17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mmf 16.4.2007 1:51

Re: Re: Re: Re: Uhde

Je to ten samej Uhde, co má nějakou plkománii na ČT2 u kafíčka , jakási trafika pro vysloužilého privatizátora , který si společně s Mackem ( když byli oba ve vládě) zprivatizovali za STÁTNÍ PENÍZE KNIŽNÍ VELKOOBCHOD A KAŽDÝ Z NICH NA TOM TRHNUL NEJMÍŇ 300MELOUNŮ .  Ty Sulejmanská troubo , on pan UHDE jaksi šlape vedle jen tam , kde to něco nese. Pokud jde o vystřízlivění a pikání ( plkání)  pana Uhdeho , kde jste přišel na tu blbost , že někde něco pikal ??? Za bukem , když podepisoval zvací dopis v 68 ??? Jste-li Sulejmane veleblb, pak asi budete i muslimoveleblb , pravycoví !!!!    :-P(Y);-(

Rudof 15.4.2007 23:51

Lamberte vstávej, Janeček spí

Vážení soudruzi (to je oslovení, které jste si za jistých okolností vynucovali), můžete nám sdělit dnes vhodný způsob oslovení? Lamberte - jsi soudruh jako odborář, nebo jako člověk zvláštního ražení (jak se to u komuistů projevuje), soudruh nebo pan či H....O.

No jo, já vím, že Lambert toto nečte- v Lihovém domě nedostal žádný pokyn

Rudof 15.4.2007 23:33

Re: Re: Pokud jde o Sartra

Jo, jo. Tatík Pol Pot  je sice mrtvola, ale následovníky má.

Rudof 15.4.2007 23:27

Re: Jsou dvě možnosti

a nebo tento poplatek nestrpíme, a pak nás nakonec Janečkář navrhnou zavřít a Lambert to s rudou páskou Lidových milicí a doma chovaným samopalem provede.

Rudof 15.4.2007 23:22

Jsou dvě možnosti

dané tím, že :

strpíme  výběr daní (byť se formálně nazývahjí televizní poplatek)

Václav 15.4.2007 22:25

Dodatek,

ČTV je jasně žumpa komunistická.

Václav 15.4.2007 22:19

Pane autore,

Vašemu článku rozumím a souhlasím s ním. Osobně sleduji zprávy rakouské, německé, CNN a dalších TV přes satelit. Každý člověk v této zemi, který ovládá některý ve světě běžně užívaný jazyk, na příklad angličtina, francouština nebo němčina a sleduje zahraniční media musí nutně dojít k názoru, že veřejnoprávní ČT 1 je žumpa, na ČT 2 se ještě někdy dívat dá. Zásadně je to způsobeno vlivem politických stran na vedení ČTV. ČT 1 je něco jako Kubiceho utajované sdělení parlamentní komisi. Z tohoto důvodu nechápu proč musím platit ČT almužnu, když 90% času pokud se chci něco objektivně dozvědět věnuji zahraničnímu vysílání.

Martin 15.4.2007 21:49

Re: Pokud jde o Sartra

Za Vás zřejmě ještě odpovídají rodiče.:-/

EmillXX 15.4.2007 21:27

Článek je blábol

Pokud by u nás zajišťovaly demokracii média a soudy, pak by tady už dávno nebyla. Média patřila a do velké míry stále patří Pravdě a lásce, podobně jako autor a soudy jsou u nás nezávislé zejména na zákonech.

Pokud jde o Sartra, jeho nejznámnějším žákem byl jistý Saloh Sar, známnější jako Pol Pot.

Sulejman 15.4.2007 19:49

Re: Re: To Mell: Doplňte si základní vzdělání!

Také špatně :-P

Ve skutečnosti se původně jedná o germanismus - což je, vzhledem k historii, vcelku logické.

Sulejman 15.4.2007 19:47

Re: Re: Re: Uhde

Není mi zcela jasné, zda jste tak natvrdlý nebo jen MBA (mladej blbej agresivní) ...

KAŽDÝ může šlápnout vedle. A pokud vystřízliví a svoje si odpyká, pak jen veleblb mu to může pořád předhazovat.

Mimochodem: Nevím, čím to je, ale ti veleblbové se v převážné vetšině objevují ve skupině lidí, kteří v životě nic nedokázali, ale zato mají velkou hubu. A velmi často si pletou hulvátsví s otevřeností, plané žvanění s prací, "pravicovost(TM)" s pravicovým jednáním ...

N 15.4.2007 16:14

Re: Re: Neboli se nabízí otázka

K tomu není co dodat.

N 15.4.2007 16:11

Re: A celý ten kšeft

Přidejte ještě jednoho.To byl pro změnu estébák.

N 15.4.2007 16:02

Re: Re: Re: O nějaké vyváženosti, objektivitě,

Váš názor,že kdo pracoval v ČT, nemá nic společného s ODS, lze lehce vyvrátit.Baumruk byl z ČT s ostudou odejit,neb se v pořadech pod jeho vlivem objevovaly"náhodně" na pozadí hovořících sportovců reklamy určitých konkrétních firem. S tímto profilem byl vhodným kandidátem na post tiskového mluvčího starosty Prahy 5 jistého Jančíka za ODS.Toje ten pán,kterého nechtěli v novém volebním období za starostu nejen voliči, ale dokonce ani jeho spolustraníci z Prahy 5.Starostou se však opět stal na zásah  vedení pražské ODS.Je tak nepostradatelný?No a Baumruk plynule přešel z místa jeho mluvčího na post nejdříve radního a nyní předsedy rady ČT.Pardon:Byl demokraticky navržen nějakou společenskou organizací a po projití předvýběrovým sítem komise v PS byl opět demokraticky zvolen PS ČR.Jak nezávislé!Pan Martin Schmarcz,v současné době mluvčí předsedy vlády, byl v době tzv.televizní krize dokonce tiskovým mluvčím stavkujících novinářů. Je  otázkou,zda jste takový Neználek,nebo nechcete vědět  nic, co by se  neshodovalo s Vaší představou o jediné ,čisté a pravdivé vůdčí síle. Jste si jako dvojčata podobní s dalšími milci svých stran,lhostejno jakého zbarvení.A prosím,odpusťtě si  poznámky o  socbolševicích,Pravdě a Lásce a pod.Bylo by to trapné,nudné,ohrané a mimo mísu.

N 15.4.2007 14:02

Re: Re: Re: O nějaké vyváženosti, objektivitě,

PetrK 15.4.2007 12:53

Máte pravdu,

pane HvížďalOOOO (to "O" je pro ty blbce, co neznají vlastní jazyk), na ČT1 a ČT2 se téměř nedá koukat, sice se to snaží zachránit pamětnickými filmy, ale ty nekonečné a nekonečně blbé seriály typu Ally McBealová postrádají nějaký hlubší smysl. Ono se ale není co divit, když máme ve vedení ČT rudé trio Janeček - Lambert - Švehla a v televizní radě takové odborníky, jako je např. Helena Fibingerová (samozřejmě není jediná). Jediné, co je na vzestupu, jsou televizní poplatky, ale to je trochu málo.

PetrK 15.4.2007 12:44

Re: Re: To Mell: Doplňte si základní vzdělání!

Vážení, vidím, že některým z vás dělá mateřština stejné problémy, jako redaktorům a moderátorům. Pokud vím, 5. pád (vocativ) dosud nebyl zrušen, tak jej používejme, pane MelEEE!

Kubeš 15.4.2007 11:22

Re: Můžeme nadávat

A kdyby se někomu  chtělo na na ČT něco změnit, vezme Kraus Svěráka, Rumla se spacákem a půjdou zase stávkovat. Boj za koryto je u nich vždy vůdčí myšlenkou (pokud Ruml právě nepase krávy).

Starý J. 15.4.2007 11:15

Re: Re: O nějaké vyváženosti, objektivitě,

Knížák tam dávno a dávno není, myslím že odešel sám - vzdal to (snad se nepletu)! A Baumruk rozhodně není žádné ODS. To by nedělal kdysi v ČT kariéru! I nedávno byl do rady prosazen kdosi z KSČM místo z ODS! Nechci se hádat, ale mám dojem, že za ODS tam kope jediný člověk, který posledně žádal odvolání Janečka a Lamberta! Bohužel už mně vypadlo, jak se jmenuje.

Starý J. 15.4.2007 11:11

Re: Který politik není ve zprávách,již není !

Soudruh Paroubek si písemně stěžoval u souruha Janečka, že ho nepouští Moravec do duelu s Topolánkem a Topolánkovi posílá vzkazy, aby se před ním neschovával. Ten s ním do diskuze zřejmě opravdu jít nechce a ani se mu nedivím. "Diskutovat" s Paroubkem znamená nechat si neustále dokola vystavovat psychiatrickou diagnózu, nechat se urážet a poslouchat jeho silácké výroky a sebechválu. Nevím, co Paroubek od diskuze čeká, poslední diskuze těsně před volbami prohrál.

Starý J. 15.4.2007 11:05

Můžeme nadávat

na Novu a Primu za jejich seriály, i když třeba Ordinace a Pojišťovna neměly zase tak špatně napsané dialogy. Ovčem na ČT je to ještě horší. Pokud neuvidím každou chvíli F.L. Věka, tak mám strach, že se něco stalo. ČT získala po bývalé televizi zdarma veškerou původní tvorbu a tak stále dokola opakuje staré seriály a Hron a ostatní do omrzení sestavují úryvky z normalizačních estrád. Takže v té úžasné bídě může arogantní Kraus živit sebe i rodinu.

mik 15.4.2007 10:49

Re: O nějaké vyváženosti, objektivitě,

TV ovladli modro-ruzovo-rudi bolsevici a nemaji si co vycitat, vsechno jsou to stejni dobytci. Kdo zase prohral je obycejny divak, ktery chce pravdive zporavodajstvi padni komu padni. Misto toho je tam v cele banda bolseviku a milicionaru, kteri vyhodi kazdeho kdo projevi trochu intelligence a samostatnosti v mysleni a da nekomu z nasich politiku otazku, ktera "se mu nelibi".

mik 15.4.2007 10:44

Re: Re: Uhde

Je to ten samy, bohuzel. Pokud je nekdo uz v mladi takovy idiot, aby psal oslavne basne na bolsevicke vrahy, tak ve stari nebude zadny genius zaslouzi, aby si nevrzl cely zivot - a nejen jako autor basni. ;-D

mik 15.4.2007 10:41

Re: To Mell: Doplňte si základní vzdělání!

Nesklonovani jmen neni jen rusismus, ale naopak anglikanismus :-P

Takze spis ty jsi zaspal prechod od pouzivani 1. padu k nesklonovani ;-D

mik 15.4.2007 10:37

Re: co to je veřejnoprávní?

a na zelene louce vybudovat novou. Soukrome TV jako treba Nova lzou prinejmensim stejne.

mik 15.4.2007 10:36

Re: účel

Neni soucasny stav spis dusledek toho, ze ODS si vliv rozdelila s CSSD misto aby se sveho vlivu vzdala?

Myslis, ze se v TV rve proti Klausovi? Nejak jsem si nevsiml. A to i presto, ze by TV mela rvat na plne kolo kdyz mame prezidenta, ktery jezdi na hory na pozvani ruskych mafianu a KGBaku. Takovy prezident neni nic jineho nez nezodpovednej darebak nebo primo vlastizradce.

mik 15.4.2007 10:33

Re: Neboli se nabízí otázka

Neni problem hlavne v tom, ze stavkujici chteli nezavislost na politicich coz se nepodarilo? Nenesou vinu spise ti, co lezou prave vladnouci mafii do konecniku a ti politici, kteri potrebuji televizi jako nastroj sebepropagace a k sireni svych lzi? Za tuto televizi se nedemonstrovalo, prave naopak - proti ni.

Kubeš 15.4.2007 10:28

Re: O nějaké vyváženosti, objektivitě,

Teorie o veřejnoprávnosti mohou být sice zajímavé ale v praxi to prostě vypadá tak, že z naší ČT to komoušství přímo čiší, a jelikož se na tom přes veškeré marné diskuze nic nemění, tak jsem to vzdal. Na zprávy ČT se již vůbec nedívám, sem tam na nějaký poučný pořad, a pokud jde o zábavu, je to bída a ještě k tomu povinně placená.

Malý Aston 15.4.2007 10:01

Který politik není ve zprávách,již není !

Tento pozůstatek po komančích zůstal nejen ve vědomí občanů ale i politiků a vedení televize.Proto na nás jukne každý večer Paroubek nebo Topolánek,určitě Bursík a pak ten,který je určen k odstřelu.Politické debaty,to je přehled pořád a pořád,těch jedněch tváří.Já chápu komerční televize.Paroubek je jistě komerčně zajímavější než Pepa zvolený za socany do parlamentu z Horní Lhoty.Nebo za Zelené jen Bursík,bojí se snad Zelení poslat někoho jiného? Proč za ODS pořád Langer nebo Topolánek?My nemáme žádné vysoké školy? Proč když se diskutuje o ekonomice,není přítomen nějaký ekonom ale jen politici,které dopředu jejich poradci připraví a oni jen papouškují?Když se jedná o zdravotnictví,proč tam sedí Rath a ne nějaký profesor z praxe?Proč diskuzní pořady připravuje jen Moravec,který není schopen napřed říci,jak to řeší v zahraničí a proč my pořád navrhujeme nějakou českou cestu?Ano Čt není veřejnoprávní televize.Je ve vleku té nebo oné politické strany,která jim zajistí rozhazování našich poplatků.Kvalita zpravodajství za naše prachy na Čt a zpravodajství na komerčních televizích se neliší. Tak,proč musíme platit Janečkovi? Aby každé zprávy začínali Čunku vypadni?:-D

Pell 15.4.2007 7:43

To Mell: Doplňte si základní vzdělání!

Spíše se dá říci, že jste dobu zaspal vy, používání prvního pádu místo vokativu -což je typický rusizmus nebo slovakizmus- bylo naprosto příznačné v dobách socializmu, kdy nás kdejaký polgramotný "soudruh" takto oslovoval...(příklad z pedagogické praxe: "Novák,už jsi dodělal ten šaluňk? Ne? Tak nepindej a klusem zpátky!")