8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

ÚVAHA: Revoluce, která nebyla

Dne 17. listopadu oslavíme 16 let od tzv. „sametové revoluce“. Přiznávám, že nevím, kdo toto označení vymyslel, ale myslím, že obzvlášť z dnešní perspektivy neodráží to, co tehdy skutečně proběhlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarmila 15.11.2005 8:28

A ještě něco

poslední dobou jsem si všimla, že většina průzkumů je ZMANIPULOVANÝCH, jsou vytvořené na objednávku mocných. Jak se to pozná? Podle toho, že jejich výsledky se silně liší od názorů internetových diskutujících. Například- výsledek jednoho průzkumu nám sdělil, že většina lidí souhlasí s nucenou správou VZP- ale ankety přímo mezi lidem ukazují na pravý opak.To samé bylo již za Grosse. Průzkumy ukazovaly na jeho nesmírnou oblíbenost- ale intenetové diskuse přetékaly nenávistí k jeho osobě. Silně se obávám, že takto mohou být přímo zfalšované i samotné volby- protože při sčítání výsledků na Statistickém úřadě je u toho jen úzká skupinka zasvěcených lidí.Není zde široká kontrola veřejnosti.
Vláďa 15.11.2005 8:44

Re: A ještě něco

Statistický úřad po volbách (relativně velmi rychle) zveřejní výsledky voleb v jednotlivých volebních okrscích. Z těchto okrsků jsou výsledky známy celé volební komisi (několik lidí z různých politických stran) a není nic jednoduššío, než si na stránkách ministerstva vnitra, (volby) najít ten "svůj" volební okrsek a zkontrolvat si to.
Takže, tudy cesta (k zfalšování voleb) nevede.
 
Dokonce nevede ani tak, (což se skutečně stalo), že do volební urny (přes noc) jakýsi "chytrolín" naházel (při komunálních volbách) mnoho obálek s hlasy pro tu jeho stranu. Bylo to geniální, až na to, že pak, při sčítání, nesouhlasil počet "vydaných" obálek s počtem "odevzdaných". 
Jarmila 15.11.2005 8:52

Zfalšovat se volby dají tak,

že sice výsledky všech jednotlivých okrsků jsou v naprostém pořádku- skutečně si to všichni z volební komise mohou zkontrolovat, ale CELKOVÉ SOUČTY si již zkontrolovat nemohou. To znamená, že když těch pár zasvěcených programátorů změní celkový výsledek voleb ve prospěch rudé ČSSD plus rudé KSČM, tak nikdo nebude mít šanci poznat, že ty celkové součty byly změněny. Nezapomeňte, že i na dnešním Ministerstvu vnitra sedí praví a nefalšovaní rudí zločinci a mafiáni.
hans.hase 15.11.2005 10:08

Jasne, lisko, to ze jsi paranoidni jeste neznamena, ze po tobe nejdou :o)

Kdyz jsou verejne dostupne a odkontrolovatelne vysledky po okrscich pak je NAPROSTO JEDNODUSE mozno zfalsovat celkovy soucet... :o)
 
Ach jo.
JaroSlav 15.11.2005 22:57

Re: Zfalšovat se volby dají tak,

Jarmilko kolik si zrestituovala?
franta 15.11.2005 10:19

Re: A ještě něco

Jen negeneralizovat, paní Jarmilo, pozor ! Všechny průzkumy nejsou zmanipulované. Například ten, který tvrdí, že taťka Šmoula je nejoblíbenějším politikem, tak ten je určitě pravý, ne ? 
Marta 15.11.2005 10:49

Re: A ještě něco

Jarmilo,také na průzkumy nevěřím.
Novák 15.11.2005 11:03

Není to náhodou tím,

že na net má přístup určitá vyhraněná skupina obyvatel, zetímco seriozní průzkum se dělá napříč celým spektrem? :-))
I-Worm 15.11.2005 14:40

O tom, že jsou průzkumy zmanipulované, tak vo tým žádná !

To bych snad ani nespočítal, kolikrát jsem se stal obětí průzkumu, že je nejlepší káva značky XXX, nebo že krmivo YYY je pro psy a kočky nepostradatelné, nejkvalitnější je benzin od čerpacích stanic ZZZ ... atd. , ale na politiku se mne ještě na ulici nikdo neptal (pokud různé církevní agitace nepovažuji za součást politických anket).
Alfons 15.11.2005 15:33

Re: O tom, že jsou průzkumy zmanipulované, tak vo tým žádná !

Ale už se ptají. Začnou nenápadně. První dvě otázky jsou něco ohledně spotřebního zboží.Ťím dotazovaného trochu zaujmou a pak to přijde. Kterou stranu budete volit a proč atd. Už si straničky dělají průzkumy. Čas kvapí a je potřeba vědět na kterou stranu bude víc foukat vítr.
Jarmila 15.11.2005 8:14

dnes už nám neomezeně vládnou přímo zločinci

kteří rozkrádají republiku ve velkém. Mezi ty rudé zločinecké mafiány počítám i soudruhy z ODS- například soudruh Rudolf Blažek a spol., napojení přímo na ruské mafie, které ovládají prostřednictvím bordelů celou Prahu- rozkradli pozemky téměř za miliardu. Samozřejmě že se žádná revoluce nekonala- to už víme všichni zatraceně dávno, a nejen u nás, ale ve všech postkomunistických zemích.
Mirek 15.11.2005 7:45

Permanentní čecháčství.

Pane Kasale,mluvíte mi z duše.Jenže u nás to tak bohužel nefunguje. Národní sebevědomí je téměř nulové.
Většina historiků uznává politiky typu Beneše(Edvarda), ale uvažoval někdo nad tím,jak bychom se cítili,kdybychom se v roce 1938  postavili Němcům na odpor? Jistě,stálo by to mnoho životů - věřte mi upřímně,že být již na světě,šel bych do toho také - ale národ jako takový by to ohromně posílilo.
Místo toho tady lamentujeme nad bolševiky a estébáky,nad podvody,tunely a morálním marasmem a korunu tomu dáváme tím,že ty ,kteří ten bordel organizují a udržují na živu,ještě vždy pravidelně opět a opět volíme.Inu co k tomu dodat.
jiný Honza 15.11.2005 12:06

Re: Permanentní čecháčství.

Mirku, tohle vám podepisuji. Nikdy není úplě pozdě říct dost.
jjj 15.11.2005 7:43

Pan Klaus, shodou okolností a halsy KSČM prezident republliky

prohlásil: "nevadí mě komunisté, vadí mi komunismus" zřejmě i proto byl bolševikům v době vlády ODS darován majetek v hodnotě stovek miliard kč...a ostatním byly blahoskloně ponechány dluhy. Mladí lidé by se měli zamyslet nad tím, co se vlastně stalo v lisopadu 89, co mu předcházelo a co následovalo. Pak mi možná nedospěli tak rychle k tak plytkým závěrům.....
Leitung 15.11.2005 7:52

Re: Pan Klaus, shodou okolností a halsy KSČM prezident republliky

Jenze Profesor ma prokazatelny delnicky puvod, nejen ze je delnicky prezident.
Havel byl nakonec taky delnicky prezident, tak co?
xxx 15.11.2005 8:04

Re: Pan Klaus, shodou okolností a halsy KSČM prezident republliky

Také tak smýšlím.V roce 89 bylo možné dekomunisaci provést.Nebyla vůle,protože celá ta privatizace byla připravena pro převzetí majetku privilegovaných překabátěných komunistů.Kdo zakládal narychlo s.r.o.? Bývalí ředitelé,náměstci. Rozkradli celé podniky,aby měli začátek do podnikání. O dalších tunelech nemluvě.Nyní,když se volební průzkumy vychylují pro levici,vytasí se tito zbohatlíci s obavami z komunismu.Bylo by na čase,aby se KSČM přejmenovala,ale je zde nutná levicová strana.Nevěřím,že voliči dávající hlas komunistům věří ještě na nějakou diktaturu proletariátu,natož vedení strany.Lidé se k této straně přiklání z důvodu znechucení s korupcí provázející celých prošlých 16 let stávající strany.Ono po Dybovi,Kočárníkovi,Stránském,Koženém,Stehlíkovi,Krejčířovi, ......... se není co divit.Nejsem volič KSČM,ale to neznamená, že musím věřit kdejakému blábolu.
hans.hase 15.11.2005 10:01

To JJJ

Prosim sdelte, kteri konkretni komuniste zvolili soucasneho prezidenta a sdelte, jake konkretni dukazy pro to svedci.
Dekuji.
franta 15.11.2005 10:14

Re: To JJJ

Vážený a co takhle: Prosim sdělte, kteri konkretni členové ODS zvolili soucasneho prezidenta a sdelte, jake konkretni dukazy pro to svedci.
Dekuji
hans.hase 15.11.2005 11:06

To: Franta ad Re: To JJJ

BINGO, mily Franto!!!
 
Prave proto, ze takovou vec nejsem schopen dolozit, ji NETVRDIM.
 
Naopak, JJJ tvrdi, ze soucasny prezident BYL ZVOLEN hlasy KOMUNISTU. Pravdepodobne o tom neco vi, a tak se jej ptam na KONKRETNI dukazy. Jiste je zna a muze predlozit.
jeff 15.11.2005 11:25

Re: To: Franta ad Re: To JJJ

Má tato diskuze smysl? Havla v první volbě zvolili takřka jen komunisté, Zemana, pokud by ho nepodtrhli vlastní "přátele" by také někteří komunisté vollili. Pro Klause také někteří pravděpodobně zvedli ruku a tak by to bylo asi u každého dalšího navrženého kandidáta. Problém není koho volí nebo nevolí , ale že v parlamentu vůbec jsou a že si to cca 15 % voličů přeje. 
 
h 15.11.2005 13:42

Re: Re: To: Franta ad Re: To JJJ

hans.hase 15.11.2005 13:44

Re: Re: To: Franta ad Re: To JJJ

Jasne Jeffe, mam podobny nazor. Proto me dost vytaceji kecy typu: "soudruh prezident zvoleny do kresla komunisty".  Vzhledem k tomu, ze hlasovani bylo tajne, nemuze nikdo vedet, kterymi hlasy byl prezident zvolen. Presto nekteri "vedi"...
Hezky den
honzak 15.11.2005 7:19

mladý muži!

Zakázat něco je velmi jednoduché a zpravidla velmi neúčinné. Uvědomte si prosím, kolik zákazů bychom měli dodržovat a kolik jich opravdu dodržujeme. Vy opravdu nikdy nejdete na červenou? Nepřekročíte omezenou rychlost? Nevstupuijete do kolejiště dokud vlak nezastaví? (abych jmenoval ty nejjednodušší). Co myslíte, že by komunisti udělali? Nejprve by spustili kampaň za dodržování demokratických principů, potom by se přejmenovali a mírně upravili program. Celá akce by jim jen přihrála voliče.
Komunisty je třeba znemožnit. Je smutnou pravdou, že ve státě, který je jimi stále prolezlý jak stará skříň červotočem, to půjde jen velmi těžko. Ale třeba se toho dožijete, my předkremační dorostenci to budeme muset vydržet.
Alfons 15.11.2005 6:27

Paroubek působí dojmem

že dělá aspoň něco se stávajícím superbordelem v tomto státě. Co jsem živ-živoucí, ještě jsem za různých režimů takový bordel nezažil.
no toto 15.11.2005 8:54

Re: Paroubek působí dojmem

Souhlas,dokrádá se co ještě jde a nikoho to nepřekvapí,vše se zdůvodní a užvaní do ztracena.
Pavel Soukup 15.11.2005 10:20

Re: Paroubek působí dojmem

Naprosto souhlasím, že se pan Paroubek snaží vytvářet pro potenciální voliče dojem, tedy obraz vůdce, který vyvede národ ke světlým zítřkům. Je mi líto těch, kteří tomuto dojmu podlehnou.
Skutečnost je jiná.
Alfons 15.11.2005 10:34

Re: Re: Paroubek působí dojmem

Paroubkovi musím přiznat že umí, na rozdíl od ODS která jen čumí a spílá na všechny strany za pomocí svých omšelých ksichtů, které skoro nikdo už nemůže ani vidět. V Praze jsou možná ještě otrlí diváci ODS, ale jinde je to bída a utrpení.
Sch. glosátor 15.11.2005 18:25

Omyl, Alfons.

To není otrlostí Pražáků. V Praze by zvítězil i kůň, pokud by kandidoval za ODS. Nejde o obličeje, a volební guláš, ale o program. Volba ODS je vyjádřením názoru "Ne socializaci, ne socialisticko- byrokratické  Evropě" " Ne plíživé nesvobodě".  Na přemýšlejících dvacet procent  předvolební pouťový cirkus popových hvězd hvězd a jiných komediantů neplatí. Nejde o těch třicet procent, ale o zbylých padesát. Po odečtení skalních příznivců ostatních stran. Pro ně na různých stranách zpívá Lucka Bílá, Michal David, Petr Janda, Ivan Mládek a producírují se  se další populární kecálisti. Prostě ti chytří nějak hlasy těch hloupých musejí získat. A "Vo tom to je." A ještě něco. Hlasy = peníze. Zdaleka nemám na mysli jenom státní příspěvek stranám podle výsledku voleb.
jab 15.11.2005 4:37

Ví co dělá _

to snad ne. Paroubek mísí lejno s pískem a dává vědět, že výsledkem bude diamant. A neb musí být u všeho, tak se zde snaží svou roli pomahače a omlouvače bolševika zopakovat Havel.
Alfons 15.11.2005 10:37

Re: Ví co dělá _

Ale tato směs je v ČR funkční. Samozřekmě že podle ODS za to můžou blbí voliči, kteří nedokáží ocenit hlubokomyslné myšlenky géniů z ODS.