24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vládík 13.2.2006 22:50

Dobrý

(opravdu)
AeroKarel 13.2.2006 20:55

"Tak to prostě je."

Pravil socdem a marno argumentovat, že Gross si nasral na hlavu především svou nebetyčnou a. pitomostí, b. pocitem všemohoucnosti a nepostižitelnosti. Jinak totiž jeho výmluvy nazvat nelze, to bylo moc snad i na ty čtenáře Blesku.
A že příležitostí k lumpačení mají činitelé vládní strany podstatně více než opoziční lze také těžko okecat. A zvlášť vládní strany propagující a provozující rozhodování via úředníci spíš než via trh. Za ty napáchané průsery opravdu novináři nemohou, to už je opravdu nemožné  nevidět ........
Jiří K. 14.2.2006 10:54

No, ona ta Vámi milovaná ODS má příležitostí k lumpačení víc než dost.

Tak nějak zapomínáte, že ovládá spoustu magistrátů a prakticky všechny kraje a těmito místy protékají pěkné miliardy.
O korupci v těchto sférách si cvrlikají vrabci na střeše, za velmi vážnou ji označila (za nenávistné reakce Topolánka a ODS) bývalá nejvyšší státní zástupkyně ale v médiích se prakticky nic neděje.
Nebo si snad myslíte, že např. kolem městských bytů a domů v Ústí nad Labem je všechno v pořádku, že výběrová řízení na veřejné zakázky v těchto sférách probíhají naprosto čistě, průhledně a korektně?
 
Takže s Vámi souhlasím v tom, že za "napáchané  průsery (členy ČSSD) opravdu novináři nemohou", ovšem novináři opravdu mohou za to, že se prakticky nepíše a ani investigativně nepátrá po průserech těch hochů vpravo, zejména těch modrých.
Ani po těch současných, ani po dořešení těch starých - koho dnes v médiích například zajímá taková prkotina jako jsou miliardy a vraždy kolem LTO.
Jo, takhle kdyby se v těchto kauzách dala vykoupat alespoň trochu ČSSD, to bychom byli zavalení zase jednou mohutnou kampaní od rána do večera nejméně po celý kvartál!
 
Prostě taková MFD si holt dala socialistický závazek, že dopomůže ODS k vítězství ve volbách a jelikož zjistila, že král je ve skutečnosti nahý (a bez realizovatelného programu) tak se alespoň snaží věc zachránit nastavováním křivého zrcadla vůči ČSSD. Když už nemůže vytáhnout nahoru svého favorita, alespoň co nejvíce poškodí a zdiskredituje protivníka. 
A to je vše co za tím vězí.
podiveny 14.2.2006 20:44

Re: No, ona ta Vámi milovaná ODS má příležitostí k lumpačení víc než dost.

Svatá pravda, pane Jiří. Však oni krajští novináři stojí pěkně hezky v pozoru a v zákrytu před svými modrými hejtmany v duchu zásady Maul halten und weiter dienen. Klasický příklad Ústecký deník!
AeroKarel 13.2.2006 18:54

Jo, JiříKu,

máte v tom hokej. Nejvíc lidí (dají-li se tak nazývat) čte Blesk. O tom těžko tvrdit, že je zaměřen na nějakou stranu, vyjma strany blbů.
A že ostatní noviny, tedy vyjma levicové Halo a Oranžové Právo, nemlčí o bordelu a zlodějnách levice je snad normální, ne?
Ostatně, když měl průser ODSák, či ODSačka, psali o tom také.
Že je to méně často, za to noviny nemohou.
Jiří K. 13.2.2006 19:29

Hokej v tom máte Vy, letecký Karlíku.

Blesk nemohu moc hodnotit, neb ho nečtu ale s těmi ostatními novinami nemáte pravdu.
Že je to méně často, za to ty noviny vlastně mohou, neboť jejich investigativní činnost je zaměřena takřka výhtadně proti ČSSD, průsery ODSáků pro ně nejsou žádoucí a tak pokud se občas něco provalí samo, tak to za den, dva zmizí z očí, zatímco v případě ČSSD je to zpravidla kauza na týdny i měsíce.
Srovnejte např. intenzitu, s jakou se média zabývala bytem Grossovým nebo na druhé straně byty (a vilami) pánů Tlustého, Kalouska, Topolánka či Dalíka (a můžete to sečíst za všechny 4 tyto pány dohromady - stále je to v mediálním odrazu pouhý zlomek Grossovy aféry).
 
Je totiž rozdíl napsat něco jednou, dvakrát na stránce č. 4 či 17 a nebo věnoval se něčemu na titulních stranách měsíc prakticky den co den.
 
Tak to prostě je.
AeroKarel 13.2.2006 18:48

Doktore,

"pod podmínkou, že se firma oddělí od své mateřské společnosti a prokáže zajištěný odbyt pro své výrobky"
to jim pak ovšem klidně půjčí i banka.
 
Jiří K. 13.2.2006 14:39

Pan Doležal zapřahá kočár před koně.

Protože pokud by byl alespoň trochu soudný, musel by uznat, že prakticky žádná vládní publicistika by nemusela existovat, kdyby média všeho druhu u nás nebyla zaměřena nekorektně vpravo a to prakticky po celou historii ČR.
Protože dříve než vládní publicistika tu bylo nejprve patnáctileté mediální působení proti levici obecně a ČSSD (jakožto pro možnost vlády pravice nejnebezpečnějšímu subjektu levicového spektra) a jejím představitelům (viz hony na Zemana, Kavana, nyní Paroubka) zvláště, po roce 1998 pouze modifikované v tom, že dosavadní podpora pravicových vlád a kritika levicové opozice byla nahrazena kritikou levicových (či levicí vedených) vlád a všemožnou podporou otřesené pravicové opozice.
Dokonce se dá říci, že média mnohdy z velké části suplovala nečinnou a neschopnou opozici.
 
Zeman na tento stav reagoval urážkami, Špidla s Grossem prakticky nijak a Paroubek se správně snaží tuto "úchylku" poněkud zmírnit alespoň tou v článku kritizovanou vládní publicistiku - jinak by se totiž jejich názory, stanoviska a reakce na mnohdy zjevné nepravdy a manipulace do médií prostě nedostaly.
A že je toho uvádět na pravou míru opravdu hodně - jak toho aktuálního, tak ty dlouhá léta opakované nepravdy, manipulace a pomluvy.
 
Jenom by měl pan Paroubek trochu opisovat od ODS a více využívat metody jako je např. pečlivý monitoring médií a požadování nápravy buď přímo stížnostmi příslušným mediálním radám (viz. např. pokuta, kterou ČT v minulosti na základě stížnosti dostala za satirický pořad, který dle názoru ODS příliš kritizoval a zesměšňoval Klause) nebo na výstřelky upozorňovat a nápravu požadovat alespoň ve spřízněných médiích a serverech (pro ODS viz. Virtually, Česká média a pod.).
 
PS.: Vám se například pane Doležale nezdá, že veřejnoprávní ČRo 1 Radiožurnál je v posledních dnech a týdnech dokonalou PR agenturou protirathovského zdravotnického odboje?
míša mýval 13.2.2006 16:21

jojo, hlavně Rudé Právo

... a Haló noviny, ty přímo dští oheň a síru na levici. Jsou holt noviny levicové a noviny pravicové. No a pak je bulvár a tomu jde jenom o kšeft, ten metá lejna na všechny strany
Jiří K. 13.2.2006 16:45

Kolikpak lidí čte ty Haló noviny?

Rozhodující jsou ta nejsledovaněší média - televize, rozhlas, z novin např. LN, MFD, deníky Bohemia.
 
Zkrátka většina je nekorektně vpravo.
míša mýval 13.2.2006 17:39

noviny čte tolik lidí, kolik si je koupí

Pokud píšou voloviny, čte je jenom pár volů. Ostatné Rudé, nyní Oranžové Právo čte lidí dost. Na druhé straně je pravda že inteligence čte spíš pravicové deníky a ti ostatní Blesk a Právo. Mluvím z vlastní zkušenosti, pokud se seznámím s někým novým, podívám se za jaký tisk vyhazuje peníze. Zatím mi to vychází. Co se týče ČT, to je jiná, tu musíme platit ať chceme nebo ne a její servilita k Paroubkovi a jeho kamarádu Havlovi je pověstná zejména od Velké prosincové televizní revoluce.
Jiří K. 13.2.2006 19:08

Míšo, asi sledujeme každý jinou ČT.

V té co mám naladěnu z vysílače Kleť žádnou servilitu vůči Paroubkovi nevidím, ba naopak se mi jeví spíše jako zaujatá proti němu. A to buď přímo prvoplánově jak to dělal Šíma nebo více či méně skrytěji, např. výběrem témat o čem se mluví a diskutuje nebo naopak o čem se nemluví a nediskutuje. Z čeko budeme dělat kauzu a z čeho nebudeme.
 
Nebo se vám snad jeví jako servilita, že vůbec informují o jeho činnosti (je to vysoký ústavní činitel, tak ho nelze pominout) a nenadávají mu při tom v každé druhé větě, jak je tomu zvykem ve zdejším modrém kurníku?
 
PS.: Servilita k Paroubkovi od Velké TV revoluce? Fakt? Jak se to projevuje?
míša mýval 13.2.2006 21:15

jsi zvyklý na trochu jinou televizi

Od té doby, co odešel Zelenka a Balážová je televize odporně kapitalistická. Asi by sis měl naladit TV Belarus
watabi 13.2.2006 23:12

Re: Míšo, asi sledujeme každý jinou ČT.

Taky chytám z Kletě, ale asi jinou televizi. Jestli jako projev neservility vůči Paroubkovi vidíte to, že ČT vynesla odposlechy ctihodného pana Mareše, tak to už by fakt bylo příliš, kdyby o tom pomlčela :))
jb 14.2.2006 15:49

Re: noviny čte tolik lidí, kolik si je koupí

Mývale, jsi skutečný mýval. Inteligentní člověk už leta necpe peníze do obskurních českých mutací německých novin okresního formátu jako jsou MFDnes, Lidové noviny, deníky Bohemia atd.A pokud do nich nahlédne na webu, pak jen pro informaci o zaručeně blbém názoru. Ale tebe typuji na Blesk každý den.
Seeker 15.2.2006 16:31

Re: Re: noviny čte tolik lidí, kolik si je koupí

A mohl byste, Vaše osvícenosti, laskavě sdělit plebejcům, které z tiskovin státního či přímo státnického formátu používáte k obveselení mysli Vy?
janoryna 13.2.2006 13:53

nemohoucnost levicové vlády dokazuje,

že přejímá a kopíruje program pravice, na př. snižování daní, teď i plošné přídavky, placení za nemocnice atd. 
Doktor 13.2.2006 17:27

Re: nemohoucnost levicové vlády dokazuje,

ČSSD může těžko přebírat program pravice (ODS) protože ODS tak někaj žádný program nemá. Resp. to čemu říká program mění cca 1x týdně, takže nikdo neví, co vlastně platí. Viz pan Tlustý a rovná daň. Dle mého soudu, ji minulý týden odpískal. Nebo ne?
Žulový Aston 13.2.2006 12:14

Hercule Poirot

Chyby ve faktech i v pravopisu, obsahově článek na úrovni..........ubývajících buněk šedé kůry mozkové....
Douša Josef 13.2.2006 10:54

Chyba autore!

Větu:"Tato vážná obvinění jsou však z mého pohledu způsobena pouze autorovým naprostým amatérismem, neznalostí problematiky, nedostatkem novinářské etiky a osobní nenávistí k sociální demokracii..." je třeba doplnit"....a v dresu ODS na podporu jejího vítězství ve volbách!"
kpt 13.2.2006 10:49

pěkné - trefné

Fajn díky
satan 13.2.2006 8:53

ZPÁTKY DO ŠKOLY!!!

Vážený pane politoloku, Loď mrtvých nenapsal Edgar Allan, ale B. Traven. Čest jejich památce!
tojefuk 13.2.2006 10:31

Re: ZPÁTKY DO ŠKOLY!!!

pokud je mi známo, nikdo nezná pravé jméno B.Travena! Takže B.T. může být Poe stejně jako Neruda. Pokud mi nějaký objev v této věci unikl, omlouvám se a prosím o poučení. Děkuji!
raptor 13.2.2006 22:07

B. Traven prokazatelně zemřel v roce 1969,

a předpokládá se, že skutečné jméno tohoto autora, který se odmítl představit literárnímu světu, znělo Hal Croves.
Mirek Šejna 13.2.2006 8:16

Doležale,

ještě byste měl napsat cosi o "Příručce pro začínajícího hradního publicistu". Dnes si totiž i prezident Klaus dovolil takovou "drzost", že reaguje na článek v MF-Dnes. Dokonce si dovolil mluvit o manipulaci ze strany MF-Dnes. Nebo je to snad tak, že Paroubek se ohradit proti lžím nesmí, zatímco prezident může?
Ladislav N. 13.2.2006 12:58

Pane Šejno, kde jste se flákal, když tady Zaorálek publikoval KRAVINY?

Ty jsou zřejmě "pod vaší rozlišovací schopností"...(?!)
Mirek Šejna 13.2.2006 7:59

Miloš Zeman pro sobotní LN:

Kdybych byl Bohumilem Doležalem, tak bych trpěl jako zvíře, protože to je bývalý místopředseda liberálnědemokratické strany, která, jak známo, zkrachovala. Místopředseda zkrachovalé strany musí trpět jako zvíře, protože strana je podnik svého druhu a ten, kdo dovede podnik ke krachu, je idiot. Nicméně Bohumil Doležal si to tak nějak zatím neuvědomuje.
Douša Josef 13.2.2006 10:50

Re: Miloš Zeman pro sobotní LN:

Ano, současná vláda je vládou Idiotů, neboť tuto zemi vede neomylně ke krachu!
Doktor 13.2.2006 17:30

Re: Re: Miloš Zeman pro sobotní LN:

Čehož je pětiprocentní hospodářský růst, růst reálných mezd a poprvé v historii přebytková obchodní bilance, navíc při posilující měně, zcela nezvratným důkazem!
míša mýval 13.2.2006 16:18

ODS přivedla tuto zemi na kraj propasti...

a tvá milovaná ČSSD udělala rozhodný krok vpřed. Jak trpí Jandák, coby bývalý kandidát za Sládkovce? Nebo Rath, kterému v ODS pšenka nekvetla? A co celé zkrachovalé OH? Neboj, správná svině se ke korytu vždycky protlačí