26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

DISKUSE: Vlajky české i nečeské

Jedni je nadšeně velebí jako výraz solidarity a sounáležitosti, značí si jimi klopy sak a profily na sociálních sítích a pohrdlivě se vyjadřují o každém, kdo nesmýšlí stejně žlutomodře. Jiní by na jejich místě radši viděli vlajky české a polohlasně namítají, že čeho je moc, toho je příliš

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 27.3.2023 20:07

R^Souhlas, pane Grambličko!!

F. Navrátil 27.3.2023 7:47

Ústava sice zaručuje svobodu slova, ale vrchní prokurátor Stříž i policejní prezident zastávají názor, že verbální a písemné projevy, které nejsou v souladu s linií fialové vlády, jsou projevem sympatií k hnutím směřujícím k potlačování práv a svobod člověka. V režimech, kde se nedodržuje ústava, je diskuze nemožná.

V. Mokrý 27.3.2023 7:49

Oba jmenovaní, pod vedením ministra Rakušana !

T. Novy 27.3.2023 8:00

Dva lidé “zastávají názor” a vy hned o nedodržování ústavy.

Tedy podle vás nemají lidé právo na názor?

To jsou věci ....

J. Vorlický 27.3.2023 8:09

to nejsou ,,lidi". To je státní prokurátor a policejní ředitel, popřípadě ministr vnitra.

J. Vorlický 27.3.2023 8:09

to nejsou ,,lidi". To je státní prokurátor a policejní ředitel, popřípadě ministr vnitra.

F. Navrátil 27.3.2023 8:11

Lidé mají dnes právo na názor, pokud je v souladu s linií fialové vlády. V současnosti je stovka občanů za vyslovené nebo napsané názory potrestána vězením nebo pokutami a 500 občanů je pro tuto činnost vyšetřováno příslušnými orgány. V zájmu demokracie a ústavního práva!

J. Vorlický 27.3.2023 8:07

Ano, ČR má rysy úřednicko-policejního státu. Současná vláda se na tom jen veze.

T. Novy 27.3.2023 7:37

A mají právo prohlásit třeba i to, že chtějí ty cizí vlajky z veřejných budov už sundat.

——————

Dost lidí to tady běžně prohlašuje a ..... absolutně nic se neděje.

Zbytečný článek?

M. Macková 27.3.2023 7:33

"majitelé jedné pravdy", tam je problém...

T. Novy 27.3.2023 8:02

a že jich tu už přispělo....

a zajímavé je, že hlasitě volají po svobodě vyjadřování a vše, co se jim nehodí je protiprávní a protiústavní.

mají v hlavě guláš.

J. Vorlický 27.3.2023 7:17

I já mám na vlajky svůj názor. Když už Československo bylo rozděleno na základě ústavního zákona 542/1992 Sb., měli bychom jeho vlajku nechat historii a udělat si konečně vlastní, českou. Takto celá věc vypadá schizofrenní - jako kdybychom nevěděli kdo jsme.

Že by i kvůli tomu bylo vyvěšování ukrajinské vlajky tady tak populární?

J. Gutvirth 27.3.2023 7:08

Dezoláti přece s nikým diskutovat nechtějí. 8-o

I. Pávek 27.3.2023 6:50

Autorka má plnou pravdu.

V. Mokrý 27.3.2023 7:49

R^

M. Mařák 27.3.2023 6:37

"A mají právo prohlásit třeba i to, že chtějí ty cizí vlajky z veřejných budov už sundat.

Anebo aspoň vyprat."

A to právo jim snad někdo zakázal a nemohou se tak nikde vyjadřovat pod hrozbou sankcí za porušení platného právního řádu?

No toto...

J. Fráňa 27.3.2023 6:41

Ale teď to jenom hrajete, že? Nebo si umíte vážně představit, že třeba úředník města požádá o sundání vlajky UA ze stožáru radnice a bude si vesele úředničit dál. Humorná představa v dnešní době.;-D

M. Mařák 27.3.2023 6:46

Dovedu si představit, že by diskuze o této věci mohla proběhnout a zároveň chápu, že policie zasahuje proti zdivočelým Ševčíkům a podobně.

P. Hák 27.3.2023 7:12

A chápete, že ten člověk, který by chtěl diskuzi iniciovat, silně riskuje vyhazov a tahání po soudech?

M. Mařák 27.3.2023 7:17

Nechápu, nemyslím si to. Paní senátorka to právě dělá, bude podle Vás popotahovaná po soudech a vyhodí jí z práce?

Nebude.

P. Hák 27.3.2023 8:45

Paní senátorku nemá kdo vyhodit. Kdybych to udělal já ajko zaměstnanec veřejné sféry, patrně bych v práci skončil.

T. Novy 27.3.2023 7:38

Dovedu. Vůbec nic se nestane.

J. Fráňa 27.3.2023 6:44

Ševčík vlajku sundat nechtěl, jen se přimotal mezi lidi co to chtěli a má problém.

No toto.;-D

M. Mařák 27.3.2023 6:48

Anarchista Ševčík antifák má, co chtěl. Já bych oproti němu okamžitě a bez protestu poslechl výzvy policie a nic bych nehrotil.

P. Sura 27.3.2023 9:00

Jasně, občan má právo říct, že nechce, aby na veřejném domě vlála Ukrajinská vlajka. Ale ne to říkat způsobem, jakým se začíná obvykle frustrací motivované drancování ....

P. Brich 27.3.2023 14:25

Mařáku, když jste ještě nevystřízlivěl, tak raději nepišeě. Pak si pletete smažku Bartoše se Ševčíkem.

EU First!!;-D

P. Brich 27.3.2023 14:26

nepište

J. Fráňa 27.3.2023 6:26

Autorka má pravdu, i když se to současným komunistům nelíbí.;-D

Z. Linda 27.3.2023 5:38

Co takhle dát tam duhovou?

K. Filip 27.3.2023 5:33

Jednoznačně, na českých státních

budovách má viset č e s k a vlajka. Vlajky jiných států tam nemají, co dělat. A osobní napadání autorky, kvůli článku je sraní do vlastního hnízda.