Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ŠKOLSTVÍ: Bez vládní ideologie...
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
K. Voráček 15.5.2010 22:05Myslím si něco jiného. Pane Matějko, co do školství jste pro společnost velmi nebezpečný člověk. To, co zde píšete, by možná fungovalo ve skleníkové škole s žáky ze skleníkových rodin. Já vřele doporučuji ponechat systém, ve kterém se lidé učí nějaké základní informace a znalosti a mají možnost individuálně si své znalosti specialisovat. Teorie o úrovni vzdělání ve volné soutěži nemohou než vyprodukovat 2-3% schopných a 30% "vygumovaných". Možná by bylo dobré, kdybyste si vyhledal hodnocení úrovně dnešních studentů lidmi pracujícími ve školství, tedy 20 let po pádu školských direktiv státu. |
![]() |
R. Kříž 13.5.2010 19:33Re: souhlas nejen vyssi vzdelani... jakekoliv vzdelani... |
![]() |
R. Langer 13.5.2010 11:53Jenom dotaz - - co je to ten stejný metr pro všechny, když obsah výuky bude určovat dohoda učitelů s rodiči? Tedy nic proti, ale obávám se, že důvěryhodné instituce, jejichž jméno bude zárukou dobrého vzdělání u nás tímto způsobem prostě nemohou vzniknout. Tedy pokud to nepojmeme jako zelení a budeme tvrdit, že za 200 let se ukáže (což by v tomto případě zřejmě byla pravda). |
![]() |
K. Kužel 13.5.2010 10:58Re: souhlas Ano, vyšší vzdělání by mělo být chápáno jako investice jednotlivce. Ten pak nese odpovědnost za své případné selhání nebo za špatnou volbu oboru vzdělání. Tím spíše volí obezřetněji a studuje odpovědněji. |
![]() |
R. Kříž 13.5.2010 10:35souhlas stat nema co mluvit do toho, jake vzdelani (a zda vubec) ma ten ktery jednotlivec dostat. a to ani zakladni, natoz pak stredni ci vysoke! at si kazdy vyucuje co chce a jak chce a bere za to kolik chce. vzdelani jednotlivce neni ulohou statu |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=o8W0EtuCk94tkFb&p=aJzMKxmE%7cRBhtAi18tq%7c_9KttKY1At%7cDzKMabEn1KqqOyIHYb%7c_1CXo4gDA%7cbJV9JXf3hO&x=0YOZwI)