9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 15.5.2010 14:28

Naprostá slátanina

J. Václavíková 15.5.2010 14:24

Re: Naši zelení

Trpíte zřejmě nějakým zmatením pojmů, to klišé o levicových zelených je aspoň u nás dost zastaralé. A pokud se oprostíte od svého rigidního postoje, určitě dokážete najít dost voličů zelených, kteří mají na víc než na trojčlenku. Ostatně od pravičáka bych čekala trochu sofistikovanější argumenty.

M. Bomar 15.5.2010 13:16

Re: Přeji straně zelených

aby meli vice nez 10%. preji jim to proto, protoze cesky narod prece neni narod blbcu. vi, ze tato strana, pomlouvana zvlcilymi primitivnimi mozky je jedinou stranou, ktera moralne i ekonomicky ozdravi churavejici republiku. pan vlk starsi je zrejme jiz prilis stary na to, aby se zbavil bolsevickych predsudku. jiz dlouho jsem necetl neco tak podleho a bezurovnoveho. hanba, pane vlku!

B. Uhlich 14.5.2010 21:37

Re: Naši zelení

Víte pane, já se živím ekologií už 20 let (zabývám se likvidací nebezpečných odpadů) a domnívám se, že problém tkví někde jinde. Nikdo tady nepochybuje nad ekologií jako takovou (tedy doufám?!?!) Problém nastal v tom, že řada neupotřebitelných lidí - kteří by se v ostatních partajích nechytli ani jako nástěnkáři - najednou pochopili, že naladit se na zeleno je A) moderní  a za B) jediná možnost jak v této "zabetonované" atmosféře udělat karieru. Protože normální ekolog většinou není politikem (má fakt jiné starosti) došlo k logickému vývoji - aktivisté se chopili příležitosti a počali vládnout, začali se tvářit, že oni jediní jsou Vyvolení. Protože v tu dobu se aktivistický přístup začal vyplácet - v ekologii dokonce mnokrát - řady tzv. ekologů pochopili, že se jim tu nabízí taková možnost vládnout o které se jim ani původně nezdálo. Byly schváleny zákony, které umožňují ekologům vytvářet naprosto neuvěřitelný tlak na cokoliv. To, co Vy nazýváte "krocením" já nazývám naprosto bezprecedentním vydíráním celé společnosti. Žádná mafie,která tady na tomto území operuje, nemá tak úžasné výsledky jako např. Ekologický právní servis. Stačí málo, podat námitky a miliardová investice stojí - do doby než se upustí úlitba ekologii...pár desítek miliónů sem a pár tam...pak se divíme, že se tady staví tak draze...a to není jen v případě investic. Ekologové teď hovoří úplně do všeho, mají představu, že by v tomto státě neměla být jediná činnost do které by nemohli mluvit. Připravují se zákony ve kterých se počítá s tím, že lidé budou kontrolování co dělají, jak to dělají, co jedí, čím topí, jak bydlí a všechno bude muset vyhovovat tzv. ekologickým předpisům, pokud, ne - budou následovat sankce. Tak si to zelení hoši a děvčata představují - ničemu nerozumět, nic nevědět - ale o všem rozhodovat a hlavně mít neustálou moc nad penězotoky. Tak "o tom" je celá ekologie, reprezentovaná stranou zelených, víme?

Vůbec se nedivím, že většina stran s ministerstvem ŽP do budoucna nepočítá....

D. Švik 14.5.2010 18:11

Melouni

Výborně napsáno.Jenom se obávám, že konec Melounů se neblíží ani náhodou.I když se Melouni do parlamentu ,zaplaťpánubohuzato, nedostanou, ten eko byznys je už tak prorostlý do státu, že to budou cálovat ještě děti našich dětí

J. Pašek 14.5.2010 16:52

K. Pojerová a M. Bursík . . .

mají bordel v osobních životech, ale jsou superiórní experti jak zařídit Zeměkouli . . .

J. Pašek 14.5.2010 15:04

á

!

F. Kusák 14.5.2010 12:41

Re: Naši zelení

Tak jako církev (tedy katolická) se intenzivně věnovala studiu např. Marxizmu-leninizmu, a nikoliv z lásky, tak i vy byste měl znát mnohem lépe enviromentalistické a ekologické aktivity a teorie, např. teorii Gaia a pod. a matematické nástroje, s kterými tyto moderní teorie pracují. Mohu uvést např. teorii chaosu. Za největší chybu některých oponontů vždy považuji primitivní urážky.

J. Urban 14.5.2010 12:24

Tak si pan

Vlk st. ulevil, zchladil žáhu. Nevím co mu hrozného Zelení udělali, že po nich tak plive, Bursík je mimo, Kateřina je mimo...Do mrtvoly se přece u slušných lidí nekope  - když Zelené považujete za mrtvolu, proč tedy tak činíte?

J. Anděl 14.5.2010 11:38

Re: Naši zelení

Souhlasím.

J. Anděl 14.5.2010 11:35

Re: Nádherný článek

Bohužel zelení uškodili nejvíc přírodě, protože po tom fiasku se bude každý člověk jakékoliv ohleduplnosti k životnímu prostředí smát a plácat se do stehen. Což je dost neštěstí

R. Langer 14.5.2010 10:53

Re: Naši zelení

Ano, voličů zelených není málo, a je to jeden blbec vedle druhého, alespoň tedy ti, se kterými jsem měl čest tady diskutovat. Většina z nich neumí spočítat ani trojčlenku, což je ovšem u levičáckých blouznivců nikoliv chyba, ale pro jejich vedení praktická vlastnost...

F. Kusák 14.5.2010 10:29

Naši zelení

Život mě naučil, že v životě není nic černé nebo bílé a realita je někde mezi. Že i naše Strana zelených pomalu a těžkopádně hledá své místo na slunci je také pravda. A návážet se tímto způsobem do ní, resp. do jejich voličů je trapné. A těch zas není tak málo. A co se týče některých nesmyslných zákonů týkajících se biopaliv nebo fotovoltaických elektráren, pak by mně zajímalo, jak to  dokázalo prohlasovat těch pár zelených poslanců. Takže máslo na hlavě mají i další zákonodárci, že. Nidy jsem nesouhlasil s militanty, ať byly na kterékoliv straně. Také znám řadu rádoby podnikatelů, kteří by pro upocený zisk "upekli babičku", tedy pardon postavili fabriku třeba uprostřed Václaváku. A díky třeba ministerstvu životního prostředí musí své plány krotit, nebo alespoň zdůvodnit a doložit jejich vliv na životní prostředí. A to je dobré, setsakramentsky dobré. Takže jak se říká: "nevylejme vaničku i s děckem". A takovou manipulaci s argumenty nemáte přeci zapotřebí pane Vlku sr.

J. Schwarz 14.5.2010 9:46

Re: Zelení na tuty odejdou, ale problémy zůstanou..

Naštěstí celá EU i s EURem za pár let zkrachuje nebo se rozpadne, lidi budou ještě rádi topit uhlím aby nezmrzli a "zelení" by asi udělali nejlíp, kdyby si naklonovali mamuty, aby měli v budoucnu co lovit...

F. Eliáš 14.5.2010 9:33

Nádherný článek

Bohužel odstranění škod, které zelení napáchali a které, zatím,  páchají stále, bude trvat několik desítek roků.

J. Šimák 14.5.2010 9:24

Re: Pane Vlku, porcujete medvěda...

Medvěd sice běhá po lese, ale je na mušce. Porcovat se po volbách každopádně bude. Abychom nebyli zase tak naivní - vstanou noví bojovníci a budou řádit nad Kladnem.

B. Uhlich 14.5.2010 8:53

Zelení na tuty odejdou, ale problémy zůstanou..

...ono odchodem zelených z vlády se zas tak moc nestane. Ty jejich choromyslné představy tady zůstanou, navíc (jak patrno z jedné diskuze nad články mého "oblíbence" Barocha) zelení hoši se pojistili. Oni už asi tušili, že tenhle přístup tady na tom území nikam moc nevede...tak se pojistili, EU vydala celou řadu ekologických nařízení a předpisů, které jsou vlastně nařízeny v celé EU a tím pádem budou platit i v zemích kde si zelení ani neškrtnou...

  Takže je to jednoduché - už tady nebude škodit Bursík a jeho "kloaka" - ale nařízení evropské komise pro ekologii. Takže ekologické blbosti konec není přátelé! Ekologické blbosti bude konec, až poslednímu člověkovi v Evropě dojde, že ekologismus jen další ismus, který v podobě morové rány padl na Evropu. Až lidem opravdu dojde, co to je děsuplnou snůšku debilit, polopravd, spekulací a hlavně nevzdělanosti...pak teprve asi pochopí a začnou proti tzv. ekologismu opravdu bojovat. Zatím to však moc optimisticky nevidím, "zelená autocenzůra" jak vidno napadá politiky ne všech stranách a spousta politiků jaksi prozřela a pochopila, že na tzv. ekológii se dá dost dobře vydělat. Mimochodem, za spoustou věcí, které dnes nenávidíme - nestáli Zelení, ale úplně někdo jiný. Například za fotovoltaikou stála ČSSD s tehdejším premiérem Špidlou....ta ten úžasný zákon navrhla a schválila.

   Bohužel si ja též nutné uvědomit, že odchodem zelených se problémy nevyřeší, asi sice ustane takové to nátlakové prostředí, ale stále tu zůstanou problémy v energetice, v dopravě..atd. Trochu se bojím jak se všechny tyhle problémy budou řešit, když přestane fungovat nějaký protihráč. Tím se nestavím na ochranu Zelených - to určitě ne, spíš mám obavu, aby "kyvadlo dějin naráčilo překmitnouti" někam do polohy, kdy to zas bude špatně ale naopak....

D. Streit 14.5.2010 8:37

Re: Politicky nekorektní

Souhlasil bych, pokud byste dal "politickou korektnost" do uvozovek. Podle významu slov má totiž politická korektnost jiný význam, než se mu připisuje.

D. Streit 14.5.2010 8:33

Re: Přeji straně zelených

Přesně tak ;-)

D. Streit 14.5.2010 8:33

Re: Pane Vlku, porcujete medvěda...

Ne-bě- há. Ne-bě-há. :)

D. Streit 14.5.2010 8:32

Re: Takto si představuji politickou korektnost ;-)

Jo, a také bychom se zachovali nadmíru ekologicky:

http://streit.blog.idnes.cz/c/136813/Chovejme-se-uz-ekologicky-a-zrusme-EU.html

D. Streit 14.5.2010 8:30

Takto si představuji politickou korektnost ;-)

Krásný článek, co pohladí dozelena rozdrásanou duši.

Než jsem přečetl Vaše PS, chtěl jsem právě namítnout, že EU zůstává zelená. Pozor, EU, ne Evropa - nezaměňovat!

Vystupme z té Zelené příšery, ušetříme:

http://streit.blog.idnes.cz/c/138132/Eurokolaboranti-k-nam-vpousteji-cizi-dluhy.html

J. Ptáček 14.5.2010 8:29

Pane Vlku, porcujete medvěda...

Pane Vlku, porcujete medvěda, který ještě běhá po lese. Děláte tedy chybu typickou pro sebstředné a arogantní autory. Všechny strany mají problémy, zelení se revitalizovali nejhodnověrněji ze všech.

V. Kraus 14.5.2010 7:17

Přeji straně zelených

aby ve volbách do poslanecké sněmovny získala 2,9% hlasů voličů.

E. Dadák 14.5.2010 7:03

Díky - přesné !

J. Hejna 14.5.2010 0:32

Politicky nekorektní

Ten článek je velmi silně politicky nekorektní.

Ale také velmi silně pravdivý, což je špatně - ne, že je pravdivý, ale že to tak je.