17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mik 22.11.2006 22:44

Re: Kompromis vedoucí do pekla, tak vnímám kongres ODS

souhlas

pertinax 22.11.2006 20:54

Re: Politologie je věda

Milý Richarde. Na všechna Vaše "proč?" je jediná odpověď. Mají za to peníze.

Jirka 22.11.2006 19:23

Re: Chci vidět příští volební kampaň ODS

Tak mám pocit, že  Velkému manipulátorovi vychází tajné přání obnovy "oposmlouvy" v jiném hávu. Po velkém vítězství p. Béma dochází jasně k posílení vztahů se socany ( viz jejich kotrmelec v názorech na volbu starosty Prahy 5) a vzpomínám na poznámku zder asi před dvěma týdny" největším  úkolem  bude vysvětlit všem, že to opouštění programů a postojů je pro jejich dobro" .. nebo tak nějak v tom smyslu. Docela mne pobavila první zmínka o tom, že jsme ze zahraničí nabádáni, abychom urychlili instalaci vlády, že to začíná přinášet problémy. Nebo je to jen náhoda v načasování?

Eva Hrindová 22.11.2006 18:41

Re: Politologie je věda

Milý Richarde, máte pravdu v tom, že pan Topolánek ponese plnou zodpovědnost. Bohužel ale důsledky poneseme všichni . včetně Vás. Můžeme věci vidět jinak než pan Topolánek - jde i o můj život. A můžu říkat nahlas, že se mi jeho konání nelíbí - mám strach o svou budoucnost. Do ODS jsem vložila tolik energie a teď se jen dívám, jak se to všechno ztrácí a uniká mi to mezi prsty. Může mi to být líto? Důvěra se těžko a dlouho buduje - celým tím obdobím jsem si s ODS prošla. Důvěra se ale velice rychle dá ztratit - obávám se, že se to teď stalo...

Richard 22.11.2006 18:31

Politologie je věda

Když se tak probírám úvahami (nejen) pana Doležala, ptám se, co vlastně tihle lidé sledují. Jejich komentáře k dění bývají po uplynutí jediného týdne k smíchu, z jejich prognóz ať pozitivních či negativních se naplnilo nejvýš deset procent. Proč tedy zaplňují stránky novin a diskovou paměť na internetu, proč kradou drahý televizní čas? Měli by nám to sdělit a měli by se z toho zodpovídat.

K Doležalovu článku lze říci jen tolik: Topolánek vidí věci mnohem realističtěji a přesněji než všichni komentátoři i politologové dohromady. Naštěstí si do toho od nich nenechá žvanit. Když mu to nevyjde, ponese všechny důsledky. Na rozdíl od nich.

AeroKarel 22.11.2006 18:01

Re: Jen tak na okraj

A potřebuje ji, "politologu"?

AeroKarel 22.11.2006 17:59

Re: Vždy svůj B. Doležal.

Asi vám dělá trochu problémy porozumět psanému textu. Nic podobného tam nestojí.

AeroKarel 22.11.2006 17:55

"zastavit plíživou degeneraci naší svobody, nastartovanou Paroubkem, nikoli Grossem "

Pravda, Paroubek se činí skoro jako Kléma, ale Grossík také není bez viny. Za jeho ministrování začala policie upadat a starat se o politické protivníky a za jeho ostudného premiérování to pokračovalo.

AeroKarel 22.11.2006 17:51

Re: Re: Aby zamezili dalšímu zbídačování již tak obíraných občanů a rozkrádání zbytků národního jmění.

Osel je docela užitečné a chytré zvíře ........ Ale to ve srovnání s gerontosaurem skoro každé!

janoryna 22.11.2006 17:04

pan doležal propadl maloměšťáckému fatalismu.

V těžkých chvílích hlásá straně nepžátelské kapitulantské názory. měl by si vzít příklad z dopisu 300 (pragováků ) věrných členů strany ODS.

LV 22.11.2006 16:16

Re: Pane

každá společnost se dělí na ty, kdo pobírají všeliké platby od státu, příspěvky na to či ono, dávky a přídavky; jsou zvýhodňováni tak a onak... a pak na ty, kteří to vše platí. Jestliže počet podporovaných a míra jejich požadavků přesáhnou možnosti plátců, co se asi stane. Jsou možné dva scénáře: 1) sebrat těm, co dosud platili ještě víc, 2) zadlužit se. Nebo kombinace obojího. Přitom přidusit státní šikanou ty obírané, aby moc neremcali, neb oni nás stejně volit nebudou. Asi jako okřiknout toho, kdo by chtěl nějakým pokřikováním rušit kapelu, co tak pěkně hraje na palubě Titanicu...

Ti, kteří to vše platí jsou lidé, kteří dohlédnou dál a vědí, že dluh se dříve či později MUSÍ zaplatit. Že dlouho odkládaná oprava domu vyjde jednou mnohokrát dráž. Denně počítají a proto jim žádný ekonom z RaJe nevysvětlí, že státní dluh se neplatí. Bojí se. O své děti a jejich životní úroveň. Bojí se a remcají proti hospodaření ničícímu ekonomiku země. Tak jako zděšený majitel domu proti násilím dosazeným nájemníkům, kteří pálí v bytě oheň a devastují společné prostory domu svým odpadem. A nenechají se vystrnadit! Prý kohosi chrání...

Ladislav N. 22.11.2006 16:04

Re: Aby zamezili dalšímu zbídačování již tak obíraných občanů a rozkrádání zbytků národního jmění.

Gerontosaurus rudolící - Ještě větší osel, než se původně zdálo...

gerontusinza 22.11.2006 15:43

Pane LV, Re: velký krok kupředu

Zaměňujete důsledek a příčinu. "Vlna odporu až nenávisti k levici, vyvolaná Paroubkem a jeho bezskrupulosní, silovou politikou diktátu s KSČM vynesla ODS na vrchol. I lidé, co měli lecjakou výhradu k této straně zatnuli zuby a volili ji, jako záruku proti novému Únoru. "

Vlna nenávisti z ODS a jejich vyhrožování sockám a nemohoucím, naopak vedlo k tomu, že se k volbám doplazili i invalidi bez nohou. Aby zamezili dalšímu zbídačování již tak obíraných občanů a rozkrádání zbytků národního jmění. Jinak ale jak dáte Paroubkovi 3 pokus, mám za to, že jeho vláda projde. takže do toho.!

gerontusinza 22.11.2006 15:36

Pane Doležale, dnes jsem se u vašeho hodnocení situace prvně zasmál.

Nepříjemné je jen to, že sarkasticky. Prvně po dlouhé době vaše náhledy vykazovaly jistou realitu a nikoli jen vaše vnitřní (silně subjektivní) názory a dojmy. Ale i tak to vykazuje jisté zlepšení vaši diagnozy ve vztahu k současné politické scéně. Takže hezký den bez nadávání.;-P

Otakar 22.11.2006 15:36

Vždy svůj B. Doležal.

Dá se říci, že je úplně jedno o čem píše, ale vždy neopomene zahrát svoji špinavou sudeťáckou a protičeskou písničku.  Tentokrát zase neopomněl dát k lepšímu, že vznik ČSR byl jaksi nezasloužený a jak z toho vyplývá bylo by asi českému národu lépe v lůně Německé říše v jakékoli podobě. Je vidět, že jej česká samostatnost dost mrzí a dává to kde může najevo, však jeho chlebodárci jej neopomněli vyznamenat německým vyznamenáním, však mají za co, i my bychom měli páně Doležala nějak ohodnotit a v žádném případě na něj nezapomenout.

LV 22.11.2006 15:10

velký krok kupředu

Byl kdysi vtip, o Husákovi a normalizaci. V něm stálo zhruba to, že strana a společnost stála v roce 1968 na kraji propasti. Za Husákova vedení se zkonsolidovala a udělala velký krok kupředu... Bojím se že nakročeno má i ODS. Vlna odporu až nenávisti k levici, vyvolaná Paroubkem a jeho bezskrupulosní, silovou politikou diktátu s KSČM vynesla ODS na vrchol. I lidé, co měli lecjakou výhradu k této straně zatnuli zuby a volili ji, jako záruku proti novému Únoru.

Teď to z politických stran zavání kompromisem a z lidu zhnusením. Neb i prostší volič začíná tušit, že reformy půjdou... ano, tam. Že budou kosmetické změny a hraní si se slovíčky. Změny o čtvrt procentního bodu a vydávání to za Velké Vítězství. A příprava další volební kampaně, kydání hnoje, rozdávání z cizího... Fuj.

Jedinou omluvou pro širokou koalici je provedení opravdových DRAKONICKÝCH reforem. Dzurindova typu. Jestli Topolánek vymámí nějakou takovou dohodu (písemně, neboť jsou lidé, kterým se nedá věřit ani pozdrav), pak to lidé možná s mumláním skousnou. Ale já si stejně myslím, že nejčistší by byl 3. pokus a NOVÉ VOLBY!!!

Malý Aston 22.11.2006 14:49

Re: Základní myšlenky a postřehy kolem kongresu a politiky ODS shledávám správnými.

Jako pravicový volič jsem rozčarován.Nevolil jsem Topolánka ani Béma ale zatím jedinou pravicovou stranu,která je k mání.Místo toho,zda s Paroubkem nebo bez Paroubka měl kongres řešit,co udělá ODS aby získala na svou stranu ty voliče,kteří volili ČSSD a dnes již znají,že volili Filipa.O co jde Topolánkovi,Bémovi? O koryta?Kdo je pověřil nesmyslem,že se politici musí vždy domluvit?Není to pravda,kdyby to byla pravda nejsou nutné žádné volby a postačí dětská říkanka."Dneska já,zítra ty" Proč se bojí třetího pokusu? Já se nebojím,vyhrají komančové a socáci no a co? Stát již všechno prodal na zalepení děr v rozpočtu,ti co platí daně je platit nebudou a na dluhy se nedá pořád žít. Chtějí občané komouše? Mají je mít.Jsem proti jednání ODS + (ČSSD+KSČM).

důchodce 22.11.2006 14:46

Re: Jen tak na okraj

Pane Kára, co jsou to za výrazy? Necítím se ani gaunerem, ani idiotem. Mohu si to myslet o Vás!

Ladislav N. 22.11.2006 13:33

Základní myšlenky a postřehy kolem kongresu a politiky ODS shledávám správnými.

Opakovat cokoli, co by připomnělo "opoziční smlouvu" Klase a Zemana, je cestou ODS do pekel, pokud se volby neuskuteční v nejkratším možném termínu (1. pololetí 2007).

Ladislav N. 22.11.2006 13:30

Re: doktor

Zásady převtělené do zákonů, které nám představuje ČSSD + KSČM, jsou horším okrádáním občanů, než které umožňuje "kapitalismus a svoboda" jakkoli překroucená postkomunistickou praxí.

Wabi 22.11.2006 13:17

Re: Re: Proč pan Doležel mlčí o Francovi?

A k velké radosti ostatních!!;-D

Jára Kára 22.11.2006 13:14

Jen tak na okraj

Stoprocentně bych se pod rozbor pana Doležela podepsal (jen mi tam ještě chybí rozsáhlejší zmínka o projevu Pavla Béma - mimořádně ubohé, samolibé a demagogické vystoupení) ! Strašit za tohoto rozložení sil vládou ČSSD a KSČM může skutečně jenom gauner nebo idiot ! Chce snad někdo normální tvrdit, že by taková vláda doslal důvěru poslanců KDU-ČSL nebo Strany zelených ?!

Štváč 22.11.2006 13:08

správně p. Doležal

Naprost přesné hodnocení zbabělé plitiky ODS v době, kdy Paroubek a spol. "klečí na kolenou". Škoda. Zvlášť přesné je hodnocení zásadových lidí/ Němcová atd./  za ty špatné a kapitulanty /Bém atd./ za ty odvážné. Ano i tak hodnotil Klaus svou "odvážnou" roli před r. 89 a nezapomněl nasadit psí hlavu lidem v disentu na který neměl. A tak se opakují české dějiny už pár let.

eTony 22.11.2006 13:07

Re: Re: politologu Doležale,

rozebíráte nesmysl, nikde jsem proti sobě nepostavil kapitalismus a svobodu. Kapitalismus není jen svoboda na ekonomické úrovni, ta svoboda je jeho součástí. Kapitalismus = svoboda, spravedlnost a mír.

jeff 22.11.2006 13:01

Re: Proč pan Doležel mlčí o Francovi?

bohužel  na kongresu takových delegátů jako pan Franc, Klas nebo paní Němcová  bylo velmi málo. K velké škodě ODS a jejich voličů

doktor 22.11.2006 12:56

Tibie,

za výrok "Sociální dávky a podpory jsou vyšší,než průměrný plat..." byste zasloužila kopanec do tibie (pardon: do brňavky), abyste se probudila. Vřele Vám nebo členům Vaší rodiny přeji žít z našich nadměrných  sociálních dávek. Údajný politolog Doležal napsal, že heslem ODS je "kapitalismus a svoboda"¨, a že to připomíná hesla francouzské revoluce "liberté, egalité, fraternité". Protože dějiny jistě zná, nemýlí se z hlouposti, ale záměrně. Kapitalismus, jak tady na Psu jeho představitelé soustavně vyjevují, je v české polistopadové podobě jen svoboda nemorálně se obohacovat na úkor těch méně neomalených a méně drzých. Kde je egalité a fraternité? Ale to byla 60 let před Marxem snad komunistická hesla! Ty přece nepotřebujeme, že? Proto se raději u nás žereme navzájem.

jeff 22.11.2006 12:47

je to zoufalé,

ale v celém Doležalově článku není nic, co by neodpovídalao realitě. Bohužel. Sešívat s Paroubkovou ČSSD a černými vyděrači "reformní vládu" a ještě ji dát idiotský název vláda národního dialogu a českého předsednictví  EU může v pravicové straně jen politický šílenec nebo ten, kdo chce takovou stranu zesměšnit. Kongres byl od toho aby tomu zabránil. Nezabránil a ODS ponese důsledky v podobě masivního odlivu (nejen pravicových) voličů.  Část přejde k zeleným (pokud bude Bursík působit celkem konsistentně) a pro velkou část se stanou volby na dlouhou dobu zbytečnou veteší.

dulcibelka 22.11.2006 12:46

"Je málo povzbudivé,

 že pan předseda považuje své kolegy z PS za takový dobytek."

No a co?! Není sám! 

Malý Aston 22.11.2006 12:16

Re: Přání otcem myšlenky

V podstatě s Vámi souhlasím.Ale je tady jeden problém,občané voliči.Mají skutečně občané zájem o nějaké reformy?Mám dojem,že namají,všem to nějak vyhovuje.Ti co nemají jsou rádi na sociálce,ti co mají na politiku kašlou,starají se o to své aby mohli mít ještě více nebo aspoň stejně. Doposud žádná politická strana nepředložila jasný program pro všechny,že bude lépe.Levice láká na placení všeho a všem ale nemá program kde na to vzít a pravice láká občany na reformy ale neříká,kdo se bude mít lépe.Na státotvorné řečičky,na zvyšování dluhu státu obyčejný občan kašle,to není jeho současná priorita.U převážné části obyvatel je priorita přežít,zaplatit všechny šeky a zajistit vzdělání svých dětí.ODS předložila své daňové kolečko a tím to končí.Žádná čísla,kolik ministerských úředníků končí,žádná čísla o snížení dalších úředníků na Krajích,okresech,žádné čísla,když se ušetří na státní těžkopádné administrativě,zbude tolik a tolik miliard a ty půjdou na zdravotnictví nebo na důchody.A tak má navrh levice,ta žádná čísla nepotřebuje jen heslo,občané všechno bude zadarmo. Proč se kongres hádal o Paroubkovi,proč neřešil proč nemá 150 poslanců?Jsem pravicový volič,nemám rád komanče a socáky,vždy jsem volil pravici a volit ji budu,ale strany pravicové tady nejsou jen od toho urvat nějaká koryta ale realizovat srozumitelnou politiku pro všechny rozumné občany. V ODS není politik ekonom,který by měl cíl a byl ho schopen srozumitelně vysvětlit všem občanům.

M. Zima 22.11.2006 12:15

S tou "druhou věcí" se

bohužel mýlíte. Pravidla jsou dokonce tou první věcí. A jestliže Češi holdují idiotům, kteří postavili špatná pravidla, musí za to platit. Tato pravidla byla zmršena jak účelově, tak  i z blbosti. U některých lidí kLaus, Jičínský, Rychetský, Parkanová, ... se nechá docela spolehlivě zjistit hranice mezi těmito dvěma příčinami dnešní mizerie.

Ale nejdůležitější je, že veřejnoprávní media mají zjištění této hranice v pracovní náplni. A dovedete si představit, že by se ČT kLause skutečně kriticky zeptala na některé ze spousty kLausových selhání, nebo, když před nimi uteče, udělala o něm skutečně kritický pořad?