26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel H. 29.5.2007 12:27

Proč ten Doležal

pořád a pořád dělá to samé, co sám vyčítá někomu jinému?!?!?!

vera 29.5.2007 12:22

Re: K čemu je dobrá taková umanutá snaha prezentovat politického soupeře zároveň jako idiota a darebáka

Milý franto, nevím jestli sleduješ politická vystoupení představitelů různých stran ve sdělovacích prostředcích, já ano a pokaždé se rozčiluji nad nabubřelostí představitelů ČSSD, se kterou bez skurpulí označují své oponenty velice nevybíravými slovy. Ti z opačné strany (ODS, SZ...)se opravdu velice snaží nereagovat stejně. Já už bych na jejich místě zareagovala v televizi tak, že bych je 2x až 3x upozornila, aby se vyjadřovali slušně a po čtvrté bych se před zraky všech zvedla a odešla s tím, že se s hulváty nebavím.

Ivan 29.5.2007 12:15

Komentář, jaký by měl být, kdyby byl objektivní.

Tlustý chce nějaký výnosný pašalík a Topolánek ne a ne ho dát.

ODS vychází vstříc jen bohatým, protože jedině ti mají peníze na úplatky. Svěřování dětí do péče laiků za úplatu - jistě zdaněnou - místo do školky? Vrchol ubohosti. Chtějí zdanit i to, když mně někdo z rodiny bude hlídat dítě? A dělat hlídání jako živnost bez kvalifikace? Takovou hovadinu nevymyslela ani KSČ.

Celé Brno je nasrané z problémů, které má kvůli schůzce presidentů. Místo toho, aby se postarali o takovou bezpečnost všech lidí, že by jim pak presidentské ochranky nebylo třeba, buzerují slušné lidi.

Veřejnost je třeba z rozhodování vyloučit. Je třeba malý počet neodvolatelných zastupitelů, ti se pak dají snadno koupit a odhlasují cokoliv. To je USA model demokracie. Jaképak referendum. Fuj.

Neexistující Anička a vedoucí místní ODS, který je členem sekty  vyznávající v rámci náboženské svobody existenci nějakých poselství z vesmírných lodí. Kolik dětské pornografie už asi natočili?  To je ale pro ODS sakra nebezpečné téma.

Psí vrah Čumil 29.5.2007 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

Třeba v tom, že tam na rozdíl od jiných tiskovin uveřejňují i polemické odpovědi stoupenců jiných než levicových názorů. :-)

Psí vrah Čumil 29.5.2007 12:06

Re: Re: Re: "levicově liberálnímu Právu "

Ano, Venclíkova role je zjevná: Sedí v představenstvu Nadace Grálu, polotajné církve bez jasných struktur, z níž se během krátké doby "odštěpily" dvě kriminální sekty. Je zjevné, že má co vysvětlovat o podniku, jenž činnost Grálu finančně zaštiťuje.  

Psí vrah Čumil 29.5.2007 12:01

Re: Re: Re: Re: Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

Prokristapána, nemluvím o straně, mluvím o panu inženýrovi Milanu Venclíkovi! To je ten pán, který zastává významné pozice jak ve správě regionu, tak v regionální partajní hierarchii své strany. Jak s touto informací naloží zdejší ODS, je jen a jen JEJÍ PROBLÉM. Hnutí Grálu je naopak vážným společenským problémem; blízkost tohoto sdružení věřících a kriminálního chování je nepříjemně těsná.

AeroKarel 29.5.2007 12:00

Re: Re: Re: Re: Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

Konec konců, ta levicovost je u (Rudého) Práva jaksi logická, zajímavé by bylo vidět, kde je ta liberálnost.

Politizovat se dá vše, viz Paroubek.

sociolog 29.5.2007 11:59

Re: Ja nevim proc si Dolezal mysli,

Sudetaci jsou pryc a tudiz komunisti u vesla i dnes... Bez vyrovnani s munulosti nepochopime soucasnost a nebudeme mit budoucnost. Beloruske prislovi rika: ten, kdo jednim okem hledi do minula, ja na jedno oko slepy. Ten, kdo se nediva do minulosti vubec, je slepy uplne... Pro Schwarzenberga, ktery byl v r. 1045 sam obeti, je to prehistorii, cimz presne definuje stav naseho histroickeho podvedomi, ktere zacina v r. 1948. Jak je to pro Vas?

AeroKarel 29.5.2007 11:57

Re: Re: "levicově liberálnímu Právu "

Kdo nechce vidět nesmyslný termín, holt Čumendo nevidí. Patočkova role je na rozdíl od Venclíkovy dokumentována, takže si spíš jen větráte antipatie.

AeroKarel 29.5.2007 11:54

Re: Re: "Bohuslav Sobotka píše dnes ve svém domovském listě: „Skutečným cílem (vlády, bd) je nejspíše jen snaha využít křehké většiny současného podivného vládního slepence k omezení společenské solidarity a zásadnímu přenosu daňového břemene z nejvy

Ono jde hlavně o ty kecy o ožebračení 90ti procent ve prospěch zbytku, což už se tam asi nevešlo do toho titulku.

AeroKarel 29.5.2007 11:53

Re: Re: Tak nevím.

K neúspěchu opravdu nechybělo mnoho. A o nic víc nejde, ne?

Šnek 29.5.2007 11:41

Re: Re: Tak nevím.

Beneši, Beneši, ty ani číst neumíš. Copak tam nevidíš to "stát se to dnes". Nemám chuť přesvědčovat každého slona, že vím, kdy byl k disposici penicilin.

Psí vrah Čumil 29.5.2007 11:27

Re: "levicově liberálnímu Právu "

Co máte a nemáte rád, Aerovko, je mi úplně jedno. Termín "levicově liberální Právo" používají shodně seriózní rakouské listy Die Presse a Der Standard. Pro mne je to termín zcela výstižný. A opakuji, pokud zde komentátor Doležal hýká blahem nad Patočkou, považuji za zcela nutné připomenout roli pana ing. Milana Venclíka.

AeroKarel 29.5.2007 11:27

Re: Re: K čemu je dobrá taková umanutá snaha prezentovat politického soupeře zároveň jako idiota a darebáka

Nezapomínejte na DRátha a Sobotku, poslední dobou i Škromacha. Takovou hajzlovinu jako od nich jsem naposledy viděl od Sládka.

Starý J. 29.5.2007 11:27

Re: Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

Přesné R^!

Starý J. 29.5.2007 11:25

Re: "Bohuslav Sobotka píše dnes ve svém domovském listě: „Skutečným cílem (vlády, bd) je nejspíše jen snaha využít křehké většiny současného podivného vládního slepence k omezení společenské solidarity a zásadnímu přenosu daňového břemene z nejvyššíc

Nevím, o jakém "podivuhodném slepenci" socani neustále mluví! Oni neměli koalici tří stran, z nichž jedna  se prezentovala, jako pravicová?

Paroubkova ČSSD není normální opoziční strana, ale pouze a jen destruktivní seskupení. Od Paroubkovy prohry neexistuje ani krátký okamžik, kdy by se ČSSD chovala jako strana v opozici.

Šnek 29.5.2007 11:23

ať jde o kvalitu piva v hospodě, kde právě sedí, nebo o kvalitu uměleckých děl vystavených v Národní galerii.

A není to náhodou úplně stejné?

Petr Benes 29.5.2007 11:22

Re: Tak nevím.

Az na to, ze tenkrat k dispozici zadne antibiotikum nemeli, ty rozumbrado. Ten atentan byl naopak pripraven profesionalne a ti parasutiste k nemu byli dobre vycviceni. To je videt napriklad z toho, ze meli i nahradni plan - bombu v pripade, ze selze plan se samopalem. Takze nejdriv trochu premyslet, dovzdelat se a pak mluvit. Jinak je clovet za pitomce. :-)

Starý J. 29.5.2007 11:19

Re: Re: Re: Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

Ale jak jste přišel na to, že vyčítám levicovému Právu jeho levicovost? Ta je zřejmá a je to jen a jen jejich věc, já je neplatím. Vyvolala to Vaše poznámka o přívlastcích Doležala ve vztahu k Právu, ale především o patro níž uváha kohosi nad objektivností celého Práva.

Pokud se týká Grálů, mám dojem, že to trochu přeháníte! Myslím, že hodnocení, zda jde o extrémistickou sektu mají na starosti oficiální instituce a nějak nechci věřit, že až tam by měl Venclík své prsty a dokázal blokovat jejich rozhodnutí mezi sledované sekty je zařadit, nebo mu snad někdo z ODS v tom chtěl pomáhat. Myslím, že po tomto případu se ti, co mají na starost se o sekty zajímat, se na jejich činnost zaměří, především tehdy, až budou důkladně vyčetřeny všechny okolnosti nechutného příběhu.

Zdá se mně, že se snažíte případ politizovat. Vcelku nevěřím, že by kterákoli strana měla s touto věcí něco společného!

AeroKarel 29.5.2007 11:19

Re: Tak nevím.

Antibiotika byla naštěstí jen v USA, možná trochu i v Británii.

AeroKarel 29.5.2007 11:18

"levicově liberálnímu Právu "

Ano, také mám rád mokrosuché kočkopsy.

Šnek 29.5.2007 11:17

Tak nevím.

Zdá se mi, že ten atentát byl dost amatérský.

Stát se to dnes, tak píchli Heidrichovi do zadku antibiotikum a šel ve zdraví domů.

AeroKarel 29.5.2007 11:16

Re: Hm, vždy, když čtu pana Doležala, mám, co se přívlastků týče, přesně týž dojem,

No Čumile, však vy se tomu (Rudému) Právu také blížíte. Zatím o účasti Grálu ani Venclíka nic prokázáno není. Bude-li budu také požadovat ať nechá politiky, nebo ji praktikuje mimo ODS.

AeroKarel 29.5.2007 11:13

Re: LAICI SE SMÍ VYJADŘOVAT

Jak se to pozná, že jsou na demonstraci a nejsou příznivci KSČM? Když zpod jejích práporů ani neutečou, ani komunisty s prápory nepošlou do kopru?

AeroKarel 29.5.2007 11:11

Re: zase ten Doležal

Tak něco napište vy, uveřejní vám to, nebude-li to očividný blábol. Ale dle glos soudě, asi by byl, že?

AeroKarel 29.5.2007 11:09

"Bohuslav Sobotka píše dnes ve svém domovském listě: „Skutečným cílem (vlády, bd) je nejspíše jen snaha využít křehké většiny současného podivného vládního slepence k omezení společenské solidarity a zásadnímu přenosu daňového břemene z nejvyšších př

Tuhle hajzlovinu (těžko jinak nazvat vědomě lživé tvrzení) ovšem nešíří jen Sobotka, ale unisono všichni socdem, o weekendu Paroubek - tam to zaniklo ve starosti o Vondru a povinnou vojenskou službu - a Škromach. V podstatě se tak socdem dostávají z normální pozice politických oponentů do pozice osob, které se mi eklují co "osobnosti".

Bubik 29.5.2007 11:07

když na to Národní knihovna má prachy....

no....nemá......ani netuší, kolik by měla mít......

ale to už tady bylo řečeno mnohokrát

Spravedliva 29.5.2007 10:59

Re: Pár poznámek

Vy nemáte zájem o objektivitu,ale o to aby všichni tloukli na stranu velkého Topolánka. Proto čtěte MF. Já jsem pravicový volič, ale ne pseudopravicový tohoto vládního slepence ve kterém je SZ,která nikde ve světě není pravicová a KDˇU která vleze kamkoliv od komunistů v 48 roce počínaje. Nečtěte proto Právo, ale knihy svého vůdce a s ním spřízněný stranický tisk, tam nenajdete nikoho z ČSSD a tím pádem jiný názot a budete spokojený

Petr Benes 29.5.2007 10:53

Ja nevim proc si Dolezal mysli,

ze mame potrebu se porad vyrovnavat s minulosti, tedy on mysli se sudetaky. Ja takovou potrebu necitim. Proste jsou pryc, zaplatbuh, a smytec. Zpatky je nechceme. :-)

Spravedliva 29.5.2007 10:52

zase ten Doležal

Výborně, výborně. Paroubek si platí průzkumy,že je jednička. Topolánek to ukazuje Kalouskovi. Jedna paní si připustila,že se má dobře a je vděčná,že se ten stát úplně těmi,kteří k tomu buď měli příležitost nebo se nebáli nerozkradl. Někteří nevděčníci si to neuvědomují,že se majídobře,ale těm to natlučete vy a vám podobní do hlavy. A já budu vděčná až konečně vy a vám podobní zmizíte ze všech médií