2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

DILEMA: Co je důležité

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ganaur 3.6.2024 9:02

Tady je řečeno, proč dezoláti nenávidí Foltýna!:-/https://www.youtube.com/watch?v=x-zOezklPsM[>-]Samozřejmě, že si to dezoláti nepustí, mohli by se poznat!;-D

P. Hák 3.6.2024 8:58

..a porušili přitom sliby, které před volbami dali?

P. Hák 3.6.2024 8:57

I když to změnili k horšímu?

P. Hák 3.6.2024 8:56

...informace v zahraničním tisku...

P. Hák 3.6.2024 8:55

Pardon. ...pan Vaňura Vám odpověděl...

P. Hák 3.6.2024 8:55

Pane Pašato, Vy jste se ptal, proč nevyjdou do ulic. Pan Čech Vám odpověděl. To, co píšete Vy, se předmětu Vaší otázky netýká - je to odpovědí na jinou otázku, např. "Proč pan Pašata podporuje válku"" nebo tak něco.

To máte stejné, jako ptát se, proč nemám Mini Morris, dostat odpověď "protože ho nepotřebuju", a následně se rozčilovat, že MM je moc hezké auto. MM hezké auto je, ale otázka stála jinak :-)

J. Ganaur 3.6.2024 8:48

Mně to vyšlo taky.:-/Takže asi záleží víc na tom, kdo než co![>-]EU

P. Hák 3.6.2024 8:47

Paní Laurenčíková, diskuze pod články českého mainsreamu jsou zaplněny aktivisty, kteří (nevím, zda za peníze nebo z přesvědčení) píší tyto příspěvky, aby v lidech vzbudili dojem "všichni si myslí, že...". Člověk má tendenci přidávat se k většině, je to bezpečnější.

Vypracovaná strategie aktivistů, resp. těch, co je řídí, je celkem efektivní mj. díky blokádě nevhodných informací. Většina lidí nebude aktivně vyhledávat inbformace v zahraničním risku, mají jiné starosti a ani je to nenapadne. Kritické myšlení má málokdo, dokonce an vzdělaní jej často nemají - spoléhají na "ověřené zdroje". Že jsou taháni za nos, nevnímají.

D. Laurencikova 3.6.2024 8:35

Chudák Západ, nemá žádnou šanci. To všechno Putin!

D. Laurencikova 3.6.2024 8:35

Chudák Západ, nemá žádnou šanci. To všechno Putin!

A. Pašata 3.6.2024 8:34

Rusové si za vlast můžou považovat co chtějí, ale mezinárodní právo říká jediné: Že okupují cizí území, které se zavázali respektovat a garantovat.

Konglomerát řízený zrádci a oligarchy už mají, sami si to tak zařídili.

J. Roškota 3.6.2024 8:33

Už to není ten Západ po kterém jsme pošilhávali jednoduše proto, že jsme se tím Západem stali. Jestli někdo si před třiceti lety Západ idealizoval, tak se teď diví. A trochu jsme si jej idealizovali všichni. Ale Západ nikdy nebyl idylickým místem prosperity a racionality. Západ si vždycky procházel krizemi, které byly někdy i dost hluboké.

A. Pašata 3.6.2024 8:32

Za prvé, nacismus není hajlování. Je to soubor všech možných atributů, z nichž současné Rusko většinu - pokud ne všechny - naplňuje.

Za druhé, Rusové hajlují v Rusku. Mám vám najít video z pochodu neonacistů v Moskvě, za oficiální policejní asistence?

V. Petr 3.6.2024 8:32

R^R^R^R^R^

O. Vašíček 3.6.2024 8:30

Dal jsem si práci a vyplnil otázky ve volební kalkulačce. To co mi vyšlo, se mi tedy moc nelíbí, ale asi to bude odpovídající. I když ty otázky byly zaměřeny jen na některé společenské oblasti. Jen nevím, co by tam dělal Rajchl a pod. SPD byla až 5. První Přísaha. Asi jsem, ve skrytu, "dezolát". :-/

V. Petr 3.6.2024 8:29

Rusové za svou vlast považují zhruba to, co bylo carské Rusko. Západ jim tu jejich vlast likviduje a z nich samotných chce nadělat konglomerát řízený zrádci a oligarchy. Rusové se tomuto vývoji, samozřejmě, brání.

J. Roškota 3.6.2024 8:28

Bože, žehnej Maďarovi láskou a bohatstvím. Navždy, Bože můj, ho chraň! V boji s nepřítelem žehnej jeho zbraň! Zlý dlouho naň osud byl, dej mu, Pane, léta plná milosti! Vždyť ten národ si již odpykal hříchy minulé i budoucí.To je prosím text Maďarské hymny.

J. Roškota 3.6.2024 8:27

Rusko bojuje za svoji svobodu na území Ukrajiny s cílem Ukrajinu zničit a z Ukrajinců udělat Rusy. Vše ve válce která stojí životy desetitisíce mladých lidí na obou stranách. Takhle tomu rozumíte?

R. Langer 3.6.2024 8:26

A proto na Ukrajině hajlují. Samozřejmě Rusové, pochopitelně. ;-D

V. Petr 3.6.2024 8:26

Z EU samozřejmě, vystoupit lze. Británie se Brexitem nemohla pomoci, protože to jsou snad ještě horší rudozelení idioti, než samotný Brusel...

L. Svoboda 3.6.2024 8:21

R^R^R^

L. Svoboda 3.6.2024 8:21

R^R^R^

A. Pašata 3.6.2024 8:14

Podle všech příznaků bují fašismus především v Rusku. Nebo spíše jeho extrémní forma - nacismus.

A. Pašata 3.6.2024 8:13

Ano, to mi vysvětlete, proč ty milióny lidí v Rusku nevyjdou do ulic a nezabrání Putinovu šílenství? Nikdo jiný totiž svět do atomové války nevede. Je to Rusko, kdo neustále vyhrožuje atomem a plánuje bombardovat Evropu. Z členských států NATO nic takového nezní.

F. Navrátil 3.6.2024 8:08

Při volbách do europarlamentu si musí každý odpovědět na zásadní otázky. Chce, aby jeho poslanec podporoval politiku vlezdobruselismu, klimatického alarmismu, genderismu a multikulturalismu? Chce, aby za české občany rozhodovali bruselští byrokraté? Aby se prohluboval zeleně-dotační energetický teror? Aby se místo rodiny stalo základem státu manželství rodiče č.1 a rodiče č. 2 s adoptovaným nebinárním Ono? Aby byla země zaplavena islámskými nelegály, které budou občané živit ze svých daní a jako odměnu od nich obdrží nožem mezi žebra? Pokud to tak chcete, volte strany Pětikoalice. Pokud chcete, aby se EU vrátila do formátu, do kterého jsme vstupovali, tedy do společenství národních států s volným pohybem osob, zboží, služeb a kapitálu, pak volte opoziční subjekty. Kdo chce volit Vondru, tak současně volí ve skříni schovaného Niedermayera a lišku v kurníku Zdechovského.

D. Laurencikova 3.6.2024 8:05

Ja v zadnem pripade neklikam znovu, to byste to tady mel pak 4x. To jsou ty elektronicke cesty, nevyzpytatelne.. Jeste jste si nevsiml?

D. Laurencikova 3.6.2024 8:04

R^

D. Laurencikova 3.6.2024 8:02

... a jejich nemene pritroublych volicu. Kdy vlastne cesky narod odbocil do takoveho mentalni slaboty?

P. Čech 3.6.2024 7:48

Ano, NATO jim to oplatí a výsledkem bude jediné. Zničení a rozbití planety Země a zánik člověka jako živočišného druhu. Jen to je logický důlsedek podobných přitroublých politických úvah všelijakých mocichtivých jedinců, vzcházejících z politických stran všeho typu.

P. Čech 3.6.2024 7:44

"Svoboda je důležitější, než životní prostředí"???

Ne, není to pravda. Ono je důležitější co je to ta svoboda a komu má sloužit. A nakonec, každá svoboda musí mít a má své hranice jako ostatně vše. To, co je dnes oficiálně považováno a prohlašováno za svobodu není nic jiného než prachsprostá anarchie. SYstém který zatím nikde nebyl oficiálně zaveden, protože je nesmyslný, stejně jako i socialismus. A tak si přitroublí jedinci vymysleli konglomerát socialismu a anarchie a doufají, že se jim to podaří zavést a že to občané budou podporovat. Zavést se jim to podařilo např. v ČR, občané to však nepodporují a podporovat nebudou. Oni totiž nejsou hloupí, za jaké je považují politické strany a hnutí STAN. A připočteme-li k tomu téměř všude probíhající zelené běsnění a mediální vyzdvihování např Grety Thunbergové, jsme hned tam, kde skoro nikdo být nechce. A o tom to všechno je.