17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Bolí to, beru léky

Bolí to pořád stejně, i když beru prášky na spaní i na bolest. Kromě zjevných potlučenin se mi asi hnula páteř. Ale holt to nějak skousnu. K lékaři zajdu až tak ve čtvrtek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 2.6.2019 21:48

Re: Kdo další s příbuzenstva...

Zpátky do ZŠ!

P. Han 2.6.2019 21:01

Re: Bolí to, bere léky chudak donat

Nojo, Žofka, tak jste se nechala přeoperovat z krávy na vola a stejně to nepomohlo, že?

J. Schwarz 2.6.2019 20:59

Re: Juraxi

Tady je tolik udatných bojovníků ze strany sluníčkářů, kteří by nejraděj někoho mlátili zezadu v metru a navíc pokud možno lidi o generaci starší, že bych jim přál aby se šli za svoje "ideály" opravdu porvat. Nakonec k čemu volby? Nebylo by lepší nafasovat hole, boxery, štíty a vybojovat si právo vlády jako za starých, bohatýrských časů? Pak by ale neměli pořádat "chvilky pro demokracii" ale pro něco úplně jiného...

Z. Pešek 2.6.2019 20:15

Není to náhoda

a někteří prostě nestrávili, že pan Jakl reprezentuje odlišný názor.

J. Jurax 2.6.2019 18:23

Ano.

Dobře ilustrujete můj skeptický příspěvek.

S. Hora 2.6.2019 17:51

Bolí to, bere léky chudak donat

Ha ha ha vlcek v sukni alias kombercova ---- a hlavni postava co meni jmena je komunista donat hah ha ha

J. Vlček 2.6.2019 17:37

Re: Ha ha ha

No, hlavně že jste veselá, to vás mají v ústavu rádi, že.

S. Hora 2.6.2019 17:35

Re: Jurax taky Donat

On je debil a ty ses Donat --Vlcek v sukni Kombercove :):)

S. Hora 2.6.2019 17:33

Re: ty taky netovej troubo?

On je debil a ty ses Donat --Vlcek v sukni Kombercove :):)

S. Hora 2.6.2019 17:32

Re: Juraxi

toto pako co si dava jmeno vlcek a je to uzenka donat je to chudak

jeste jednou mu napisi a mu praskne cevka nechci toho blba mit na

svedomi

S. Hora 2.6.2019 17:31

Ha ha ha

toto pako co si dava jmeno vlcek a je to uzenka donat je to chudak

jeste jednou mu napisi a mu praskne cevka nechci toho blba mit na

svedomi

J. Vlček 2.6.2019 16:24

Re: Juraxi

Paní Kroutilko-Sohorová, vy kdybyste měla dostat tolik facek, kolik byste zasloužila, tak byste byla nejspíš ufackována.

S. Hora 2.6.2019 15:07

Re: Někoho zase bolí vaše komentáře ......

Ahoj Eugene jak to jde v Praze? Ja byl u Tygra,ale ty jsi tam nebyl Zdenek rikal ze uz tam malo chodis mas duvod?

S. Hora 2.6.2019 15:05

Re: Juraxi

O jakem odlisnem nazoru zde pisete? Jakl zadny nazor nema pise sem hodne pohadky o pive a cpal se do SPD k Okamurovi Tak asi dostal par facek protoze si je zaslouzil Tak si to myslim ja .

M. Mařák 2.6.2019 13:46

Re:

Tak přijďte s relevantním protiargumentem o nedemokratické struktuře institucí EU.

J. Jurax 2.6.2019 12:33

... s ryze demokratickou formou vlády v EU ... :-) ... slyšte, slyšte, pastuškové ...

J. Jurax 2.6.2019 12:30

Zbytečně krmíte natvrdlého trolla ...

J. Jurax 2.6.2019 12:26

Nekrmte intelektuálně zabržděného trolla ...

J. Jurax 2.6.2019 12:21

"napadli člověka jen pro jeho odlišný názor. Bude se jim s tím blbě žít."

Nedělejte si iluze. Nebude. Budou spíš mít dobrý pocit, že důrazně vysvětlili člověku, že má opravdu ŠPATNÝ názor.

K. Janyška 2.6.2019 8:46

Re: Jak to, že jste to okamžitě nehlásil policii ?

Kdo je to my ? Vy a váš pes ? Bez ohledu na adresáta tohoto příspěvku... Dzp.

S. Hora 2.6.2019 6:14

Re: Proč mi při přečtení tohoto stesku vyplynula na mysli

Asi ses s kroutilovou na jedne cimre ze ji tak dobre znas dnes te zase pustili k PC tak radis ze Donate? za deset minut nastup na prasky

S. Hora 2.6.2019 6:08

Re: Donat alias Vlcek se dozajista zblaznil

On je debil a ty ses Donat --Vlcek v sukni Kombercove :):)

I. Lyčka 1.6.2019 21:48

Re: Jak to, že jste to okamžitě nehlásil policii ?

Ale my víme, jaký je rozdíl mezi vámi a normálním slušným člověkem.

J. Kombercová 1.6.2019 21:48

Re: Donat alias Vlcek se dozajista zblaznil

Nekrmte ho, je to debil.

E. Derat 1.6.2019 21:12

Re: Někoho zase bolí vaše komentáře ......

Tak proč je čtete, případně posloucháte, když vás to tak moc bolí, jste tedy zřejmě nějáký druh masochisty.

M. Mařák 1.6.2019 20:14

Re: Kde chybí logika (ve správě věcí veřejných), hledej korupci

Ano, tripartita v ČR je prvkem korporativismu stejně jako třeba Lékařská komora. Ale to je z toho, co jste uvedl, vše, o ideologii totalitních systémů a autoritativních režimů se zajímám pár desítek let a mám toho v knihovně i z dobových materiálů celkem dost. Fašismus mám zmapovaný opravdu slušně, řekl bych. Víte třeba, že v maďarské Szálasiho fašistické vládě, kterou vynesla k moci zejména dělnická třída, byl i komouš nacionálního typu Ferenc Kassai-Schallmayer? NGO a prvek občanské společnosti je i Klausův IVK, také je nikdo nevolil a snaží se ovlivňovat politiku jak u nás, tak v sousedním Německu a tedy i v EU (proslovy na sjezdech AfD).

Mocenská struktura EU je striktně demokratická a to s prvky přímé, či nepřímé demokracie. Je občas, dalo by se říct, těžkopádná, ale je zcela demokratická. No a tu těžkopádnost si přejí euroskeptici typu Zahradila ještě více zkomplikovat, jak bylo vidět během debaty spitzenkandidátů na post předsedy Evropské komise a Zahradilových argumentů, na které podle mne správně reagoval kandidát za EPP Weber s tím, že než EU zareagovala na již nevím jakou krizi ve Venezuele, potřebovala k tomu skoro dva měsíce jednání uvnitř EU...

Co se týče Antify, či BlackBloc, nemám výhrady proti tomu, co píšete.

V. Petr 1.6.2019 19:57

No, a když se napadený proti bandě z Antify brání, ještě ho

zavřou! Pan Jiří Fous by mohl vyprávět!

M. Fleishman 1.6.2019 19:46

Někoho zase bolí vaše komentáře ......

V. Petr 1.6.2019 19:31

Kde chybí logika (ve správě věcí veřejných), hledej korupci

EU je všechno jiné, než demokratická instituce. Její opatření jsou v rozporu se ZDRAVÝM ROZUMEM a tak nevím, kdo ty politiky ve skutečnosti řídí! Politika našich potentátů je určitě v rozporu s přáním obyvatelstva, na celoevropské úrovni si toto netroufám posoudit.

Demokracie je přitom v přímém ROZPORU s tím, co sluníčkáři nazývají "občanská společnost," tedy vlivem organizací (NGO), které svou moc neodvozují z výsledků voleb a jejichž vliv nám EU dokonce VNUCUJE. A například taková tripartita je korporativistická, tedy fašistická organizace.

Pokud jde o Antifu, tam jsou srovnávány metody a hodí se je srovnávat s nacisty, protože to je "údernější." Nacisté je sice převzali od bolševických předchůdců Antify, ale to není tak známo a proto se to toĺik nehodí. Přitom nevím o tom, že by SA zabila patnáctiletého kluka proto, že roznášel letáky (komunisté to udělali a pachatelé utekli do SSSR) ale možné by to bylo.

Existenční ničení odpůrců vládnoucích politků v Německu, GB i v USA znám VELICE DOBŘE z Husákovy éry, i když na Západě to nemá tak velký rozsah jako v 70 letech u nás.

J. Svoboda 1.6.2019 17:38

Kdo další s příbuzenstva bude kandidovat do RRTV?