24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

ABSURDITA: Omluva za normální chování

Michiganská senátorka – mimochodem katolička, nikoli muslimka - se omlouvá a žádá o odpuštění arabskou a muslimskou část voličů svého obvodu za to, že spolu s jinými zákonodárci navštívila Izrael. Jenom proto, že tento segment voličů fanaticky Izrael nenávidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 12.8.2023 21:08

Zeptejte se ji Vy, jestli by se mel cesky politik, ktery vzbudil nenavist tim, ze se zucastnil pravidelneho krajanskeho sjezdu sudetskych Nemcu, za to ponizene omluvit a prosit ceskou spolecnost za odpusteni. Jestli by tomu byla pani Rybnicka "setsakramentsky rada" protoze tak tomu "konfliktu zlomil hrot".

H. Rybnická 12.8.2023 21:06

No paní Laurencikova ta senátorka se ne- "omluvila" nýbrž podala muslimské komunitě určité objasnění nebo i vysvětlení. A toto vysvětlení očekává a dostane i česká veřejnost v případě účasti na kraj. setkání českým politikem. Setsakramentsky.

H. Lukešová 12.8.2023 21:05

Ovšem dnes se s Vámi paní Rybnická bavit nechce. Třeba bude na Vás více reagovat pod článkem, do jehož diskusního fóra se zapojí Vaše dobrá přítelkyně paní Václavíková, budete vidět.:-)

D. Laurencikova 12.8.2023 21:01

Zeptejte se ji Vy na to, co se ptam ja, at si pani Rybnicka nezada. Mne zajima ta odpoved, ne pani Rybnicka jako takova. ;-)

D. Laurencikova 12.8.2023 20:59

Vcera mi odpovidala docela cile. Ja vim, ze pani Rybnicka tvrdi, ze me ignoruje. Ona totiz nevi, co ma na moje dotazy odpovedet. Nevi, co s tim. ;-)

D. Laurencikova 12.8.2023 20:57

Vy jste pana Stejskala za jeho trefny, strizlivy a logicky rozbor situace nazvala fanatikem, zatimco "Umfällerin", senatorka, ktera nemistne odprosuje muslimskou komunitu za to, ze korektne konala svoji praci, je pro vas diplomat a pragmaticka? Dokonce rozestvani netu a strepy vetrite.... Clovek by vam rad poradil, abyste se vy zamyslela sama nad sebou. Ale je prilis jasne, ze by to nic neprineslo.

H. Lukešová 12.8.2023 20:49

Paní Laurenčíková, rozhodně nejsem mluvčí paní Rybnické, ale ona Vám přece už psala, že Vás ignoruje, že na Vás reagovat nebude, to si pamatuji, že to na psí diskusi jednou nebo dvakrát psala.

V. Novák 12.8.2023 20:47

Čajkovskij není Rusko.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:44

Radeji jeste jednou, pani Rybnicka - at to neprehlednete: Povazovala byste za spravne, aby cesky politik, ktery vzbudil nenavist ceske spolecnosti kvuli ucasti a krajanskem sjezdu sudetskych Nemcu, jak pisete, "zlomil tomuto konfliktu hrot", omluvil se ceske spolecnosti a poprosil ji za odpusteni? Bylo by to pro vas obdivuhodne a byla byste tomu "setsakramentsky rada"? To me vazne zajima.

H. Rybnická 12.8.2023 20:35

Pane Stejskale, existuje ideologicko-fanatická rovina diskuze, tuto zastupujete Vy, existuje ovšem také pragmatický přístup k věci (tento zastupuje paní senátorka). Jsem si jista, že cokoli bylo cílem jednání v Izrali jsou obě strany s výsledkem spokojeny a paní senátorka prokázala vynikající diplomatické schopnosti. Váš výsledek je rozeštvání netu a střepy. A to ne po prvé. Měl byste se nad sebou zamyslet.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:35

Vy myslite, ze by se mel cesky politik, ktery vzbudil nenavist tim, ze se zucastnil pravidelneho krajanskeho sjezdu sudetskych Nemcu, za to ponizene omluvit a prosit za odpusteni? Nic jineho ta senatorka totiz neudelala. Chapete vy bubec to, co sama pisete?

H. Lukešová 12.8.2023 20:34

Jsem jaká jsem, sionismus je součást mé identity a osobnosti a rozhodně nikdy nepopřu a nezapřu sama sebe. V České republice je zatím možné hlásit se k sionismu a Izrael je pro mě vším.

H. Rybnická 12.8.2023 20:31

Paní Lukešová byla to jen poznámka na konec.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:31

Vy to porad nechapete. Prectete si jeste jednou rozbor situace autora clanku, kterym na vas reaguje. To je naprosto perfektni. To nema chybu!

H. Lukešová 12.8.2023 20:29

Nenávist k sudetským Němcům živí hlavně komunisté, kteří nemají jiné nosné téma. Většina Čechů, co znám, se sudeto-německou kauzou nezabývá.

Je 78 let po válce, tu nenávist nelze živit donekonečna, nenávist je zlo. Stalo se, a už se nedá nic dělat. Holocaust, odsun, msta Rudé armády. Pro mě rozhodně už je druhá světová válka uzavřené téma, je konec, Židé zaplatili svou cenu, pak česká lúza vraždila nevinné Němce. Nyní existuje Stát Izrael, domovina židovského národa.

Kolektivní vína neexistuje, vina je individuální, tomu rozumím. Vždyť proti Židům byla aplikována kolektivní vina dva tisíce let. I slušní Němci trpěli pod nacisty. Jenom komunisté chtějí zasévat tu nekonečnou zášť, která ničí charakter a užírá duši.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:26

Pani Rybnickou neberte vazne. Ona jednak malo cemu rozumi a pak, umi pouze pestenym zpusobem vyjadrit veci, ktere nedavaji vubec zadny smysl.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:24

Ne, to si tak neberte. Levici a liberalum se podarilo z "pravice" udelat synonymum pro "extremisticky", "zaostaly", "nepratelsky k lidem"... Samozrejme fasisticky, rasisticky a antisemita. Hodne pravicovych politiku dava proto prednost oznaceni "konzervativni", nebo dokonc "liberalne konzervativni"... Ale je fakt, ze v Nemecku se dnes nikdo radeji nahlas neprizna k tomu, ze je pravicovy a jeste sionista. To je od Vas vlastne velmi odvazne, pani Lukesova. :-)

H. Rybnická 12.8.2023 20:16

Paní Lukešová nějak se mi nedaří sledovat Vaši logiku.

a) Senátorka určitého US státu odjíždí s delegaci služebně do Izraele. Pravděpodobně ne na poznávací zájezd, nýbrž obě strany mají nějaké cíle, o kterých se (předpokládám úspěšně) jedná. Nic nového, jen na př. město Brno má 10 partnerských měst nejen v evropském zahraničí. Každých pár let se setkají městské delegace, jednají o výměně mládeže, kulturních, sportovních a jiných společných akcích atp.

b) jednání se daří, obě strany tedy Michigan a izraelský protějšek jsou spokojeny. c) paní senátorka po návratu domů zjistí, že část jejích voličů, muslimského vyznání, není s cestou spokojena, možná i s jednáním nebo s vyjednanými akcemi. d) paní senátorka vydá diplomatické prohlášení kterým okamžitě zlomí nastávajícímu konfliktu hrot.

Obdivuhodné, z mého hlediska. Kde je tady omluva nenávisti k Izraeli? Naopak můžeme být všichni setsakramentsky rádi, že takové iniciativy existují a zřejmě i úspěšně.

Ostatně: Už jste si všimla kolik nenávisti se objevuje v české občanské společnosti pokud si nějaký politik dovolí se zůčastnit pravidelného krajanského sjezdu sudetských Němců?

H. Lukešová 12.8.2023 20:11

Ano. Já říkám nacifeministka. A odpověď pro paní Rybnickou. Nejsem pro udělování řádům ženám, které mají 12 dětí. Ale jsem pro tradiční rodiny, žena (matka), muž (otec) a dětí tolik podle domluvy. Nikdo nemůže nikomu nařizovat mít děti, ale ani zakazovat.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:07

Jenze tyto transzeny muzou startovat za zeny, ackoliv jsou chlapi, protoze jim to zas kdosi umoznuje. Protoze jsme tak "tolerantni", ze uz dnes kazdemu staci k tomu, aby byl cim chce, jeho osobni pocit. Nebo kalkul. Nejvetsi nepritel zeny je novodoba feministka, rekla bych.

H. Lukešová 12.8.2023 20:07

No to je hrozné. Já jsem pravicová, konzervativní, tradiční sionistka. Za takové postoje by mě Německu asi čekal koncentrační tábor, jak to tak sleduji.

D. Laurencikova 12.8.2023 20:04

Vsechny etablovane strany v Nemecku jsou dnes levicove. Ne ve smyslu marxistickeho socialismu, ale woke levicoveho liberalismu. Clovek nevi, co je horsi. Jedina strana, ktera neni levicova, je AfD. A i tady se nekteri, jako treba pan Gauland, brani proti oznaceni "pravice". Jsou proste "socialne konzervativni".

H. Lukešová 12.8.2023 20:01

Dnešními nepřáteli žen NEJSOU muži, ale trans-ženy, tj. biologičtí muži předělaní na ženy, kteří podvodně sportují v ženských disciplínách, kam nepatří. Muž je muž a žena je žena, tak je to dáno narozením. Tj. narodím-li se jako žena, jsem ženou a kdo se narodí jako muž, je mužem. Nic mezi tím, absolutně nic.

V. Novák 12.8.2023 19:57

Pak jsou taky tenistky, kterým se říká babochlap - viz sestry Williamsovy.

D. Laurencikova 12.8.2023 19:53

R^R^R^

H. Lukešová 12.8.2023 19:49

Všechen antisemitismus pochází z pro-palestinského hnutí. Palestinianismus je formou levicového antisemitismu. Levice a islám přijali ideologii palestinianismu. Žádný současný pravičák není antisemita. Všechny protižidovské útoky páchají muslimové a ultralevičáci.

D. Laurencikova 12.8.2023 19:48

To myslite vazne? To by me opravdu ani nenapadlo. Tito dva primitivove jsou mi dokonale lhostejni.

D. Laurencikova 12.8.2023 19:45

Ano, pani Rybnicka. Jiny kraj, jiny mrav. Tak jsme si v Nemecku zvykli na to, ze se v ulicich mest zase obcas rve: "Jude Jude, feiges Schwein..." nebo: "Hamas, Hamas, Juden ins Gas!"

H. Lukešová 12.8.2023 19:38

Tak takoví lidé jako pan L.Novák nebo paní Václavíková a mnozí další, co Vás hrubě uráží a znevažují, ty přece nenávidíte, není-liž pravda?

D. Laurencikova 12.8.2023 19:35

Je vubec neco takoveho mozne? Je mozne nenavidet vsechny prislusniky nejakeho naroda bez rozdilu? To se mi zda byt velmi chorobne. Nenavidet Putina je dnes nejen legitimni, je to dokonce zadouci a politicky korektni. Kazdy nenavidi Putina, aby nebyl nazvan jeho "patou kolonou" anebo jeho "onuci". Kazdy sam sobe cenzorem. Ja osobne nevim, co pocit s nenavisti. Jak mam nenavidet nejaky narod, nebo jeho rezim nebo jeho prezidenta? Muzu ho nemit rada, muze se mi nelibit, muzu s nim nesouhlasit, muzu ho odsuzovat... Ale nemuzu ho n e n a v i d e t . K nenavisti by me mohl primet nanejvys nejaky konkretni clovek nejakym konkretnim cinem spachanym na mne, nebo takovym, ktery se me OSOBNE dotyka. Ale ani to se jeste nikomu nepodarilo. Takovou moc nade mnou (zatim) nikdo nemel. ;-)