4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šumavák 15.7.2007 23:10

a byste neřekli, ýe jsem jen negativisticky zaměřen,

tak si ještě dovolím ( když už si dovoluji) souhlasit s autorem , který v příspěvku z 13.7. v 10:44 ho říká:

Cituji:"Byli tam housle a smyčcové? Zní to poněkud divně, že?"

Ano, máte pravdu , zní to divně !!!!

Zvláště to : Byli tam housle .... jo kdyby tam bylo i jablko nenakouslé,  tak by se to mohlo i rýmovat !

bublifuk 17.7.2007 19:06

Re: a byste neřekli, ýe jsem jen negativisticky zaměřen,

Presne. Proto jsem to bral jako vtipné a neagresivní upozorneni na chybu.

Šumavák 15.7.2007 22:54

tak jestli dovolíte, já bych si dovolil první příspěvek v této diskusi k tématu:

Tak mě napadá, že autor "recenze" si evidentně nevěděl rady, jak vyplnit prázdná místa na papíře......

jamesonka 15.7.2007 17:34

-

Tohle přímo nenávidím. Místo toho, aby jste se věnovali tomu, čeho se recenze týká, jediné co umíte je napsat, kolik tam má autor chyb. Proboha už....! Tohle je prostě pod každým článkem, v každé diskusi se někdo snaží vyemočit se - dokázat všem okolo, jak je hrozně vtipný a moudrý tím, že napadne autora. Co kdyby se tu někdo zkusil bavit k tématu?! Já například spíše než hudbu vnímám film v celku.(Mám prostě pocit, že první byly obrázky a pak k nim hudba, ačkoliv je to jistě právě naopak..). Nevím proč, ale tyhle písničky z filmů mě nějak nebaví...Poslední, co se mi líbilo, byla 1 melodie ze zkrocené hory....A tak asi neuslyším ani tenhle std. Ale i tak děkuji za snahu:o)

Martin Stručovský 14.7.2007 18:35

Pro Ptakopyska, ludolfa a Šumaváka

Mohli by jste se laskavě uklidnit?

Takovéhlé zhovadilé komentáře jenom kvůli pár chybkám? Tedy, to je doopravdy síla. Kdyby jste byli normální, tak akorát řeknete, že tam má nějaké chyby. A co má být? Článek jsem četl a ani jsem si těch chyb nevšiml. 

Měli by jste být rádi, že pro vás Luděk nějakou recenzi vůbec napsal. Ani nevíte, co to dá člověku za práci.

bublifuk 15.7.2007 22:06

Re: Pro Ptakopyska, ludolfa a Šumaváka

"By jste" je špatně, "byste" je správně. Stejně tak není "by jsme", ale "bychom". Neberte to jako útok na svou osobu, jen se snažím být věcný. On třeba i Luděk by měl být rád, že pan skladatel napsal recenzované OST. To bychom se divili, jakou to dá práci.

Šumavák 15.7.2007 22:56

další spolužák?

bublifuk 17.7.2007 19:02

Re: další spolužák?

Ne, jenom nechápu, proč dělat z neznalosti ctnost. Snažil jsem se poukázat, proč si pan Stručovský žádných chyb nevšiml. A proč je tedy tento jeho argument zcela mimo mísu. Každopádně ale opakuji: kritizuje-li recenzent úroveň zpracování a formální stránky recenzovaného díla, musí být sám schopen unést totéž u díla vlastního. Proč by skladatel (jenž odvede té práce daleko více) měl mít méně práv, než recenzent?

bublifuk 17.7.2007 19:04

Re: Re: další spolužák?

Je, promiň, tys reagoval na Stručovského... ;-)

Lavran 14.7.2007 14:34

...omyl je bez viny...

To řekl jeden moudrý muž. Chybovat je lidské, řekl další. Ovšem, nenechám si tu nadávat do polovzdělaných čtvrtinteligentů. Mou jedinou snahou bylo předložit vám co možná nejzajímavější článek, ale jak vidno, znovu se projevila typická lidská zvlčelost. Hurá, on tam má chybu, sesypeme se na něj a roztrháme jej na kusy! Chyba mě mrzí a dokonce přiznám i další, kterých jsem si sám v textu všiml a jež přikládám za vinu mé nedostatečné pozornosti věnované textu před odesláním. Mrzí mě to, onu velmi vtipnou a decentní poznámku jsem zřejmě pro svou omezenost a totální nezvdělanost nepochopil a velmi vám děkuji, že jsem na ní byl upozorněn, ač s ní už nic nenadělám. Těm, kterým to udělá radost dím, že dalších recenzí se zde ode mě nedočkají. Ony by mohly zase být plné hrubek a mohlo by mi být spíláno do čtvrtinteligentů a magorů. Přeji všem hezký den.:)

P.S. - Třeba vám někdo recenze na OSTčka bude dodávat někdo jiný. Např. ptakopysk. Jistě to zvládne lépe než já. Hodně úspěchů.

bublifuk 15.7.2007 22:17

Re: ...omyl je bez viny...

Ano, nevědomost hříchu nečiní. Opřel jste se do autora, který šel se svou kůží na trh a kritizoval jeho mizerně odvedenou skladatelskou práci. Musíte být schopen ustát totéž. Teď už víte, kde vás tlačí bota, a proto bude příští recenze těchto chyb prosta. Protože co je dnes omyl, bude zítra lhostejnost a ignoranství. Tou největší chybou totiž nejsou hrubky (věřím, že se jich v budoucnu už vyvarujete), ale že jste si nedal práci s jejich nalezením - dejte příště text někomu zkontrolovat, nebo si od něj na den dva oddychněte, než se dáte do revize. Jinak ta "smyčcová" poznámka vtipná byla, než jste z toho udělali osobní záležitost.

bublifuk 15.7.2007 22:25

Re: ...omyl je bez viny...

A hlavně se neurážejte jako malý kluk, byla by to škoda. Prostě, kdo kritizuje ostatní, musí být dost vyzrálý na to, aby ustál kritiku práce vlastní. A i když to bolí, je třeba si to stále připomínat. Docela se bojím, že zareagujete "Inu, jsem nevyzrálý...", neboť se vás snažím naopak povzbudit.

Plácání po zádech v duchu: "Dobře jsi to napsal, jsme na tebe hrdí, těch troubů, co tě upozorňují na chyb si nevšímej!" totiž nevede k ničemu - vás samotného to nikam neposune.

Těším se na další vaši recenzi OST, což myslím vážně.

bublifuk 15.7.2007 22:26

Re: Re: ...omyl je bez viny...

"upozorňují na chybu"

skorostařík 14.7.2007 12:13

Flétnou to začíná, klarinetem pokračuje, navazují smyčce („Hooperovi univerzální smyčce“) a s tím také přichází kámen úrazu.

Dokud budou články na psu psát polovzdělaní čtvrtinteligenti bez základní znalosti pravopisu, kteří pak ani nepochopí, že jsou jemně a decentně upozorňováni na záměnu Y za I, a místo sebereflexe jsou sprostí,  pak nemá smysl tu cokoliv hledat a číst, nebo se dokonce snad zapojovat do diskuse...

Lavran 14.7.2007 14:20

Re: Flétnou to začíná, klarinetem pokračuje, navazují smyčce („Hooperovi univerzální smyčce“) a s tím také přichází kámen úrazu.

Nu, když to vidíte takhle... Já jsem tu ovšem sprostý nebyl, takže na mě neházejte špínu.

Ono je to vždycky jednoduché napadat, když se najde obětní beránek. Končím tady.

Styxos 14.7.2007 18:23

Re: Re: Flétnou to začíná, klarinetem pokračuje, navazují smyčce („Hooperovi univerzální smyčce“) a s tím také přichází kámen úrazu.

Běž do háje, pitomče. Když se ti tu nelíbí, tak sem nelez!

Šumavák 16.7.2007 21:40

nejste na toho knihovnickýho moc tvrdej?

Martin Stručovský 14.7.2007 18:40

Re: Flétnou to začíná, klarinetem pokračuje, navazují smyčce („Hooperovi univerzální smyčce“) a s tím také přichází kámen úrazu.

Hm, Luděk není čtvrtinteligent!

Co pořád máte s tím pitomým pravopisem.

Měli by jste být rádi, že pro psa píš někdo jako on, protože se v soundtracích opravdu vyzná.

Tohle ale vy velcí inteligenti asi nikdy nepochopíte.:-)

div 16.7.2007 2:10

Re: Re: Flétnou to začíná, klarinetem pokračuje, navazují smyčce („Hooperovi univerzální smyčce“) a s tím také přichází kámen úrazu.

pravopis je pitomý - veselé spojení ;-D;-D;-D

ludolf 14.7.2007 10:23

Poslušně hlásím,

že Lavran, Styxos a Opluštil jsou magoři :-)

Lavran 14.7.2007 11:09

Re: Poslušně hlásím,

Samozřejmě, že jsem. To bych tady jinak nebyl.

Marek Opluštil 15.7.2007 20:08

Re: Re: Poslušně hlásím,

To by mne tedy zajímalo proč jsem magor? Protože říkám že si to musím sehnat abych to mohl posoudit? nebo protože sám nesnáším když mi do mého příspěvku někdo reje?Když už tak k tématu a ne kolik tam má chyb a ještě tady potom sprostě nadávat.... Ale když to říkáš ty ó Velevážený, tak to asi bude pravda...

Marek Opluštil 13.7.2007 18:24

Velice pěkna recenze

Nazdarek Lavrane,

Bezvadný článek, ja už ho četl včera na tvích strankach...

Ja to zatím neslyšel ale ty jsi mne na to navnadil tak si ho asi seženu... I přes jeho nedostatky... Alespon si udelam svuj obrazek a porovnam s tvím...;)

Marek Opluštil 13.7.2007 18:26

Re: Velice pěkna recenze

A hnidopichy si nic nedělej..vždy se někdo takovej najde...

Šumavák 13.7.2007 23:33

Vy jste s Lavranem bráchové

nebo spolužáci ??

Martin Stručovský 13.7.2007 10:58

Dobrá recenze

Skvělá recenze, ve všem musím s Luďkem bohužel souhlasit.

A z těhle hnihodopichů si Luďku nic nedělej.

ptakopysk 13.7.2007 10:05

Máte tam chybky

třeba místo „Hooperovi univerzální smyčce“ má být správně „Hooperovi univerzální smyčcové“...

Lavran 13.7.2007 10:44

Re: Máte tam chybky

Podobný typ hnidopichů mám nejraději. Místo, aby napsali něco věcného k samotnému obsahu recenze poukazují na možné gramatické nedostatky a dělají chytré. V tomto případě si však dovoluji oponovat: Viděl jste už někde napsáno např.: Nesl si v batohu smyčcové? Byli tam housle a smyčcové? Zní to poněkud divně, že? Smyčcové nástroje, smyčcové doplňky, smyčcový kvartet...možná....ale univerzální smyčcové...hm...to slyším prvně. Byl bych docela rád, kdyby na to někdo ještě zareagoval a případně mě poučil a já pak mohl přiznat, že jsem idiot.;-) S podobnou výtkou jsem se ještě nesetkal...

ptakopysk 13.7.2007 19:20

Re: Re: Máte tam chybky

ptakopysk 13.7.2007 19:24

Re: Re: Re: Máte tam chybky

teda programátora těchhle webovek by měli kopnout do zadele až by vyletěl obloukem. To snad psal někdo ze sedmé třídy.