5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mejla 2.5.2006 20:07

Autore Doležale, víte, jaký je rozdíl mezi obětí a agresorem ?

Před několika lety vznesl Helmut Kohl v Anglii požadavek, aby bylo vzpomenuto stejně zabitých obránců UK a německých útočníků. Zkuste si zjistit, jakou odpověď z UK dostal.

Čtenář 3.5.2006 9:04

Re: Autore Doležale, víte, jaký je rozdíl mezi obětí a agresorem ?

Polibte si prdel? To platí i pro pana Doležala s jeho protičeským štvaním! Takže ještě jednou PANE DOLEŽALE, VY JEDNA PRONĚMECKÁ KURVO, POLIBTE SI PRDEL!

Buvol 2.5.2006 13:26

Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

V těch různých diskusních pořadech evidentně převyšuje své soupeře o hlavu! Je vždy připravený, pohotový a umí dobře argumentovat! To nevidí jen slepí a nebo zaslepení voliči ODS. Předminule na Nově v Sedmičce pana Gandaloviče doslova roznesl na kopytech! Jeho managerské schopnosti zvláště vynikají, když ho postaví vedle Topolánka! Ten je nejistý, není schopen ani formálně natož obsahově dát dohromady kloudnou větu, hloupost z něho přímo čiší .... I ten pan Gandalovič působí v diskusích mnohem lépe než on! Kdyby dobře nevypadal, mimochodem to je snad jediné jeho plus, když si uvědomíme, že polovina voličů jsou ženy, tak by po něm ani pes neštěkl! Na premiéra je to ovšen žalostně málo ....

miro 2.5.2006 13:36

Je mi líto...

..lidí v ČR, kteří volí podle obratné huby a ne podle mozku.

Buvol 2.5.2006 13:39

Re: Je mi líto...

Nezdá se Vám, že ta "obratná huba" souvisí právě s mozkem?! Jak kdo mluví, tak myslí!

Buvol 2.5.2006 13:39

Re: Re: Je mi líto...

Respektivě nemyslí, viz pana Topolánka ....

D.P%. 2.5.2006 14:04

Re: Re: Je mi líto...

Ale houby, paroubwek několikrát dokázal, že si do huby nevidí, takže to s tím mozkem nebude tak žhavé, jenom je to bezprostřední a pohotový hulvát a lhář

jardavary 2.5.2006 22:04

Re: Je mi líto...

Jenže jak buldobuzerant otevře hubvu, ta z ní vypadne ..... Ono totiž z bolševika nic jiného vypadnout ani nemůže.

dulcibelka 2.5.2006 14:06

Re: Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

Roko  Parouback převyšuje své soupeře nikoli o hlavu, nýbrž tak akorát o břicho.

A sice je "žalostně málo" na premiéra, vypadat jako kultivovaná lidská bytost, ale já se těším, že po volbách snad takového konečně dostaneme!

Buvol 2.5.2006 15:39

Re: Re: Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

Vždyť říkám, že ženy volí jiným orgánem než hlavou ....

Malý aston 2.5.2006 15:04

Re: Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

Souhlasím,všechny převyšuje o hlavu a v tom je ten problém.Ještě,kdyby tak byl krásný,aby jej ženy milovali,tak nemůsíme mít ani stranu socanů.On je všechny nahradí.Jeho tok myšlenek je úžasný,projev brilantní,dobrá výslovnost,ohnivý projev,často pláču když ho slyším.Já nechápu,kde se vzala drzost jiných zejména pravicových stran,jít do voleb předem prohraných,on jediný prohlásil,neposílejte mi hlasy,šetřte peníze,Váš souhlas nebo nesouhlas při televizních debatách není rozhodující,rozhodující jsou mé průzkumy.Je to náš Jirka,volím Jirku.

Vocílka 2.5.2006 15:30

Re: Re: Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

"ženy milovaly"text

Buvol 2.5.2006 15:38

Re: Re: Pan Paroubek je rozhodně člověk na svém místě!

Napřed se nauč pravopis ....

Jediná možnost 2.5.2006 11:12

ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

Izák 2.5.2006 12:00

Re: ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

Ale nezvolí! Znechucení voliči ODS naposled zatnou zuby a zvolí ODS. Je to hrozné, ale nic jiného nám nezbývá. Obdivovatel Únorového puče Paroubek je smrtelně nebezpečný!

dulcibelka 2.5.2006 12:05

Re: Re: ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

Ano, bohužel jde opět o výběr mezi dvěma stranami, vynecháme-li nejrůznější jazýčky na vahách...

neuropan 2.5.2006 12:54

Re: Re: Re: ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

Stačí, když si ze dvou možností vyberete tu špatnou a pak už můžete definitivně na další rozhodování na x let zapomenout. Doufám, že soudní lidé si udělali tuto neděli obrázek sami. Mediální vystupování páně Paroubka, nehovoře o lžích, které vypouští z úst, jsou snad dostatečnou nápovědou.

dulcibelka 2.5.2006 14:02

Re: Re: Re: Re: ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

O soudruhu Paroubkovi si můžeme dělat obrázek už bohužel delší dobu, než jen tuto neděli...

Vocílka 2.5.2006 15:32

Re: Re: ODS a ČSSD znechucení voliči zvolí Železného

A co takhle Pravý blok?

Joob 2.5.2006 9:17

Dovolím si odporovat

mnoho společného  má už to, že volbami se na správná místa dosazuje vyjímečné množství

ču...ů ..Howgh.

Malý aston 2.5.2006 7:48

Bohumile,Bohumile

Volit je lepší než sex.Bohumil vzhledem k svému věku to již nechápe.Nic neví o přípravě k sexu,odhalování politických stran,vlastní přípravu,vložení lístků do urny je tomu také podobné a zejména se těšení na orgasmus,který spousta občanů prožije po prohře ČSSD.Bohumile,Bohumile,zase kecáš.

Optimista 2.5.2006 12:04

Re: Bohumile,Bohumile

Malý Astone, až na tu prognozu, že  ...ČSSD prohraje... skutečně dokonalý popis " volby x sex". K p.Doležalovi - pokud neznáte " širokou ruskou duši " prosím - nekomentujte vyjádření p.Solženicina. Neznáte ho, neprožil jste jeho osud, ten zůstal vždy Rusem se vztahem ke své vlasti - Rusku. V tom je jeho velikost, výjimečnost, Slovanství. NO a mimo jiné - myslí mu to a umí psát. Žil jsem v bývalém SSSR / nějaký rok / a přes tvrdou cenzuru - Solženicin byl tema veřejné.Není to pošetilý stařík, který vnucuje jiným svůj názor. Staví-li se na obranu Ruska, ví proč! A to by jste i vy - p.Doležale, jako politolog / aspoň si tak necháte říkat / měl rozanalyzovat a použít pro objektivizaci obrazu o dění na Východě.

Edmont Dante 2.5.2006 7:36

Volit není sexy?

Přiznám se, že Vaše články nečtu, protože nic nového se nedovím. Ale dovolím si upozornit na komentář kolegy, který si článek přečetl a vyjádřil se v tom duchu, že volby jsou sexy, protože vítězná strana stejně se všemi voliči vymrdá. Omlouvám se jeho slovník, ale jiný výraz by nebyl dost vystižný.

A přidám tedy i svůj názor a to k  německým vojákům. Ano oni byli lidé, ale proč jste nedodal, že lidmi byli i ti, které přišli vraždit ve jménu životního prostoru pro sebe?

Pavla B. 2.5.2006 6:56

Sexy volby

Je mně trapné k volbám nechodit, protože jsem za totáče neměla dost odvahy se tehdejší ponižující volební šaškárně vzepřít. Myslím, že programovým nevoličem může být s čistým svědomím jen ten, kdo se před rokem 1989 voleb nezúčastňoval. To se týká i mladých lidí, kteří tenkrát byli ještě na houbách. Celkem chápu snahu dostat tuto část voličstva nějakým způsobem k urnám. Doufám jen, že tento způsob nebude příliš kontraproduktivní:-)

Michal 2.5.2006 8:36

Re: Sexy volby

Pěkně řečeno. Mám dojem, že z pamětníků komunismu k volbám nechodí převážně ti, kterým tenkrát volit až tak trapné nepřipadalo.

Heslo "sexy volby" se blíží úrovni hesla "volte šťastný úsměv našich dětí".

I-Worm 2.5.2006 9:59

Re: Re: Sexy volby

Mám dojem spíše opačný - ti, co tenkrát volili z přesvědčení, chodí ted' asi volit všichni.

Václav T. 2.5.2006 12:10

Re: Sexy volby

Napsala jste to hezky, Pavlo B. Ale směs pocitů při vzpomínání na zašlé časy může být ještě komplikovanější. Čím víc se vzdaluje rok 89, tím víc si uvědomuji, v jaké hrůze jsme před rokem 89 žili. A měl bych velké výčitky svědomí, kdybych k volbám nešel a nepokusil se je svým nepatrným hlasem ovlivnit.

?? 2.5.2006 6:32

Vojenští duchovní se modlili jen kraťoučko za tyto padlé...

Pane Doležale , mně spíš vadí, že se Němci nedokázali postarat o své mrtvé. Asi to pro ně není dost kulturní zážitek či kšeft. Myslím, že štěkáte pod nesprávným stromem. Proč  se nejdete jako novinář a politolog zeptat to tlouštíka s fouskama (Posselt) co si o tom myslí. Bylo by to od Vás férovější nežli vyčítat vojenským kaplanům, že se modili za všechny padlé. 

šakal 2.5.2006 0:56

"NEZÁVISLÉ" a "ODDĚLENÉ" ...aneb Mediální mrdky...

To bylo pane počteníčko!...Otevřu Lidovky a co nevidím: "Jít volit je sexy!" Že prý nějaké grafické studio spolu s několika režiséry připravilo kampaň, která se bude promítat v kinech před hlavním filmem a má zajistit účast mladých lidí u voleb. V tu chvíli se mi vybavili ty Bursíkovy řeči o volbách pro šestnáctileté... A když jsem dočetl až sem, tak jsem se smíchy popadal za celej pokoj:

„…Projekt je zaměřen na mladé lidi ve věku mezi 18 a 30 lety, kteří z nejrůznějších důvodů nechodí k volbám…Kampaň je nezisková a přísně oddělená od jakýchkoli politických tlaků…“

Tak jsem si vzpoměl, že studio Mowshe je organizátorem kampaně dekomunizace.cz a začalo to být s tou „přísnou odděleností od politiky“ celkem jasné. Proto říkám:

Milé grafické studio Mowshe a páni režiséři, lidé kolem vás nejsou tak pitomí, jak byste si snad přáli. Opravdu si myslíte, že vám uvěříme, když budete tvrdit, jak je vaše kampaň „přísně oddělená“ a „nezisková“? Schválně, platí tuhle malou domu Bursíkovi Schwarzenberk nebo nadace Vize 97‘ manželů Havlových?… Jste vážně mediální mrdky!  (7:- P)

šakal ivánek

qwertz 2.5.2006 11:33

Re: "NEZÁVISLÉ" a "ODDĚLENÉ" ...aneb Mediální mrdky...

šakale, m***a jste vy, zkuste si alespon precist neco o tom projektu, nez se zacnete za cokoliv popadat ... jesli se pomatuju dobre, tak v tom chteji utopit penize, ktere ziskali prave prodejem anti-komunistickych tricek a protoze jsou neziskovi, tak krome projektu www.helevol.cz rozjeli i tuhle akci ;-O