky?? ;-Don si dneska ten z učňáku vydělá daleko víc, než nějaký chaot a blábol

Peta 12.9.2007 13:05

Re: Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

Proč se na strojárnu nikdo nežene? Protože tam musí umět hlavu používat a ne jen nabiflovat poučky nějakého eko-socio- apod. guru.

A ten co s odřenejma ušima dodělal učňák holt tu strojárnu nedostuduje a vyletí nejpozději ve třeťaku (díky kreditnímu systému).

Za mých studií vyletělo ze strojárny 50% po 1. semestru.

Mrazivý dech 12.9.2007 13:16

Re: Re: Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

u nás to bylo, ještě víc. strojárna je prostě přestupní stanice pro různé jiné obory  , tady v poklidu vyčkají a přejdou. ono studování pružností a pevností, termomechaniky, elektra  apod. není zas tak easy

Jiří K. 12.9.2007 15:46

Re: Re: Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

Přesně to jsem chtěl napsat - toho odřeného z učňáku na strojárnu možná vemou, ale zpravidla tam nepřežije první semestr.

RomanL 12.9.2007 15:01

Re: Re: Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

Ano, strojárna je skutečně líheň odborníků, jakožto i většina ostatních škol odborného technického zaměření. Totéž se ovšem nedá říci o studujících různých "humanitních" oborů, což poměrně bezvýhradně dokazujete svými příspěvky. Copak jste vystudoval/a, mohu-li se zeptat?

VLADIMÍR 12.9.2007 12:50

Re: Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?

 Josefe a kdy se dočkáme odpovědnosti za komoušprivatizaci ?

Pete Brich 12.9.2007 13:03

Josef, takhle zhulenej k obědu! Nebo ještě nevyvětranej z oteplovacího večírku?

(Y)PB

Josef 12.9.2007 12:29

Zlatej Bursík! Toho nemít, neměl by se Klaus svými výpady vůči komu ztrapňovat

v tomhle českým chlívečku! Počínaje jeho komentáři ke zbytečnosti úsporných žárovek na Hradě v momentě Bursíkova jmenování ministrem a konče jeho včerejším odmítnutím nabídky Bursíkových rad při přípravě Klausova očekávaného vystoupení na Valném shromáždění OSN k otázce klimatických změn (Od kdy se tento kladeč věnců neodpovědný za své kroky nemusí řídit příkazy, doporučeními a radami vlády jako celku nebo jejich jednotlivých odborných ministrů? Co na to ústava?). Bursík prostě rád Klausovi "pije krev", umí to a hlavně k tomu má vždy pádný důvod! Starého namyšleného dědka to pochopitelně sejří takže se čílí a odhaluje jednu svou slabinu za druhou! A my z toho můžeme mít akorát prču!

Ministerští předsedové a prezidenti Šalomounových a Marshallových ostrovů, Mikronésie, Nauru, Fidži, Tongy, Samoy, Tuvalu ani Vanuatu, ale i Nizozemí, Indonésie, Bangladéše a jiných států s miliony obyvatel asi Klausovy zoufalé výkřiky přirovnávající ekologisty ke komunistům pod záminkou zachování osobních svobod (proti omezování lidských práv a svobod americkou a jinými vládami v zájmu tzv. boje s terorismem však tento milovník svobody ze záhadných důvodů neprotestuje) opravdu nečtou, ale jejich vliv na hlasování o členství tak ignorantského a sobeckého státu jako Česko (které problémy jiných zemí nezajímají a neurvale to dává najevo ústy svého prezidenta) v Radě bezpečnosti bych nepodceňoval, Astone! A Tvá bagatelizace OSN i jejích orgánů dává tušit, že sám tomu, co říkáš o bagatelnosti jejich vlivu, nevěříš. Zejména poté, co dal Klaus v největších amerických novinách svůj ksicht k dispozici stejně spozdilým lobistům nadnárodních ropných koncernů do jejich boje proti nejvýznamnějšímu a světově nejznámějšímu zastánci omezování vlivu lidí na klima - bývalému muži č. 2 ve světě - Al Gorovi.

Tam naše ostuda už přehlédnutelná nebude a jistě si jí všimnou i lidé v Oceánii! ;-P 

Ivan Nový 12.9.2007 12:33

Josefe,

a co hlad v Africe. Už jste dnes snědl méně, aby na Afričany více zbylo. Chodíte dnes venku jen v tričku a otužujete se, aby nebylo třeba spotřebovat tolik svetrů a mikin? Budete zkoušet v zimě doma dny bez tepla, abyste vyprodukoval méně CO2?

Ladislav N. 12.9.2007 13:53

Re: Jaroušek komoušek (v převleku: Gavroche, Fidrmuc, Josef atd.)

Tenhle Jaroušek jí jenom tehdy, když si může nakrást z cizího... ;-P

Mrazivý dech 12.9.2007 12:37

Re: Zlatej Bursík! Toho nemít, neměl by se Klaus svými výpady vůči komu ztrapňovat

jakou že má kvalifikaci Al Gore?? pokud vím, byl akorát dobrej v opruzování metalových skupin spolu se se svojí vypečenou ženuškou

qwert 12.9.2007 12:01

že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

už se vedle kogeneračních jednotek začínají prosazovat i trigenerační jednotky, což je kombinovaná výroba tepla, el.energie a chladu, ačkoli pojem "výroba chladu" je nepřesný.

Xury 12.9.2007 12:03

Re: že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

Ty ovšem připadají v úvahu pouze u velkých spotřebitelů chladu - chladírny, mrazírny. Dominantním konzumentem "chladu" v létě jsou ale byty a kanceláře.A ty jedou na elektřinu.

qwert 12.9.2007 12:18

Re: Re: že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

Jistě, o to se nepřu. Stěží bychom si dovedli představi klimatizaci na plyn s absorbčbím chlazením, ačkoli by to jistě šlo vyrobit ;-) Plynové absorbční chladničky nejsou až tak vzdálená minulost, že.

www racek 12.9.2007 12:23

Re: Re: Re: že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

no, já si hlavně pamatuji, jak se je máma snažila furt zapálit protiože furt zhasínaly a chladily jen někdy. nejlíp šly v zimě, jak jednou konstatoval táta, když jí odvážel na venkov k babičce...

www racek 12.9.2007 12:21

Re: že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

no, při výrobě chladu vzniká teplo ....

Mrazivý dech 12.9.2007 12:30

Re: Re: že v létě je na tom úplně stejně jako klasická tepelná

ano, je to druhý termomechanický zákon, teplo nemůže samovolně přecházet z chladnějšího tělesa na teplejší, tedy musí se mu pomoci, jak jinak teplem:-D

qwert 12.9.2007 11:52

Podobne jako s vymiranim bilogickych druhu

to je právě strašný průse... Z toho co na Zemi žije je zmapována ani ne desetina. Tím zmapováním myslím především veděcké ověření využitelnosti organismů pro lidskou společnost (farmacie, chemický, genetika). Každý zmizelý druh představuje potencionální  ekonomickou (!!!) ztrátu pro odvětví či výrobu, která se díky vymření druhu a s ním spojené vymizení a neobjevení využitelných látek nerozvine.

Bursík opět dokázal, že je dobrý a prozíravý politk. Svou nabídkou si popilátovsku "umyl ruce" a teď už mu může být jedno jaká bude reakce na prezidentovo vystoupení.

Ivan Nový 12.9.2007 12:22

qwerte,

já předpokládám, že reakce bude špatná, protože kolektivní blud GO je na vrcholu. Ovšem Klaus myslí dále, na dobu kdy kolektivní blud GO bude na ústupu a to bude tak za 2, 3 roky. Nyní je tedy nejvhodnější čas na vystupování proti GO. Už příští rok bude světová situace zcela jiná, když se stane to, že Putin zůstane prezidentem. A to svět ovlivní více, než celé GO dohromady.

qwert 12.9.2007 13:46

Re: qwerte,

Celá řada osob, které se snaží NIKOLI centrálně řídit počasí, ale zmírnit katastrofický dopad klimatických jevů na ekonomiku nemyslí krátkozrace na 2-3 roky dopředu, ale spíše na období za 20-30 let.

Jak se vyvíjí úhrn pojistných škod z pojistek "proti živelným pohromám" ?

Ivan Nový 12.9.2007 13:56

qwerte,

kdo u nás v roce 1959 předpokládal, že za 30 let padne komunismus? A myslet si, že když se jedné živelní pohromě vyhnete, tak máte vystaráno je nesmysl. živelní pohromy vás budou pronásledovat pořád. To je naivní představa, že se něčemu můžete vyhnout. Je to jako když běžíte v dešti, čím běžíte rychleji tím více kapkám utečete :-))))))))

qwert 12.9.2007 15:03

Re: qwerte,

nepochybuji o tom, že ekonomové, kteří nesloužili komunistickému režimu v prognostickém ústavum již v roce 1959 byli jisti, že socialismus je ekonomicky neudržitelní.

Ti z toho prognosťáku na to přišli o něco později.

Ke mně se informace o pádu režimu od fundovaných českých ekonomů donesla na přelomu let 1987 a 1988, tedy dva roky před sametem a celkem se shodovali na tom, že za dva roky systém padne.

Ivan Nový 12.9.2007 17:29

qwerte,

nesmysl, režim mohl klidně polovinu lidí vyvraždit a tím by získal zdroje pro ostatní. 30 let dopředu nevíte, zda někde to půjde jako v Kambodži a nebo jako u nás. Samozřejmě to, že socialismus nefunguje víme dávno a věděli jsme to i v roce 1959. Ale nikdo nevěděl jak z toho ven. Nestačí jen chtít, dynamika systémů je jiná. Proto také socialismus nefunguje, vychází z mylného předpokladu, že stačí vědět co je správné a chtít to dělat. Jenže systém si jde svou cestou bez ohledu na to chtění.

PINKI 12.9.2007 11:44

MOTO

 KDO NENÍ ZELENÝ TAK JE ASI NEDOKONALÝ

sisa-sisa 12.9.2007 11:50

Re: MOTO . jediny dokonalý je VACLAV KLAUS

A kdo nesouhlasi ze ZELENY :-D