22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
maru 9.4.2008 23:29

Ten Bartonuv clanek je zavadejici, protoze

konkrétní

rozhodnutí o možném (či nemožném)  propojení plánovaných systémů USA a NATO padne nejdříve

na příštím summitu NATO v roce 2009.

Kačka 8.4.2008 0:03

Re: Ty máš tedy v hlavě pěknej maglajs!

Tomáš Fuk 7.4.2008 19:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

Přičmoudlíku, nudíš! ;-D

Tomáš Fuk 7.4.2008 19:38

Re: Tamáš Fuck,

Víš co, Pinocchio - trhni si nohou ;-P

xxx Kubeš 7.4.2008 17:49

Autorovi článku

R^

Kecal. 7.4.2008 17:43

Re: Re: Jestliže

No jasně,PRASE DENT.

hulwat 7.4.2008 17:27

Re: Peníze netečou z rýny.

Ještěže tomu rozumíš!:-P Chtěl bych vidět toho zázraka, který ze dne na den zruší zadlužování!

R. 7.4.2008 17:23

Re: Staré myšlení Zaorálkovo

Nazory na reseni bezpecnostnich rizik? Napriklad pan Stropnicky se o ne s nami podelil kdysi na iHned - usporadame konference, pak dalsi konference a nakonec:konference. Nejlip v Mnichove, mame praxi.

H.K. 7.4.2008 17:21

Re: Pan Zaorálek není levicový politik a ČSSD není levicová strana

Rozdělit naše politické strany do tradičního politického spektra t.j. na pravicové a levicové strany a dále na strany konzervativní a liberální není jednoduché. ČSSD je dnes strana NE, která nemá žádný program a nesouhlasí z ničím co nevrhne vláda a ODS není pravicovou stranou.

Souhlasím s Tomasem, v současném období ČSSD nedělá pro řešení věcí veřejných nic. Je to strana, která nemá zájem nic řešit ale jejím zájmem je dělat problémy na politické scéně a spojit se třeba s "Marťany" a vládnout. Vládnout a prosadit svoje myšlenky je přirozená snaha každé politické strany. ČSSD je strana, která byla u vlády 8 let a neudělala pro řešení základních problémů t.j. změnu systému zdravotní péče, školství a sociálního systému, vůbec nic.

Pan Zaorálek je člověk bez zásad, chameleon, který se přizpůsobí čemukoliv, komunistický pohrobek, pro kterého účel světí prostředky

Augusto 7.4.2008 17:15

Tamáš Fuck,

pardon,Tomáš Fuk tady kdekoho, kdo neleze Zaorálkovi a spol do análu, označuje za blby. Buď si nevšiml, že ze sebe dělá sám blba a nebo je stejně čistokrevný bolševik jako Zaorálek , který se tváří jako demokrat. Ono totiž není důležité mít stranickou knížku KSČ(m). Důležitější jsou činy. Třeba podepsat se pod prohlášení, že komunistický režim trvající 40 let nebyl totalitní. Nebo kamaráčofty (Zaorálek a Paroubek tomu říkají studijní cesta) se syrskou nacistickou stranou BAAS. Pak honem do Moskvy na setkání se stranou která tam má 8% voličů v domnění jak si šplhnou u tam vládnoucí elity, a no nic. Spíš to vypadá, že si s nimi Rus málem vytřel zadek, ale zde to prezentovali jako vítězné mírotvorné tažení. No a teď ani to NATO neskáče, jak prezentuje Zaorálek. Není nad demagogii!

Nejsi sám, tobě podobných je tu povícero, kteří se bijou v prsa, že nejsou sockomouši. Ale co příspěvek to sockomunistická myšlenka!

jirka.s. 7.4.2008 17:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

To by mne docela zajímalo, komu že to děláš družici ty! Nejspíše se nenajde ani v Brehmově  Životě zvířet! ;-D

janoryna 7.4.2008 16:40

Re: na tom je to smutné,

že to socani odkoukali od té minulé opozice - ODS. a ta pak celkem jasně vyhrála volby. ale na obranu socanů - ODS nedělá pravicovou politiku. co je na ní pravicové ? zvyšování daní a pokračování státního zadlužování. mně je jedno, jestli se sníží daně pro právnické osoby ale 15 % ze superhrubé mzdy je 22 % po staru. a vté třídě se pohybovaly daně poplatníků s hrubou mzdou 15-24000 Kč.

RZ 7.4.2008 16:36

Re: Re: Jestliže

Domníváte se, že je možné uvedený metál odmítnout (vrátit)? Takový čin zpravidla předchází vyhlášení války!

Tomas B. 7.4.2008 16:35

Pan Zaorálek není levicový politik a ČSSD není levicová strana

S rozdělením na pravici a levici si prostě nevystačíme. V našem prostoru jedná ČSSD úplně stejně, jako "pravicová" opozice v Maďarsku. S maďarskou situací má ostatně naše politická scéna mnohé společné - také u nás je jen jedna politická strana, která má nějaký politický program a pak oportunistická opozice, která si vystačí pouze s negací jakékoli vládní aktivity. Stejná témata (poplatky u doktora, reforma státních financí, školné, ...) a stejná rétorika, stejná nesmiřitelnost. Rozdíl oproti Maďarsku je v tom, že ČR je na tom hospodářsky o třídu lépe a ekonomika roste - zatím.

Socialisté u nás nemají žádná levicová témata - mají jen jedno téma - ODS. ODS je alfou a omegou socialistické existence. Bez ODS socialisté okamžitě vyhasnou. Politika socialistů se rudukovala v podstatě na slovo NE. NE, NE, NE, ať jde o cokoli. Rovněž socialističtí voliči si vystačí s pouhým NE. NEstavět radar, NEreformovat, NEprivatizovat (no to hlavně), nic NEplatit a vůbec pokud možno NEdělat NIC. Pak není divu, že se Zaorálek vůbec nestará o to, co by snad bylo dobré pro obrannou politiku ČR, ale pouze a výhradně o to, co by vláda rozhodně dělat NEměla. No a tam spadá všechno, co vláda dělá. Takový to tady máme...

janoryna 7.4.2008 16:35

Re: dodatek

otázkou je, jak vehementně budou bránit ten radar, to je naše jakási šance.

janoryna 7.4.2008 16:34

radar mně nechává v klidu,

jeho začlenění do NATO by byla z hlediska USA blbost. s těmi 10 antiraketama v polsku nebude celý systém stačit ani pro obranu území USA. takže, kvůli nějaké praze nikdo antirakety vypouštět nebude.

PRASI DENT 7.4.2008 16:00

Re: Jestliže

Z MNOHÝM JE MOŽNÉ SOUHLASIT, OVŠEM AŽ PO TÉ CO kLAUS VRÁTÍ kgb Putin metál..... Bez našeho velkého KORMIDELNÍKA - zkrátka nani ránu......

Šnek 7.4.2008 15:45

Jestliže

se nějaká část politického spektra orientuje na stranu našich bývalých okupantů, kteří nás padesát let hospodářsky i mravně ničili, pak ztrácí své opodstatnění v tomto spektru.

Přiklánět se na stranu diktátorského ruského režimu hraničí se zradou našich národních zájmů.

Kromě toho je potřeba stále znovu opakovat, že spojené státy jsou jedinou relevantní světovou velmocí, která nás nikdy nezradila a nikdy nevykořisťovala.

Tomáš Fuk 7.4.2008 15:44

Re: Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

No a? Jsou i souputníci horších ;-P

Šnek 7.4.2008 15:37

Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

Co je v případě Zaorálka ještě nutno dokazovat? Je to souputník Paroubka.

Tomáš Fuk 7.4.2008 14:55

Re: Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

No vidíte, tak jsme oba spokojeni... já vás otaxoval, vy jste spokojen... tak se mi to líbí ;-D

hulwat 7.4.2008 14:34

Re: Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

Pokud mě zastánce socbolševika Zaorálka nazve bezmozkem, tak to lze považovat za kompliment. Neb ztotožňovat se s ním může jen stejný bolševický magor.

Dodo 7.4.2008 14:29

Souhlasím s článkem.

Když si představím, že by se mohl Zaorálek stát min. zahraničí, je mi nanic. Celá socialistická špička se jezdí učit nejenom ke straně vyzbrojující teroristy, ale i do Ruska, což by se mohlo zdát přímo jako vlastizrada.

Tomáš Fuk 7.4.2008 14:26

Re: Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

Ano,  zrovna vás jsem těmi bezmozky myslel ;-D

Kačka 7.4.2008 14:25

Re: Re: Re: Rád bych upozornil pana Bartoně,

R^;-DR^

David 7.4.2008 14:24

Re: Re: Rád bych upozornil pana Bartoně,

Toť pravda!A žejich tady je!!!!

hulwat 7.4.2008 14:19

Re: Re: Zaorálek je doktorem marx-leninismu

Zapni svou neuronovou síť s 30 buňkami a třeba na něco přijdeš, sockome.:-P

David 7.4.2008 14:18

Re: Re: Re: Jó tak "lživé invektivy" . . . !?!?

Takové hlouposti nezaslouží komentář, neb výkaly toť příznivců modrých ptáků krmených hloupostí a nenávistí!

Tomáš Fuk 7.4.2008 13:38

Re: Re: Re: Re: Re: "Po roce studia stavebního inženýrství ....."

No já je nepřesvědčuji, já se jen bavím jejich jednoduchostí ;-D  Ostatně neuronovou síť s pouhými 30 buňkami naučíte na lepší výkon, než tyhle bezmozky...

Peta 7.4.2008 13:38

Re: Re: Re: Nediplomatičnost Jana Bartoně.

A když se jednou dohodli (viz opoziční smlouva), tak to bylo taky špatně.

A teď mudruj!!!:-/