2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jm 20.9.2008 11:55

Re: Re: NAŠTĚSTÍ MÁME, ČEŠTÍ €UROOBČANÉ, FUNGUJÍCÍ DEMOKRATICKÝ VZOR

Nápodobně, protože kdo co křičí od toho to fičí. To platí stále, to nebylo zrušeno. A dovzdělávejte se! Čekají tím na vás překvapení z poznání nového a novému porozumění....Hlavu vzhůru a posťte se do toho!

jirka.s. 20.9.2008 16:09

Re: Re: Re: NAŠTĚSTÍ MÁME, ČEŠTÍ €UROOBČANÉ, FUNGUJÍCÍ DEMOKRATICKÝ VZOR

Děkuji za objasnění! Jenom magoři jako francek vízek a ty dokážete  zasvinit diskuze skoro u všech článků jedním a tím samým slintem! ;-(

Pája 45 21.9.2008 14:41

Re: "JM"

Zapomněl jsi ještě na USA a Británii, "jm".

slava 20.9.2008 1:01

ODS své principy nezradila.

Hlavní zásadu Nakrást a rozhrást, co se dá naplňuje už od začátku devadesátých let, tak jakápak zrada.

Ladislav N 20.9.2008 1:49

Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Jo, jo, od komunistů jako jsi ty je nutno se učit!! Huba plná keců a skutky? Dobře je známe z historie. Jste k smíchu, komouši!!. Proto jste v 89 zahodili moc, už jste si nevěděli rady, co s tou vaší hloupou komunistickou ideou vlastně dělat, už jí nikdo nevěří... až na pár pitomců, jako jsi ty...;-P

Frank 20.9.2008 8:31

Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Pitomec může býti i ten, co nevěří v komunistickou ideologii. Pitomec je i ten, co si myslí, že má patent na rozum, uráží druhé a sami používají bolševické praktiky. Dále to nemíním rozvádět. Poznal jste se?

jirka.s. 20.9.2008 11:01

Re: Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Správně, franku! Pitomec není žádná charakterová vada, pitomcem, jak správně poznamenáváš, může být kdekdo! Ovšem komunistou může být právě jenom majitel oné charakterové vady! A přesně takového pitomce měl Ladislav na mysli, neboť i komouš může být pitomcem. Obráceně tomu bývá velmi zřídka! ;-)

Pišta 20.9.2008 15:22

Re: Re: Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Komunisti se dělí na dva tábory. Na grázly a blbce. Na to jsem nepřišel já, to je známo už dost dlouho. Ovšem kdo je kdo , toť otázka. Můj osobní názor je, že je ještě jedna kategorie-blbí grázlové.

slava 20.9.2008 18:19

Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Ladislave N. Že jste pitomec dokazujete celkem pravidelně. Nemusíte se tak dřít, Váš způsob uvažování, že voda teče do kopce, protože slunce zapadá na východě, je mi znám. Stejně jako přesvědčení, že kdo říká, že se krást nemá, je komunista. Jste k politování.

Ladislav N 20.9.2008 20:07

Re: Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Vy jste komunista podle svých pravidelných výlevů na NP. Bez ohledu na to, co jste napsal dnes. ;-)

slava 20.9.2008 21:28

Re: Re: Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Opět žádný argument, jen bolšeevické nálepkování. Když bolševik svým myšlením jako vy ozačuje jiné za komunisty, je to k smíchu.

Ladislav N 21.9.2008 5:15

...Re: slava IP: 85.207.157.xxx

No jo, když se někdo zastává třeba komunisty Křečka a jeho touhy po bezbřehé regulaci nájemného v bytě, v němž sám se svými milionovými příjmy bydli, tak je u mě komunista.

slava 21.9.2008 12:16

Re: ...Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Jen potvrzujete platnost toho, co jsem napsal výše. Opakuji, že se nemusíte namáhat.  Že jste nekritický demagog postrádající vlastní rozum je dostatečně známo a ty kecy o komunismu si strčte za klobouk, to je v této chvíli k smíchu. Jestli to myslíte jako urážku, tak jste mimo. Diskutovat s vámi nemá smysl, obhajujte si své kulaté čtverečky tak, jako to dělá vláda. Dopadnete stejně.

Pája 45 21.9.2008 14:39

Re: SLAVA

Já bych se s "ladislavem N" nebavil, "slavo".  Jeho "naklvaňování modrásky" je tak intenzivní, že udělá komunistu i z papeže, Hitlera atp. Je to stráta času, on nechce diskutovat, on se chce jen hádat, někomu nadávat, plivat na něj modrou špínu atp. 

jirka.s. 21.9.2008 15:38

Re: Re: SLAVA

A to všechno o Ladislavovi jsi zjistil z těch tajných papírů, co jsi stopil, když tě vyhodili z těch bezpečnostních složek už na úrovni kraje nebo až z ministerstva? ;-)

Irena 22.9.2008 23:24

Re: Re: slava IP: 85.207.157.xxx

Opravdu prvotřídní logická argumentace i vytříbená slovní zásoba pana Ladislava přivádí v úžas asi mnoho uživatelů těchto stránek.Říkával můj děda:"Vám se to blbne, když nato nemusíte myslet!"A panLadislav opravdu nemusí!!!!

wandy 20.9.2008 0:58

pravicový kočkopes

problém "vyprázdněnosti" je možná v chybně nastavených genech ODS, která se definuje jako konzervativně liberální strana, což je protimluv. Strana prostě nemůže být současně konzervativní a liberální, stejně jako nemůže být současně proruská a prozápadní. Není divu, že pravicový volič často říká, že nemá koho volit (neví, zda volí proruskou Klausovu ODS nebo prozápadní Topolánkovu ODS?). Na levici by to mohlo být přehlednější: konzervativní proruští komunisté, a liberální prozápadní sociální demokraté (tak to bylo za Špidly). Bohužel za Paroubka už je nečitelná i levice.

Ladislav N :-))) 20.9.2008 1:53

Re: pravicový kočkopes

Hehe, Špidla "prozápadní liberál"? ;-D Že vy ty liberály chcete úplně zdiskreditovat? Špidla je názorově vyhraněný levičák, jenom se distancuje od komunistů kvůli jejich otřesné minulosti.

wandy 20.9.2008 2:27

Re: Re: pravicový kočkopes

může být pravicový liberál a levicový liberál (není to totéž, liberál = mající vize, nesvázaný předsudky, ochotný riskovat nevyzkoušené - opak konzervativce).

Ladislav N 20.9.2008 2:36

Re: Re: Re: pravicový kočkopes

Já si vlastnosti liberála v Česku odvozuji spíše ze sféry ekonomického liberalismu, jak nám byl představován od začátku 90. let. Což se s vaším politologickým zařazením či definicí pojmu příliš nekryje. Nicméně Špidla je levičácký fanatik, rozhodně ne liberál.;-)

wandy 20.9.2008 3:07

Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

nejsem politolog a možná pojmy liberální/konzervativní, levicový/pravicový chápu špatně. Ale mám silný pocit, že vžité pojmy nejsou příliš logické: třeba anarchisté jsou pro mně ultrapravičáci (extrémní minimalizace role státu, všechno běží a samoorganizuje se samo), zatímco totalita, např komunisté, ale i tzv.ultrapravice, jsou levicové extrémy (stát kontroluje úplně vše-informace, ekonomiku, silové prostředky). Ale nezdá se mi, že je možné používat tyto pojmy absolutně, mohu snad jen říct, že pan A je větší levičák než pan B. Ani o panu Klausovi se třeba nedá říci, že je pravičák (dle Adama Michnika je Klaus levičák s pravicovou rétorikou), mohu třeba jen říci, že Klaus je větší pravičák než třeba Filip (i když se v mnohém shodnou).

Ladislav N :-))) 20.9.2008 4:39

Re: Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

Adam Michnik má mé sympatie. Vidím to podobně. ;-)

karas 20.9.2008 7:53

Re: Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

R^R^R^

Lojza 20.9.2008 9:40

Re: Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

Na čem se shodnou je především touha po moci. Byli by patrně tam, kde jsou, i kdyby tu panoval šintoismus.... A samozřejmě špatný, ale opravdu špatný by byl budhismus i konfucianismus.

clay 20.9.2008 11:10

Re: Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

konzervativně-liberální není protimluv. Říká vám něci libertariánský? V otázkách osobních svobod liberální a v záležitostech hospodářských konzervativní?

jirka.s. 20.9.2008 16:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

Jojo, jeden takový "libertarián" se tady zjevoval velmi často! SEPTIK!

Zkuste: "Lidem, kteří vážně uvažují o politice, je výraz libertarianismus odporný." Russell Kirk, Střízlivý pohled na libertariány  nebo

"Na jedné straně zde je tedy libertarián člověk: individuum, egoista, na druhé socialista člověk: komunitní altruista. Oba jsou pouze vyhrocením oné míry člověka, kterou máme měřit vše okolo. Jeden má před sebou pouze člověka-sebe druhý člověka-všechny, ani jeden neuvažuje o Bohu či transcendentnu, vystačí si sami ve svém pokoji plném křivých zrcadel, jenž jim modernistům věřícím v lidský pokrok umožňují vidět svět sama sebe tak jak ho chtějí vidět aniž by se museli zabývat skutečností." David Hanák, Křivá zrcadla modernismu: Libertariáni

Pája 45 21.9.2008 14:31

Re: Ladislav N

A proto volil prezidentem Klause, fanatik jeden levicovej. Strana přitom měla tři vlastní kandidáty.

wandy 20.9.2008 2:50

Re: Re: pravicový kočkopes

Konzervativec dá přednost zkušenosti a tomu, co jakž takž funguje. Typický konzervativec je Klaus: jeho zkušenost mu říká, že i v rámci ruského imperia se dá slušně vegetovat (koncekonců sám v té době začínal kariéru), stačí být jenom loayální. Jeho vzorem je Beneš, také vychází ze zkušenosti, že západu se nedá věřit, a s ruskem se lze dohodnout. A logickým důsledkem jeho konzervativismu je potom podpora ruských zájmů: Kosovo, Gruzie, Ingolstadt, desingrace EU. Je to legitimní a čitelný konzervativní postoj, ale ne každý pravičák ho musí sdílet.

Ladislav N :-))) 20.9.2008 4:44

Re: Re: Re: pravicový kočkopes

Ano, skalním komunistům stalinského typu se za totality taky říkalo "konzervy" ve smyslu konzervativní. Ono je asi nutné se dívat na to, z jakého prostředí který "konzervativec" vyšel, kde je jeho ideové zázemí. Zvláště v našich končinách jsou tyto pojmy často těžko aplikovatelné podle západních "norem".

clay 20.9.2008 11:14

Re: Re: Re: Re: pravicový kočkopes

wandy i vymáte maglajs v terminologii. Oba si najděte graf libertariánů, tam je to lehce k pochopení, co je liberál, co je libertarián a co je konzervativec. Nejde o body ale o postupné prolínání ploch vlivem růzmě vyznávaných liberální a konzervativních hodnot.