29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mráz 27.6.2009 21:31

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

Vláda se de facto shodila sama a to promyšleně a opozice nalítla. Předsednictví pod p.Topolánkem nebylo vůbec úspěšné, naopak ostudné (to jen naše media chválila), naopak, p.Topolánek nebyl schopen převézt smlouvu z Ukrajiny do Ruska, aniž by do ní nebylo něco vkládáno a tak se muselo znova tam a zpět udělat tu původní.. Tomu se říká úspěch. nedůvěru vlády si ODS připravila sama, neboť by nadále nebyla schopná čelit krizi, o které tvrdila ODS, že žádná není. A ekonomické reformy ODS a Kalousky, ty pocítíme až nyní, ale nikoli pozitivně. Jenže ODSáci nyní budou strašit komunisty a jestli národ dovolí jim vyhrát, tedy ODS, zřejmě potřebujeme padnout více na hubu, abychom pozřeli. O článcích p.Doležala nemá cenu diskutovat ani jej komentovat, stále stejný štváč proti p.Paroubkovi, už nelze ani říkat, že je trapný p.Doležal, ani že je nemocný, ani že je vlastně chudák, Doležal je prostě ubohý Doležal.

jeff 27.6.2009 23:04

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

nač strašit komunisty? Daleko horší je dnes Paroubkorathovská česká strana bolševiků.

mráz 27.6.2009 23:25

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

Naopak, nejhorší co naši zemi mohlo potkat byly vlády ODS, od devadesátých let a Topolánek to dovršil, co p.Klaus napáchal privatizemi. To jste všichni tak naivní, že věříte štvavým mediím, které jsou v rukách cizích států a ti si nepřejí, aby u nás ještě něco zůstalo v českých rukách. Proberte podnik po podniku a zjistíte nastrčené bílé koně a vlastník je vždy cizinec. To příznivcům ODS ještě nedošlo, jak je naše země "správně zprivatizováná"  ????? S ODS je cesta jedině do pekel, nikdo nemůže být horší.

SW 27.6.2009 23:50

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

To jste všichni tak naivní, že věříte štvavým mediím, které jsou v rukách cizích států a ti si nepřejí, aby u nás ještě něco zůstalo v českých rukách.... Co mi to jen připomíná? Mimochodem. míváte tyhle záchvaty často?

mráz 28.6.2009 0:21

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

SW - může Vám to připomínat zavřené a vytunelované fabriky, mnoho lidí bez práce. To je v pořádku? Jen tak mimochodem zjišťuji, že se dá psát pomateně, viz SW.

SW 28.6.2009 0:31

Re: rochně musí zmizet ze scény=novaz a spol.

Není nutné abyste se masochisticky hlásil k pomatenosti.

Ale k vašemu původnímu tématu: Kapitáni českého průmyslu Soudek, Vladimír a Marko Stehlíkové - ti mají připomínat co? Zaprodance v cizím žoldu?? Ehm, jak píšu o nějaký řádek dále, to už tu bylo a zní to jak z BL nebo RP.

SW 27.6.2009 16:53

Ano,

také se nemohu rozhodnout kdo je impozantější postava současné politiky ČSSD, zda Zaorálek nebo Kavan.

Mgr. Milda 27.6.2009 23:06

Re: Ano,

Zapomněl jste přitele Srbu, ten je však právě na služební cestě, lepšího advokáta si dopřát nemohli!

Goral 27.6.2009 15:33

Nejsou lidi , promiňte ....

Problém strany KSČSSD je v nedostatku moudrých lidí ve vedení . Všichni lidi na úrovni odešli nebo byli umlčeni tupou většinou ... Je třeba si uvědomiti , že více hlasů ve volbách neznamená více rozumu . Zpravidla je tomu právě naopak . Já bohužel mám jiné povinnosti a naléhavější úkoly ve skutečné výživě národa .

mráz 28.6.2009 0:24

Re: Nejsou lidi , promiňte ....Gorale

Hlavně, že v ODS jsou moudré hlavy, p.Topolánek a spol. to snůška moudrých hlav.......

NobodyWasHere 27.6.2009 15:22

ehm komunistická platforma

v ČSSD neexistuje, tato idea je totiž základní a oficiální u paroubkovského vedení této strany v dnešní době. A protože platformy obvykle vyjadřují mírnou odchylku od oficiální ideje, tak komunistická platforma v ČSSD vzniknout nemůže. Nezáleží na jméně ale pokud jste to zažil na dost dlouhou dobu,tak víte, že po jejich činech poznáte je.

Trotl 27.6.2009 15:11

Safra ti "rakušani"....

Levicová politika v praxi. Určitě to někomu něco připomene.

http://www.libinst.cz/etexts/gullible.pdf

mirk B. 27.6.2009 14:29

Jako obvykle velmi dobré.

To co napsali někde dolejc ti deprivanti, toho si nevšímejte.

F.Vízek 88.100.57 27.6.2009 13:41

Stačí připomenout...

K privatizaci bank se v ČR odhodlala až vláda ČSSD - samozřejmě po obrovském oddlužení, které tu zbylo po ředitelích ODS typu Salzmann a dozorčích radách plných členů ODS typu Klausová.  Pozdě ale přece jen odkvetl bankovní "socialismus".  Nikoli díky ODS, ale ČSSD...

Finanční krize se jenom díky tomu k nám ani nedostala  -    a co hlavního:  Díky včasnému pádu vlády ekonomů typu Klause (1997) nedošlo u nás k větším škodám.  Veřejný dluh zůstal na polovině toho, co povoluje "Maastricht" (30% HDP)... a Sobotkovy státní rozpočty už měly mínus pod 3%  HDP. O tom se nám t.č. jenom zdá, že?

Ovšem "za odměnu" prosadil  Mirek Topolánek dvakrát pana Klause na Hrad. Úsměvné? 

karel-smichovn 27.6.2009 13:51

Re: Stačí připomenout...

Jak jsem volil ODS tak ,že prosadili na Hrad Velmože,už nikdy,!  jinak

se jim odvděčil ,to jim patří,ať si p.Langr  posype popel na  hlavu!

Problém ale je že tím trpí většina občanů NAZDAR  >-

jirka.s. 27.6.2009 14:39

Re: Stačí připomenout...

A čímpak že nám to asi tak trpíš ty, kájíku??? Že by F 401 ??? ;-(

Fišta 27.6.2009 14:22

Re: Stačí připomenout...

Lžete Vízku!Když chtěl Klaus privatizovat banky, Zeman řval jak kráva něco o rodinném stříbře.

jirka.s. 27.6.2009 14:35

Re: Stačí připomenout...

A Vás snad, Fišto, překvapuje, že tenhle komoušský troglodyt lže ??? ;-( 

F.Vízek 88.100.57 27.6.2009 16:04

Ne podle slov, ale podle ČINŮ poznáte je...

A činů - konkrétně kolem bank - se dopustila vláda Miloše Zemana.  Klaus v dobách své neomezené moci  (1992 až 1996) se k tomu neodhodlal...  Byl "moudrý" až poté...

F.Vízek 88.100.57 27.6.2009 16:07

Co bylo rodinné stříbro?

Ne banky, ale české sklo, české porcelánky, české pivo...  (= vše, co se odvíjí od v Česku se vyskytujících surovin a má staletou tradici).

To všechno je nyní vskutku v "českých" rukách", že?

Vilda 27.6.2009 17:51

Re: Co bylo rodinné stříbro?

Rodinné stříbro je to, co creativní lídé dokáží přenést podoby po které je poptávka. Znamená to podporovat vzdělanost, inteligenci a svobodu rozhodování. To sockomouši úspěšně potlačují, ještě by tak voliči prohlédli jejich lži. Stejně jako vaše demagogické a dávno překonané myšlenkové pochody:-/!!

jirka.s. 27.6.2009 17:57

Re: Co bylo rodinné stříbro?

8-o Francek a myšlenkové pochody ?? ?  Ale no tak, Vildo !!!

F.Vízek 88.100.57 27.6.2009 20:16

Tak si to upřesněme...

Rodinné stříbro jsem už vysvětlil. 

Vzdělanost, svobodu rozhodování, rovné šance,  otevřené hranice, právní prostředí - to považuji za rodinné zlato každé splečnosti, která si říká demokratická...

Vilda 28.6.2009 0:49

Re: Tak si to upřesněme...

Hmm, máte v tom hokej. Jako fanoušek oranžovorudé party, která svobodu považuje takřka za sprosté slovo, jste dost schizofrenní. Tedy pokud bych měl věřit, že tomu sám opravdu věříte:-/!!

vladimír ondys 27.6.2009 18:13

Re: Co bylo rodinné stříbro?

Ale všechno, co mělo stoletou tradici, socani ukradli majitelům s požehnáním většiny lidí, zdevastovali a jejich potomci to znovu ukradli, asi podle rodinné tradice, aby na tom opět trhli především něco pro sebe opět s plnou hubou osvědčeného celospolečenského zájmu v zájmu pokroku!Rv;-DR^

F.Vízek 88.100.57 27.6.2009 20:12

Těžká debata....

Těžko debatovat s někým, kdo si plete socialisty s komunisty.  První odmítají marxismus-lenismus z principu, druzí na něm postavili svoji politiku ... 

Studujte, Vladimíre Ondysi !

JardaB 28.6.2009 7:03

Re: Těžká debata....

Co Fierlinger.Také odmítal marxismus-leninismus z principu?

vladimír ondys 28.6.2009 9:55

Mýlíte se, život mě naučil

že všichni socani jsou především pokřivení zloději, vykutálení podvodníci a nenapravitelni násilníci, kteří nediskutují, ale přesvědčují o svém RaJi na zemi pro sebe s peklem pro ostatní. S nacionálními socany nemám zkušenost, internacionální mi dáali dost zabrat za totality a nyní ti oranžoví předvádí, jak lze udělat obyčejný gang z politické partaje!

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=640978 Rv

vladimír ondys 28.6.2009 9:59

Re: Mýlíte se, život mě naučil

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=640978

Vilda 28.6.2009 11:09

Re: Mýlíte se, život mě naučil

Jak lze udělat obyčejný gang z politické partaje! Tak tohle tesat do kamene!!R^