19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kolombo 31.3.2008 11:40

Re: Re: Pane Doležale,

No, výhodou evropanů byla vždycky pružnost, která se dneska ztrácí. Ty rozvody a reality show jsou důsledkem ztráty víry v převahu našich hodnot, ne naopak. Pokud se objeví civilizace, která bude efektivnější, síla Evropy by se projevila v převzetí těch prvků, které tu vyšší efektivitu umožnily. V čem je efektivnější islámská civilizace? Nejsou schopni nás porazit, jsou schopni využít naší schopnosti porazit se sami. Jim stačí se množit. Sociální stát mimojiné znamená, že si můžete zajistit příjemný život pouhým hlasováním. Stát přerozděluje ve prospěch těch, kteří získají víc hlasů. Když už jsme si zavedli takovou do nebe volající pitomost aby ten, co po druhém chce výpomoc mohl sám určovat její rozsah. Muslimům dáme občanství, oni si za dávky pořídí další děti a nakonec si odhlasují, že je budeme živit my. Že to budou oni, kdo bude živit naše důchodce, v to může věřit jenom levicový intelektuál nebo jiný úplný idiot!

Karotka 31.3.2008 11:44

Re: Re: Re: Pane Doležale,

Jo, takhle jste myslel civilizační převahu. Víra v naše hodnoty. Tak to jo. Ovšem to je právě bohužel dnes spíš ztrácející se potenciál než absolutní realita. Ovšem chápu a souhlasím, Kolombo.

Schumacher 31.3.2008 11:49

V to může věřit jenom levicový intelektuál nebo jiný úplný idiot...

Bohužel je jich dost. Ochotně poskytují svůj mozek jako inkubátor  pro cizí myšlenky.

Pája45 1.4.2008 1:38

Re: Re: Pane Doležale,

Děkuji "Karotko", je to vynikající příspěvek a souhlasím s vámi.

Schumacher 31.3.2008 11:47

To je dobré, to se nebude líbit.

R^

kampelicka 31.3.2008 10:55

Kdyz muslimove zlikvidujou krestany kdo vyhra ? No zidi.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Abonent 31.3.2008 11:08

Když muslimové zlikvidují naší civilizaci, vyhraje "kampelicka"

Entita "kampelicka" se zde neustále prezentuje jako nepřítel naší civilizace.

Není tedy divu, že si přeje vítězství muslimů.

Není ani nutno, aby "kampelicka" byl muslim nebo komunista nebo jiný nepřítel. Je to každopádně agresivní blb.

Konec naší civilizace bude vítězstvím agresivních blbů.

Tedy i entity "kampelicka".

Malý Aston 31.3.2008 9:54

Nebezpečí potvrzují všechny státy,které film zakazují!

Pokud by muslimové natočili nějaký film o křesťanech,těžko se najde nějaký fanatik,který si vhodí bombu do baťohu a odjede do některé země s muslimskou vládou dělat pořádek.Ale někdo nakreslí jejich proroka,natočí film jací jsou a hned je v Evropě poprask.Jenom je hudáčky nerozčilovat,jenom je nestěhovat zpátky do jejich země zaslíbené hned se rozčílí a budou vraždit.Takže každý,kdo brání pravdivému zobrazení této víry potvrzuje,že jsou to většinou teroristé neváhající nevěrcům podřezat krk. Zatím se v Evropě množí jako králíci,vytvářejí své izolované skupiny a čekají až jich bude více jako v Kosovu. Pak si klidně vyhlásí část Francie nebo Německa dle zákona o sebeurčení národů za státy muslimské a zase budeme čučet jako péra.:-D

orange 31.3.2008 10:30

Re: Nebezpečí potvrzují všechny státy,které film zakazují!

Nabízíte ještě velmi optimistický scénář, jenže oni se s částí Francie či Německa zcela jistě nespokojí.

Kolombo 31.3.2008 11:27

Re: Nebezpečí potvrzují všechny státy,které film zakazují!

Mírumilovní muslimové - kdo to je? Co je to za paka, které rozpálí do běla karikatura proroka, ale uřezávané hlavy nevěřících a sebevražedné atentáty je ponechávají v klidu? Ta "mírumilovná většina" dobře ví, že fanatici a teroristé bojují za ně, má radost z každého jejich "úspěchu" a nejásá otevřeně jen ze strachu z ohrožení svých obchodních zájmů. Fanatiky "umírnění muslimové" neodsuzují a když už tak jen vlažně. Jakéhokoli zákroku proti teroristům se však střeží jako čert kříže. Silně mi to připomíná fenomén romů v ČR. Pokud někdo vystoupí s ostřejším výrokem na jejich adresu, většina Čechů s ním souhlasí, ale veřejně se k tomu nepřihlásí z obavy z nálepky rasisty. Neomylně však zareagují "ochránci jakýchsi práv" kteří vyskočí jako čert z krabičky a začnou autorovi výroku spílat rasistů, nacistů, extrémistů a xenofobů, přičemž mlčící většině vyčítají souhlas a latentní rasismus. Je s podivem, že stejní "humanisté"  nehodnotí obdobně i mlčící muslimskou většinu. Tam, kupodivu,  mlčení neinterpretují jako sympatie k teroristům ale úplně naopak. Divné, ale velmi evropské.

Schumacher 31.3.2008 11:55

Jsem optimista.

Na to se svojí kulturou dojedou, protože všude, kde neplavou na ropě mají nahé zadele. A tak se ekonomiky dosud opírající se o vysokou míru vzdělanosti a pracovního úsilí, dostanou ke dnu rychleji než přičiněním samotných lenivých evropanů. A pak Číňané netrpící multikulti lidskoprávními zábranami ty nahé zadele postaví do latě.

from hell 31.3.2008 9:49

islam

pekne pane Dolezal, zatimco vase komentare tykajici se sudetaku bych nemusel vubec, tohle by vam klidne mohli noviny otisknout na prvni strane, jenze to se nestane:)

Historik 31.3.2008 9:34

Autor také zapomněl, že je možno využívat práce "gastarbeitrů" a

přitom si je nenasadit do baráku. Mohou mít rok platné pracovní povolení, které může ale také nemusí být prodlouženo a pokud prodlouženo není, nezakládá žádné další právo k pobytu, natož třeba k imigraci příbuzných. Tento přístup praktikovalo Švýcarsko.

K získání občanství je ve Švýcarsku nutný 12 letý pobyt a ASIMILACE, kterou posuzují Vaši sousedé. Doba do 15 let nebo doba manželství se švýcarským občanem se započítává dvakrát, občanství tedy nelze získat ani sňatkem, i tak se musí žádat.

Jura Jurax 31.3.2008 12:32

Re: Autor také zapomněl, že je možno využívat práce "gastarbeitrů" a

Souhlas. Tak by tomu mělo být i u nás.

Jenže ochránci lidských práv by z tohoto dostali kopřivku :-/;-€

VLK 31.3.2008 12:38

Re: Re: Autor také zapomněl, že je možno využívat práce "gastarbeitrů" a

Dokážu si představit, co by to znamenalo u nás. Jak by na tom rejžovala libanonská a kosovská mafie. Tedy i ta ukrajinská, vietnamská a čečenská, z tama nám proudí těch zájemců víc.

Ostatně se v tomto směru nepředvedli v poslední době nejlíp ani Britové pověstní svou korektností - viz ten íránský homosexuál.

Queribus 31.3.2008 9:33

Je v to filmu

něco vymyšleného, nebo hraného? Není! I takový je islám. A skutečnost, že čelní politici varují před uveřejňováním ze strachu před útoky, jen potvrzuje, že někteří vyznavači "pravé víry" pro nás jsou skutečným nebezpečím, jak to filmek ukazuje. V celé nahotě se projevuje, jací jsou naši představitelé,kteří mají hájit hodnoty evroatlantické civilizace, tváří v tvář nebezpečí, zbabělci. Ba co hůř, jsou to poserové! Pane Langře, když nemáte v těle kousek odvahy a cti, nemáte právo vést ministerstvo vnitra.

Karotka 31.3.2008 11:41

Re: Je v to filmu

Ano, i takový je islám. Není problém udělat sestřih z pornofilmů, proložit ho internetovými scénkami zabíjení koček či znásilňování spolužaček, vrznout tam nějakou tu reality show, natočit něco z nočních tramvají či pár záběrů z oslavy silvestra ve městě či tahu neonacistů či anarchistů, a na závěr bez hudby a komentáře doplnit tichý záběr bezdomovce, vlekoucího se Prahou s ošuntělou taškou knížek, které nikdo nechce. I taková je naše civilizace.

Vypadám dneska jako velký kritik či odpůrce naší civilizace. Já bych se do islámské země nestěhoval, jsem tady rád. Bože, jak moc! Jen mi tón některých příspěvků (nejen tohoto) říká, že si až moc věříme v té naší kulturní převaze.

Schumacher 31.3.2008 11:57

I taková je naše civilizace.

Ano, bohužel.

kevorkian 31.3.2008 9:31

dobrá analýza

Snad poprvé bych se pod Doležala podepsal..

Buvol 31.3.2008 9:09

Mě z toho vychází, že v politice je třeba více takových Wildersů!

A méně lidskoprávních žvanilů!

Buvol 31.3.2008 9:17

Re: Mě z toho vychází, že v politice je třeba více takových Wildersů!

... Mně ... Např. přistěhovalci musí dodržovat zákony hostitelských zemí ve všem i v oblékání apod...

sociolog 31.3.2008 9:35

Buvole primitive, Tobe se to libi: precti si nicka "takyvericiho" dole

"Takyverici" lici i mou zkusenost. Nebezpecne fundamentalisty nepoznas podle turbanu.

I pan Rozvratil , byvaly vlivny rozvracec ve sluzbach StB, se hned po revoluci profiloval coby soc.demokrat, presto ze se uspesne snazil v 70. letec na objednavku bolsevika rozvratit Kreyskeho rodinu, t. j. vudce socialni demokracie sousedniho statu, za coz byl nasledne povysen. A to jen par let po okupaci! Viz dnesni Lidovky.

Takze: Ti opravdu nebezpecnifanatici se dokazou pretvarovat a prevlekat. Proto tez Sarkosy, sam dite madarskeho emigranta a jmenem ais puvodem Cech (Sarka?). prohlasil pri setkani s Merklovou na tema pristehovalcu: "Musime ziskat jejich srdce".

Myslis si, ze by se Atta naucil v Americe pilotovt, kdyby nebyl vysokoskolak a nosil turban?

Zkratka jak dobre vime, mas na cestvi svuj povrchni nazor a tak argumentujes i ted. Priznej alespon, jak inteligentni clanek ten "sudetak" Dolezal, dnes i o nacistech napsal. Anebo to pri sve zapsklosti nedokazes?

Jura Jurax 31.3.2008 13:02

Re: Buvole primitive, Tobe se to libi: precti si nicka "takyvericiho" dole

Nebezpečné fundamentalisty nepoznám podle turbanu. Ale budu-li tvrdě tlačit na asimilaci, vzdělání dětí v našich školách a tak dál a podobně, budu-li občanství udílet jako odměnu za dlouhodobou a úspěšnou snahu, pak si doma moc těch nebezpečných fundamentalistů nenenchám - spíš žádné. A ostatní po vypršení pracovního povolení pošupajdí domů i s rodinami a případně zde narozenými dětmi; stejně tak pošupajdí (po odpykání trestu) každý, kdo bude usvědčen z nějaké nezákonnosti - rodina ovšem pošupajdí hned.

Bylo by to sice tvrdé a porušilo by to jistě řadu lidských práv imigrantů, ale zato by to neporušovalo lidská práva tuzemců. 

. 31.3.2008 9:24

Re: Mě z toho vychází, že v politice je třeba více takových Wildersů!

Hovezi moudrost primo od buvola

Buvol 31.3.2008 9:32

Re: Re: Mě z toho vychází, že v politice je třeba více takových Wildersů!

Vy jste zřejmě z těch muslimů už tak předpos ranej, že se ani nepodepíšete, co? Pak není divu, že se vám jednání pana Wilderse nelíbí!

Milan 31.3.2008 8:49

Nevěřím......

že jestli se EU nepostaví rázně proti muslimům žijícím v evropě a nepřinutí je dodržovat zde platné zákony,včetně zákazu pobíhajících strašidel zahalených od hlavy až k patě,pak za pár let to už nikdo nezvládne.Jestliže se muslimové rozhodnou žít tady,pak se jako menšina musí!!!přizpůsobit evropským pravidlům.!

Pája45 1.4.2008 1:16

Re: Nevěřím......

A co "Milane" s "evropskými cikány", ty se chovají jako ti "tvý muslimové", mimo náboženství, jsou  taky křesťané. Nejde jen o to, se přispůsobit, lépe je tvrdit, že jako menšina musí dodržovat naše zákony.

Karel 22 31.3.2008 8:26

Tak by mě moc zajímalo

Tak by mě moc zajímalo, jestli ten film viděli Langr, Doležal, Bublan......a davy dalších žvanilů a kecálistů Já jsem ten film viděl celý a můžu tvrdit, že to co tam je, JE PRAVDA. A tvrdit, že citáty z Bible mohou rovněž ospravedlňovat terorismus, může jenom ten, kdo ji nikdy nečetl a neví o čem ta kniha je. Doležal a další "znalci na teologii" by měli kromě Starého zákona pročíst i Nový zákon. Asi by stejně nic nepochopili. B. Doležal se zachoval jako negramotný demagog. Já osobně jsem kromě Bible četl i Korán. Tyhle dvě knihy se nedají vůbec srovnávat. Srovnávat je může jen naprostý B_L__B. ;-O

Historik 31.3.2008 8:52

Re: Tak by mě moc zajímalo

Máte pravdu. Jsou tady dva faktory. U křesťanů Nový zákon nahradil z části Starý zákon a tím se tam uvedené krvavé pasáže staly irrelevantní.

Ale také Židé interpretují Starý zákon jinak, než muslimové Korán a naprosto nepropagují tam popisovaná zvěrstva. Ona zvěrstva jsou tam totiž interpretována jako HISTORICKÉ UDÁLOSTI (ve své době bohužel nikoliv ojedinělé) a nikoliv příklad k následování. Ani Mojžíšův zákoník není interpretován jako platný pro současnost.

V případě Koránu a hadís toto naprosto NEPLATÍ, proto je Islám (v interpretaci islamistů) dnes náboženstvím zla. Islamismus je NÁVRAT do středověku a náboženství agrese. A pan Doležal zapomíná, že v závěru filmu autor říká, že toto změnit musí sami muslimové, což se zatím neděje, spíše naopak.

. 31.3.2008 9:25

Re: Re: Tak by mě moc zajímalo

Je to JEJICH stredovek.