Pondělí 18. května 2026, svátek má Nataša
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pařez

28. 6. 2006 18:40
Není to Bursíkova zásluha

Hlavní podíl na dnešním postavení zelených má předchozí Beránkovo vedení SZ. Díky němu strana "uspěla" ve volbách do Evropského parlamentu s necelými 4%. Díky tomu dostala finance, které se pak Bursíkovi hodily pro kampaň, v níž získal to procento navrch v průzkumech, což znamenalo překročení oné 5% psychologické hranice. Takže autor kecá, když vyzdvihuje Bursíkovu pravicovou orientaci jako příčinu jejich vstupu do sněmovny. 

0 0
možnosti

AllName

28. 6. 2006 13:35
Teda

-----Společným jmenovatelem ODS a Zelených je Mečiarovsko-Putinovský styl politiky prezentovaný Paroubkem.---

úplně se bojím se vás zeptat , CO je společným dělitelem.

0 0
možnosti

bradley

28. 6. 2006 13:22
"pidistrany"

Názory pana Doležala mne vždy velmi zajímaly a jeho webové stránky patří vždy k těm prvním, které si v internetu otevřu.  Nesouhlasím však s jeho postojem k "pidistranám". Jako volič mám nezadatelné právo volit toho, kdo je mému srdci nejbližší. A jako volič se budu chovat mnohem nepragmatičtěji, než se následně musejí chovat jednotlivé partaje. Pokud by hlavním kriteriem mého rozhodování měla být schopnost dostat se do parlamentu, tak je přesně ten postoj, který my voliči i novináři těmto stranám nakonec vyčítáme. Strašně mě štve, když před volbami nedostanete z politiků jednoznačné vyjádření, s kým se budou po volbách sdružovat. Odvolávají se až na výsledek voleb. Tím po nás chtějí jakýsi bianko šek. Je to přeci jedna z nejdůležitějších věcí, která nás voliče zajímá a podle které nakonec dáme svůj hlas.

V Izraeli je takových pidistran v Knesetu mraky  a jaká je to v  akceschopná země. I z dřívějších pidistran mohou časem vyrůst skutečně vlivná sdružení. Zelení jsou toho příkladem. Jediné, co jim v tom brání, je naše zdánlivě chladné uvažování. Volit toho, s kým jsem si nejbližší, je snad taky projev důslednosti a věrnosti svému názoru.

0 0
možnosti

AeroKarel

28. 6. 2006 17:08
Re: "pidistrany"

Právo volit pidistrany vám ovšem nikdo nebere a brát nesmí.  Ovšem, proč nekomentovat, že je to za jistých okolností blbost ...........

0 0
možnosti

Tomas

28. 6. 2006 10:47
Obecně se tvrdí, že Zelení jsou orientovaní spíše doleva

To je ovšem zásadní omyl. To, že program Zelených je jistě spíše levicový (regulace, direktivy) z nich nedělá vůbec magnet pro levicové voliče. České rozdělení levice/pravice vypovídá vždy zejména o vztahu ke komunismu. Tedy levicový = prokomunistický, pravicový = nekomunistický... Zelení byli voleni voliči spíše liberálními, kteří stále nemají na politickém trhu svou stabilizovanou hvězdu.

Je zřejmé, že Zelení loví voliče také ve vodách ODS. Na což ODS před volbami (ne příliš šťastně) reagovala. Společným jmenovatelem ODS a Zelených je Mečiarovsko-Putinovský styl politiky prezentovaný Paroubkem.

Po nástupu Jiřího Paroubka se formovaly dva politické bloky - komunistická "levice" na jedné straně a "demokraté" na druhé straně. Zelení, ať programově přinášejí cokoli, patří prostě do tábora "demokratů". Čas na zelenou politiku Zelených přijde, až se poměry sil nějak výrazně změní. Zatím všem koaličníkům nezbývá nic jiného, než kopat společně na Paroubkovu branku.

0 0
možnosti

včelař

28. 6. 2006 10:28
Pouze jediný omyl:

béčkem KSČM nejsou ČSSD ( to je lavička náhradníků ), nýbrž Zelení. Z jednoduchého důvodu. Mají příliš mnoho společného s bolševickými tezemi. Např. diktaturu proletariátu vyměnili pouze za diktaturu zeleného teroru. Odbornost tzv. "dělnických ředitelů" vyměnili za odbornost lidí, stavějících zábrany, aby žáby nelezly na silnici. Myšlenku zprůměrování lidí nahradili svým vizionářstvím, že jen oni chápou problémy globální a ostatní jsou ta řada, která má poslouchat. a takových paralel by se našla řada. Je to jen otázka slov.

0 0
možnosti

Saša

28. 6. 2006 13:53
Přesně tak.

Zelení jsou dokonce nebezpečnější než komunisti. Komunisti by ke nastolení nové diktatury proletariátu potřebovali Velkého Bratra (časem jím bude EU, zatím ale ještě není), ale Zelení nám dokáží udělat ze života peklo i bez cizích tanků.

0 0
možnosti

Petr Benes

28. 6. 2006 10:03
Bohuzel tyhle nove dane

zaplatime vsichni. I my, co jsme zelene nevolili. :-(

0 0
možnosti

Pavel

28. 6. 2006 22:05
Re: Bohuzel tyhle nove dane

Také jsem nadával, ale každé zlo je k něčemu dobré. Až se u nás bude dodávat proud podle toho, zda bude nebo nebude foukat vítr nad německými pláněmi tak se možná v některých potemnělých hlavách rozsvítí.

0 0
možnosti

Stredocech

28. 6. 2006 9:28
Jenže pro mnoho lidí je velká koalice menším zlem, než

přijetí energetické politiky zelených. Na to může ODS v příštích volbách doplatit.

0 0
možnosti

gerontusinza

28. 6. 2006 10:05
A budou co nevidět!Re: Jenže pro mnoho lidí je velká koalice menším zlem, než

0 0
možnosti

Libor

28. 6. 2006 9:20
ODS a zelení

Zelení patří v celoevropském kontextu spíše nalevo,zatím to vypadá,že se jejich vedení nechalo uplatit penězi a podílem na moci.Budou-li skákat podle píšťalky ODS,doplatí na to ztrátou voličů v příštích volbách.Rozhněvaná jihočeská matka ve funkci ministryně školství jim také příliš sympatií nezíská.Útoky ODS na p.Bursíka před volbami stran nabytí jeho majetku jsou už  zřejmě zapomenuty podle hesla účel světí prostředky.

0 0
možnosti

jakovy

28. 6. 2006 11:26
Poopravil bych Re: ODS a zelení

"Zelení patří v celoevropském kontextu spíše nalevo"  to spíše a to tak, že kurevsky.

0 0
možnosti

hodne neRath

28. 6. 2006 9:16
pokud jde o dan....

tak je to dan za nevzdelanost volicu v prirodnich vedach.....

0 0
možnosti

Jenda

28. 6. 2006 17:46
Re: pokud jde o dan....

No kdyz mame patlament, ktery trva na povine maturite z historie literatury ovsem predstava povine maturity z matematiky je desi, tak se nemuzete divit.

0 0
možnosti

míša mýval

28. 6. 2006 9:08
nesouhlasím s vámi pane Doležale

Ale bohužel to tak opravdu vypadá. Bůh s námi

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz