3.7.2024 | Svátek má Radomír


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kostelanský 29.6.2024 8:17

... bez predchádzajúcich politických skúsenosti je v politike len klaunom (nejako takto to definoval nedávno Miloš Zeman)

V Česku donekonečna Ficovi trieskajú o hlavu, že ešte pred voľbami bol na demonštrácii, kde dav skandoval, že "Čapútová je americká k...a". Fico to ale neinicioval, len bol toho účastníkom. Pre úplnosť musím ale dodať, že som to nevidel. Ale rozoberme si to heslo na súčiastky. Kto je to k...a? Žena, ktorá sa predáva (telesne) za peniaze. Čapútová sa predávala duševne za americké peniaze, ako som to uviedol v predchádzajúcom odseku. Pre bežných ľudí za celé funkčné obdobie neurobila takmer nič - všetka jej pozornosť bola upriamená na Ukrajinu a na to, čo povie americká ambasáda. Pokiaľ odtiaľ neprišli notičky, tak sa Čapútova nevyjadrovala. A keď sa k niečomu už Amíci vyjadrili, tak Čapútová to viac-menej len zopakovala. Pre Ukrajinu sa vždy našli peniaze, pre Slovákov v núdzovej situácii nikdy (napr. po zemetrasení na východnom Slovensku).

Vrcholom stupidity sú tvrdenia (aj v tejto diskusii), že za atentát si Fico môže vlastne sám. Tým vlastne daný človek schvaľuje, že názorový nesúhlas je možné riešiť aj takouto cestou. Mimochodom R.Fico mal v rokoch 2012 až 2016 jednofarebnú vládu - vláda pozostávala len z členov strany SMER a nestraníkov. Ale v tom období nedošlo k ŽIADNEMU narušeniu akýchkoľvek slobôd, či už neodôvodnené zatýkanie, obmedzovanie novinárov, vypínanie webov, cenzúra v médiách. Toto všetko zaviedli až liberálne vlády v rokoch 2020-2023. Tí istí liberáli majú teraz obrovskú drzosť vyhlasovať, že se Ficom prichádza aj koniec právneho štátu.

Zhrnutie: Európska únia sa nachádza v postupnom a relatívne pomalom procese ukrajinizácie verejného a politického života. Nepresúvajú sa overeného hodnoty z EU na Ukrajinu, ale naopak: všetky tie negatíva, ktoré sa objavili po Majdane, pomalu a nebadane prerastajú krajinami EÚ ako metastázy: zhrubnutie slovníka, nadávky a nálepkovanie na dennom poriadku, cenzúra, účelové skresľovanie informácií, kriminalizá

J. Kostelanský 29.6.2024 8:18

... kriminalizácia opozície a politizácie polície. Lži sa stávajú nie jednou z mnohých, ale základnou pracovnou metódou. Novinári už nie sú opozíciou voči (vždy aktuálnej) vláde, ale skôr jej sluhami. V spoločnosti sa zvyšuje násilie - hlavne to verbálne. Ale keď to dosiahne určitý vrchol, ďalším levelom je fyzické.

Všetko toto spoločne s prepojením vlád, novinárov a veľkých firiem začína veľmi pripomínať korporátny fašizmus, aký bol v Taliansku v 20. a 30.rokoch. Je príznačné, že za fašistov označujú ľudí s iným názorom práve tí, čo čoraz viac používajú fašistické metódy. Dajú sa zhrnúť jednoducho - ako postupné okliešťovanie demokracie v záujme "vyššieho dobra".

P. Diviš 29.6.2024 8:43

Máte divoké (a dlouhé) představy o liberálech i "liberálech", pak to má na Slovači k něčemu vypadat! :-P

J. Černý 29.6.2024 9:09

Hle rozumbrada Diviš na to kápl

K. Nový 29.6.2024 10:24

Kostelanský popsal tzn. liberály zcela přesně.

P. Diviš 30.6.2024 8:37

"Jste jedné krve, vy i on" :-P

Liberálové v Česku prakticky nejsou, na Slovači snad jedině SAS.

J. Kostelanský 29.6.2024 8:46

Ešte jedna poznámka: Milan Kňažko sa pred pár dňami vyjadril, že prezidentka z logického dôvodu nemohla byť americkou agentkou, pretože USA sú predsa našimi spojencami...:-) Asi sa aj u pána Kňažka začínajú roky prejavovať.

Nikto nepochybuje o tom, akí veľkí spojenci sú Izrael a USA. Ale napriek tomu sa v minulosti objavili prípady, keď boli na dlhoročné tresty odsúdení občania jedného štátu za špionáž v prospech svojho spojenca.

Ako sa hovorí, veľmoci nemajú priateľov ani nepriateľov, len svoje vlastné záujmy. A Američania po celom svete v každej krajiny hľadajú a používajú ľudí, ktorí presadzujú tie americké záujmy. Majú vytvorený podobný systém ako kedysi sovietska KGB: perspektívni kandidáti absolvujú niekoľkomesačné školenie či stáž v USA. A len detinsky naivný človek si môže myslieť, že to bolo len obyčajné školenie. Zvláštne je aj to, ako rýchlo absolventi týchto "školení" potom robia doma kariéru... :-)

P. Diviš 29.6.2024 8:48

Tomu se říká stihomam nebo paranoia, skoro jako Rusáci.

R. Langer 29.6.2024 9:15

Ano, evidentně trpíte paranoiou z Rusáků, to víme... ;-D

K. Nový 29.6.2024 10:25

Když dojdou argumenty, vraž tam Russsssssssssssssssssssko.

J. Černý 29.6.2024 9:07

R^R^

V. Církva 29.6.2024 13:34

No jakkoliv něco na nesplněných slibech, že západní státy budou s Patrioty hlídat hranice Slovenska je, máte tam na Slovensku hodně bujnou fantazii a nekritický obdiv k současné vládě. Úplně mi stačí ty figurky co se tam vyskytují, jakkkoliv především ze SNS (což není Fico).

A mimochodem, propojení vlády soudů, klientelismus je jednoznačně vlastnost právě té staré špatné vlády Fica. A co se týká propojení s novináří, asi vám už uniklo jak to bylo s mafiáy co úkolovali soudce až zabili Kuciaka.

No a co se týká atentátu na Fica. Šlo o šílence, kterého vyprovokovala celkově vyhraněná atmosféra. Sklidnit by se měly obě strany.

I. Dvořák 29.6.2024 16:14

Hezky a hlavně rozsáhl jste toho naslintal. Fico, až bude rozdávat funkce, na vás jistě vzpomene. Vy i ten Váš Fico, jste ubozí. Civilizovanému světu jste k smíchu, nebo vlastně k pláči. Slovákům, kterým rvete do hlavy svůj nesmlouvavý a nenávistný pohled na svět, je mi líto. Cituji Vás:" V spoločnosti sa zvyšuje násilie - hlavne to verbálne. Ale keď to dosiahne určitý vrchol, ďalším levelom je fyzické." A Vy k tomu bezesporu směřujete.

J. Kostelanský 29.6.2024 16:52

Ďakujem, že ste mi to potvrdil aj vy. Že ako liberál považujete vyslovenie vlastného názoru, ktorý nie je v súlade s vaším videním sveta, za šírenie nenávisti.

Diskusia je, resp. by mala byť o výmene názorov. Ja som svoje napísal. Bolo by prirodzené, keby ste okrem omáčky a urážok napísal konkrétne, ktoré moje názory sú mylné a prečo. Ale to ľudia ako vy väčšinou nedokážu - nemajú na to mentálne schopnosti. Tie ich schopnosti končia pri nálepkovaní a urážaní oponentov.

Ešte raz ďakujem za názorný príklad.

I. Dvořák 30.6.2024 1:32

Ponechám-li stranou nenávistné projevy pana Fica, pořád mi tu zbývá jeho "podlézavý" postoj k Putinovi. Kdyby hypoteticky Maďaři zabrali kus Slovenska, také by to hodnotil větou, že tato situace nemá vojenské řešení? Mám Slovensko rád, a Fica ve vládě mu nepřeji. Je to to nejhorší, co tuto krásnou zemi mohlo potkat.

P. Hák 30.6.2024 8:46

V čem přesně Fico Putinovi podlézal?

I. Dvořák 30.6.2024 17:02

Třeba v tom, že se zcela jasně staví na ruskou stranu. Nahrává Putinovi třeba v tom, že ,jak tvrdí, na Ukrajině žádná válka není. Nebo obhajuje ruskou argumentaci, jak na Ukrajině bylo rusky mluvícímu obyvatelstvu ubližováno. Na to mají demokratické světové organizace řešení. Ona to byla jen záminka. Ve skutečnosti se Putin pustil do konfliktu se "západem" v domnění, že se se žádným odporem nesetká. A to všechno Ficko obhajuje. Fico ve svém projevu mimo jiné prohlásil, že „Západ chce využít konflikt na Ukrajině ke zničení Ruské federace“. Putina prý Unie „falešně démonizuje“ a Rusko není ani po dvou letech války politicky ani ekonomicky na kolenou. No a toto je jasný důkaz toho, jak Ficko leze Putinovi mezi půlky.

P. Hák 1.7.2024 8:49

Aha, já myslel, že máte na mysli ty dodávky munice Ukrajině.

Takže vyjádření jiného názoru, než je názor Jany Černochové, je podlézání. Už chápu.

I. Dvořák 1.7.2024 12:36

Je jedno jaký názor má Černochová. Jestliže Rusko bez důvodů vojensky napadne jiný stát, je Putin válečným zločincem. Tento titul mu již nikdo, až do jeho smrti, neodpáře. A ten, kdo válečného zločince obhajuje, stává se i on, za spáchané válečné zločiny odpovědný. I Fickovi, až Slovensko prozří, to bude spočítáno. Do smrti i on si ponese toto stigma.

R. Langer 29.6.2024 17:27

;-D ;-D ;-D

Ano, svůj přátelský postoj k opozici jsi vyjádřil doknale, soudruhu. Přesně o tobě to je.

J. Prečuch 30.6.2024 15:54

A tie pery mu to vyslovovali samé id seba ? Tfuj .

J. Prečuch 30.6.2024 15:54

A tie pery mu to vyslovovali samé id seba ? Tfuj .

V. Cícha 30.6.2024 8:11

Jaké informce jste to sledoval, výžený pane,že mužete naosat takovou nejen jalovinu, ale dokonalou lež!

E. Klbik 29.6.2024 7:48

Nebyl to pokus o atentát, ale atentát!

V. Mokrý 29.6.2024 8:48

:-)!

D. Polanský 29.6.2024 7:26

Nedramatizujme a nemoralizujme! Slovensko již není v područí Prahy. Je si potřeba zvyknout, že je to nezávislý stát.

P. Diviš 29.6.2024 8:43

A tvrdí někdo něco jiného?

R. Langer 29.6.2024 9:55

Naši vládní představitelé většinou tvdí, že Slováci volili špatně. ;-D

O. Kaucký 29.6.2024 12:13

Doufám, že jim doporučili korespondenční volby, ta by zajistila, aby volili správně.

D. Stirsky 29.6.2024 6:06

Svoji roli nezvládl nikoli ani ale HLAVNĚ Robert Fico.