16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 10.4.2024 10:39

R^;-D

P. Diviš 10.4.2024 12:48

Mluvil, dokonce že to prý plní. Zřejmě jste byl zaujat jinými věcmi.

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-vlada-snizuje-pocet-uredniku-cisla-jsou-ale-zoufale-mala-40451627

https://www.hrot24.cz/clanek/slibovane-propousteni-uredniku-se-nedari-statni-moloch-se-zmenam-umi-branit

M. Krátký 10.4.2024 10:47

"jako psovi pastva" - nesouhlasím - můj pes ( labrador 36 kg černý jako uhel s bílou náprsenkou) se občas napase čerstvé zelené, šťavnaté trávy aby se následně pořádně vyblil !!!!!!

P. Dvořák 10.4.2024 8:47

Ďábel se skrývá v detailu. Ve vášnivé diskuzi si nikdo nevšiml závěru článku:

"... Pětikolka dále zuřivě povede předvolební kampaň pro Hrabiše s Pitomiem, ústavní většinu v příštích volbách jim donese na stříbrném podnose."

P. Diviš 10.4.2024 9:26

Všiml. Na ústavní většinu to naštěstí nevypadá.

R. Langer 10.4.2024 10:27

Doufám, že se budete divit. :-P

J. Jurax 10.4.2024 11:57

No, já v to nedoufám, já se téhož hodně obávám. Ono pětikolka dělá vše pro to, aby mé obavy nebyly liché ...

P. Diviš 10.4.2024 12:50

Soudruh Langer žije v ničím neodůvodněném záchvatu optimismu, že by ústavní většinu ANO+SPD využily v jeho prospěch. :-P

R. Langer 11.4.2024 11:59

Já jenom věřím, že by nebyla k mé škodě taková, jako ta současná. O prospěch se musí postarat každý sám. :-P

J. Veselý 10.4.2024 8:46

Zajímavé ...

"EU i Amíci se k další pomoci Ukrajině staví jako cikán k cepu, odvážná prohlášení, pevné závazky, ale skutek utek. "

Autor toto flagrantní selhání "západu" blahoskonně přehlíží, ačkoliv právě tohle povede ke kapitulaci a následnému rozpadu Ukrajiny.

Autor má ale co se týká viníků jasno - jsou to Fico a Orbán.

P. Diviš 10.4.2024 10:02

Nebo si dělá srandu ...

F. Kusák 10.4.2024 8:28

Je s podivem, jaké bláboly se dnes můžeme dočíst na NP. Asi je pan Neff v nějaké krizi. Úroveň úvodníků klesá a většina článků nic moc. Jo my němčinaři si říkáme "die goldene Zeit nie wieder", a to platí nejen pro NP.

V. Povolný 10.4.2024 9:04

Jsem už starší člověk a tak mě po přečtení článku napadá: Ein Kessel Buntes. Ano, je to blábol. Ale blábol docela dobře popisující současnou situaci. Článek je absurdní, ale stejnou absurditu ve skutečnosti taky prožíváme, jen nám to ještě nedošlo. Tedy, některým ano, ale panu Kusákovi a jemu podobným zjevně ne. Ale když budete číst pozorně, dají se v článku najít i zajímavé postřehy. Např. na jednání s Putinem je pozdě, protože teď má navrch. Správný okamžik už je pryč, ten byl ve chvíli, kdy Ukrajina tlačila a Rusko ustupovalo. Nebo jiný: v politice se nám zahnízdil takový nešvar, že politici po volbách dělají něco úplně jiného, než co říkali před volbami. Nebo: Fiala nebo Babiš - jeden za 18 a druhý bez 2 za 20.

F. Kusák 10.4.2024 9:41

Já si zase vzpomínám na doby totalitní, konkrétně normalizační, kdy jsme v každé myšlence, v každém řádku textu hledali utajený smysl. Smáli jsme se dvojsmyslnosti, i když se sami autoři občas podivovali, co divák, čtenář či posluchač objevil. No budiž. Možná jsem nedorostl Vaší intelektuální velikosti a text nepochopil. No, to se stává a lepší to už se mnou nebude. Tak jsem si dal tu práci a text přečetl znovu. Bohužel, nemohu na svém názoru nic změnit, ale pokud má někdo názor jiný, jeho věc i jeho právo. Zlobit se nebudu.

V. Povolný 10.4.2024 10:03

Za intelektuálního velikána se nepokládám. Jenom mám pocit, že se nám tady přemnožili lidi, co nedokážou pochopit, že si někdo může myslet něco jiného, když jejich názor je přece tak správný. Monopol na pravdu a správný názor, to mi silně připomíná dobu minulou. Jinak samozřejmě respektuji právo myslet si něco jiného, ale jen pod podmínkou, že mi to není vnucováno. To samozřejmě neplatí pro vás.

R. Langer 10.4.2024 10:30

Myslet i mluvit si může každý "co kdo chce", i veřejně, jenom si nesmí myslet, že ho za to budou všichni chválit. ;-)

P. Hák 10.4.2024 13:15

Ehm, to vnucování názoru... Jste si jist, že chcete kritizovat oficiální místa? Abyste nebyl prohlášen za zrádce.

P. Brich 10.4.2024 10:44

Jen technická: Druhý bez dvou za dvacet je za 22. Jinak O.K. :-)

T. Kohout 10.4.2024 19:29

Jo, občas se tu i objeví realistický článek. Snad mu na to neskočí nějaký vládní orgán.

R. Meišner 10.4.2024 8:17

zajímavý článek, z kterého lze jen stěží pochopit, co vlastně autor chce. asi všechno a nic zároveń. ale aspoň odpovídá současné úrovni NP. 8-o

P. Pepax 10.4.2024 8:26

Máte pravdu, ale vpodstatě je článek taková hloupá kaše od pejska a kočičky.

J. Černý 10.4.2024 8:14

Tůma je další nezávislý ověřovatel faktů.

Pellé sliboval mír na Ukrajině ?

D. Laurencikova 10.4.2024 8:09

Toto má být ironie, ale ne zas zas tak moc. Slováci, ti vidláci, nevolili tak, jak měli. Už se dokonce ozývají hlasy od německého souseda, že mají opustit EU (Hofreiter, Roettgen), protože toto my v EU trpět nebudeme. Ať jdou do Ruska, tam si můžou volit, koho chtějí! My si naši demokracii rozvracet nedáme, viďte soudruzi demokrati. Opravdu nevidíte, jak je to směšné??!

P. Čech 10.4.2024 7:53

Ryzí populismus?

Je to neustále o jednom a tomtéž. Pojmem "populizmus" novináři a politici neustále hýří a přitom výrazně ukazují, že vůbec neví o co se jedná. Definice pojmu "populizmus" je dána např ve slovníku cizích slov, kde je uvedena jako

"styl politiky, který usiluje o získání široké základny voličů údajnou ochranou zájmů prostých lidí proti různým ohrožením a prosazováním témat vzbuzujících emocionální reakce veřejnosti"

Tímto se ovšem vyznačují všichni politici a jejich politické strany a hnutí a to bez výjimky.Označovat tímto pojmem politiky z opačného spektra než je to momentálně vládnoucí je směšné a trapné. Pokud kdokoliv v tomto smyslu o populizmu hovoří, stává se sám směšným

V. Církva 10.4.2024 8:06

Ano a to tak nějak i v článku naznačuje.

Možná je jedna vláda víc populistická než byla jiná.

Je ANO víc polupistické než 5 kolka. Asi ano, ale ruku do ohně bych za to nedal.

P. Čech 10.4.2024 8:14

Všechny politické subjekty, ať si říkají jakkoliv, jsou populistické. Zda ten více a onen méně není důležité.

M. Krátký 10.4.2024 7:51

To děvče vlevo je pěkně kozaté !!!!!!

F. Navrátil 10.4.2024 7:35

Volby na Slovensku nedopadly tak, jak si přáli probruselští čeští politici, média v čele s Českou televizí a pražská kulturní fronta. Proto ta protislovenská mediální vlna, na které plave i pan Tůma.

P. Čech 10.4.2024 7:56

Máte naprostou pravdu. Prostě na Slovensku dopadly volby nikoliv podle scénáře přitroublých Pražáků. Pozor, hovořím o Pražácích, nikoliv o Pražanech. To je velký rozdíl. A nakonec, co je nám, Čechům do toho, koho budou mít na Slovensku prezidentem? Naprosto nic.

F. Kusák 10.4.2024 8:33

Ale jak dříve formovali Brno brněňští Němci, tak politické dění v Praze, potažmo v celém Česku, ovlivňují pražští brňané.