29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Hlas pro Izrael

Valné shromáždění OSN vyslovilo, jak se ostatně očekávalo, drtivou většinou hlasů souhlas s tím, aby Palestina získala status nečlenského pozorovatelského státu. Může se tedy účastnit v mezinárodních organizacích, jako je např. Mezinárodní trestní soud v Haagu, a Izraeli tam zatápět. Podobný statut měl do roku 2004 Vatikán a do svého vstupu do OSN i Švýcarsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Písařík 11.12.2012 3:45

Přístup EU k Palestině chválím.

Jen se podívejte, co všechno udělali pro takovou Francii a Italii, cpou se i do Španělska, až tam lítají vlaky do povětří. Není rozumnější jim předvést, že doma mohou taky v míru žít, že nemusí skákat na náměstích s kalašnikovy v ruce, ale že ty ruce mají k práci. A hlavně přestat do nich cpát stále větší peníze. Takoví naši Cikáni jsou skvělým příkladem, už slovo práce neznají.

P. Zelenka 10.12.2012 21:17

Černá nebo bílá?

Tak sakra kdo je ten hodný a kdo ten zlý?

Ani ten souboj Batman versus Robin není dost jasný. :-)

J. Boleslav 10.12.2012 17:58

Výborný článek, naprostý souhlas

R. Brzák 10.12.2012 14:31

Palestinci jseou jen nevinné oběti. Hamás pálí rakety. Ale zkusme to vzít teoreticky z druhé strany: za předpokladu,že by Izrael neměl za zadkem USA,jak by se asi zachoval,kdyby dejme tomu takový Egypt překročil hranice,začal bourat židovské atd..

K Vaší "otázce" - pokud by takový Egypt nikdy nevyhlásil válku svému Izraelskému sousedu, odrazil by ale několikrát Izraelský útok koordinovaný s útokem ze Súdánu, Lybie a Saudské Arabie, navíc by po dobu desítek let strpěl bombardování svého území z Židy obývaných enkláv podél Suezského průplavu raketami mnoha druhů a účinnosti, pokud by navíc Izrael pravidelně diplomaticky vyhrožoval Egypt jeho úplným zničením, pak by Vaše srovnání možná mělo smysl.

R. Brzák 10.12.2012 14:32

Re: Palestinci jseou jen nevinné oběti. Hamás pálí rakety. Ale zkusme to vzít teoreticky z druhé strany: za předpokladu,že by Izrael neměl za zadkem USA,jak by se asi zachoval,kdyby dejme tomu takový Egypt překročil hranice,začal bourat židovské atd.

samozřejmě - ...vyhrožoval Egyptu...

B. Hamal 10.12.2012 12:40

Mohlo to být bez mnichovanské ostudy

Jedinou cestou k míru jsou přímá jednání Palestiny s Izraelem, prohlásila americká šéfka diplomacie po hlasování OSN. Totéž shodou okolností říká i česká vláda a média. Škoda, že tenkrát nenapadlo  západní mocnosti něco podobného. Kdyby jako jedinou cestu k míru doporučily přímá jednání, místo Mnichova mohli Beneš a Hitler u piva dojít jednoduše k mírovému řešení, které by nanejvýš uspokojilo obě strany.

J. Jurax 10.12.2012 17:37

Re: Mohlo to být bez mnichovanské ostudy

místo Mnichova mohli Beneš a Hitler u piva dojít jednoduše k mírovému řešení, které by nanejvýš uspokojilo obě strany. ... no, buď to myslíte jako vtip, pak je po mém soudu celkem nepovedený, je-li to myšleno ironicky, pak nějak nechápu ...

Pakliže to ale myslíte vážně, pak jste pozoruhodně nedotčený historickými znalostmi o oné době a pedagog, jenž Vás měl naučit dějepis, hanebně selhal ...

V. Kraus 10.12.2012 11:44

Historickou paralelu

mezi vývojem v českých zemích a blízkým východem používají občas i sudetští Němci. Ti sami sebe přirovnávají k palestinským Arabům a Česko zas přirovnávají k Izraeli. (Přece se nebudou  přirovnávat k Židům - no fuj!) Před lety byl v jednom jejich periodiku článek s touto analogií zakončen větou. "Tak jako musela izraelská vláda zasednout za jednací stůl s Jásirem Arafatem, tak bude jednou muset česká vláda zasednout za jednací stůl s představiteli sudetských Němců!"  

M. Hoblík 10.12.2012 11:02

Proti nehlasovala Česká republika,

proti hlasoval nějaký nečech!

H. Lukešová 10.12.2012 11:21

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Aha, takže Vy rozhodujete kdo je a kdo není Čech. Takže správný Čech slepě podporuje palestinské Araby. To jste vy demokrati, kdo nesouhlasí s palestinským terorem musí být zničen.

S. Robin 10.12.2012 11:32

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Na ty slepé výkřiky pí Lukešové jsem se těšil... :D Pane Hoblík,přece každý,kdo si dovolí mít jiný názor,než má dle dnešních měřítek mít,je muslimský terorista,podporující hamás,uctívá Aláha a pod šaty nosí dynamit. Ještě k tomu volí komunisty a hlásá na všechny strany palestinskou propagandu... :D Pí Lukešová prostě nemá ve své moci akceptovat názor,byť založený na faktech,který se neslučuje s jejím.

H. Lukešová 10.12.2012 12:37

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Jaká "fakta" pane Robine? Že jsou Izraelci špatní, zvrácení ze své podstaty a Palestinci nevinné oběti, kteří odtřelují Izrael právem. Nevadí mi Váš názor, ani pana Hoblíka, jen mám právo (zatím, možné se situace změní), napsat, co si o tom myslím. To jste holt vy demokrati, potírat jiné než propalestinské názory.

S. Robin 10.12.2012 13:06

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Jestliže si přečtu Vaše předchozí komenty k podobným tématům,tak Vám jiné názory očividně hodně vadí... :D

Palestinci jseou jen nevinné oběti. Hamás pálí rakety. Ale zkusme to vzít teoreticky z druhé strany: za předpokladu,že by Izrael neměl za zadkem USA,jak by se asi zachoval,kdyby dejme tomu takový Egypt překročil hranice,začal bourat židovské osady,vyhánět jejich obyvatelé a na jejich místě stavěl své? Myslíte si,že by se nebránili? :D

R. Brzák 10.12.2012 14:29

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Pane Robin,

na co však reagujete nyní - copak souhlasíte s tím, že jenom nečech může nehlasovat pro jednostranné kroky palestinských Arabů, kterými popírají dohody, jež podepsaly tuším v Norsku? To je zjevně tématem, na které reaguje paní Lukešová. Zkuste oponovat, argumentovat, nikoliv napadat.

K Vaší "otázce" - pokud by takový Egypt nikdy nevyhlásil válku svému Izraelskému sousedu, odrazil by ale několikrát Izraelský útok koordinovaný s útokem ze Súdánu, Lybie a Saudské Arabie, navíc by po dobu desítek let strpěl bombardování svého území z Židy obývaných enkláv podél Suezského průplavu raketami mnoha druhů a účinnosti, pokud by navíc Izrael pravidelně diplomaticky vyhrožoval Egypt jeho úplným zničením, pak by Vaše srovnání možná mělo smysl.

S. Robin 10.12.2012 15:20

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Pane Brzák,prosím zkuste svůj komentář formulovat tak,aby měl hlavu a patu.Zkusíme to znovu - bránil by se Izrael,kdyby jej cizí stát (či organizace) napadla formou bourání osad,vyhánění obyvatel atd?

R. Brzák 10.12.2012 16:45

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

Ale ovšem, samozřejmě že by se bránil - vždyť se brání. Je to totiž stát, který je za dobu své existence neustále napadán, nejen státy ve svém okolí, ale také palestinskými araby, kteří ze dvou různých enkláv, ve kterých jsou svými bratry ve víře donuceni přežívat po stejná desetiletí, jako je napadán Izrael, vedou v podstatě občanskou válku se státem, který mohl býti demokraticky i jejich.

Vy totiž pane Robin zaměňujete příčiny a následky, neuvažujete, že bourání obydlí v ochranném pásmu kolem Izraele je následkem nemožnosti spolehnout se na to, že Hamás nebo Fatah nebo Hisballáh dodrží dohody o neútočení. Také si neuvědomujete, že vyhnání Arabů z Palestiny mají na svědomí jejich arabští a muslimští bratří, na jejichž výzvu spojenou se slibem možnosti vrátit se a zabrat pozůstatky po obydlích do moře zahnaných Židů právě předkové dnešních nešťastníků z Gazy a Západního břehu reflektovaly odchodem či se připojili v boji proti nově vznikajícímu státu Izrael. Přičemž naprosto odmítli možnost založit si ve stejné době svůj vlastní stát, a to na územích, která jsou z historického hlediska jejich maximálně stejně tolik, jako Židů.

Ještě k tomu bourání - ono ochranné pásmo je mnohem lepší alternativa, než by bylo logické jednání kteréhokoliv napadaného státu - za každou jednu arabskou raketu zaslanou na Izrael deset raket, samozřejmě nejlepších, jaké jsou Izraelci schopni vyslat, mířených stejně přesně, jako to činí sami arabové. Izrael namísto toho dělá psí kusy, aby omezil civilní oběti, ačkoliv samo slovo civilní oběť je v případě, že Hamas odpaluje rakety přímo ze svých obydlených domů či z jejich bezprostřední blízkosti něčím, co se beze zbytku dá přičíst na jeho účet.

R. Brzák 10.12.2012 14:35

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

To by jste urazil mnoho Čechů a Moravanů, pane.

J. Jurax 10.12.2012 17:39

Re: Proti nehlasovala Česká republika,

I jako vtip pozoruhodně blbé, myšleno-li vážně, pak je to diagnóza ... a celkem pochmurná ...

M. Rejman 10.12.2012 10:19

Vážený pane Doležale,

díky za skvělý článek!

S úctou,

Martin Rejman

M. Rejman 10.12.2012 10:18

Pane Doležale,

S. Robin 10.12.2012 9:32

Zaujatost nezná mezí...

několik poznatků: 1)Mezinárodní agentura pro atomovou energii i jiné,stejně zaměřené agentury,provádí v Iránu permanentní kontroly a podávají o nich zprávy,které ve všech případech označily iránský jaderný program za nevojenský. 2)Mimo to, Irán podepsal tzv. dohodu o nešíření jaderných zbraní, kdežto Izrael,který tuto dohodu nepodepsal,přiznal,že vlastní několik zbraní hromadného ničení a nikdy nepovolil na svém území kontroly výše zmíněné agentury. 3)Ahmadínežád nikdy neřekl,že chce smazat Izrael z mapy - pokud ano , musí být někde nějaká videonahrávka - ukažte ... Ahmadínežád varoval,že bude-li se Irán cítit ohrožen izraelskou agresí,provede preventivní úder,nicméně není to on,kdo je agresor. 4)Ještě že tu existuje Rusko s Čínou,kdyby ne,byla by ze Sýrie už jen kůlnička na dříví s podporou poloviny světa podmaněné propagandou a mediální manipulací Západu.

J. Slanina 10.12.2012 10:49

Re: "Ahmadínežád nikdy neřekl,že chce smazat Izrael z mapy ..."

http://www.novinky.cz/zahranicni/68417-iran-zopakoval-vyzvu-na-vymazani-izraele.html

S. Robin 10.12.2012 11:11

Re: "Ahmadínežád nikdy neřekl,že chce smazat Izrael z mapy ..."

:D Vysoká zpravodajská úroveň portálu novinek je všeobecně známá... :D Takže si ze mě přestaňte dělat srandu - na mysli jsem měl video,které by Ahmadinežáda zachytilo přímo při projevu... Nenajdete. Mediální výmysl.

P. Lenc 10.12.2012 11:00

Re: Zaujatost nezná mezí...

Pane Robine, zřejmně čtete pohádky, což jest zajisté činnost ušlechtilá, nicméně nemá s realitou nic společného.Co tak opravdu sledovat dění ve světě?I když ve vašem případě by to mohl být přílišný šok.Jinak vám přeji mnoho úspěchů při islamizaci Evropy, ke které zajisté přispíváte volbou různých Roučků a jiných levičáckých multikulti blbů.

S. Robin 10.12.2012 11:22

Re: Zaujatost nezná mezí...

Pane Lenc,sledování dění ve světě neznamená sledovat TV zprávy českých médií a číst překlady zahraničního bulváru. Tato zpráva nemá nic společného s mou politickou orientací ani se nijak nevztahuje k domácí politické scéně.

Jelikož k jádru věci v mém komentáři nemáte očividně co říct,považuji diskusi s Vámi za bezředmětnou.

H. Lukešová 10.12.2012 11:24

Re: Zaujatost nezná mezí...

Vážně? Himmler také nikdy veřejně nemluvil, že chce Židy na příkaz Hitlera zničit, vše hezky potichoučku. Existuje nahrávka z konferece ve Wansee? Ahmi řekl, že chce zničit "sionistickou entitu", což není nic jiného, než zničení Státu Izrael. Pravověrný muslim totiž slovo "Izrael" nevysloví. Nikdo soudný si žádné nahrávky pořizovat nebude, vždyť by to byl důkaz proti němu a Ahmi není hloupý, je chytrý a má za ušima, o to větší je to zločinec.

S. Robin 10.12.2012 11:46

Re: Zaujatost nezná mezí...

1)Pokud to Ahmadínežád nikde veřejně neřekl,kde to média vzaly? :D

2)Pokud ta slova veřejně neřekl,proč jsou veřejně permanentně používána proti němu? :D

3)Proč je Ahmadinežád osočován z něčeho,o čem neexistuje hmatatelný důkaz,že ta slova pronesl,ale pan Netanjahu si své rasistické názory může projevovat zcela libovolně?

https://www.youtube.com/watch?v=nQRcXj-pa8Y&feature=youtube_gdata_player

4)Pojem sionismus a judaismus jsou dvě odlišné věci a pokud vím,zejména ortodoxní židé se silně staví proti sionismu. Mimochodem pokud správně tuším, sionismus by u nás v ČR na základě stále platných zákonů (opravdu nebudu vyhledávat teť) považován za rasistický směr.http://www.vlastnihlavou.cz/otevreny-dopis-izraelskych-obcanu-ceske-vlade/

H. Lukešová 10.12.2012 12:43

Re: Zaujatost nezná mezí...

Jasně, rezoluce ze 70. let, která byla schválena v 70. letech komunistickými a muslimskými zeměmi, to má vypovídající hodnotu, jen co je pravda. Sýrie, Egypt, Irák, Nigérie a Pákistán potlačují křesťanství a jiná náboženství to je OK, Čína a KLDR to jsou také demokratické země. Navíc ta prolhaná rezoluce byla roku 1991 zrušena. Daleko rasističtější je islám.

Sionismus je humanistický směr, něco jako naše české národní obrození, Židé i my jsme chtěli svůj vlastní fungující stát, byť samozřejmě se objevují i extrémy. Většina Židů sionisty jsou, lhostejno, jestli žijí v Izraeli, nebo v diaspoře, obracejí se k Izraeli, modlí se "Zapomenu-li na tebe Jeruzaléma, ať mi upadne pravice" "Příští rok v Jeruzalémě".

Ti, které máte na mysli jsou sekta Naturej Karta, exkomunikována americkými, izraelskými i kanadskými rabináty. Stýká se s Ahmim, nacisty, komunisty. A tak.

S. Robin 10.12.2012 13:00

Re: Zaujatost nezná mezí...

Pokud je mi známo,Izrael si nikdy nebral rezoluce OSN k srdci a vždy je ignoroval... Ať už to byla rezoluce o používání zakázané munice proti civilnímu obyvatelstvu či vojenské obsazování cizího území... :-D Bohužel sionismus v Izraeli opravdu sílí,na tom se shodneme...

Zajímala by mne ale vaše odpověď na body 1-3...

Mimochodem,Sýrie rozhodně nepotlačovala křesťanskou komunitu. Minimálně v současnosti či blízké minulosti.

Žádnou sektu jsem na mysli opravdu neměl... :D

P. Götze 10.12.2012 15:23

Re: Zaujatost nezná mezí...

Vase hloupost nepotrebuje komentar.