28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Ústava je víc než evropská směrnice.

Pakliže chce stát omezit někomu přístup ke službám, musí to stanovit zákon. Ministr netvoří zákony, ale musí je poslouchat. Naši ministři zdravotnictví nezvládají učivo občanské nauky základní školy, když tento vztah mezi moci výkonnou a zákonodárnou neznají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. David 7.7.2021 22:28

A co zarděnky (rubeola), virus, také budu při vtupu do putyky potřebovat lejstro abych nenakazil na pívu těhotné matičky? Když mne putykář bez/infekčně nebude chtít, nebudu u něho utrácet prášule a hygiena mi je s perlustrací u řiti , holt Ústava je nad dienstreglamá MZ a směrnicemi EU. Nuž, raději se premedikuji doma, než se hádat a vadit s blbcema státní správy o výkladu relevance dienstreglamá někde v putyce.

J. David 7.7.2021 22:09

Najde zrno. Brzy začne srnčí říje, budu s ručnicí pohvizdovat ve hvozdu s ppm CO2, možná se i trefím (a bude z jágdrechtu i gulášek).

J. Jurax 7.7.2021 19:31

Opít z dechu opilého nebo si přivodit rakovinu plic polibkem od kuřačky lze stěží.

Nicméně z dechu opilého i polibku od kuřačky se lze nakazit covidem, pakliže tito jsou přenašeči viru.

J. Jurax 7.7.2021 19:26

Ovšem podstatné je to, co je v titulku. Naše ústava je víc, než výmysly bruselských pitrysů vtělené do směrnic.

T. Kučera 7.7.2021 17:18

Volte si koho chcete, ale Trikolora už neexistuje.

V. Novák 7.7.2021 17:02

No - a ochrana před těžkým průběhem nestojí za to?

Ostatně vaše argumentace je nesmyslná - ani Yersinia pestis nepozná z vašeho dechu, že jste očkovaná a neobejde vás obloukem - ale vaše očkováním poučená imunita jí rozmluví nějaké dýměje. Ani M. tuberculosis se vám nevyhne - ovšem k vlastní smůle. Jste-li očkovaná, arciť. Jinak máte smůlu vy. Totéž platí pro Variola virus, pokud se ovšem dostane někdy ven z laboratoří. My staří jsme ještě očkovaní, mladí ne v blahé naději, že ta potvora neuteče. Nikdy.

Moje očkované tělo se jeví méně vhodným živným prostředím pro pomnožení kovídka, než to vaše - a tedy i méně vhodným pro vznik a pomnožení nějaké mutace.

ps. to, že Jirkovský je blb, který neumí diskutovat jinak než urážením, neznamená, že se občas netrefí. I slepé kuře... znáte to...

M. Hoblík 7.7.2021 16:51

Tolik slov, tolik vět - o ničem! Přiznejme si, lidstvo totálně blbne a přitom radostně nenávidí každého, kdo není přihřátý.

V. Novák 7.7.2021 16:37

Nikoli 100% účinnost neznamená 0% účinnost. Máme spoustu čísel mezi 100 a 0.

V. Novák 7.7.2021 16:35

Izrael nehlásí neúčinnost vakcíny, hlásí sníženou účinnost vakcíny. Když něco není účinné na 100%, není to nutně účinné na 0% - ač to lidem s jedním neuronem v mozku může tak připadat.

S. Zemitý 7.7.2021 16:14

Vidíte, a já myslel, že ten agens je ve všech případech stejný, akorát ho v N.Y. nazvali polio, v Londýně variola a v Berlíně diftérie a že ve skutečnosti jde o uřknutí jedubábou. Tak nelze srovnávat, díte. Medle proč ? Opustím-li ironii, některé z těch chorob jsou původu virového, jiné bakteriálního - jako nakonec i ta chřipajzna, proti níž se na podzim očkuje milión lidí.

A - samozřejmě - neexistuje nemoc, kterou by jisté procento lidí, ač neléčeno, nepřežilo. I na ten mor ve středověku zemřela "jen" třetina lidí.

Nepochybně by takto dopadlo lidstvo i s C19. Vyhlašovat, že vir neexistuje je samozřejmě blbost extrémní. Vyhlašovat, že obrana neexistuje je nepravda a o té jediné možné - vakcinaci - tvrdit, že je neúčinná je sporné.

Nikdy nelze realizovat pokus: v den DO naočkovat 1000 lidí, a pak je nechat žít v jejich běžném režimu a sledovat jejich nemocnost na C19 a pak se do dne DO vrátit, ty lidi zbavit protilátek a v dalších dnech je nechat je prožít úplně stejné situace, jako v první polovině pokusu. A srovnávat. Jsem přesvědčen, že morbidity by se výrazně lišily a to ve prospěch ... hádejte.

Shrnuto: vakcinace je obecně určitě prospěšná, většina lidstva by ale přežila i bez ní, je otázka, zda také civilizace. Představte si, že by najednou onemocněla třetina zaměstnanců energetiky a autodopravy. Takže vlády nějakou aktivitu vyvinout zkrátka musí. Druhá věc je, zda rozumnou, nebo iracionální.

P. Kubáč 7.7.2021 15:50

Účinnost vakcín ... účast Gotta v reklamách ... reklama na očkování za státní peníze, která narušuje hospodářskou soutěž ....

Tak nevím jestlí se tomu ještě dá říkat "bramboračka" nebo už "blábol"

V každém případě Trikolóra musí být nadšená z takto zmateného členstva.

P. Vychodil 7.7.2021 15:20

jsa penzistou, a když třeba venku prší jako dnes, tak lovím na netu informace, v této době o mediální pandemii C19...no a někdy se snažím některým zde přítomným názorům odporovat již prokázanými fakty, argumenty...záleží na každém, zdali je přijme či odmítne...

varianta delta, a přijdou další, ukáží pravdu, která je dneska (prozatím) nazývána dezinformacemi...

nakonec, už snad ani ne, Israel hlásí neúčinnost vakcíny, UK rovněž...kolik potřebujete dalších potvrzení o tom, že vše je jen špinavá hra o peníze ?

L. Beneš 7.7.2021 14:50

Very well. R^

L. Beneš 7.7.2021 14:47

Je prostě insuficientní!

L. Beneš 7.7.2021 14:45

Prostě nepravdový strom.

L. Beneš 7.7.2021 14:43

A kde se lze dočíst, co je to "slohové útvar"? V hanácké mluvnici?

P. Burda 7.7.2021 13:44

Koho se Vosáhlo ptal? Proč je autor Koudelka? Proč se ptal?

To už může delat novináře i negaramotný? Jak má vypadat slohové útvar rozhovor např. na https://www.cesky-jazyk.cz/slohovky/rozhovory/#axzz6zvnZMM29

R. Langer 7.7.2021 13:43

Asi tak. Jak říkám, v nejbližším období očekávám masivní pandemii rýmy. Jistě se bude vyskytovat na všech kontinentech. Nejpozději na podzim. R^ ;-D

R. Langer 7.7.2021 13:37

To ale není pravda, vždyť i tady je vidět, že neočkovaní nejvíc trápí právě ty očkované, ba dokonce jsou jako nějací postižení, křičí tady: "My jsme očkovaní, a vy neočkovaní nás ohrožujete! Pomoc, pomoc, pomoc pomoc pomoc!" (jak v té pohádce). Hlavně mluví často v množném čísle, soudruzi. ;-D

V. Mokrý 7.7.2021 12:30

Jo, ale vysvětlujte to mnohým zde, natož v Bruseli !

J. Nevrkla 7.7.2021 12:28

Ano, vede to k rýmě a kýchání, přesto to nestydate využívají k propagaci vakcinace za každou cenu. Raději končím, už mě napadají neslušné komentáře.

Ś. Svobodová 7.7.2021 12:23

Ta hrozivá delta má příznaky jako je kýchání a rýma. Smrtnost se udává 0,1-0,3% a imunologové upozorňují, že právě neúměrně vysoká hladina protilátek může vést k oné fatální cytokinové bouři.

Ś. Svobodová 7.7.2021 12:17

14% očkovaných má slabé protilátky už po 4 měsících. Mohou se znovu nakazit a nákazu roznášet.

M. Těhanová 7.7.2021 12:01

Ty nemoci a jejich očkování, se kterými srovnáváte se kterými srovnáváte očkování proti koronaviru nelze srovnávat. Způsobuje je totiž úplně jiné agens.

Ś. Svobodová 7.7.2021 11:59

R^

Ś. Svobodová 7.7.2021 11:58

Nechte se očkovat a pak Vás existence neočkovaných trápit nebude.

R. Langer 7.7.2021 11:53

Jsem toho názoru, že chřipka tímhle očkováním opravdu NEVYMIZÍ! Jako ani žádným jiným. A nechápu, jak si vůbec někdo takovou BLBOST může myslet! :-P

M. Těhanová 7.7.2021 11:53

Ta intelektuální nedostatečnost je spíš na vaší straně. Nebo snad máte pocit, že ten virus cítí ( asi z vašeho dechu), že jste očkovaný a obejde vás širokým obloukem? Očkování vás chrání maximálně před těžkým průběhem nemoci, ale ten vir z našeho okolí pravděpodobně neodstraní. Čili - neočkovaní vás neohrožují víc, než vy je, spíš naopak.

S. Zemitý 7.7.2021 11:05

Popravdě C19 nějak zvlášť nesleduju, jsa penzistou, který moc ven z pelechu nemusí. Ale šimsemsi, že se očkuje celosvětově. Pokud tedy platí rovnost očkování proti C19 = oblbování vládou, pak své občanstvo oblbuje 90% světových vlád.

A znova: očkování proti TBC, záškrtu etc. je OK , očkování proti C19 nee ? A to jako proč ? No, vlastně, o jednom důvodu bych věděl: ty vakcíny byly vrženy na trh bez obvyklé testovací doby. Ta ovšem standardně trvá roky. Protože očkování není povinné, stojí každý před volbou: dát si tu včeličku s malým rizikem, že mi pak bude blbě, ale zato s velkou pravděpodobností, že mne C19 obejde obloukem, nebo si ji nedopřát, zaručeně se vyhnout nevolnosti, ale v závislosti na mém životním prostředí dost riskovat, že na mne ten C19 skočí.

Co myslíte: nechalo se 95% perzonálu na infekčních odděleních špitálů proti C19 očkovat a byli by to udělali i bez "oblbování" vládou ?

M. Valenta 7.7.2021 10:53

Zaměňujete destrukci za pitomost.