30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
KATO 23.11.2005 20:37

MALÉR SE NAZÝVÁ -

  KLAUSISMUS  dávám zapravdu autorovi,že už je ze strany  o  O D S   PŘEMOBILISOVÁNO......
  NAVÍC  - JÍT DO BOJE S TAKOVOU GENERALITOU
AeroKarel 23.11.2005 18:36

"Názorových proudů je u nich víc, "

Jo.
Černoprdelníci typu Karase,
gauneři typu Kalouska,
melouni typu Ambrozka,
a socani s pámbíčkem typu Svobody.
Opomenutým se omlouvám.
Co z toho chcete volit?
AeroKarel 23.11.2005 18:33

" nejlepší pro nás by bylo, kdyby po vzoru Německa po volbách vznikla velká koalice ODS a ČSSD."

Ale  h o v n o !
Ani těm Němcům to neprospěje.
A tady by to byla dost tragedie, byť menší než ČSSD + KSČM.
S ODS je alespoň naděje (ne jistota) na změny, zoufale nutné. Zdravotnictví, penze, daně, přezákonování, zadlužování namátkou.
Socani by to poslali totálně do kytek.
AeroKarel 23.11.2005 18:28

Jaroslave,

"navracení se k neregulovanému kapitalismu 19. století, "
Můžete tuto populární, leč zcela vylhanou tezi ilustrovat nějakým příkladem?
I ta naše nejkonzervativnější strana je socialistická až běda.
Ach, quatsch, říkala jedna Němkyně......
AeroKarel 23.11.2005 18:24

"Čauky Pražáci, vidláků je víc !!"

Není. A volit také nechodí. Z tohohle pršet nebude.
Hubble Bubble 23.11.2005 16:35

Lidovci přes 20 procent

A co volit lidovce? To ještě nikoho, kdo nemůže volit nevolitelnou ODS, nenapadlo? Názorových proudů je u nich víc, a nejsou to rozhodně výhradně konzervativní černoprdelníci.
Ivan Nový 23.11.2005 14:36

Braňte se!

Nic jiného vám nezbývá!
Vladimír 23.11.2005 14:35

Dík politologům!

Naše politická scéna je nemocná snad už od opadnutí euforie po volbách v roce 1992. A domnívám se, že naši politologové dělají vše proto, aby se neuzdravila! A tak kdykoliv se objeví snaha po instalování nějaké nové nezdiskreditované strany, politologové dělají možné i nemožné, aby nám nerozhodnutým vysvětlili, že vybudovat novou slušnou stranu je nemožné. Přitom je jasné, ža v příštích volbách dojde k dalšímu strašnému patu. Selský rozum / i když jsem graduovaný člověk/ mi říká, že nejlepší pro nás by bylo, kdyby  po vzoru Německa po volbách vznikla velká koalice ODS a ČSSD. Zatím je to utopie, ale kdyby většina "namočených" politických špiček vzdala své, a to do slova pouze své ambice a uvolnila místo novým tvářím, pak by ta velká koalice mohla fungovat. Určitě by to bylo za daného stavu naší politické scény když už ne nejlepší, tak alespoň nejméně špatné řešení. Když už naši politologové mají takový odpor ke vzniku nových politických subjektů, snad by alespoň mohli začít uvažovat o výše uvedené "utopii" a mohli by začít tím, že budou dávat našim zatímním leadrům za vzor špičkové politiky našich západních sousedů.
Hubble Bubble 23.11.2005 16:29

Re: Dík politologům!

Milý Vladimíre. Nejmenujete se náhodou Špidla? Co by taková "velká koalice" dělala? Snižovala nebo zvyšovala daně? Privatizovala nebo zestátňovala zdravotnictví? Snižovala nebo zvyšovala schodek rozpočtu? Rozpouštěla nebo federalizovala EU? No nejspíš by nedělala nic. Protože to je jediné, v čem by nebyla v konfliktu. Ale to by byla pravá katastrofa.
dragon 23.11.2005 14:18

proč humánně?

Ivan 23.11.2005 13:56

Bída pravice

ODS už na tom musí být hodně bídně. Nejlepší je ten diskusní příspěvek, který by chtěl omezit volební právo jen na některé (ideální by bylo, aby volili jenom tuneláři a privatizéři).
Doufám, že většina lidí už zjistila, že minulý režim KSČ (s komunismem nebo socialismem nemající vůbec nic společného) byl špatný, a že ovšem existuje jeden režim, který je ještě horší, a to je ten kapitalistický.
Veškeré bohatství společnosti vzniká prací. I oni velebení podnikatelé mají své bohatství jen díky tomu, že dostávají část výsledků práce jiných. Tento fakt nelze oddiskutovat. Auta v Mladé Boleslavi vyrábějí především dělníci na pásu podle návrhu inženýrů ve vývoji. Bez nich by se akcionáři mohli jít pást. Tento fakt se v myšlení lidí znovu prosadí, navzdory pokřiku různých placených slouhů.
Pet 23.11.2005 15:00

Re: Bída pravice

Je mi tě líto a zároveň ti závidím. Tak jednoduchej život musíš mít! Taky se mi udělalo špatně od žaludku. Chce se mi zvracet.
Všichni ti dělníci a konstruktéři by pochcípali hlady kdyby ty auta někdo nedokázal prodat a někdo profinancovat. A hlavně ty idiote, kdyby "nějaké akcionáře" nenapadlo ty auta vyrábět, popřípadě jejich výrobu udržet. Proč bysme nakonec nemoli jezdit v Daciích diď, ty komunistickej kreténe.
Jackie 23.11.2005 16:44

Re: Re: Bída pravice

Komunismus je ten nejhorší režim, stát je ten nejhorší hospodář ale já když tak o tom přemýšlím a vidím jak to chodí v tom kapitalizmu musím říct že to bylo za komanče asi lepší. Stát nám sice sebral všechny peníze ale zase nám je formou všeho bezplatného vrátil. Co dělaj kapitalisti , za všechno musí člověk platit a oni vydřiduši nehorázně bohatnou.
Přeji hezký den z Frankfurtu
Alfons 23.11.2005 17:35

Re: Re: Re: Bída pravice

Hojky Jackie. My čeští a moravští vidláci jsme na tom stejně jako frankfurťáci. Volíme komouše, to je naše spása. Pražáci ustrnuli u černoknížníků ODS.
Jaroslav 23.11.2005 12:22

Nesmyslné démonizování komunistů

Bohužel ten článeček je popletený od začátku až do konce. Současní komunisté nemohou kvůli poměrům v Evropě i ve světě, udělat žádný nedemokratický puč, jejich program tedy nemůže obalamumit lid, jako v roce 1946. Proto je dnešní KSČM "demokratickou stranou", jako např. KDU-ČSL, i kdyby se jí třeba i nechtělo. Program dnešní KSČM je v podstatě sociálně demokratický program, proto je naprosto přirozené, když obě strany budou spolupracovat. Rozhodně se jedná z programového hlediska o přirozenější spolupráci než spojení ČSSD s pravicovými stranami, jednou z ODS a podruhé s US či KDU-ČSL. I vzhledem k obrovské ofenzívě konzervativně-liberální pravice a jejich odbourávání zbytků sociálního státu v Evropě a navracení se k neregulovanému kapitalismu 19. století, je velmi důležité pro naší budoucnost, aby ČSSD a KSČM dosáhly ve volbách aspoň stejného výsledku, jako v roce 2002.         
kocour 23.11.2005 13:15

Re: Nesmyslné démonizování komunistů

Jo, a blázni jsou normální a zločinci bezúhonní, protože první jsou zavření v ústavech a druzí v kriminálech. Jediný, kdo je tady cvok, je Jaroslav, protože ten v ústavu ještě není. Ale možná ho jednou komunisti zavřou do toho kriminálu.
jakovy 23.11.2005 13:18

Re: Nesmyslné démonizování komunistů

Struma
Xawer I. 23.11.2005 13:21

Re: Nesmyslné démonizování komunistů

Tento vysledek by znamenal, ze podnikatele zenouci se za 'zhovadilim ziskem' (cituji s. Paroubka) jsou zde jen k ouskubavani zbytkem line a tupe populace zijici z soc. podpory. A z ceho tu podporu budete Jaroslave a vy vsichni 'socani' vyplacet ???? Preji vam vsem hezkou socialistickou budoucnost :-)
Alfons 23.11.2005 17:37

Re: Re: Nesmyslné démonizování komunistů

Xawere, střední třída je odjakživa největším nebezpečím pro vládnoucí třída. Tvůj osud je neradostný.
F. Čech 23.11.2005 10:49

Jediný článek proti antikomunismu po roce 1989 napsal předloni soudruh Klaus

Na to nikdy nezapomínejme když mluvíme o spolupráci určitých kruhů s komunisty!
J. Mach 23.11.2005 9:58

Pane Doležale,

že Havel je levičák a že jeho nenávist ke Klausovi je patologická, je známo už dostatečně dlouho, to jenom vy jste to nechtěl vidět a dost dlouho jste v tom i vy viděl něco jiného.
ferry 23.11.2005 9:40

Pane Doležale, trochu blbnete, trochu máte pravdu,

ale dnes by se mělo spíš lobovat pro zušlechtění toho chlívku, který, zdá se, nastavuje současná (stará, nastolená fašismem a komunismem) pravidla. Byl bych pro změnu volebního zákona. Ať mohou volit jen ti, kdo platí daně a nepobírají sociální dávky. Takto zvolený parlament a z toho vzešlá vláda by moly být imunní proti tlaku společenského logru a nemusely by mu nadbíhat.
Ivosa 23.11.2005 8:46

Pane Doležal

...a čemu myslíte, že ty Vaše "moudra" přispívají?  Jaké podvědomí u voličů posilují?
Nepomáhají spíše nahnad "vidláky" do náruče levicových stran?
jakovy 23.11.2005 13:04

Re: Pane Doležal

Ano  
Nejsem z Hlavního Města Prahy - du volit KSČM
Alfons 23.11.2005 17:32

Re: Re: Pane Doležal

Správně, my vidláci volime KSČM. Na dědině si nežijeme jako v Praze. Čauky Pražáci, vidláků je víc !!
jarda 23.11.2005 8:35

fiala

To sedí až na malou drobnost, cituji :" se začíná uplatňovat nový politický styl. Patří k němu ........ a dosti nezřízené hulvátství." nevím co je an tomto politickém stylu nového? 
karel 23.11.2005 8:33

Prima, už je to zase ten starý pan Doležal.

Já měl v poslední době pocit, že se v něm hnulo špatný svědomí a ona to byla zřejmě jen nějaká momentální indispozice. Takže vítejte na palubu pane Doležale. Tažení proto ODS a V.K. pokračuje.
xxx 23.11.2005 11:38

Re: Prima, už je to zase ten starý pan Doležal.

Jaká indispozice? Autor píše stále stejně. Jenom vy hned vidíte za vším útok. Není snad pravda, že byl Špidla k ODS vstřícnější a jeho vystupování nebylo autoritativní? Chtěl se prostě domluvit za každou cenu. Jeho slabosti zneužíval jak VK,tak ODS.S Paroubkem si ODS určitě nepomůže.Špidla nebyl člověk velikých slov,Paroubek ano. Na to spousta lidí slyší.Můžete je nazývat třeba idiotama,leč,je jich většina. Jestli se do voleb Parub neokouká a ODS z pudu sebezáchovy neprovede změny ve vedení,může počítat s jistou prohrou. Nejsem volič ODS, ale radost z toho, jak si ODS vede, také nemám.
Saša 23.11.2005 8:17

Kriminalisace politických odpůrců začala už dávno, pane Doležela. Dávno.

Začala tehdy, když Miloš Zeman udělal z Grosse ministra vnitra a pověřil ho též organisací vytváření mediálního obrazu ČSSD. Okamžitě se to projevilo, okamžitě. A protože ČSSD tehdy nekriminalisovala politiky KSČM, ale jen politiky ODS, pomohli komunisté socdemákům nyní krýt a kamuflovat práci policejního týmu Mlýn.
Příliš dlouho jste o tom pane Doležale mlčel, nebo dokonce tomu zločinnému spolčení svými umanutými novinovými komentáři napomáhal.
 
w0cz 23.11.2005 7:59

Vy si opravdu myslíte, že komunisté by se tady udrželi u moci 40 let, kdyby neměli

za zadkem svého velkého bratra? Spíš to vypadá, že se tady v dalších letech budou střídat buď ČSSD + komunisti nebo ODS + lidovci. Jedno plus je v tom, že lidovci přestanou (konečně ) dělat jazýček na vahách.